קונצרט של צ'לסי בכיכובו של וויליאן, הבלוז ברבע גמר הגביע

שלב שמינית גמר הגביע האנגלי יחליף השבת את משחקי הליגות השונות באנגליה, המשחקים שיפתחו את השלב המכריע, במשחק המרכזי להיום, צ'לסי מארחת את האל סיטי, כשבמקביל לסטר מארחת בביתה את שפילד יונייטד.
נתחיל דווקא באורחת, האל סיטי, מגיעה מתחתית הצ'מפיונשיפ, הקבוצה שהייתה קבוצת פרמייר ליג טיפוסית, הדרדרה ויכולה למצוא עצמה בסיום העונה בליגה השלישית, האל רשמה שני ניצחונות בלבד בחמשת המשחקים האחרונים שלה והפסידה גם כן בשניים, נראה כי בהאל סיטי, פחות יתמקדו בגביע, שכן בליגה החרב מרחפת מעל צווארם ובכל מקרה היריבה שעומדת בינם לבין הגביע היא צ'לסי, האלופה המכהנת והפיינליסטית אשתקד, בהאל לבטח לא ירצו לכפות משחק חוזר שכן יכול לפגוע בהם בשלבים המכריעים בליגה.
מנגד כאמור, צ'לסי, חניכו של קונטה נמצאים גם הם בשלבים מכריעים בליגה המקומית וכמו כן בליגת האלופות, בצל המאבק בליגה על מקום בליגת האלופות בעונה הבאה, לצ'לסי מצפה אחת המשוכות הקשות באירופה, ברצלונה, בקרב בן 2 משחקים בשלב שמינית גמר הצ'מפיונס.
האלופה לא נמצאת בכושר טוב וקונטה חייב לשנות את המומנטום לקראת המשחקים הגורליים של הקבוצה בשבועות הקרובים, 3 הפסדים ב 5 המשחקים האחרונים בכל המסגרות, כולל שתי תבוסות מול ווטפורד ובורנמות', בהם צ'לסי ספגה הפסד בהפרש של 3 שערים, אין דרך טובה יותר לחזור למסלול עם ניצחון שני ברציפות, כאמור לאחר שהביסה קבוצתו של קונטה את ווסט ברום במחזור הקודם, עלייה לרבע גמר הגביע תספק לבלוז שקט תעשייתי לקראת שבועות מכריעים של המועדון.

מהלך המשחק:
איזו פתיחה נהדרת למשחק, וויליאן ניצל טעות בהגנת האורחים בכדי לחטוף את הכדור ולהתמקם טוב על ממש על סף הרחבה, הקשר שלח כדור חזק עם הרגל השמאלית החלשה שלו ונעץ את הכדור בחיבורים של מרשל, שפשוט נותר במקומו ולא יכל לעשות דבר, 0-1 מהיר לצ'לסי כבר בפתיחה.
דקה 7' פתיחה מעולה של הבלוז, קרן קצרה של פברגאס שנתן את הכדור לוויליאן, הברזילאי עם מסירת עומק נהדרת, תוך כדי תרגיל גאוני, השאיר את פברגאס לבדו מול מרשל, הקשר יכל למסור רוחב לתוך הרחבה, אך העדיף בעיטה לעבר השער, הזווית לא הייתה נוחה והבעיטה של פברגאס פגעה בשוער, קרן נוספת לצ'לסי.
וויליאן נראה מאוד נלהב כבר מההתחלה היה פעיל ועשה הרבה כאבי ראש להגנת האורחים.

            ה- איש של צ'לסי הערב, וויליאן
                       (טוויטר)

דקה 11' נסיון ראשון של האורחים, סטיוארט הגיע ראשון לכדור שהוגבה לרחבה של קבאז'רו, הקשר נגח חזק, אך הכדור שלו לא היה מדויק ועלה גבוה מעל השער.
דקה 13' החמצת ענק של אוליבייה ז'ירו, פדרו עם צ'יפ גאוני, השאיר את החלוץ לבדו מול מרשל, ז'ירו בעט מהאוויר והכדור שלו פספס את המסגרת במטרים ספורים.
דקה 14' פדרו נשלח בכדור עומק ונותר לבדו מול מרשל, השוער יצא טוב והקשה על פדרו להגיע אל הכדור, לבסוף הספרדי הסיט מעט את הכדור, אך נגיעה של השוער שלחה אותו החוצה.
דקה 24' בעיטה חופשית של וויליאן, בסמוך לקו החוץ, הקשר סובב את הכדור באומנותמעל החומה, היישר לפינה הרחוקה של מרשל, השוער מתח איברים והדף את הכדור.
דקה 25' שוב וויליאן במרכז העניינים, הקשר השתלט נהדר על כדור ארוך שנשלח לעבור והיציא מתפרצת מהירה של צ'לסי, וויליאן חדר לרחבה והשאיר כדור לפדרו, שנותר לבדו מול מרשל, אך בעט לגופו של השוער, שהשמיט והתעשת מהר כדי לאסוף את הכדור.
דקה 27' הבליץ של הבלוז נמשך, דרינקווטר שלח כדור ארוך שעבר את כל הגנת האל והגיע אל פדרו, ששוב מצא עצמו לבד מול מרשל, הפעם פדרו לא התבלבל וגילגל פנימה 0-2 לצ'לסי.
דקה 32' הצגה של איש אחד!, וויליאן מי אם לא הוא, האיש הלוהט של צ'לסי הערב, חילופי מסירות בינו לבין ז'ירו, הברזילאי שלח כדור של אמן, כדור חזק ומסובב 25 מטרים מהשער, מרשל לא יכל להגיע לבעיטה הנהדרת הזאת של וויליאן והכדור פגע בקורה הפנימית וחדר פנימה, הברזילאי עם השני שלו הערב וצ'לסי בטיול בדרך לשלב הבא, 0-3.

      פדרו ווויליאן מוליכים את צ'לסי לרבע הגמר
                           (טוויטר)

דקה 41' חגיגה של הבלוז, אמרסון חדר לרחבת האורחים בקלילות אחרי שחלף על השומר שלו, המגן שלח כדור רוחב לעבר ז'ירו, שבעט כדור חלש בנגיעה, מרשל לא הצליח לעצור והכדור נכנס פנימה, גם ז'ירו הצטרף לחגיגה עם הראשון שלו במדים הכחולים, 0-4 צ'לסי.

                     ז'ירו עם שער בכורה במדי הבלוז
                                  (טוויטר)

מחצית ראשונה בשליטה מוחלטת של צ'לסי, קונצרט של הבלוז בראשות וויליאן, המשחק הזה כבר נגמר במחצית הראשונה עם ארבעה שערים לרשת של האל האומללה, שכאמור הראש שלה במאבקי הירידה ופחות בקרב הגביע.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

המחצית השניה נפתחה עם התקפה טובה של האל, מהבודדות שלה היום, פברגאס הכשיל את ווילסון והשופט הצביע על הנקודה הלבנה, פנדל להאל!, שיכלה להמתיק מעט את הגלולה המרה, מיילר ניגש לבעיטה, בעט כדור חזק וטוב, אך התעופפות נהדרת של קבאז'רו, מנעה את כניסת הכדור, השוער עם הצלה נהדרת גם לכדור הריבאונד, שמר על רשת נקייה!.
דקה 66' המחצית השנייה התנהלה על מי מנוחות, שתי הקבוצות הבינו שהמשחק נגמר, האל הייתה עם עוד הזדמנות כאשר אירווין חדר לרחבת הבלוז וניסה את מזלו עם בעיטה חזקה, הכדור פגע ברגל כחולה ועלה מעל קבאז'רו וכמעט נכנס, אך רק פגע במשקוף ויצא.
דקה 69' התקפה מתפרצת של צ'לסי, וויליאן קיבל את הכדור על סף הרחבה ובעט כדור חזק שנבלם על ידי הגנת האורחים, הכדור חזר אליו והברזילאי שלח כדור רוחב אל זאפאקוסטה, המגן בעט בנגיעה כדור חזק לפינה של מרשל, השוער מתח איברים והדף לקרן.
דקה 76' דרינקווטר השתלט על כדור שהורחק לא טוב מהגנת האורחים, הקשר שלח בעיטה חזקה, שפגעה בדרך באחד משחקני ההגנה של האל והטעתה את מרשל, שהתעשת בסופו של דבר והצליח להדוף את הכדור.

דקה 88' וויליאן השתחרר טוב מהשמירה עליו ועל סף הרחבה בעט כדור חזק שננעץ בקורה של מרשל, הברזילאי עם הופעה גדולה כמעט והשלים שלושער.

צ'לסי עם מחצית ראשונה אדירה, שכללה ארבעה שערים, שהספיקו לה בכדי לעבור את האל החלשה, האל נשארת עם מאבקי התחתית בצ'מפיונשיפ, צ'לסי ממשיכה אל עבר רבע הגמר.

 

הרכבים: צ'לסי- ווילי קבאז'רו, אנטוניו רודיגר, גארי קהיל, את'ן אמפאדו, דוידה זאפאקוסטה, דניאל דרינקווטר, ססק פאברגאס (קייל סקוט 61'), אמרסון, פדרו (הדסון- אודוי קאלום 46') , וויליאן, אוליבייה ג'ירו (אלברו מוראטה 70').

האל סיטי- דויד מרשל, מקס קלארק, אנגוס מקדונאלד, מיכאל דאוסון, דויד מיילר, ג'קסון אירווין (דניאל באטי 88'), קווין סטיוארט, אדאמה דיומאנדה, אוואנדרו, הארי ווילסון (ג'ון טוראל 55'), נוהה דיקו (פרייזר קמפבל 72').

 

במשחק נוסף במסגרת הגביע האנגלי, בשלב שמינית הגמר, לסטר אירחה את שפילד יונייטד, ג'ימי וארדי, מי אם לא הוא, האיש הטוב ביותר של לסטר, דאג לכבוש את השער היחיד במשחק בדקה ה 66', לסטר לא במשחק גדול, אך הייתה עדיפה על פני היריבה מליגת המשנה, וארדי כאמור אחראי על השער שמעלה את לסטר לרבע הגמר ומונע כאבי ראש מיותרים עבור פואל.

משחקים נוספים מרחבי היבשת:

ליגה ספרדית:

ג'ירונה- לגאנס: (0-3)- סטואני (23') פורטו (36') וחואנפה (85') נתנו לג'ירונה ניצחון יקר והיא עדיין בתמונת הקרב על הליגה האירופית, לגאנס נשארת במקום טוב באמצע.

ליגה גרמנית:

הרטה ברלין- מיינץ: (2-0)- רובין קוואיסון כבש צמד נהדר בדקות 40', 65' וניצח במשחק עבור מיינץ, שחוזרת לנצח אחרי 4 הפסדים רצופים, ניצחון חשוב שמקרב את מיינץ אל הקבוצות שנמצאות מעל הקו האדום, הרטה פספסה הזדמנות להיצמד אל קבוצות הצמרת במאבק על אירופה.

ליגה הולנדית:

ונלו- כרוניגן: (1-1)- ואן קרויי כבש עבור ונלו כבר בדקה ה2', דואן איזן בדקה ה 15' וקבע את תוצאת המשחק, תיקו שמשרת את שתי הקבוצות

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort