הבטחות רבות ללא קיום, הפועל תל אביב וחדרה נפרדו בתיקו מאופס ינקו הצטיין

המחזור ה 23 בליגה הלאומית, הצמרת הצמודה ביותר שיכלנו לבקש, 3 נקודות בלבד מפרידות בין המקום השני למקום השמיני והקרב על ליגת העל רק הולך ומתגבר משבוע לשבוע.
היום ביום שישי גדוש משחקים, המשחק המרכזי נערך באצטדיון המושבה, הפועל תל אביב מארחת את הפועל חדרה, הפתעת העונה יוצאת למשחק חוץ קשה מול האדומים מתל אביב, שנמצאים בדרך הבטוחה לליגת העל.
מלבד המשחק המעניין במושבה, ניתן למצוא עוד מספר משחקים מעניינים, הפועל עפולה ממרומי המקום השלישי, יכולה לעשות צעד משמעותי אל עבר המקום השני לבדה, היא מארחת את הפועל מרמורק, הפועל ראשון לציון, הקבוצה של ברקוביץ', שגם לה שאיפות גדולות ותקוות גדולות, מארחת בביתה את הפועל פתח תקווה המתרסקת, מלבד המשחקים המעניינים הללו על קרבות הצמרת, הרביעייה הכמעט אחרונה (אם נוציא את נשר שנמצאת רגל וחצי בליגה השלישית) ישחקו אחת מול השנייה, בני לוד מארחת את הפועל רמת גן לקרב תחתי לוהט ומכבי הרצליה המתאוששת מארחת את עירוני ניר רמת השרון.

הפועל תל אביב- הפועל חדרה

הפועל תל אביב הראשונה, הקבוצה של קובי רפואה נמצאת בדרך הבטוחה בחזרה לליגת העל, האדומים חזרו לנצח בשני המחזורים האחרונים, בהם לא ספגו, כאשר הגנת הפועל סופרת 5 משחקים רצופים, בהם הקבוצה ספגה שער בודד לחובתה, אם ההגנה של האדומים נראית טוב, הרי שחזרתו של גוטליב להרכב אמורה להוות מכשול נוסף עבור חדרה בדרך לשער של ינקו.
נגד הפועל חדרה, הפתעת העונה, הקבוצה שעלתה ליגה בתחילת העונה, נמצאת בצמרת הגבוהה של הליגה, כאשר ניצחון הערב והיא תוכל לטפס עד למקום השני, מלבד זאת הקבוצה מחדרה, נמצאת בתקופה נהדרת, 3 ניצחונות ב 4 המחזורים האחרונים, לקראת הישורת האחרונה, חדרה תצטרך להתעלות על עצמה בכדי לעשות את הבלתי ייאמן ולעלות לליגת העל לראשונה בתולדותיה.

מהלך המשחק:
הפועל חדרה פתחה עם לחץ גבוה על שערו של ינקו וניסתה לכבוש שער יקר מבחינתה בפתיחה, התל אביבים ניסו להחזיק בכדור ולהרגיע את ההתלהבות של האורחים, כאשר כבר בדקה השנייה, בעיטה של כהן מצאה את ינקו עירני.
דקה 18' האדומים השתלטו על המשחק, אך עדיין ללא איום מסוכן, לאחר 18 דקות נסיון ראשון, הגבהה טובה של כהן למרכז הרחבה מצאה את ראשו של לקס שנגח גבוה מעל השער.
דקה 43' מוליץ' השתחרר מהשמירה עליו וניסה את מזלו עם בעיטה חזקה מרחוק, הכדור שלו עבר בסמוך לקורה, נסיון ראשון מעניין של האדומים.
דקה 45' גומה נשלח לכדור עומק לתוך הרחבה, החלוץ לא הצליח להגיע כראוי לכדור וגלש לעברו, נגיעה חלשו שלו לא הספיקה כדי להכניע את ינקו שיצא וסגר טוב.
מחצית חלשה במושבה, הקהל האדום לא נשאר אדיש ועם שריקות בוז, השחקנים ירדו להפסקה, תוצאה טובה עד כה עבור חדרה, הפועל תל אביב ביכולת ירודה, לא סיכנה בכלל את שערו של אג'ידה.
המחצית השנייה נפתחה באותה מגמה, האדומים לא הצליחו לייצר מצבים, מנגד חדרה ניסתה לעקוץ, בדקה ה 51' עלי חטיב מצא עצמו לבד על סף הרחבה ושלח כדור חזק לפינה של ינקו, השוער התעופף ומנע את הראשון של חדרה, בעיטה טובה של חטיב, מצאה את ינקו עירני.
דקה 54' כדור חופשי של חדרה, גומה ניגש לבעוט ושלח בעיטה אדירה לחיבורים, ינקו מתח איברים והדף את הכדור לקרן, חדרה הייתה מסוכנת והתקרבה לשער הראשון.
דקה 57' חדרה הגבירה את הלחץ, הפעם קרן של חטיב מצאה את ראשו של אבבה שנגח טוב, אך פגש ראש אדום בדרכו לשער וחדרה זכתה בקרן נוספת.
דקה 88' המצב הטוב במשחק מבחינת האדומים, הירש השאיר לטקיאר כדור לאחור, הקשר הקפיץ לעצמו את הכדור מימין לשמאך ומהאוויר שלח כדור חזק לפינה של אג'ידה, הכדור פגע ככל הנראה באחד משחקני ההגנה של חדרה ועבר בסמוך לקורה, קרן להפועל תל אביב.

תיקו מאופס וחלש במושבה, חדרה מסופקת מתיקו, הפועל תל אביב יכלה להגדיל את הפער בפסגה, אך המשחק החלש ביותר שלה העונה והקבוצות חולקות נקודה הרבה בזכות ינקו יש לומר, שעם מסםר הצלות השאיר את הפועל במשחק עד הסוף.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הרכבים: הפועל תל אביב- ינקו, בנש, גוטליב, דגני, כהן, לקס, ידין, אוסטוינד, עגייב, חוגי, מוליץ'.
הפועל חדרה- אג'ידה, דיאא, אבבה, אהרן, זלקה, סמיר, גנון, ירושלמי, כהן, חטיב, גומה.

הפועל ראשון לציון- הפועל פתח תקווה

הפועל ראשון לציון הרביעית בטבלה, צמודה גם היא להפועל עפולה ולכפר סבא, בצמרת לוהטת, כאשר השלושה עם אותו מספר נקודות, הקבוצה של ניר ברקוביץ', מראה בשבועות האחרונים חוסר יציבות, 3 ניצחונות ו2 הפסדים בחמשת המחזורים האחרונים ובעיקר יכולת טובה אל מול כזאת רעה לפרקים גדולים מהמשחק, היום במשחק חשוב מאוד מבחינתם, משחק שיכול לתת לקבוצה תנופה גדולה לקראת ההמשך, ניצחןן הערב וראשון תטפס למקום השני.
מנגד הפועל פתח תקווה, הקבוצה עם השם אולי המפואר בליגה, כמובן בצוותא עם האדומים מתל אביב, הקבוצה מאם המושבות, נמצאת בסערה בחודשים האחרונים, בעיות כלכליות שפוגעות במועדון ובעיקר חוסר שקט ואי ודאות, היום להפועל פתח תקווה יש הזדמנות להתעלות מעל כל רעשי הסביבה ולרשום ניצחון שיכול לקרב אותם אל הפלייאוף העליון, בכדי להימנע ממאבקי הירידה.

מהלך המשחק:
המשחק נפתח בעצלתיים, שתי הקבוצות ניסו להחזיק בכדור ולא הרבו לאיים על השערים, ראשון הייתה הטובה יותר בפתיחה, אך לא סיכנה את שערו של לבקוביץ'.
דקה 40' מצב ראשון מסוכן במשחק, ממש לפני הירידה להפסקה, פלג היתל בשומר שלו איצרין, חלף על פניו כלא היה ושלח הגבהה נהדרת למרכז הרחבה, שולמייסטר עלה גבוה מעל הגנת האורחים וקבע 0-1 ראשון לציון.
הפועל ראשון לציון הייתה ראויה לשער היתרון, למרות שלא הרבתה לסכן את השער, הייתה דומיננטית ושלטה בקצב המשחק ובאה על שכרה לקראת ההפסקה ובמחצית התוצאה 0-1 לראשון וברקוביץ'
המחצית השנייה נפתחה בצורה הטובה ביותר מבחינת ראשון לציון, עמרי שקל הוביל את המתפרצת, הקשר פרץ בחצי המגרש של הפתח תקוואים ומ 30 מטרים שלח כדור, לא חזק במיוחד, אך מדויק לפינה של לבקוביץ' וניצל סגירה לא טובה של השוער על הפינה שלו, כדי לקבוע 0-2 בדרך לניצחון גדול וחשוב של ברקוביץ' וחניכיו.
דקה 57' הפועל פתח תקווה מתפרקת, יצחק ראה את פול אדגר, שפתח מצד שמאל שלו, החלוץ השאיר את אדגר כמעט לבדו בתוך הרחבה, הקשר המושאל מבית"ר ירושלים, השכיב את המגן שלו ובעט בנגיעה לפינה השמאלית של לבקוביץ' בדרך ל 0-3 של ראשון!.
דקה 67' ברנקו מיכאלוביץ' נשלח לאחד על אחד מול משפתי בכדור עומק נהדר, החלוץ הקפיץ הצידה וחלף על פני השוער, פתח תקווה צימקה ל 3-1, בדרך לקאמבק?.

ראשון עם ניצחון גדול, ברקוביץ' וחניכיו במקום השני בטבלה, רק 6 מהמוליכה מתל אביב, פתח תקווה ממשיכה להידרדר.

הרכבים: הפועל ראשון לציון- משפתי, שינה, סיימון, רבאח, אלקסלסי, אדגר, שקל, פלג, שולמייסטר, אוצוקומה, יצחק.
הפועל פתח תקווה- לבקוביץ', א. כהן, איצרין, גלילי, ד. כהן, לוי, מיכאלוביץ', קולני, שוורצמן, צרויה, גליל.

הפועל עפולה- הפועל מרמורק

הקבוצה של אופיר חיים נמצאת במקום השלישי בליגה והיא צמודה לכפר סבא השנייה, בעפולה דאגו לצנן את האווירה ולהדגיש כי המטרה שלה היא להבטיח מקום בפלייאוף העליון, במישור המקצועי, עפולה נמצאת בריצה נהדרת של 13 משחקים רצופים בליגה ללא הפסד, כאשר היא מנצחת 5 מחזורים ברציפות, בין היתר את שתי הראשונות, הפועל תל אביב וכפר סבא.
מנגד ניצבת לה הפועל מרמורק הקטנה, הקבוצה של ניסן יחזקאל תנסה לעצור את הקטר מהצפון, במרמורק יודעים שכל נקודה חשובה, בכדי לברוח ממאבקי התחתית ואולי להשתחל לפלייאוף העליון, מרמורק חזרה לנצח במחזור הקודם, כאשר גברה על מכבי הרצליה 1-2 ובקבוצה רוצים להמשיך ביכולת הטובה ולנצח גם היום.

מהלך המשחק:
המשחק נפתח עם גישושים מצד שתי הקבוצות, כאשר עפולה הייתה דומיננטית יותר וניסתה לפרוץ את המערך של מרמורק במטרה לכבוש שער בפתיחה, אך לא נרשמו אירועים מסוכנים מצד שתי הקבוצות.
דקה 41' מרמורק יכלה לעלות ליתרון לקראת הירידה למחצית, השלישייה הקדמית של האורחים נותרה כמעט לבדה מול השער של עפולה, שריקי יכל למצוא את מחפוד וגלבאן שחיכו למסירת רוחב, אך החלוץ בחר לבעוט ושלח כדור חלש שכמעט ולא הגיע לשער, מרמורק פיספסה הזדמנות נהדרת לכבוש.
מחצית ראשונה חלשה ללא איומים מסוכנים מצד שתי הקבוצות, שירדו להפסקה ללא שערים
מרמורק פתחה טוב את המחצית השנייה וניסתה להפתיע את עפולה עם שער יתרון, בדקה ה 57', כדור חופשי של גלבאן, בחלוץ ניסה להגביה לרחבה, אף אחד לא הגיע לכדור וההגנה של עפולה הסתדרה עם המצב.

משחק חלש מאוד של שתי הקבוצות, מרמורק ניסתה ליצור משהו במשחק, מנגד עפולה לא סיכנה בכלל את השער והקבוצות נפרדות בתיקו מאופס וחלוקת נקודות.

 

מלבד הפועל ראשון לציון שמנצחת ניצחון משכנע, משחקי יום שישי אכזבו, בשאר המשחקים, נרשמו מעט מאוד אירועים וללא מצבים מסוכנים.

משחקים נוספים ששוחקו היום בליגה הלאומית:

הפועל בני לוד- הפועל רמת גן: (0-2)- אנס דאבור כבש בדקה ה 37', מפנדל שערורייתי שנשרק לזכות לוד, מעוז סמיה הכפיל בדקה ה 42' עם שער יפה בנגיחה, אנס דאבור עם שער ובישול חתום על המשחק, לוד חולפת ב 3 נקודות על פני רמת גן שנמצאת בסכנה ממשית לירידת ליגה.

מכבי הרצליה- הפועל ניר רמת השרון: (0-0)- קרב התחתית הלוהט, רמת השרון מסופקת מהתיקו, הרצליה תמשיך את מסע ההישארות שלה בשבועות הקרובים.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort