גומלין לפרוטוקול בלבד

הפועל כפר סבא, הנציגה היחידה בשלב הזה של הגביע ששייכת לליגה הלאומית, אירחה הערב ב-"לויטה" את בית"ר ירושלים במשחק הראשון של שלב רבע הגמר.

הבית"רים עלו עם הרכב חזק יחסית כשקליימן שוב פתח בין הקורות (במשחק שבו דווקא היה אפשר לתת לסתיו שושן את אפודת השוער הפותח) ולצידו עלו שון גולדברג, עופר ורטה, טל כחילה ומיקי סרושטיין. באמצע עלו סאבו, קלאודמיר וקלטינס כאשר ז'ורזיניו, חן עזרא ואנתוני וארן עלו בחלק הקדמי. המקומיים עלו עם ניקיטה חייקין בשער כשטום שלח, דושאן מאטוביץ', חליל פאריג', דן עזריה ובן כאווז הרכיבו את החלק האחורי. רז כהן, מיקי יאזו, ניסן דנון ופיטר נוורה ישחקו בקישור כשהזר הניגרי ישחק ממש מתחת לעוז פרץ החלוץ.

מחצית ראשונה:

אחרי כמעט רבע שעה של שיעמומון, פעולה מחושה של ז'ורז'יניו שרדף אחרי בלמי כפר סבא הניבה מסירה של הברזילאי לוארן שבעט חלש יחסית אך הרוויח קרן, לצערו המצב הנייח לא תורגם להזדמנות ממשית. כעבור 2 דקות גם הירוקים זכו לכדור קרן אחרי שכדור סתמי פגע בסירושטיין ויצא מחוץ לקווים, אגב גם כפר סבא לא ניצלה את המצב הנייח. בדקה ה-22 כפר סבא טענה לכדור עונשין אחרי שדנון הוכשל על ידי מיקי סרושטיין אבל הילוכים חוזרים הראו כי קודם כל המפגש בין השניים היה מחוץ לרחבה ודבר שני, היה ספק גדול לגבי ביצוע העבירה. המשחק המשיך להיות חלש ביותר כשהקבוצות מתקשות לפתח התקפות מסודרות, תרחיש שיותר מועיל לקבוצה המקומית מהלאומית שתשמח מאוד לא להפסיד לזו שבצמרת ליגת העל. בדקה ה-34 סוף סוף התקפה מסודרת של בית"ר! חן עזרא פרץ נפלא לרחבה והעביר לז'ורז'יניו, הברזילאי בעט נפלא אבל מאטוביץ' הגלש נפלא והוציא לקרן. בדקה ה-41 ראינו את הצהוב הראשון במשחק כשסרושטיין הוריד את רז כהן לדשא במרכז המגרש. בדקה ה-42 הגיע גם השער הראשון, טעות ראשונה של ההגנה הכפר סבאית כשעזריה פספס מסירה לכיוונו של אנת'וני וארן והחלוץ הירושלמי אמר תודה וגלגל לרשת של חייקין מזווית נוחה, 1:0 לבית"ר. לדאבונם של המקומיים השער הובקע מעמדת נבדל, מה שכמובן יצר לקיפוח קשה לנציגת הלאומית. בצד השני, עוז פרץ ניסה את מזלו ובעט אבל קליימן לקח את הכדור. המחצית ננעלה עם חדשות מדאיגות אצל הירושלמית כשכובש השער ירד מדדה לחדרי ההלבשה.

מחצית שניה:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

המחצית השניה נפתחה עם החילוף הכפוי של וארן בגלל פציעה, יעקב בריהון עלה במקומו. בדקה ה-50 כפר סבא הגיעה להזדמנות נפלאה אחרי כדור קרן, מאטוביץ' נגח נהדר אבל השוער הבית"רי הדף נפלא. בדקה ה-56 הלחץ הכפר סבאי נמשך ועוז פרץ עשה תרגיל נפלא ברחבה הירושלמית כשסיבסב את כל ההגנה עם תרגיל אדיר אבל הסיומת מול קליימן הייתה חלשה. כפר סבא ערכה חילוף ראשון כשעידן דוד ההתקפי עלה במקום ניסן דנון. בדקה ה-61 ההגנה המקומית חילקה מתנה נוספת לבית"ר כשגולדברג העביר כדור רוחב, חייקין הדף למרכז הרחבה ומיקי יאזו דחק לשערו שער עצמי אומלל, 2:0 לירושלמים. בדקה ה-65 פיטר נוורה סופג את הכרטיס הצהוב אחרי כניסה מאוחרת בשון גולדברג, ומיד אחריו יובל יוסיפוביץ' ורן יצחק עלו מהספסל הירוק במקום מיקי יאזו ופיטר נוורה. גם בית"ר ירושלים ערכה חילוף כדי לתת ליאקוב סילבסטר דקות ראשונות, הסלובקי עלה במקומו של קלאודמיר מה שהוריד את ז'ורז'יניו חזרה לקישור. פחות מחצי דקה על המגרש, סילבסטר הגיע לאחד על אחד מול חייקין והיה סנטימטרים מלכבוש אך יציאה אמיצה של חייקין מנעה זאת. 2 דקות עברו וסילבסטר המשיך להיות האיש המסוכן כששוב בעט יפה ונעצר אצל השוער הירוק. הירושלמים ערכו חילוף אחרון בדקה ה-81 כאשר דייויד בויסן עלה במקום חן עזרא. בדקה ה-88 כדור קרן של בויסן הגיע לראשו של סאבו שנגח למשקוף ופספס ממש במעט את השער השלישי של האורחים. בדקה ה-89 סילבסטר פרץ נפלא והיה אחרון בדרכו לשער והוכשל על ידי מאטוביץ' אך אלון יפת הוציא צהוב בלבד תוך כדי שיקול הסיטואציה.  בריהון ניגש לכדור החופשי אך נהדף על ידי החומה.לקרן, שלא נוצלה. השופט הרביעי הכריז על 3 דקות תוספת זמן, במהלכם לא היו אירועים נוספים, 2:0 לבית"ר בסיום.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort