הצהוב עולה!: שער חוקי שנפסל, 3 אדומים ואלירן עטר 1 שהחזיר את מכבי תל אביב לפסגה, על חשבון באר שבע

המחזור ה 21 בליגת העל, מתקרבים לישורת האחרונה ולחלוקה לפלייאוף ואין דרך טובה להריח את הסוף מאשר משחק העונה של הכדורגל הישראלי, מכבי תל אביב מארחת את הפועל באר שבע.
מכבי תל אביב, השלישי בטבלה, מגיעה למשחק הערב לאחר סיבוב שלם שלא הפסידה באף משחק, מאז ההפסד בטרנר לאותה באר שבע, הצהובים מתל אביב רשמו 14 ניצחונות ו 3 תוצאות תיקו, בריצה נהדרת שמיקמה אותם שוב בראש בראש עם הבאר שבעים, לאחר ההדחה הכואבת מגביע המדינה, חניכיו של קרויף יודעים שנותר להם עוד יעד אחד העונה והוא אליפות.
מנגד הקבוצה של ברק בכר, מגיעה למשחק הערב, גם היא במומנטום לא רע, למרוטת יכולת ירודה במספר משחקים הקבוצה של בכר מנצחת כבר שלושה משחקים רצופים בכל המסגרות ורושמת 8 משחקים בהם לא הפסידה, תואר אחד מכבי תל אביב כבר לקחה מהאלופה והוא גביע הטוטו, כעת בקרב האמיתי על הליגה, שתיהן רוצות ומכוונות לצלחת בחודש מאי.
הפועל באר שבע ראשונה ויכולה לפתוח פער של 5 נקודות ממכבי תל אביב, שתישאר חמישית, מנגד לצהובים יש את האפשרות לעלות הערב למקום הראשון, צהוב מול אדום, על הפסגה הנחשקת.

מהלך המשחק:
המשחק נפתח עם גישושים מצד שתי הקבוצות, כאשר מלבד בעיטה חלשה של מיכה וחצי מצב של שהר, לא נרשמו אירועים מיוחדים, שתי הקבוצות עם מזג חם ולא מעט תאקלים.
דקה 18' הזדמנות נהדרת למכבי תל אביב, ריקן שלח כדור אדיר לשערו של חיימוב, הכדור פגע במשקוף, חדר פנימה ויצא החוצה, שופט הרחבה, הקוון והשופט הראשי לא ראו את הנעשה והשער לא אושר, מכבי קופחה והייתה צריכה לעלות על לוח התוצאות.
דקה 24' המשחק יצא מכלל שליטה, אוגו עם עבירה רביעית מפתיחת המשחק התחמם והחל לריב עם שחקני מכבי תל אביב, הניגרי של באר שבע איבד עשתונות ולעיני השופט דחף את שחקני מכבי, ליאני לא היסס ושלף לו אדום, באר שבע נשארה ב 10 שחקנים בשלב מוקדם של המשחק.

    שיבש את התכניות של בכר, אוגו ברגע ההרחקה
              (טוויטר רשמי של המנהלת)

דקה 33' חזרנו להתעסק בכדורגל, התקפת צירופים נהדרת של הצהובים הסתיימה ברגליים של מיכה, הקשר בעט כדור חזק לפינה הימנית של חיימוב וסחט הדיפה טובה של השוער שמתח איברים והוציא את הכדור לקרן.
דקה 35' הצרות של בכר לא הפסיקו להגיע, בן שהר נשלח בכדור ארוך ובמהלך הריצה, החלוץ עצר ותפס את השריר האחורי, שהר סיים את חלקו במשחק והתכניות של בכר נהרסו בשלב מוקדם מהצפוי.
דקה 40' עטר קיבל כדור על סף הרחבה ושלח בעיטה חזקה לשערו של גיא חיימוב, השוער היה במקום וקלט.
דקה 41' שפונגין הכשיל מאחור את וואקמה, בעבירה מיותרת על קו מחצית המגרש, למגן היה כרטיס צהוב וליאני הראה לו את האדום ואת הדרך למקלחות, שיוויון באדומים במשחק העונה הלוהט.
דקה 45+2' דוידזאדה הצטרף לטובת ההתקפה המתפרצת של מכבי, עטר ראה אותו והשאיר לו כדור, המגן בעט בנגיעה ושלח כדור חזק לשערו של חיימוב, אך הכדור שלו עלה גבוה מעל השער.
דקה 45+3' אלירן עטר חטף כדור בחצי של באר שבע, טעות קשה של אוחיון, החלוץ הסתבך ונקלע לזווית קשה והכדור שהוא שלח עלה מעל השער, מכבי בבליץ על שערה של האלופה, חיימוב מלא תעסוקה במחצית הלוהטת הזאת.
מחצית ראשונה לוהטת ומלאת אירועים הסתיימה ללא שערים, אך עם הרבה אקשן ושני מורחקים, האלופה לא סיכנה ולו במעט את שערו של ראייקוביץ'.

המחצית השנייה נפתחה בסערה, כמו הראשונה, בתוספת קטנה של שער, על שמו של אלירן עטר, מיכה קיבל כדור ארוך, באגף ימין, חדר לרחבה של האלופה ושלח רוחב חכם לאלירן עטר, החלוץ עצר ותוך כדי סיבוב שלח כדור לפינה של חיימוב, הפעם השוער היה רחוק מלהושיע ומכבי עלתה ליתרון מוצדק, 0-1 מכבי.

        עטר הכוכב של משחק העונה
                   (טוויטר)

מאז השער שכבשו הצהובים, המשחק נרגע ואיבד מעט מהקצב שלו, מכבי החזיקה בכדור, באר שבע מנגד לא הפריעה לה ובמשחק לא טוב של כל שחקני האלופה, נראה שהם לא במשחק בכלל.
דקה 64' אלירן עטר פשוט חגג על הדשא, החלוץ השתחרר מהשמירה עליו, חלף על ראדי ושלח כדור חזק לשער של חיימוב, הכדור שלו היה למרכז השער ולשוער לא הייתה בעיה לקלוט אותו.
דקה 66' איום ראשון באר שבע, הגבהה טובה של אורן ביטון למרכז הרחבה, מצאה את הראש של ראדי שנגח חלש, ראייקוביץ' היה במקום ואסף את הכדור.
דקה 70' הגבהה טובה של באטוקיו לרחבת האלופה, באבין עלה גבוה מעל ההגננה של האורחים ונגח טוב, אך הכדור של הבלם לא היה מספיק מדויק ויצא החוצה.
המחצית השנייה הייתה מחצית של מאבקי כוחות ומשחק מפוזר, בעיקר של הבאר שבעים, שלמרות לחץ שהפעילו על שערם של הצהובים, לא בעטו אף לא בעיטה מסוכנת אחת, משחק חלש של האלופה שלא הייתה ראויה לנקודה הערב.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

דקה 88' לואיי טאהא בשטות מוחלטת, פגע פגיעה ישירה במיכה, כשהכדור היה בחוץ, לבלם היה כרטיס צהוב והוא ראה את האדום, האלופה נשארה ב 9 שחקנים בדקות הסיום של המשחק.

מכבי תל אביב מנצחת את הפועל באר שבע, הצהובים חוזרים לפסגה, אפשר לומר חוסר מזל לבכר וחניכיו, אך בהחלט לא משחק שהם ירצו לזכור.

 

הרכבים: מכבי תל אביב- פרדראג ראייקוביץ', יובל שפונגין, איתן טיבי, ז'אן סילבן באבין, אופיר דוידזאדה, דור פרץ, אייל גולסה (שרן ייני 79'), אבי ריקן (כריסטיאן באטוקיו 46'), דור מיכה, ניק בלקמן, אלירן עטר (ארון שוינפלד 68')

הפועל באר שבע-גיא חיימוב, בן ביטון (ניב זריהן 76'), מתן אוחיון, לואי טאהא, חאתם עבד אל חמיד (גיא מלמד 50'), אורן ביטון, ג'ון אוגו, דן איינבינדר, מאור מליקסון, טוני וואקמה, בן שהר (מהראן ראדי 35').

 

במשחק נוסף ששוחק הערב בליגת העל, מ.ס אשדוד אירחה באצטדיון הי"א את בני יהודה, הקבוצה המתאוששת של תורג'מן, שנמצאת בתקופה טובה, עלתה ליתרון בדקה ה 41' מרגליו של גדי קינדה, אך בני יהודה לא נשברה ועם שער שיוויון של מאוויס צ'יבוטה בדקה ה 52' שקבע את תוצאת המשחק, חלוקת נקודות באשדוד, צ'יבוטה מנע מתורג'מן לחגוג ניצחון ביתי ראשון העונה לקבוצה מעיר הנמל.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort