לאומית: הרצליה ממשיכה במסע ההתאוששות עם ניצחון ענק על קטמון 1-3בטדי

המחזור ה 20 בליגה הלאומית, בצל הסערה ותנאי מזג האוויר הקשים, המחזור נפתח היום, עם משחקי שישי בצהריים.
2 משחקים שהיו אמורים להתקיים היום, נדחו למועד אחר, המשחק בין הפועל נצרת עילית לבין הפועל פתח תקווה נדחה ליום שני, עקב מזג האוויר הסוער, המגרש בגרין, מגרשה הביתי של נצרת עילית, הוצף ולא יוכל לארח את המשחק, כמו כן, גם המשחק בין עירוני נשר, לאחי נצרת, נדחה ויועתק למועד אחר.
מבין 2 המשחקים שישוחקו היום, נקבל 2 מפגשים מסקרנים ביותר, עירוני ראשון לציון, הקבוצה שנמצאת בצל הסערה מהמחזור הקודם, לאחר שהפסידה 5-0 למרמורק במשחק שנוי במחלוקת, היא תתארח היום באצטדיון גרונדמן, שברמת השרון.
עוד משחק שישוחק היום, קרב קצוות, בין הפועל קטמון, הירושלמים ששואפים אוויר פסגות וחולמים על עלייה היסטורית לליגת העל, יארחו היום את מכבי הרצליה שנמצאת מתחת לקו האדום וזקוקה לכל נקודה

הפועל קטמון- מכבי הרצליה:
פתיחת המשחק הייתה מנומנמת, עם יתרון קל של קטמון שניסתה לכבוש שער בפתיחה, אך מכבי הרצליה הייתה הראשונה לכבוש, בדקה ה 18', הגבהה נהדרת מקרן, לראשו של רודריגז, הבלם ברח מהשמירה עליו ונגח פנימה, 0-1 הרצליה.
הפועל קטמון הגבירה את הלחץ ושלחה הרבה שחקנים קדימה, התגובה מנגד של הרצליה לא איחרה להגיע, התקפה מתפרצת נהדרת של האורחים, הסתיימה עם כדור ברגל של משלי, החלוץ הניף את רגל שמאל ועם בעיטה חדה לפינה של לוי, קבע 0-2 כבר בדקה ה 27'.
קטמון המשיכה לחפש אחר השער והיא כמעט מצאה אותו, בדקה ה 30', אבישי כהן הצטרף מעמדת המגן הימני ובעט כדור חזק, שהלך לחיבורים של גורליק, השוער מתח איברים והדף לקרן.
קטמון הייתה דומיננטית מאוד ושלטה במשחק ובדקה ה 34' היא גם באה על שכרה, כדור שהורחק לא טוב על ידי הגנת הרצליה, הגיע לאבירם ברוכיאן, הקשר נותר לבדו על סף הרחבה ושלח כדור חד לפינה של גורליק, קטמון חזרה למשחק, 2-1.
מחצית ראשונה סועורת, עם מבול שערים הגיעה לסיומה, הקבוצות ירדו להפסקה כאשר התוצאה 1-2 להרצליה.

המחצית השנייה נפתחה בעצלתיים, כאשר קטמון לא הצליחה לאיים על השער של הרצליה, מצב ראשון טוב לטובת המארחים נרשם בדקה ה 68', כדור חופשי של אבירם ברוכיאן הוגבה לרחבה, יציאה לא טובה של גורליק שכעט ספג מנגיחה של הראל שלום, למזלו של השוער, הצליח לגעת ולהרחיק את הכדור.
קטמון הייתה נאיבית ולא ניצלה את החולשה של הרצליה, אך הרצליה כמעט וגמרה את המשחק, ריף מסיקה עם פריצה מסחררת חדר לרחבת הירושלמים וממצב נוח, בעט כדור חזק שעלה גבוה מעל השער, הזדמנות נהדרת להרצליה לסגור את המשחק.
הרצליה פשוט טיילה בדקות הסיום ליד השער של קטמון ונראה היה כי חניכיו של טלקר, פשוט לא רוצים להבקיע, 2 נסיונות למסירה ממב הבקעה נהדר, בוזבזו כאמור עם נסיון המסירה.
בתוך תוספת הזמן, הפועל קטמון מצליחה לכבוש ולהשוות את התוצאה, אך השער נפסל בטענה לעבירה על בלם הרצליה, האורחים חידשו מהר את המשחק ויציאה מהירה קדימה של ההתקפה המהירה של האורחים הביאה לפנדל לזכותם, שטיין ניגש לכדור ובעט פנימה, עם השער של שטיין, השופט שרק לסיום, הרצליה עם ניצחון ענק, קטמון מאבדת גובה

הרכבים: הפועל קטמון- ברק לוי, יוגב לרמן, ניסן דנון, ז'וליו סזאר, לירן ז'אן, הראל שלום, ירדן אבוחצירה, מחמוד עוויסאת, אבירם ברוכיאן, אבישי כהן, אנס מחמיד.

מכבי הרצליה- לב גורליק, איתי טואף, חוסה רודרוגז, מוחמד הינדי, טל לברן, ברק לביא, רן רול, יוסי שבחון, רז שטיין, אליאור משלי, ריף מסיקה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

 

עירוני ניר רמת השרון- הפועל ראשון לציון:

תנאי מזג האוויר הקשו מאוד של שחקני שתי הקבוצות, השלוליות על כר הדשא, לא תרמו לקצב המשחק, שנפתח ללא מצבים מסוכנים מצד שתי הקבוצות, מלבד בעיטה אחת מסוכנת של פלג, שסחט הדיפה טובה מצליל חתוכה.
המשחק כאמור לא התעלה לרמה גבוהה, הרבה נסיונות לכדורים ארוכים ובעיטות מרחוק, חוץ מזה לא נרשם מצב מסוכן לשני הצדדים.
המצב הראשון המסוכן הגיע בדקה ה 42', הגבהה טובה של שקד, מצאה את גיל יצחק, החלוץ הסתנן מאחורי הגנת המארחים, אך נגח ברכות החוצה, הזדמנות נהדרת לראשון לציון, שבוזבזה.
מחצית ראשונה חלשה מאוד בגרונדמן, הסתיימה בתוצאה מאופסת.
המחצית השנייה התנהלה ברובה כמו הראשונה, משחק חלש ואיטי, מזג האוויר ותנאי המגרש הקשו על השחקנים ולא היה אפשר לנהל משחק כדורגל שוטף.
ראשון חיפשה אחר שער הניצחון, טענות לפנדל נשמעו מהצוות המקצועי, לאחר עבירה לטענתם שבוצעה על מולה המחליף ומיד לאחר מכן עוד הזדמנות נהדרת לאורחים מראשון, הגבהה מאגף שמאל מצאה את ראשו של גייל יצחק, החלוץ עלה מעל הגנת רמת השרון ונגח טוב, אך לרוע מזלו, הכדור פגע רק במשקוף ויצא החוצה.
ראשון התעוררה והעלתה הילוך, בחיפוש אחר שער ראשון במשחק, ניצחון שלהם והם שוב חזק בצמרת ובמאבק על העלייה לליגת העל.
ראשון לציון הייתה ראויה לשער הניצחון והיא גם השיגה אותו, הגבהה נהדרת לרחבת המארחים, הכדור הגיע אל ראשו של גיל יצחק, החלוץ הסתנן בין ההגנה של רמת השרון ונגח כדור חד פנימה 0-1 ראשון לציון, השער של יצחק נתן את האות לסיום המשחק ולשריקה של ריינשרייבר.
ראשון לציון עם ניצחון בשיניים, במשחק לא טוב מבחינתם אך חוזרים הביתה עם מלוא שלושת הנקודות.

 

הרכבים: עירוני ניר רמת השרון- צליל חתוכה, דן פרדריך, לי אגמי, גל בראל, ראיין גרכד, עמית מגוז, מושיקו מישאלוף, בר אביטן, אור חסידים, בן בן יאיר, ג'וף גאיירה.

הפועל ראשון לציון- רועי משפתי, אלירן סיימון, מתן פלג, ויסאם רבאח, יובל חליבה, ואיל מריסאת, מור שקד, עומרי שקל הוגו, אזוצ'קו, גל אסולין, גיל יצחק.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort