משחק חלש בי"א, תיקו מאופס בין מכבי חיפה לאשדוד, הירוקים ממשיכים לאכזב

המחזור ה 19 בליגת העל נפתח הערב, קרב תחתית יש לומר, מועדון ספורט אשדוד מארחת את מכבי חיפה.
האורחים מהכרמל מגיעים למשחק הערב מרוסקים, לאחר התבוסה במחזור הקודם מול מכבי תל אביב, תוצאה שלא הראתה על תבוסה, אבל היכולת וההבדל בין הקבוצות היו ניכרים על כר הדשא, חניכיו שלח מאס רחוקים 7 נקודות בלבד מהאשדודים ומהקו האדום ולבטח לא רוצים להיכנס לתסבוכת התחתית למאבקי הירידה לליגה הלאומית.
הערב חיפה מגיעה כדי לשאוב קצת כוח לדרך הארוכה שעוד נותרה לה בתחתית הלוהטת, מנגד ניצבת לה מס אשדוד, חניכיו של תורג'מן מגיעים למשחק הערב, כמו שאמרנו כשהם מתחת לקו האדום, כאשר 4 נקודות מפרידות בינן לבין הפועל רעננה.
היכולת של הקבוצה מעיר הנמל במחזורים האחרונים, משאירה לתורג'מן סיבה להאמין, שהקבוצה יכולה להינצל, הקבוצה מפסידה 2 משחקים בלבד מ 10 המשחקים האחרונים שלה, היא אמנם מנצחת 2 בלבד, אך יכולות ההבקעה של החבר'ה הצעירים באשדוד השתפרו בהרבה והם בהחלט יכולים לעשות זאת, כמו כן המשוכה שנמצאת מולם הערב בדמותה של מכבי חיפה, כבר לא מרתיעה כבעבר והאמונה באשדוד קיימת, גם במשחק הערב.
אשדוד היא קבוצת הבית הגרועה בליגה, 2 תוצאות תיקו וכל שאר משחקי הבית של האשדודים הסתיימו בהפסדים, בחיפה לא רוצים להיות רוצים אלו שישנו את המאזן של הדרומיים במגרשם הביתי.

מהלך המשחק:
המשחק נפתח עם גישושים מצד שתי הקבוצות, כאשר האשדודים עם מצב ראשון כבר בפתיחה, כדור קרן של קינדה, הראשון להגיע אליו היה מאוריסיו, הקשר עם הסתה של הכדור לפינה הרחוקה של גלזר, למזלו של השוער, הכדור חלף על פני הקורה ויצא.
דקה 9' התקפה מתפרצת של האשדודים, כמעט ועלתה לחיפאים ביוקר, מאוריסיו שלח כדור נהדר לעברו של קינדה, הקשר נותר לבדו מול גלזר, כאשר השוער יצא מהשער והשאיר אותו חשוף למדי, קינדה ניסה לבעוט מעל השוער, אך הכדור שלו לא היה מספיק מדויק ויצא החוצה, מזל גדול לחיפה בפתיחה.
דקה 20' קוסטדינוב נותר לבדו, על סף הרחבה, הזר של חיפה עם בעיטה חזקה, אך לא מספיק מדויקת, הכדור יצא החוצה, נסיון ראשון של חיפה.
דקה 21' חיפה התעוררה, בעיטה לא טובה של ג'רפי, הכדור הגיע אל רוקאביצה, החלוץ על סף הרחבה, בעט כדור חזק ושטוח וסחט הדיפה טובה של ג'רפי, הגנת אשדוד הרחיקה את הכדור החוזר.
דקה 28' פגיעת ראש בין קלאוס לפיבן, הבלם הצעיר יצא ונחבש בראשו, המשחק נעצר למספר דקות וחודש שוב לאחר מכן.
דקה 43' התקפה מתפרצת של המארחים, מושל העביר מצד שמאל, לימין, לג'אן, הקשר שלח רוחב חזק למרכז הרחבה, רמי גרשון ניסה להרחיק, אך שלח את הכדור לכיוון שערו הוא והכדור כמעט נכנס, למזלו של הקשר, הכדור עלה מעל השער ויצא לקרן.
דקה 45' גדי קינדה הוביל מתפרצת נוספת של אשדוד ושלח כדור עומק לכיוון אסאפה, הקשר הצעיר מזווית לא נוחה, ניסה את מזלו בבעיטה לשער, גלזר היה עירני והדף את הכדור.
מחצית ראשונה חלשה, ללא מצבים מסוכנים מצד שתי הקבוצות.

המחצית השנייה הפתחה באותה מגמה, משחק חלש ללא הרבה מצבים, הירוקים שולטים בכדור, אך לא באיזורים המסוכנים, האשדודים מחכים למתפרצת הנכונה.
דקה 52' סלליך פרץ את הגנת אשדוד ומסר כדור לכיוונו של קאיו, הקשר ניסה להכניס כדור עומק לקלאוס, אך נעצר בידו של פיבן, המקרה נעלם מעיניו של ליאני שאמר להמשיך לשחק, הייתה צריכה להגיע כאן שריקה לפנדל, חיפה יכולה להרגיש מקופחת.
דקה 55' אשדוד מסוכנת מאוד במתפרצות המהירות שלה, הנה עוד דוגמא לכך, מתפרצת שהגיעה עד למאוריסיו, החלוץ היתל בשומר שלו ושלח כדור חזק לפינה של גלזר, השוער מתח איברים והדף את הבעיטה.
דקה 66' הירוקים לא הצליחו לפצח את הגנת האשדודים, אז קלאוס שהגיע למצב טוב, 25 מטרים מהשער, שלח בעיטה לעבר שערו של ג'רפי, לאכזבתו הכדור היה חלש וג'רפי אסף אותו בקלילות.
דקה 73' ההזדמנות הגדולה במשחק, אלקה הוביל את הכדור בחצי המגרש של חיפה ושלח כדור עומק נהדר ליעקובוביץ', שנותר לבדו מול גלזר וממצב נוח, בעט החוצה, מזל גדול לחיפה.
דקה 83' קרן לזכות חיפה, הכדור טייל בין שחקני ההתקפה ואף אחד מהם לא הצליח לדחוק אותו פנימה פספוס גדול של הירוקים.
דקה 84' התקפת הנגד של אשדוד לא איחרה להגיע, ביטון המחליף, מצא עצמו לבד מול גלזר, ההגנה של חיפה חלמה, אך ממצב נוח למדי, הקשר הצעיר בחר במסירת רוחב והכדור שלו היה חזק, תורג'מן כעס על הקשר שלו שבחר למסור במקום לבעוט ולכבוש.

המשחק הסתיים, תיקו חלש באשדוד, חיפה לא מצליחה לברוח מהתחתית, חניכיו של תורג'מן, היו שווים כאן שער

 

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הרכבים: מס' אשדוד- יואב ג'רפי, קרלו ברוצ'יץ', איגור פיליפנקה, תום בן זקן, שחר פיבן, יובל יעקובוביץ', יצחק אסאפה, גדי קינדה (דין דוד 86'), בנצי מושל (בלסינג אלקה 60'), דור ג'אן (דן ביטון 78'), מאוריסיו קורדיירו.

מכבי חיפה– עמרי גלזר, רז מאיר, רמי גרשון, אליסון דוס סנטוס, יונתן לוי, גל אלברמן, סינטיהו סלליך, קאיו (שלומי אזולאי 69'), גיאורגי קוסטדינוב (רועי קהת 76'), סטפנוס אתנסיאדיס קלאוס (מוחמד עוואד 85'), ניקיטה רוקאביצה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort