לקראת המחזור ה-19 בליגת העל

ליגת העל תפתח ביום שבת את משחקי המחזור ה – 19 כאשר הפועל ב"ש מוליכה את הטבלה עם 38 נקודות, מעל מכבי ת"א (הנמצאת במקום השני) בזכות הפרש שערים. ישר מתחת לקבוצה של קרויף נמצאת בית"ר ירושלים, במרחק נקודה אחת בלבד מהפועל חיפה, לה 36 נק'. בתחתית הטבלה סוער לאחר שאלדד שביט, מאמנה של הפועל עכו, התפטר ביום שלישי האחרון עקב חילוקי דעות עם הנהלת הקבוצה. האחרונה, נמצאת במקום האחרון עם 9 נק', במרחק ניצחון בודד ממ.ס. אשדוד הנמצאת במקום ה – 13. אלו משחקי המחזור בליגת העל:

הפועל חיפה – עירוני ק"ש, יום שבת, 16:00

המשחק הראשון של המחזור צפוי להתחיל עם סיום מנוחת הצהריים כאשר עירוני קריית שמונה תתארח באצטדיון סמי עופר שבחיפה למשחק מרתק מול מי שעד לא מזמן הייתה מוליכת הטבלה, הפועל חיפה. הראשונה נראתה טוב מול הפועל עפולה במשחק הגביע שהתקיים ביום שלישי (עקב דחייה), ועלתה לשמינית הגמר אחרי ניצחון קל אך חשוב (3 – 0 ). מאמן הקבוצה חיים סילבס אמר:"אני מקווה שיצאנו לתקופה חדשה. סימנו וי וזה היה חשוב לנו". מנגד, המארחים מחפשים ניצחון שיוכל להעלות אותם למקום הראשון ׁׁׁ(תרחיש לא סביר; מוליכת הטבלה הפועל ב"ש וסגניתה מכבי ת"א לא צפויות להפסיד במשחקיהן), או לחילופין  למקום השלישי.

הפועל רעננה – בני יהודה, יום שבת, 18:00

בני יהודה שנמצאת במקום החמישי בטבלה תתארח באצטדיון נתניה למשחק מול הפועל רעננה, שנמצאת מרחק 4 נק' בלבד מן הקו האדום. בני יהודה מגיעה למפגש הזה על רקע דיווחים על התעניינות של הקבוצה באיתי שכטר, אשר מסיים את חוזהו בבית"ר בקיץ הקרוב. מנגד גם הפועל רעננה מחפשת רכש שיזניק את הקבוצה ולאחרונה נשמעים דיווחים על כך ששלומי ארבייטמן, שלא זוכה לזמן משחק משמעותי במכבי פתח – תקווה, מבוקש בקבוצה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מ.ס. אשדוד – מכבי חיפה, יום שבת, 18:15

מכבי חיפה תתארח באצטדיון הי"א באשדוד למשחק שהרקע לו יותר מעניין מהמשחק עצמו: חיפה כידוע מגיעה לאחר הפסד נוראי למכבי ת"א תוך שהיא מציגה יכולת ירודה ביותר, שחקני חיפה נראים לא מתפקדים על המגרש, רמי גרשון ממשיך להציג הידרדרות ביכולתו ורועי קהת ממשיך לקבל קרדיט למרות שגם הוא מציג יכולת נוראית עוד מתחילת העונה. אי אפשר גם שלא לדבר על כך שכבר חודש עבר מאז שגיא לוזון סיים את תפקידו ועדיין עוזרי המאמן רוב מאס ואיתי מרדכי נאלצים להנהיג את הקבוצה. אבל יש תקווה באופק: המשחק מול מ.ס. אשדוד הנמצאת במקום ה – 13 מהווה הזדמנות מצויינת בשביל חיפה להעלות את המורל ולטפס במעלה הטבלה הצפופה. הזדמנות? כן. קל? לא בהכרח: יש לזכור שחיפה הפסידה/לא ניצחה העונה ל/קבוצות (שעל הנייר) חלשות ממנה בהרבה.

רמי גרשון: מציג הידרדרות ביכולת (הפייסבוק הרשמי של מכבי חיפה)

הפועל עכו – הפועל ב"ש, יום שבת, 20:30

המשחק האחרון של יום שבת ישוחק בעכו שם מוליכת הטבלה תפגוש את עכו למשחק שעל הנייר נראה קל למדי. ב"ש מגיעה לעכו ללא ניצחון בשני המחזורים האחרונים, אך למרות זאת היא בהחלט הפייבוריטית במשחק זה וצפויה לנצח את נועלת הטבלה האומללה. אצל האחרונה סוער למדי לאחר שאלדד שביט, מאמנה של הקבוצה, התפטר ביום שלישי האחרון עקב חילוקי דעות עם הנהלת הקבוצה. עוזר המאמן איציק טוויזר יחליפו ויש האומרים כי חוסר הנכונות של ההנהלה להביא מאמן חדש מראה על כך שהיא כבר התייאשה ולא מאמינה שאפשר להשאיר את עכו בליגה.

מכבי פתח תקווה – מכבי נתניה, יום ראשון, 19:00

משחק אמצע טבלה מסקרן צפוי לנו באצטדיון המושבה כאשר מכבי פ"ת תארח את מכבי נתניה למשחק בין המקום השביעי לשישי. בנתניה, תחושת ההחמצה באוויר לאחר שבמחזור הקודם מול אשדוד המשחק הסתיים בתיקו 2 לאחר שערן לוי, קפטן הקבוצה, החמיץ שני פנדלים. אמנם זהו משחק בין המקום השיש לשביעי (מקום אחרון בפלייאוף העליון ומקום ראשון בפלייאוף התחתון) אך הפער בין שני המקומות גדול למדי (6 נק') ובנתניה המטרה היא לא להישאר במקום השישי אלא לנצח ולעלות למקום החמישי, אשר נמצא בהישג יד (מרחק 2 נק').

ערן לוי: החמיץ שני פנדלים (מכבי נתניה הפייסבוק הרשמי)

מכבי ת"א – הפועל אשקלון, יום ראשון, 20:30

מכבי ת"א מגיעה למשחק עם 10 משחקים ללא הפסד והיא נראית חזקה ביותר כאשר מאחוריה נצחונות מרשימים כמו הניצחון 3 – 1 על מכבי חיפה במחזור הקודם והניצחון על נתניה 3 – 0 במחזור שלפניו. הפועל אשקלון נמצאת במקום ה – 11 עם 16 נק' ובמידה תנצח היא תוכל לעלות למקום ה – 10. למרות היכולת הטובה שקבוצתו הציגה לאחרונה, מאמן מכבי ת"א ג'ורדי קרויף לא שאנן ואמר:"המשחק נגד אשקלון יהיה מהמשחקים היותר קשים שמצפים לנו בקרוב."

שחקני מכבי ת"א חוגגים (הפייסבוק הרשמי של מכבי ת"א)

בית"ר ירושלים – בני סכנין, יום שני, 21:00

*המשחק המרכזי*

אומרים ששומרים את הטוב לסוף… כך גם במחזור הזה: המשחק שינעל את החזור יהתקיים באצטדיון טדי שבירושלים שם תארח בית"ר את בני סכנין למשחק רווי יצרים. כידוע שתי הקבוצות הן יריבות ותיקות, והמפגש בין השתיים הפך ברבות השנים (המפגש הראשון התקיים ב – 2003) לדרבי מדומה, שלא מפסיק לייצר דרמות וכותרות על המגרש ומחוצה לו. אבל יש חדש גם בזירה המקצועית: אופיר קריאף חזר לבית"ר י – ם אחרי שנתיים וחצי בהן שיחק במכבי חיפה ובעירוני ק"ש. בנוסף, דווח כי בירושלים מעוניינים לרכוש גם את בלם קריית שמונה קרלוס קוויאר ויתכןם ותעשה פנייה לקריית שמונה בימים הקרובים.

אופיר קריאף: "אני מאושר לחזור הביתה" (האתר הרשמי של בית"ר ירושלים)

  

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort