סימנו וי על הראשון – מכבי תל אביב ניצחה את מכבי חיפה

אולי אלה לא הקבוצות שנמצאות בצמרת הטבלה העונה אבל המפגשים בין מכבי חיפה למכבי תל אביב תמיד יחשבו כאחד המשחקים הכי טובים שיש לכדורגל הישראלי להציע, העונה עוד יותר לאחר שהקבוצות יפגשו גם בעוד 8 ימים במסגרת גביע המדינה. גם המשחק היום וגם המשחק בגביע ישוחקו בסמי עופר ומה שמעודד את מכבי תל אביב זה העובדה שהיא מעולם לא הפסידה באצטדיון הזה למכבי חיפה, האם המגמה תימשך גם הערב?

מכבי תל אביב מגיעה למשחק בסמי עופר כשהיא עם 4 נצחונות רצופים במסגרת הליגה ואילו מכבי חיפה מגיעה אחרי ניצחון 3:0 על הפועל רעננה שהיה לניצחון החוץ הראשון של הירוקים מהכרמל מזה הרבה מאוד זמן. במכבי תל אביב יקוו להמשיך בכושר הטוב מהמשחקים האחרונים, במכבי חיפה ירצו לצאת לדרך חדשה אחרי הניצחון על רעננה ואין שום ספק שמצפה לנו משחק כדורגל מלהיב ומטורף בסמי עופר

הכושר הטוב של קבוצתו יימשך על חשבון החיפאים? (עמוד הטוויטר הרשמי של מכבי ת"א)

הרכבים:

מכבי חיפה- גלזר, מאיר, גרשון, דוס סנטוס, לוי, קהת, אלברמן, סלליך, קאיו, רוקאביצה, קלאוס

מכבי תל אביב- ראיקוביץ', שפונגין, טיבי, באבין, דוידזאדה, ריקן, פרץ, גולסה, מיכה, בלקמן, קיארטנסון.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

דקה 1- גול! מה קורה לליגת העל? שוב פעם זה קורה! אחרי 13 שניות מכבי תל אביב עולה ליתרון! באבין עם כדור ארוך לעבר קיארטנסון שהצליח לנצח את דוס סנטוס במאבק על הכדור ולבעוט לרשת של גלזר, 1:0 מהיר מאוד.

דקה 9- קלאוס הפעיל לחץ על איתן טיבי והצליח לחטוף את הכדור אחרי מאבק עיקש מאוד מול הבלם, הכדור הגיע לרוקאביצה שמוריד עם העקב לקאיו שבועט חלק מדי וראיקוביץ' מצליח להדוף.

דקה 18- גולסה קיבל כדור נהדר וביצע הטעיה נהדרת על רמי גרשון, הבעיטה שלו מרחבת ה-16 הולכת מעל השער של גלזר.

דקה 19- יונתן לוי מקבל כרטיס צהוב ראשון להערב אחרי שעוצר את דור מיכה עם הידיים.

דקה 25- התקפה יפה של מכבי תל אביב שבסופו של דבר זהו דור מיכה שמצא נהדר את איל גולסה בתוך הרחבה שבעט על הגוף של עומרי גלזר, כדור קרן למכבי תל אביב.

דקה 28- תרגיל נהדר של מכבי חיפה בבעיטה חופשית, קהת מסר לקלאוס שמוריד בנגיעה לקאיו ששחרר בעיטה נהדרת אך היא חלפה ליד הקורה של ראיקוביץ'.

דקה 34- שוב טעות של מכבי חיפה בהגנה וזהו אבי ריקן שהצליח להשתלט על הכדור ולהכניס אותו לעבר קיארטנסון אך החלוץ האיסלנדי לא הצליח להגיע לכדור.

דקה 40- סלליך הצליח להכניס כדור רוחב לרז מאיר המגן הימני אבל הוא לא הצליח לייצר מצב טוב והכדור של הצהובים.

מחצית בסמי עופר (עמוד הטוויטר הרשמי של מכבי חיפה)

מחצית בסמי עופר, התוצאה היא 1:0 למכבי תל אביב משער של וידאר קיארטנסון כבר אחרי 13 שניות.

דקה 50- אבי ריקן עם בעיטה נהדרת מחוץ לרחבה ועומרי גלזר הדף את הכדור לקרן.

דקה 54- גול! שוב פעם קיארטנסון עובר ויש לו כבר צמד! ריקן הכניס לו כדור נהדר וכל מה שהאיסלנדי עשה הוא לתת נגיעה בכדור ולהכניס אותו פנימה, 2:0 למכבי תל אביב!

דקה 60- חילוף ראשון להערב, שלומי אזולאי עלה במקומו של רועי קהת.

דקה 63- אף אחד ממכבי חיפה לא הפריע לאבי ריקן לשחרר בעיטה ממצב טוב אך למזלם של הירוקים הכדור מעל השער.

דקה 65- טיבי קיבל את הכרטיס הצהוב אחרי שצר את ההתקפה של מכבי חיפה בצורה לא חוקית

דקה 66-  שער! שער סופר מפתיע של מכבי חיפה, שלומי אזולאי עם כדור רוחב נהדר לעבר רוקאביצה, שפונגין חלם ולא סגר את האוסטרלי שכבש את הראשון של מכבי חיפה והצליחה לצמק, האם היא תצליח גם להשוות?

דקה 67- גרשון ראה כרטיס צהוב אחרי משיכה בחולצתו של גולסה.

דקה 69- קצב נהדר בסמי עופר, רז מאיר עם הגבהה נהדרת לעברו של קלאוס שהצליח להגיע לכדור אך הוא רחוק מהמסגרת. שתי הקבוצות מבצעות חילוף, מכבי תל אביב הכניסה את באטוקיו במקומו של ריקן ואילו מכבי חיפה הכניסה את עוואד במקומו של סלליך.

דקה 71- עוואד ניסה להפתיע את ראיקוביץ' עם בעיטה מזווית קשה מחוץ לרחבה אך השוער הסרבי במקום.

דקה 74- דוס סנטוס ראה כרטיס צהוב אחרי שחוסם את קיארטנסון בגופו ומנע מתפרצת של הצהובים.

דקה 76- גליץ' של דוס סנטוס מגיע לרגלו של בלקמן שזיהה את התנועה של מיכה שקיבל כדור בתוך הרחבה אך שחרר בעיטה חזקה מדי מעל השער, כמעט השלישי של מכבי תל אביב.

דקה 81- באטוקיו שחרר בעיטה נהדרת מחוץ לרחבה ועומרי גלזר זינק נהדר והדף לקרן.

דקה 82- מתפרצת טובה של מכבי חיפה שהסתיימה אחרי שכדור הרוחב של רוקאביצה לעבר הרחבה נעצר בידיים של ראיקוביץ'.

דקה 84- חילוף אחרון של מכבי חיפה, חילוף נוסף למכבי תל אביב, כובש הצמד, וידאר קיארטנסון פינה את מקומו לאלירן עטר. אצל הירוקים זהו אופיר מזרחי שעלה במקומו של קאיו.

דקה 86- גול! באטוקיו ככל הנראה סגר את הסיפור בסמי עופר. בלקמן עשה מה שבא לו ופרץ נהדר אל עבר הרחבה של מכבי חיפה, כדור הרוחב שלו הגיע לבאטוקיו שנעץ את השלישי הערב ואת השער הראשון שלו בליגת העל!

דקה 87- חוסה רודריגס עלה במקומו של איל גולסה.

זה נגמר! הקלאסיקו הישראלי בין שני המאמנים ההולנדים ובין שתי הקבוצות המפוארות ביותר במדינה מכבי תל אביב מנצחת 3:1 וצולחת את המשחק הראשון מבין השניים. המשחק הבא ביניהן יהיה ביום רביעי במסגרת גביע המדינה, האם בגביע מכבי חיפה תצליח להיראות יותר טוב?

 

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort