לקראת המחזור ה-23 בפרמיירליג

הליגה האנגלית תפתח ביום שבת הקרוב את משחקי המחזור ה-23, כאשר בראש הטבלה נמצאת כמובן מנצ'סטר סיטי בפער אדיר של 15 נקודות מן המקום השני, אותו מאיישת יונייטד במרחק נקודה מצ'לסי הנמצאת ישר מתחתיה. בתחתית הטבלה אין חדש כאשר סוונסי סיטי נועלת את הטבלה עם 16 נקודות בלבד מתוך 69 אפשריות (!), כנ"ל לגבי ווסט ברומיץ' שנמצאת במקום ה -19 לא מכבר. אלו משחקי המחזור בפרמייליג:

קריסטל פאלאס – ברנלי, יום שבת, 17:00:

ברנלי, שנמצאת במקום השביעי בטבלה, תתארח בסלהרסט פארק, שם תנסה להשיג ניצחון לאחר שישה משחקי בצורת. יכול להיות שדווקא תמצא את הניצחון המיוחל מול קריסטל פאלאס הלא יציבה, שנמצאת במרחק 2 נק' מהקו האדום ולא מציגה יכולת טובה לאחרונה.

צ'לסי – לייסטר סיטי, יום שבת, 17:00:

משחק מרתק צפוי לנו בסטאמפורד ברידג' כאשר צ'לסי תארח את לייסטר למשחק צמרת – אמצע טבלה. הבלוז ינסו כמובן להשיג שלוש נקודות, מה שיכול להעלות אותם למקום השני או לחילופין להגדיל את הפער מליברפול שצפוי לה משחק לא קל מול מוליכת הטבלה מנצ'סטר סיטי. לייסטר מעוניינת לשמר את היכולת הטובה שהוצגה מול האדרספילד במחזור הקודם, ואולי אפילו יוכלו לחזור הביתה עם נקודות ביד לאור היכולת הירודה שהציגו המארחים במשחק גביע הליגה מול ארסנל ביום רביעי האחרון (בו חילצו תיקו 0 לאור פציעות של שחקני מפתח בארסנל). כך או כך, האוהדים של לייסטר שיסעו שעתיים וחצי לכל כיוון מקווים לתיקו שישאיר את קבוצתם במקום השמיני והנוח באמצע הטבלה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
צ'לסי הציגה יכולת ירודה מול ארסנל; אולי דווקא זוהי שעת הכושר בשביל לייסטר לגניבת נקודות (צ'לסי הטוויטר הרשמי)

ניוקאסל יונייטד – סוונסי סיטי, יום שבת, 17:00:

משחק תחתית לא מאוד מלהיב בלשון המעטה זה יהיה כאשר ניוקאסל יונייטד תארח את נועלת הטבלה סוונסי סיטי. אוהדי הברבורים מווילס נראים מיואשים: הרבה מהם מזמן השלימו עם העובדה שקבוצתם תזדקק לנס כדי להינצל מירידת הליגה הצפויה. אך זו דווקא הייתה תקופה מפוארת של הקבוצה בפרמיירליג, אשר בשבע השנים האחרונות הספיקה להיות הקבוצה הוולשית הראשונה שהעפילה אי פעם לליגה הבכירה, לזכות בגביע הליגה ולהעפיל לשלב 32 האחרונות בליגה האירופית. למרות שהפער בין המקום האחרון להינצלות מירידה אינו גדול (4 נק') לקבוצה עוד צפויים משחקים קשים, היא מציגה יכולת מבישה והיא לא צפויה להישאר בליגה. עם זאת, רוב האוהדים אופטימיים ומאמינים כי דווקא המשחק הקרוב של הקבוצה מול ניוקאסל, שהפסידה 12 פעמים מתוך 22 משחקים, מספר ההפסדים השני הכי גבוה בליגה (באופן אירוני דווקא סוונסי מאיישת את המקום הראשון והלא מחמיא, עם 14 הפסדים) כבשה יותר משער בודד רק במשחק אחד מתוך שבעת המשחקים האחרונים של הקבוצה (בכל המסגרות) ונמצאת במקום ה-13 ובמרחק 2 נק' מהקו האדום, מהווה הזדמנות לקבוצה לעשות צעד אל שנה נוספת בליגה הבכירה, כנגד כל הסיכויים. הדבר בהחלט ממשי בזכות המשחקים הרבים הנמצאים לפני הקבוצה והפער הקטן מהמקום האחרון למקום ה – 17 (אשר מבטיח הינצלות מירידה). בהחלט יהיה מעניין.

סטטיסטיקה של סוונסי וניוקאסל (The Statz Zone)

ווטפורד – סאות'המפטון, יום שבת, 17:00:

ווטפורד תארח ביום שבת את סאות'המפטון, אשר נמצאת אי שם במקום ה -17 בטבלה, מעל הקו האדום רק בזכות הפרש שערים. שתי הקבוצות מגיעות עם ניצחון בגביע ה – FA מאחוריהן, אבל שתיהן רעבות לניצחון בליגה באותה מידה: סאות'האמפטון לא ניצחה משחק ליגה כבר תשעה מחזורים ווטפורד ניצחה רק שני משחקי ליגה בעשרה מחזורים. אם כן שתי הקבוצות במצב עגום למדי, ושתיהן ינסו לצאת לדרך חדשה עם ניצחון.

ווסט ברומיץ' – ברייטון, יום שבת, 17:00: 

כאמור, הרבה קבוצות מחפשות ניצחון ראשון מזה כמה מחזורים השבוע, כמו גם השחפים מברייטון והבאגיס מווסט ברומיץ': הראשונה תנסה לחזור בשמחה וברינה הביתה עם שלוש נקודות בכיס, כאשר מאחוריה ניצחון בגביע מול היריבה המרה קריסטל פאלאס. אם בניצחון מול קריסטל פאלאס עסקינן, אי אפשר שלא לדבר על בירם כיאל, הליגיונר הישראלי ששיחק 90 דק' וספג מחמאות ברחבי אנגליה. אוהד של הקבוצה כתב:"כיאל היה פשוט נפלא היום, חייבים לקחת אותו בחשבון לקראת משחק הליגה הקרוב.". אין ספק שהשחקן בהחלט הרשים את הצוות המקצועי והראה להם שהוא בשל לפתוח בהרכב הקבוצה לאחר שחזר מפציעה שהשביתה אותו לתקופה. מנגד יעמדו המארחים אשר נמצאים במקום ה – 19 (לפני האחרון), מציגים יכולת ירודה ולמרות שקשה להאמין שיצאו מן המפגש הזה עם נקודות, אי אפשר שלא להתייחס למשחקים האחרונים של הקבוצה בהם הצליחה לעמוד בגבורה מול ענקיות הליגה ואף לצאת עם נקודות; בהחלט מפגש קשוח.

בירם כיאל: ספג מחמאות (פייסבוק)

האדרספילד טאון – ווסטהאם, יום שבת, 17:00:

באופן מפתיע דווקא ווסטהאם הפייבוריטית הרבה יותר קרובה לקו האדום מאשר האדרספילד טאון הקטנה והמפתיעה שממש כמו ברייטון גם עלתה בסוף העונה שעברה מהליגה השנייה ועד כה עושה חיל. הראשונה, שיחקה טוב מול טוטנהאם במחזור הקודם (תיקו 1). אם הפטישים יצליחו לשמור על כושר ולנצח, הם יוכלו לעלות למקום ה – 10 בטבלה לאור הצפיפות בחלק התחתון שלה.

טוטנהאם – אברטון, יום שבת, 19:30:

אחד מן המשחקים המרתקים של המחזור: טוטנהאם רוצה לנצל את העונה עד תום ולהתברג לשלישייה המובילה של הטבלה. אבל כרגע הצוות הרפואי בהחלט מתפקד והקבוצה מגיעה למפגש בסגל מלא למדי (טפו טפו טפו) . בדרך לשלישייה הראשונה תעמוד אברטון, שלא מרוצה מהמקום בו היא נמצאת כעת אך זוכרת שרק שלוש נקודות מפרידות בינה לבין המקום השישי. אי אפשר להתעלם מהעובדה שמאחוריה שלושה הפסדים רצופים בליגה וכנראה שיהיה לא פשוט להשיג נקודות במשחק הזה, לאור הכושר המצויין שנראה לאורך כל העונה מצד טוטנהאם בכלל, וכמובן בגלל הכושר האישי המצויין של שחקניה. אבל כמובן שבליגה האנגלית כמו בליגה האנגלית: שום דבר לא בטוח.

הארי קיין:הכניס צמד במשחק הגביע האחרון מול ווימבלדון (הפייסבוק הרשמי של הארי קיין)

בורנמות' – ארסנל, יום ראשון, 15:30:

לאחר עונה חלשה להחריד, ארסנל סוף סוף בפוזיציה בה אפשר לפנטז על אירופה. אבל בדרך אל אירופה יש מכשולים: ארסנל שהתקשתה במשחקיה האחרונים תתארח באיצטדיון דין קורט למשחק מול בורנמות', שנמצאת אי שם במקום ה – 16. אחרי ההדחה המשפילה מהגביע (תבוסה 4 – 2 לנוטינגהאם פורסט מן הליגה השנייה) ארסנל צריכה זריקת מורל במהירות, וארסן ונגר צריך להוכיח שהוא לא Wenger out גם מהעונה הבאה במפעלים האירופים.

ליברפול – מנצ'סטר סיטי, יום ראשון, 18:00:

*המלצת המחזור*

אין ספק שזוהי גולת הכותרת של המחזור: מנצ'סטר סיטי הדורסנית של פפ גווארדיולה ממשיכה לעשות שמות בליגה. הסטטיקסטיקה של הקבוצה מדהימה; 20 נצחונות, 2 תוצאות תיקו ואין לה הפסדים. ממש כיף לראות את קבוצה משחקת והיא מציגה כדורגל נהדר. אל מול הכושר הנהדר הזה תעמוד ליברפול, שלא הפסידה כבר 17 משחקים (בכל המסגרות). הנתונים מדברים בעד עצמם ואין הרבה מה להוסיף, אולי רק שזהו המשחק הראשון של ליברפול מאז העזיבה המתוקשרת של פיליפה קוטיניו לבארסה בסכום האדיר של 162 מיליון יורו. גם אני אסקר את המשחק המרתק הזה. יהיה מעניין!

עושים שמות. שחקני מנצ'סטר סיטי. (הפייסבוק הרשמי של מנצ'סטר סיטי)

מנצ'סטר יונייטד – סטוק סיטי, יום שני, 22:00:

המשחק שינעל את המחזור ה – 23 יתקיים באולד טראפוד, אצטדיונה הביתי של יונייטד, שם האחרונה אשר מכהנת כסגנית מוליכת הטבלה תפגוש את סטוק סיטי שנלחמת על הישארות בליגה מהמקום ה – 18 עם 20 נקודות. אין ציפיות מיוחדות ממשחק זה ושחקני ואוהדי סטוק כנראה יחזרו הביתה בידיים ריקות, מאוכזבים, אבל עדיין עם סיכוי ממשי להיחלץ מהקו האדום.

 

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort