אדום שוב: ליברפול ניצחה את הדרבי מול אברטון

הקבוצות האנגליות הבכירות נכנסות לסבב משחקי הגביע האנגלי ואיזה משחק פתיחה קיבלנו לשלב 64 האחרונות, ליברפול מארחת את אברטון לדרבי לוהט.
שתי הקבוצות הגיעו למשחק הערב במגמות שונות לחלוטין, ליברפול, המארחת, הגיעה למשחק הערב לאחר ריצה אדירה של 16 משחקים ללא הפסד, בכל המסגרות ו 4 ניצחונות מ 5 המשחקים האחרונים שלה, כמו כן המרססיידס לא הפסידו העונה אף לא משחק אחד במגרשם הביתי, בכל המסגרות.
ההתקפה של ליברפול, אחת המשובחות, כאשר הקבוצה כובשת למעלה מ 70 שערים בכל המסגרות העונה ומהצד ההגנתי, הקבוצה התחזקה בבלם היקר בהיסטוריה, ואן דייק, שעלה כבר הערב ב 11 להופעת בכורה ומי שחסרו למארחת, הם קוטיניו ומוחמד סאלח הלוהטים, שלא נמצאים בסגל למשחק הערב.
מנגד ניצבה לה אברטון, חניכיו של אלרדייס הגיעו לאחר 4 משחקים ללא ניצחון, כאשר הקבוצה הבקיעה שער זכות בודד בארבעת משחקים אלו, לאברטון יש עוד שביב של תקווה, מפני ששני ההפסדים האחרונים שלה, קטעו רצף של 8 משחקים ללא הפסד ולאחר פתיחת עונה עגומה, אלרדייס יודע שחניכיו יכולים ואף צריכים להציג יכולת גבוהה יותר.
הסטטיסטיקה בדרבי הלוהט בין שתי הקבוצות, לא מסבירה פנים עבור אברטון, הפעם האחרונה שהקבוצה ניצחה בדרבי הייתה בשנת 2010 במסגרת הליגה, כאשר הניצחון האחרון של הטופיז באנפילד, היה אי שם בשנת 2000.
כנגד כל הסיכויים, הגביע הונח על הפרק ושתי הקבוצות רצו לעשות צעד חשוב בדרך אליו.

המשחק נפתח עם לחץ כבד מצד האדומים, שליטה מוחלטת של ליברפול במרכז המגרש, אך לא הצליחה לאיים איום ממשי על שערו של פיקפורד בדקות הפתיחה.
דקה 25' איום ראשון מסוכן של המארחים, אמרה צ'אן מסר כדור עומק אל ג'יימס מילנר, הקשר הותיק בעט מהאוויר, כדור שטוח, שחלף על פני הקורה ויצא החוצה.
דקה 33' אדם ללאנה חדר לרחבה בסיבוב נהדר על אולגייט, הבלם הכשיל אותו וליברפול זכתה בפנדל, מפוקפק יש לומר, מילנר ניגש לבעיטה ושלח את הכדור פנימה, 1-0 ליברפול.

             מילנר כובש בפנדל
                   (טוויטר)

דקה 41' אירוע לא ספורטיבי לקראית הירידה להפסקה, אולגייט הבלם במאבק עם רוברטו פירמינו, הבלם דחף את חלוץ ליברפול, שעף אל היציע, השופט לאחר התלבטות ארוכה והתייעצות עם עוזריו, בחר שלא להעניש את הבלם והשאיר את הכרטיס בכיסו.
מחצית ראשונה חלשה הסתיימה ביתרון 1-0 של ליברפול, המארחים היו עדיפים על הטופיז, אך היו רחוקים מלהרשים, האורחים לא הגיעו למשחק.

המחצית השניה נפתחה, באותה מגמה, ליברפול המשיחה ללחוץ ולחפש אחר השער השני.
דקה 54' כדור קרן של ליברפול הוגבה למרכז הרחבה, הראשון להגיע אליו היה גומז, המגן נותר לבדו ללא כיסוי, אך נגח רע ואברטון ניצלה מספיגה נוספת.
דקה 58' הזדמנות נוספת למארחים, רוברטסון חדר מהאגף השמאלי, לתוך הרחבה, המגן בעמדה לא נוחה במיוחד, הצליח לשחרר בעיטה חזקה, אך מצא את פיקפורד עירני.
דקה 62' הזדמנות נהדרת לליברפול להכפיל את היתרון, כדור חופשי של צ'מברליין מוגבה לרחבת האורחים, ואן דייק עלה גבוה מעל כולם ונגח כדור טוב, אך שוב מצא את פיקפורד עירני, הבלם כמעט וכובש בהופעת הבכורה שלו.
דקה 65' ליברפול שלטה במשחק, אך הפקירה את ההגנה והיא שילמה על כך, לוקמן המחליף, הוביל התקפה מתפרצת ומסר כדור עומק אל ג'אגיילקה, הבלם שהיה בעמדה הקדמית ביותר, הוריד כדור רוחב לאחור לסיגורדסון והקשר בעט כדור שטוח וחכם לרשת של קריוס, 1-1.
אברטון בהזדמנות הראשונה שלה במשחק, כבשה ואיזנה את התוצאה, קלופ הגיב לשער ושלח את ויינאלדום למערכה.
דקה 80' רוברטו פירמינו כמעט והחזיר את היתרון למארחים, הקשר השתלט על כדור חוזר ובעט כדור חזק שהורחק ממש על קו השער, אברטון ניצלה.
דקה 83' היתרון שוב של ליברפול, הגבהת קרן נהדרת של צ'מברליין, למרכז הרחבה, מצאה את ראשו של מי אם לא, ואן דייק, הבלם הקדים פיקפורד ונגח פנימה, שער בכורה בהופעת הבכורה החלומית של הבלם, 2-1 ליברפול.

    ואן דייק עם שער נגיחה בבכורה חלומית
                        (טוויטר)

ליברפול שמרה על המאזן שלה בדרבי, עם ניצחון 1-2, ואן דייק עם בכורה חלומית מבחינתו, שכללה שער ניצחון, ליברפול בשלב הבא.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הרכבים: ליברפול- לוריס קריוס, ג'ו גומז (דומיניק סולנק 76'), ג'ואל מטיפ, וירג'יל ואן דייק, אנדרה רוברטסון, אמרה צ'אן, ג'יימס מילנר (אלכסנדר ארנולד 76'), סאדיו מאנה, אדם ללאנה (ויינאלדום 70'), אוקסלייד צ'מברליין, רוברטו פירמינו.

אברטון- ג'ורדן פיקפורד, קוקו מרטינה, פיל ג'אגיילקה, מייסון אולגייט, ג'ונג'ו קני, מורגן שניידרליין, ג'יימס מקארט'י (טום דייויס 85'), יאניק בולאסי, גילפי סיגורדסון, ויין רוני (אדמולה לוקמן 52'), קאלברט לוין דומיניק.

 

במשחק נוסף שנערך הערב במסגרת הגביע האנגלי, מנצ'סטר יונייטד אירחה באולד טרפורד, את דרבי, מליגת המשנה, השדים האדומים שלטו לחלוטין במשחק ורק בדקות הסיום (85') השיגו את השער המיוחל, רומלו לוקאקו על תקן המבשל, לינגארד הצעיר, כבש את הראשון, בתוספת הזמן לוקאקו הפעם על תקן הכובש חתם את המשחק, 2-0 ליונייטד שעלו לשלב הבא.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort