בית"ר ירושלים בשמינית הגמר, נס ציונה הפתיעה את בני סכנין

סיבוב ח' של גביע המדינה נפתח הערב עם שישה משחקים, כשלכל אחת מהקבוצות יש חלומות להגיע אל הנשיא במאי, אבל בשביל זה צריך לנצח היום.

הפועל ראשון לציון – בית"ר ירושלים 2:1
במוקד משחקי הגביע הערב עמדה בית"ר ירושלים שיצאה למשחק חוץ מול הפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית באצטדיון הברפלד.
בדקה ה-19, המקומיים עלו ליתרון מפתיע. וויסאם רבאח פרץ באגף שמאל, העביר שני שחקני הגנה של בית"ר ירושלים ומסר רוחב לעומרי שקל, שמול הרשת החשופה העלה ליתרון 0:1.
היתרון הזה לא החזיק מעמד יותר מדי זמן ובדקה ה-23, כדור ארוך של אריק סאבו הגיע לאנתוני וארן שהיה פנוי בתוך הרחבה ומשם הוא לא התקשה לכבוש, 1:1.
המהפך הושלם בדקה ה-43. זה התחיל בהגבהה של פול אדגר משמאל אל הרחבה. שוער ראשון לציון, רועי משפתי, יצא לא טוב אל הכדור ופספס אותו, אנתוני וארן היה ממוקם טוב בכדי להגיע אל הכדור, 1:2 לבית"ר ירושלים.
למרות שבפתיחת המחצית השנייה בית"ר ירושלים נראתה יותר טוב, בדקה ה-56 אריק סאבו דיבר קצת יותר מדי עם השופט דניאל בר נתן, שהחליט להפסיק ולהתעלם, שלף לו את הצהוב השני והשאיר את בית"ר ירושלים עם שחקן אחד פחות.
מאז ההרחקה, בית"ר ירושלים איבדה את השליטה במשחק והפועל ראשון לציון התחילה ללחוץ על השער של קליימן. חוסר דיוק של התקפה ראשון לציון בשילוב עם עבודת הגנה טובה של בית"ר מנעו ממנה את שער השוויון.
בסיכום, ניצחון לבית"ר ירושלים 1:2 על הפועל ראשון לציון והיא ממשיכה לחלום על הזכייה בתואר היוקרתי.

סקציה נס ציונה – בני סכנין 0:2
סקציה נס ציונה, הקבוצה הכי לוהטת בליגה א', אירחה בביתה את בני סכנין, שמגיעה אחרי המשחק הצמוד שלה מול מכבי תל אביב ביום שני.
בדקה ה-3, הסקציה הצליחה להפתיע עם שער יתרון מוקדם. בעיטה חופשית מדויקת של סער לוי מ-25 מטרים הגיעה ישירות לרשת והעלתה את הקבוצה מליגה א' ל-0:1. בדקה ה-44, פעם נוספת הגנת בני סכנין עמדה חסרת אונים, כשסער לוי בעט הפעם תוך כדי תנועה מרחוק, הכדור שלו פגע בקורה ונכנס, 0:2 לסקציה.
מחמוד קנדיל המשיך ביכולת הנוראית שלו בדקה ה-66. דניאל בלומנפלד פרץ לבדו בחצי המגרש של סכנין, קנדיל ניסה לסגור אותו אבל נגע בידו כדי למנוע ממנו להמשיך. לארז פפיר לא הייתה ברירה והוא שלף את האדום, סכנין בעשרה שחקנים.
סקציה נס ציונה חוגגת בסיום עלייה לשמינית הגמר, בני סכנין נפרדת מהגביע בשלב מוקדם.

נס ציונה חוגגת עלייה לשמינית הגמר (עמוד הפייסבוק של סקציה נס ציונה/איתי כהן)

הפועל אשקלון – מ.ס. אשדוד 3:1
באשקלון התקיים המשחק היחיד בסיבוב הזה על טהרת ליגת העל בסוג של דרבי אזורי בין הפועל אשקלון למ.ס. אשדוד.
בדקה ה-38, קרן מצד שמאל מצאה את הראש של עודד גביש, שנגח פנימה והפועל אשקלון ביתרון 0:1. אשדוד לא ויתרה ובדקה ה-86, בנצי מושל איזן. השער הזה העביר את המומנטום לאשדוד, אבל בדקה ה-90 טעות של יצחק אספה, שעוצר התקפה של הפועל אשקלון, רואה את הצהוב השני ומורחק. עם התיקו הזה, המשחק הלך להארכה.
בדקה ה-115, קרן משמאל של מ.ס. אשדוד הגיעה לבנצי מושל. מושל דחק את הכדור לכיוון השער, הכדור ספק עבר את הקו אבל מאוריסיו היה שם כדי להבטיח באופן סופי שהשער יאושר, 1:2 למ.ס. אשדוד. בדקה ה-120, אשדוד סגרה סיפור סופית, כשמאוריסיו בועט כדור חזק, ליאור חידריאן לא הצליח לעצור את הכדור והתוצאה בסיום 1:3.
הפועל אשקלון ממשיכה בהתרסקות שלה עם הפסד נוסף, מ.ס. אשדוד רושמת מהפך גדול וזוכה בכרטיס לשמינית הגמר.

הפועל פתח תקווה – הפועל חיפה 2:1
הפועל חיפה רוצה להמשיך את היכולת הטובה מהליגה, הערב היא רצתה לעשות את זה מול הפועל פתח תקווה באצטדיון המושבה.
בדקה ה-13, חנן ממן מסר לראדו גנסארי, המולדובי הקפיץ את הכדור, הסתובב ובעט מהאוויר, 0:1 להפועל חיפה. בדקה ה-31, הפועל פתח תקווה חזרה לעניינים, כשנס זמיר פרץ כמעט עד לסף הרחבה, החליף דאבל פס עם אדריאן רוצ'ט ובעט פנימה, 1:1.
בדקה ה-51 הפועל חיפה חזרה להוביל, כשדור מלול הגביה כדור מימין, חנן ממן נגח את הכדור חלש ורובי לבקוביץ', למרות שהצליח לשפשף את הכדור, לא הצליח למנוע ממנו להיכנס פנימה.
בסיום, ניצחון להפועל חיפה, שעלתה בפעם השלישית ברציפות לשמינית הגמר. הפועל פתח תקווה תישאר עם המחמאות.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
הפועל חיפה מסיימת עם הכרטיס לשמינית הגמר (עמוד הפייסבוק של הפועל חיפה)

הפועל קטמון – בית"ר כפר סבא 2:1
אצטדיון טדי יארח את גמר הגביע, הערב הוא אירח את בית"ר כפר סבא מליגה א', שיצאה למשחק חוץ מול הפועל קטמון מהלאומית.
בדקה ה-30, טעות איומה של ברק לוי, שאיבד כדור ומצא את עצמו פתאום תחת לחץ של שני שחקני התקפה כפר סבאית כשהוא מחוץ לשער. מי שדייק פנימה היה עידן סרור והעלה את בית"ר כפר סבא ליתרון 0:1. בדקה ה-40, שוב חור בהגנת הפועל קטמון, עידן סרור הצליח לרוץ באין מפריע באגף ימין ומסר לניב שראל, שכבש בקלות, 0:2 לבית"ר כפר סבא.
קטמון ניסתה לחזור למשחק ובדקה ה-70 כדור ארוך של עוז צבאג הגיע לניסן דנון, שהיתל בהגנת כפר סבא בתוך הרחבה והכניע את השוער בדרך לצמק ל-1:2. בדקה ה-80, יוני שגיב הכשיל שחקן קטמון, ראה את הכרטיס הצהוב השני והאדום.
בסיום, בית"ר כפר סבא מפתיעה וממשיכה במסע הגביע שלה על חשבונה של הפועל קטמון.

הפועל עכו – מ.ס. כפר קאסם 0:1
הפועל עכו חשבה שהיא בדרך למשחק קליל מול מ.ס. כפר קאסם מליגה א', אבל התברר לה שעומדת מולה משוכה הרבה יותר קשה.
115 דקות נטולות שער הסתיימו כאשר עמראן אלקרינאווי קיבל כדור ברחבה והכניע את שוער כפר קאסם גיא סאלם. השער הזה הספיק לעכו כדי לחגוג עלייה לשמינית גמר הגביע לראשונה מאז 2009.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort