לקראת סופשבוע של גביע המדינה

הפועל אשקלון – מועדון ספורט אשדוד (חמישי, אשקלון,  19:05)
הדרבי הדרומי בין שתי קבוצות התחתית בליגת העל, חניכיו של יובל נעים לא שראו ניצחון כבר 11 משחקי ליגה יארחו את הקבוצה מעיר הנמל השכנה, חניכיו של עמיר תורג'מן שניצחו במחזור הקודם בליגה וביצעו מהפך בדקות הסיום, זהו הניצחון השני בלבד העונה של הכתומים. יש לציין מיד כי הפעם האחרונה בה ניצחה אשקלון במגרשה הביתי הייתה בעונת 2012\2011.

הימור: x (אשקלון תעלה לאחר פנדלים)

הפועל עכו – מועדון ספורט כפר קאסם (חמישי, עכו,  19:05)
נציגת ליגת העל מהצפון תארח את נציגת ליגה א' דרום למפגש ראשון בין שתי המועדונים. נועלת טבלת ליגת העל תגיע למשחק במומנטום חיובי לאחר השגת ניצחון חשוב מול מכבי חיפה. בעונה החולפת עכו נשרה מן המפעל בשלב זה. כפר קאסם גם כן נשרה אשתקד במפגש ליגות זהה מול הפועל חיפה (שהסתיים בתוצאה 1:6). חניכיו של אוהד בוזגלו נמצאים במקום העשירי במחוז הדרומי של ליגה א' לאחר חמישה משחקי ליגה ללא ניצחון.

הימור: 1

הפועל פתח תקווה – הפועל חיפה (חמישי, המושבה,  19:05)
לראשונה מזה שלוש עונות יפגשו שתי הקבוצות שנפגשו בליגת העל בדרך קבע. הפועל פתח תקווה תגיע למגרש הביתי לאחר 4 משחקים ללא הפסד ובעקבות כך התמקמה במקום השביעי, שש נקודות בלבד מהמקום המוביל לעלייה. מולה הפתעת העונה בליגת העל, הפועל חיפה עם 10 ניצחונות ב-16 מחזורים עם הפסד בודד ובמרחק נקודה בלבד מן המוליכה באר שבע. יש לציין מיד כי מאמנה של קבוצת המאלבאסים, דני גולן יפגוש את קבצתו מן העונה הקודמת, ממנה התפטר במחצית העונה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הימור: 2

סקציה נס ציונה – בני סכנין (חמישי, נס ציונה, 19:05)
נציגת ליגה א' דרום תארח את נציגת ליגת העל. נס ציונה מוליכה בגאון את ליגה א' דרום ומתמקמת במקום המעלה אוטומטית לליגה הלאומית ביתרון 8 נקודות מעל הסגנית, כשהיא עם 13 ניצחונות ותיקו בודד. מן העבר השני חניכיו של פליקס נעים מתמקמים במקום השמיני בטבלת ליגת העל לאחר שלא ניצחו בשני המחזורים הקודמים. יש לציין מיד כי שתי הקבוצות נפגשו במסגרת הגביע בשלב שמינית הגמר בעונת 2015/2016, המשחק הגיע לשלב בעיטות העונשין לאחר שהסתיים בתוצאה 0:0 ב 120 דקות. לאחר 9 בעיטות ניצחה בני סכנין בתוצאה 5:4. 

הימור: x (נס ציונה תבצע סנסציה נוספת בגביע בתוספת הזמן)

הפועל קטמון ירושלים – בית"ר כפר סבא (חמישי, טדי,  19:05)
נציגת הליגה הלאומית תארח את נציגת ליגה א' דרום למפגש ראשון בין המועדונים. חניכיו של ליאור זדה יכלו לצמק את הפער בפסגה אך בעטו בדלי לאחר שלושה משחקים בלי ניצחון. בסיבוב הקודם העפילה הקבוצה לאחר שניצחה בפנדלים את מעודון ספורט רובי שפירא. מן העבר השני כפר סבא ניצחה בליגה והתקמקמה במקום השלישי. ראוי לציין כי הקבוצה מן השרון לא התקשתה בסיבוב הקודם לאחר שהדיחה את בית"ר תל אביב\רמלה מליגת המשנה.

הימור: 1

הפועל ראשון לציון – בית"ר ירושלים (חמישי, הברפלד, 21:00)
לראשונה מאז עונת 2011/2012 יתמודדו שתי הקבוצות שנפגשו בדרך קבע עד לאותה עונה. חניכיו של ניר ברקוביץ' יגיעו למגרשם הביתי לאחר ניצחון בליגה מול הפועל תל אביב, בעקבותיו התמקמו במקום החמישי בטבלת ליגת המשנה. מן העבר השני חניכיו של בני בן זקן יגיעו לאחר שתי ניצחונות רצופים בליגה כאשר הם ניצבים במקום השלישי.

הימור: 2

הפועל שפרעם – הפועל בני מוסמוס (שישי, שפרעם, 13:00).
המפגש ממנו תצא הסינדרלה של שמינית הגמר, מפגש מסקרן בין נציגת ליגה א' צפון לבין נציגת הליגה החמישית בישראל (ג'). לפני חודש קיבלה שפרעם כסף מן הירייה ואישור מנהל תקין מן ההתאחדות, ויתרה לדרך חדשה כשהרשימה עם שבעה משחקים ללא הפסד, ובעקבות כך עלתה מן המקום האחרון בטבלה עד למקום השביעי. ובשלב הקודם העפילה לאחר שגברה על עירוני נשר במשחק חוץ. מן העבר השני מוליכת ליגה ג' מחוז יזרעאל ללא שמיטת נקודות 27 נקודות מתוך 27, הפתיעה את בני לוד מהליגה הלאומית בקרב פנדלים והציגה מלחמה הירואית לעיניים הקהל הביתי.

הימור: 2 (מוסמוס תעלה שלב נוסף)

אוהדי הפועל מוסמוס בדרך לשמינית הגמר? (עמוד הפייסבוק של בני מוסמוס)

הפועל חדרה – מכבי נתניה (שישי, עפולה, 14:00)
בדרבי השרון יפגשו העולה החדשה לליגה הלאומית והעולה החדשה בליגת העל. שתי הקבוצות הציגו יכולת חזקה בסיבוב הראשון בליגה, חדרה ממוקמת במקום השישי לאחר שני ניצחונות רצופים, כשבאחרון אף הביסה את רמת השרון בתוצאה 4:0. מולם תגיע הקבוצה מעיר היהלומים, שלא הפסידה בשלושת המחזורים הקודמים אך בשבת סיימה ללא הכרעה מול הפועל רעננה.

הימור: x (נתניה תעלה בתום פנדלים)

האם אסי גומה יבקיע גם נגד מכבי נתניה? (שלמה גבאי, עמוד הפייסבוק של אוהדי הפועל חדרה)

הפועל מרמורק – הפועל כאוכב (שישי, רמלה , 14:00)
מוליכת ליגה ב' מחוז ב' תצא למשחק חוץ מול נציגת הליגה הלאומית שממוקמת במקום ה 14 המוביל למביני הישארות בליגת המשנה. חניכיו של ניסן יחזקאל הפסידו במחזור האחרון ועצרו רצף של שני ניצחונות. מן העבר השני כאוכב עברה את הפועל בית שאן במחזור הקודם, והצליחה לעלות בתור הסינדרלה מליגה ב, כשהיא מוליכה את הליגה בעשר נקודות מעל הליגה.

הימור: 1

הפועל קרית שמונה – הפועל עפולה (שישי, קרית שמונה , 14:00)
חיים סילבס מאמן הקבוצה צפונית יפגוש את המועדון בו סיים את הקריירה בתור שחקן ובו גם כן התחיל את קריירת האימון. חניכיו יגיעו למגרש הביתי לאחר שלא הצליחו לנצח בשלושת ההתמדויות האחרונות בליגה, והתמקמו במקום השביעי בליגת העל. מן העבר השני חניכיו של אופיר חיים השיגו 8 משחקים ללא הפסד, לאחר שפתחו את העונה עם שלוש החלפות מאמנים התרחקו אט אט מן התחתית והגיעו עד למקום העשירי.

הימור : 1

הפועל רמת גן – בני יהודה (שישי, רמת גן, 14:00) 

שיחזור של חצי הגמר בעונה החולפת, מחזיקת הגביע תצא למשחק חוץ מול קבוצת התחתית בליגה הלאומית. לאחר תחלופת המאמנים ברמת גן חניכיו של איציק ברוך לא הפסידו 4 מחזורים והתרחקה מן התחתית עד למקום ה 12. מן העבר השני מחזיקת הגביע נעצרה לאחר 4 ניצחונות בשבת האחרונה מול הפועל חיפה.

הימור: 2

הפועל רעננה – הפועל ניר רמת השרון (שישי, נתניה, 14:00)

מנחם קורצקי מאמן רעננה יארח במגרש הביתי את הקבוצה בה סיים את קריירת המשחק שלו ובה גם כן החל את קריירת האימון וחזר במחצית העונה החולפת. הפועל רעננה פתחה את העונה בצורה רעועה כשהיא משיגה 3 ניצחונות בלבד נמצאת 2 נקודות בלבד מעל הקו האדום. מולה חניכיו של חיים שאבו יתארחו במשחק החוץ לאחר שהובסו כאמור מול חדרה, התמקמו במקום התשיעי בליגה הלאומית.

הימור: 2

מכבי  פתח תקווה – הפועל כפר סבא (שישי,  המושבה, 14:00)

שרון מימר מאמן פתח תקווה יארח את קבוצתו מן העונה החולפת, בה גם שותף בתור שחקן במהלך שנות ה-90. המארחים יגיעו למשחק לאחר חמישה משחקים ללא ניצחון ומתמקמת במקום ה 10 בליגת העל. מולה היורדת הירייה לליגה הלאומית הפועל כפר סבא שנעצרה במחזור האחרון לאחר 0:0 מול רמת גן, נשארה בפסגה במרחק 2 נקודות מעל הליגה.

הימור: 2

מכבי תל אביב – מועדון ספורט בני "ממבע" הגולן והגליל (שבת, נתניה, 18:10)

מפגש בין נציגת ליגת העל לנציגת ליגה ב' צפון מחוז א' הממוקמת במקום השביעי בליגה. חניכיו של ג'ורדי קרויף שמחו לקבל את הקבוצה מהליגה הנמוכה בדרך לשחזר את הדרך לגמר מן העונה החולפת במטרה להשיג את התואר. בליגה הצהובים לא הפסידו בתשעת המחזורים האחרונים מגיעים המומנטום חיובי מן המקום הרביעי בליגה. מולה ממב"ע הגולן והגליל, שעברה את נורדיה ירושלים בסיבוב הקודם ממרכז הטבלה בליגה ב'.

הימור: 1

מכבי אחי נצרת – הפועל באר שבע (שבת, עילוט 20:30)

חניכיו של אדהם האדייה יארחו את מוליכת ליגת העל הפועל באר שבע. אח"י נצרת מתמקמת במקום השלישי לאחר 4 תוצאות תיקו בליגה שיצרו את המומנטום החיובי של הירוקים. מולם חניכיו של ברק בכר השיגו במהלך השבוע ניצחון שני רצוף, חשוב בתוך תוספת הזמן מול אשקלון אשר החזיר אותה לפסגה. אך יפתחו ללא המגן מיגל ויקטור שנפצע במהלך אימון לפני מספר ימים.

הפועל תל אביב – מכבי חיפה (ראשון, המושבה, 20:30)

שני המועדונים הגדולים בארץ שבשנים האחרונות נמצאים בדעיכה. הפועל תל אביב מגיעה למגרש הביתי לאחר שהחלה הפסד במשך שני משחקים שבהם אף לא הצליחה להבקיע. האדומים סיימו לפני הפגרה במקום השני במרחק שתי נקודות בלבד מכפר סבא. יריבתה נמצאת במצב דומה כאשר הירוקים לא הצליחו לנצח בשבעת המחזורים האחרונים בליגת העל, ביניהם שלושה משחקים רצופים ללא שער. כשהם ללא מאמן ראשי רשמי וממוקמים במקום התשיעי, ניצחון במשחק זה יוכל לשנות מומנטים לירוקים דווקא במפגש כזה טעון. יש לציין מיד כי שני שחקנים ירוקים בעבורם נמצאים בהרכב הפותח אוראל דגני, שחר הירש ואביחי ידין.

הימור: מכבי חיפה עולה לאחר פנדלים (0:0 ב-120 דקות)

האם מכבי חיפה תתקדם לעבר הענפה בעונה בה שום דבר לא הולך לה? (עמוד הפייסבוק הרשמי של מכבי חיפה)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort