מארבע תצא אחת

כאשר 4 קבוצות צמודות מאוד בפסגת הטבלה של ליגת העל שלנו וכל אחת רוצה לנסות לשפר מעמדות בליגה ולא לפשל במחזור המאוד מסוכן הזה, כשכל אחת יכולה לפשל. בוא נסתכל על כל אחד מהמשחקים של הרביעייה ונעמוד את מצבם, מצב היריבה, שחקנים חשובים ומה סיכוייה ליפול דווקא המחזור.

נתחיל במוליכה- הפועל ב"ש. האדומים, שדילגו בקלילות גם ביכולת לא טובה על מכבי חיפה, פוגשים אולי את הקבוצה הקלה ביותר מבין הארבעה, הפועל אשקלון. הקבוצה של בכר דילגה בקלילות במחזור האחרון על מכבי חיפה גם ביכולת לא טובה והתאוששה מההפסד לנתניה לפני שבועיים, שהיה הראשון שלה מאז המחזור השני. ב"ש יודעת שניצחון חוץ על אשקלון מקנה הישארות במקום הראשון והשארת הפער ממכבי ת"א ל-4 נקודות לפחות לעוד שבוע. אגב תזכורת, במשחק בניהם בסיבוב הקודם ב"ש ניצחה 1:0 קטן בדקה  ה-94 משער של ראדי, תסריט שהיא לא מוכנה שיקרה עוד פעם. מנגד, אשקלון מגיעה למשחק כשב-10 משחקיה האחרונים לא ניצחה אפילו פעם אחת(!!). אך למרות זאת האשקלונים נמצאים 5 נקודות מעל הקו האדום וזה פער שגם במקרה של הפסד עדיין משאיר אותם מעליו, אך הם יצטרכו להתחיל לצבור נקודות מתישהו או שהלאומית תבוא מוקדם מהצפוי.

השחקן החם: אחרי משחק מעולה בשבוע שעבר מול מכבי חיפה, המגן אורן ביטון צריך להמשיך את היכולת הטובה ואולי יצליח להשיג לעצמו מקום קבע בהרכב הפותח.

הימור שלי: 3:0 חד וחלק לב"ש שתישאר בפסגה, אשקלון תחפש נקודות במשחק אחר.

יורדים למקום השני– הפועל חיפה. לאדומים מהכרמל יש את המשחק הכי קשה מבין הארבעה והם ייפגשו את הכתומים מהשכונה, כשמצבם מתנדנד מאוד. הקבוצה של קלינגר אחרי אופוריית הניצחון בדרבי עשתה 2 תוצאות תיקו מאוד מאכזבות מול אשקלון ואשדוד, קבוצות שאסור לקבוצות צמרת לאבד נקודות נגדן. אך למרות זאת, במחזור האחרון הפועל חיפה ניצחה את מכבי פ"ת בקלילות ועצרה את המשברון והיא רוצה ליצור רצף חיובי הפעם לקראת המשחק החשוב מול בית"ר ירושלים. ממולה ניצבת בני יהודה שנמצאת במומנטום נהדר. הקבוצה של אבוקסיס נמצאת במקום ה-6 כשיש ל 6 נצחונות מ-7 משחקיה האחרונים (כולל נצחונות מרשימים מול מכבי נתניה, מכבי חיפה ובית"ר ירושלים) והיא יודעת שניצחון יכול להגדיל את הפער שלה במקום ה-6 (ששווה פלייאוף עליון) ואולי לעבור את נתניה בדרך למקום ה-5.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

השחקן החם: אחרי שחזר מהבצורת במחזור האחרון, עדן בן בסט רוצה לחזור ליכולת מתחילת העונה ויכולתו תשפיע רבות על תוצאת המשחק.

הימור שלי: 2:2 שגורם להפועל חיפה התרחק מהפסגה ואבד גם את הסגנות.

ונעבור לשלישית– בית"ר ירושלים. הקבוצה מהבירה עדיין בצל השאלות סביב תפקודו של בן זקן והרצון של הקהל להביא לפיטוריו מארחת את אחת המאכזבות העונה, מכבי פ"ת. הירושלמים מגיעים אחרי ניצחון על אשדוד אבל המשחק הזה היה רק משחק התאוששות מול קבוצה שמתחת לקו האדום (וגם זה היה בלחץ קשה אחרי שאשדוד כבשה ראשונה), והמשחק הזה יוכל להכריע את עתידו של מאמן בית"ר. סימני השאלה מהמשחק מול מכבי ת"א עדיין מרחפים באוויר ואיבוד נקודות בבית יוביל ככל הנראה לפיטוריו של בני בן זקן ולמינוי מאמן רביעי העונה. גם השחקנים יודעים שבלי קשר למאמן, אסור לקבוצה ששואפת לאליפות להיראות כמו שנראתה מול מכבי, ולחץ גדול עומד עליהם. מן העבר שני אחת מאכזבות העונה יודעת שהיא חייבת נקודות בכל מחיר. חילופי המאמנים לא עשו טוב לקבוצה, ומתוך 11 משחקיו של שרון מימר כמאמן הוא השיג 3 ניצחונות בלבד (ו-2 מהם היו נגד עכו ואשקלון החלשות). הוא יודע שעוד הפסד והקו האדום יהיה קרוב מתמיד, והכיסא שלו יתחיל להתנדנד.

השחקן החם: קלאודמיר כבר 3 משחקים ברציפות עם שערים מכדורים חופשיים והוא הנשק שיכול להכריע את המשחק.

הימור שלי: 2:1 קשה לבית"ר שמשאיר את בן זקן בתפקיד לפחות לעוד מחזור.

ובמקום הרביעי נמצאת- מכבי ת"א. הצהובים מגיעים למשחק אחרי שהמנג'ר סטיב מקלארן עזב את הקבוצה לאנגליה וכשהם בתקופה לא רעה בכלל והם יתארחו אצל סכנין המדשדשת. הקבוצה של ג'ורדי מגיעה אחרי 2 ניצחונות 2:1 רצופים, אחד מהם מרשים יותר ואחד פחות. לפני שבועיים מכבי עשתה ניצחון ענק בטדי על בית"ר ירושלים והיא הייתה בטוחה שניצחון כזה יפתח מומנטום וייתן הצהרה לליגה לגבי המשך העונה. ג'ורדי עצמו הכריז אחרי המשחק שהמשחק הבא ייקבע את המשך העונה של קבוצתו. אך במשחק שלאחר מכן מכבי אמנם ניצחה את ק"ש, אך היכולת מול 10 שחקנים צפוניים הייתה לא טובה והמשחק הזה יכול לתת כיוון חד משמעי לאן תלך קבוצתו, לטוב ולרע. בצד השני בני סכנין נמצאת בתקופה לא פשוטה כאשר ב-9 משחקיה האחרונים היא ניצחה פעמיים בלבד (ושני הניצחונות היו נגד עכו ואשקלון החלשות וגם הם ניצחונות דחוקים), אך למרות זאת הם המקום ה-8 הסביר יחסית לפתיחת העונה הסוערת שלהם, ומטרתם ככל הנראה תהיה לשמור עליו עד סוף העונה.

קיארטנסון, יחזור לעצמו? (הטוויטר הרשמי של מכבי ת"א)

השחקן החם: אחרי שלא כבש 7 מחזורים ברציפות, וידאר קיארטנסון חזר לכבוש במחזור האחרון ורוצה לחזור לקצב שאפיין אותו בשנה שעברה.

הימור שלי: מכבי מנצחת 2:0 ומשאירה רושם שהיא בצמרת כדי להישאר.

עוד המחזור:

מכבי חיפה תנסה לא לעשות יותר מידי פאדיחות מול עכו, מכבי נתניה רוצה להמשיך ברצף הניצחונות מול רעננה, וק"ש תנסה לא להיות מי שתוציא את אשדוד מהבוץ.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort