סנטה קלאוס

בזמן כתיבת שורות אלה, מכבי  חיפה עוברת טלטלה ספורטיבית כאשר מאור בוזגלו נפצע  ויעדר 8-10 חודשים.

עוד טראומה-טרגדיה שלה זה בחירת הזרים העונה בכלל, וקלאוס בפרט. היווני, שחקנה לשעבר וסמל של פאוק נכשל בגדול בעונה שעברה, הגיע לקבוצה חבולה מהכרמל ללא שער במשך שנה  וקצת.

אפשר להתווכח אם נכון להביא שחקן שלא הבקיע שנה שלמה, אבל זו לא הנקודה שלי אפילו.

הנקודה שלי היא שקלאוס יכל להצליח בכל קבוצה אחרת, חוץ ממכבי חיפה. מה הסיכוי לשחקן שלא פגע במשך שנה להיכנס לקבוצה הלחוצה ביותר בכדור הארץ ולתת ישר גולים וביטחון שהוא אפילו לא נספר בהרכב,מלכתחילה לא נתנו לו להיכנס לקצב.

לקלאוס היה מתאים לחזור לעצמו כנראה בקבוצה פחות לחוצה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

היווני שלנו (לפי מה שאני ראיתי) הוא  בעל תנועה טובה סך הכל ויש לו חדות, נראה שברחבה הוא יכול קילר, זה לא התבטא העונה, אבל הרצון במכבי חיפה היה נכון.

בכפר גלים רצו תחרות על כל עמדה ועמדה, ולמרות שהרבה מהאוהדים הרימו גבה ענקית על השכר של קלאוס, מדובר באמת בשחקן בעל שם, שהיה בנבחרת יוון ככה שהרזומה שלו מרשים.

תוצאת תמונה עבור ‪klaus paok saloniki‬‏
במדי פאו"ק (ETO)

בכל מקרה, נכון לרגע זה הוא לא יכול לעבור לקבוצה אחרת באירופה, אז גם אם ייחתך בינואר, יכול לעבור רק לליגה בארצות הברית. לפי מה שאני ראיתי קלאוס מתקשה להיות בלי יוון וסלוניקי כמה ימים, וישראל דומה מאוד מאוד ליוון, בטח חיפה שעל הים.

ככה שמעבר לאמריקה לא נראה לי מושך אותו. ברור שהמצב שלו בחיפה, ותלות  באיזו קבוצה ומה ההצעה, אבל לא נראה לי שזה הכי מפתה בשבילו.

לכן השאלה היא פה איך סוגרים את הסיפור? לדעתי, מכבי חיפה פשוט תשחרר אותו.

מכבי חיפה כך  נראה כרגע, בנתה קבוצה שעל הנייר איכותית, עם סגל גדול, אבל 0 שחקנים מתאימים למצב הקבוצה. קלאוס לא נראה כשחקן שצריך לעבוד קשה מדי, אלא פשוט להיות במקום הנכון ולדחוק פנימה.

הרבה שמועות צצו בחיפה לגבי זה שמשעמם לזרים, ואין להם חיי חברה. קלאוס היה ידוע בתור בליין גדול בסלוניקי, וישראל מאוד דומה ליוון בקטעים האלה. חיפה לא. חיפה, עיר הפועלים, ישנה מוקדם. האם זה שלב נוסף בדיכאון של הזרים בישראל ?

לדעתי האישית-לא. חיפה עיר מושלמת לזרים מבחינת מזג אוויר ותנאים. הסיבה פה לכישלון היא הרבה דברים, אין פה נוסחאת מחץ. איך אומרים באנגלית או בתעופה בחקירה- דבר גורר דבר, וכמו שבורג אחד שלא הוברג כהלכה במשמרת לילה על המטוס- גרם להתרסקות ולא רק מנוע שהפסיק לעבוד. זה בדיוק מה שקורה אצל הירוקים, דבר אחד קטן ועוד דבר אחד קטן, קיבלתם מועדון מרוסק. זה מתחיל בסקואטינג, ממשיך במדיניות להביא שחקנים חופשיים, ונגמר בלחץ היסטרי על כל שחקן עוד לפני שהוא לבש את גופיית האימון-0 סבלנות.

מכבי חיפה של העונה טרגדיה ספורטיבית, הסגל העמוק ביותר משנת 2001 מתפרק בבושת פנים כנראה כבר בינואר,  לדעתי מכבי חיפה במצבה הנוכחי לא יכולה לתרום לקלאוס כלום ולהיפך.

אני לא מפקפק ולו ברגע היכולת של קלאוס ברחבה, או ברחבת הריקודים. אבל במצב של מכבי חיפה שבאמת הכל הולך הפוך אין סיבה שמול שער ריק גם אם עוד יקבל צ'אנס הוא יבקיע.

זו חתונה קלאוסית, לא קלאסית. כנראה שקלאוס, דינו נחרץ בישראל ואו שיתבשל על הספסל, או שיבחן את ההצעה באמריקה. אני לא רואה כרגע איך מכבי חיפה רוצה בכלל לשמור, לתת או בכלל האם השחקן רוצה להוכיח לאוהדים משהו?

במצב כרגע של מכבי חיפה שמתעסקים בכישלון הקולקטיבי אין רצון לבחון זרים בזכוכית מגדלת ואולי להרוויח אותם בעתיד.

רוצים עכשיו, עכשיו, עכשיו. ושלא הולך  חותכים ישר את הזרים, ישר.

קלאוס וקאיו הם הראשונים. קאיו לא עשה באמת כלום, קלאוס לפחות לפי דעתי ניסה קצת.

לכן אחרי שגיבשתי דעה אני בטוח שישוחרר איך אומרים בצה"ל-  על אי התאמה.

"זה לא את, זה אני" שידוך שלא הצליח, ונוכל בהחלט לאחל ליווני הצלחה במקומות אחרים .

אם שואלים את דעתי  אז הוא  צריך להישאר ?  אז אני חושב שלא.

ובהחלט אחרי כל ההסברים הבנתם יחד איתי שזה לא הולך ולא יכול ללכת העונה. יוכל להיות שאותה החמצה מול נתניה, אם הכדור היה נכנס הכל היה מתהפך. אבל קלאוס החטיא,  וכל השאר היסטוריה.

אני חושב שהוא חלוץ טוב, בקצת דקות שהוא שיחק ראיתי ממנו שהוא חלוץ. יש לו תנועה, מיקום ולדעתי הוא יכול להיות חיית רחבה, ירד לו קצת הביטחון וחלוץ זה ביטחון. אבל אם הוא היה מקבל 15-20 משחקים רצוף בקבוצה רצה כבר, סביר להניח שזה היה מתחבר.

אבל כמו שחזרתי ואמרתי קלאוס לא בנוי ללחץ ותוצאות מיידיות. אני מאמין שבאפועל ניקוסיה לדוגמא, או בקבוצה קטנה בליגה האמרקאית,  הוא יכול להיות  אקס  פקטור אמיתי.

בטח נשמע עליו עוד שנה, שהוא מלך השערים בסן חוזה יונטייד, ויקימו בלוג על עוד זר כמו דנטה לופז שהגיע למכבי חיפה, ולא הצליח  ונמכר במיליונים, אחרי שהצליח בטירוף בקבוצה אחרת. וואלה, קל, התרגלנו.

תוצאת תמונה עבור ‪klaus paok saloniki‬‏
בירוק כנראה שלא נראה את הפוזה הזאת (ETO)

כמו שאמרתי, אין נוסחאה להצלחה עם זרים, ונכון שמכבי חיפה יחסית לקבוצות אחרות, גם בעונות טובת יותר, נכשלת בגדול

עם הבאת שחקנים. ולכן כמעודון, כמדיניות , חייבים במכבי חיפה לשנות את הסקאוט, ובאמת יש שוק גדול מאוד  של שחקנים טובים- אפשר להגיע אליהם אם עובדים נכון (עוד פרסומת לפוטבול מנג'ר)

אבל אם נדייק, מה שזול ובא בחינם- הוא בסוף היקר. רמז ליעקב שחר.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort