שבירת בצורת

ניר קלינגר וקבוצתו מנסים לחזור למסלול הניצחונות לאחר שתי תוצאות תיקו רצופות, שאפשרו להפועל באר שבע לכבוש את הפסגה. האדומים-שחורים מהכרמל יודעים שאם ברצונם להמשיך ולהיאבק בצמרת הגבוהה, הם חייבים לקחת את שלוש הנקודות. במחזור החולף, האדומים מחיפה סיימו ב-0:0 מאכזב באשקלון, אך במגרשם הביתי היכולת והמאזן שלהם טובים בהרבה.

 

מחצית ראשונה

דקה 6: הזדמנות ראשונה במשחק, דווקא לאורחים מפ”ת. יובל אבידור הצליח לחטוף כדור כ-25 מטרים מהשער, רץ לעבר אגף ימין והעביר כדור רוחב למרכז הרחבה, לשם הגיע בריצה שלומי ארבייטמן, שהקדים את סיבוק והצליח לבעוט תוך כדי גלישה משישה מטרים, אך הכדור עשה את דרכו החוצה, בסמוך לקורה השמאלית של שטקוס.

דקה 9: הזדמנות נוספת למכבי פ”ת כאשר שוב היה זה אבידור שהפעם קיבל מסירה ארוכה במחצית המגרש, פרץ באגף שמאל והעביר כדור רוחב לארבייטמן, אבל שטקוס הקדים את החלוץ עם גלישה מצוינת לכדור.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

דקה 10: הזדמנות ראשונה מן הצד השני. מלול קיבל כדור באגף ימין והעביר את הכדור לתורג’מן, שבעט מתוך הרחבה אלכסונית לשער לפינה הקרובה, גיגי סגר היטב את הפינה והדף לקרן.

דקה 13: עוד ניסיון של הפועל חיפה, הפעם עם בעיטה מ-18 מטרים של לירן סרדל. הכדור עלה גבוה מעל לשער. בחלוף שתי דקות גם פלקושצ’נקו ניסה את כוחו בבעיטה מחוץ לרחבה, אך שוב הכדור הלך גבוה-גבוה, הרחק מעל למשקוף.

דקה 16: כמעט 0:1 להפועל חיפה. אלון תורג’מן קיבל כדור באגף שמאל, חלף ללא בעיה על פני אהדנני בעוד הוא חותך למרכז, לא התרגש גם מסיבוק, ובדיוק כשהוא ניסה לבעוט מ-17 מטרים הגיע סומא עם גלישה טובה שהורידה את החלוץ לדשא, אלא שהכדור, שפגע במגן הפתח-תקוואי, בכל זאת עשה את דרכו לשער, חלף על פני גיגי, אבל פגע בקורה ויצא לקרן. מזל גדול לפ”ת.

דקה 19: חלפו שלוש דקות ושוב ניסיון של האדומים-שחורים, שוב פלקושצ’נקו עם בעיטה מחוץ לרחבה, הפעם מ-23 מטרים, אבל הכדור היה חלש וגיגי לא התקשה לקלוט.

דקה 24: עוד ניסיון של המארחת מחוץ לרחבה, הפעם היה זה תורג’מן עם ניסיון מ-24 מטרים, אבל שוב, בעיטה חלשה, לא בכיוון השער, והתוצאה עדיין 0:0.

דקה 35, 0:1 להפועל חיפה: האדומים-שחורים עלו ליתרון, ובצדק. עדן בן בסט קיבל מאלון תורג’מן כדור כשהוא כ-35 מטרים מהשער, התקדם עשרה מטרים באין מפריע ושיחרר ברגל ימין בעיטה לא חזקה מדי, אך מדויקת, גיגי איחר להגיב והכדור עשה את דרכו אל פינת השער ופנימה. בן בסט, עם שערו השביעי מתחילת העונה, שבר בצורת אישית של יותר מחודשיים.

דקה 45: לאחר שער היתרון האדומים-שחורים הורידו את הלחץ ונתנו לפתח-תקוואים לחזור למשחק ולהוביל כדור, אבל השחקנים של מימר לא ידעו לנצל את החופש היחסי שניתן להם ולא הצליחו לסכן את השער של שטקוס לפני הירידה להפסקה. רגע לפני השריקה שלומי ארבייטמן ראה את הכרטיס הצהוב הראשון במשחק אחרי עבירה מיותרת במרכז המגרש על דור מלול.

מחצית שנייה

דקה 58: החצי השני התחיל כמו שהסתיים החצי הראשון – הפועל חיפה נחה על זרי הדפנה של היתרון מהדקה ה-35, הפתח-תקוואים החזיקו יותר בכדור, אך היו מאוד לא אפקטיביים כשהם הגיעו לשליש האחרון של המגרש. דור מלול, שנפצע בתיקול של ארבייטמן לקראת סיום המחצית הראשונה, לא יכול היה להמשיך והוחלף על-ידי גל אראל. האחרון נכנס אל מרכז הקישור לצד שסטט, בעוד לירן סרדל ירד לעמדת המגן הימני. מלול, שסובל מפגיעה רצינית בכף הרגל, פונה ע”י הצוות הרפואי לבית החולים, כדי לבחון את חומרת הפציעה.

דקה 65: חילוף ראשון במכבי פ”ת כאשר סוטיריס ניניס החליף את יובל אבידור. שש דקות לאחר מכן חילוף שני של מימר, כאשר גם שלומי ארבייטמן ירד מהמגרש וגרגורי טאדה החליף אותו.

דקה 79: חילוף שלישי במכבי פ”ת, כאשר לירוי צעירי החליף את יניב בריק. מיד לאחר מכן אלון יפת שרק לכדור חופשי לזכות המארחת, מרחק 17 מטרים מאשר, לאחר ספק-עבירה של אהדנני על אלון תורג’מן. במהלך ההכנות לבעיטה החופשית רישאר סומא קיבל כרטיס צהוב. הבעיטה של ב בסט פגעה בראשו של פירס ויצאה לכדור חוץ.

דקה 82, 0:2 להפועל חיפה: האדומים-שחורים בדרך להבטחת הניצחון והחזרה אל המקום הראשון. מקסים פלקושצ’נקו קיבל את הכדור על סף הרחבה, חדר לתוכה ומסר לגל אראל, שעשה סיבוב יפה, מצא את עצמו מול צחי גיגי ובעט היטב פנימה כדי להעלות את קבוצתו ליתרון 0:2. גל אראל עם שער ליגה ראשון מזה יותר משנתיים.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort