45 דקות בגן עדן

ריאל מדריד וברצלונה נפגשו בצהרי יום שבת בסנטיאגו ברנבאו ל-"אל קלאסיקו" היוקרתי והקריטי לשלב זה של העונה.

ברצלונה, שלא הפסידה פעם אחת העונה בליגה, מוליכה את הטבלה עם 42 נקודות, כשריאל מדריד נמצאת במקום הרביעי עם 31 נקודות ומשחק אחד חסר. דווקא ריאל מדריד שהגיעה למשחק אחרי הזכייה בגביע העולם לקבוצות הגיעה עם הרכב חזק במיוחד. לעומת זאת ברצלונה פתחה את המשחק עם הרכב חסר, ללא אומטיטי וכמובן עוסמן דמבלה שנעדר זה תקופה ארוכה. המשחק היום היה הזדמנות מצוינת עבור ריאל מדריד. היא רחוקה 11 נקודות מהיריבה המושבעת שלה (ומשחק חסר) ורק ניצחון היום היה מחזיר אותה לתמונת האליפות של הליגה הספרדית.

כאמור, הבלאנקוס פתחו את הקלאסיקו הראשון של העונה עם הרכב חזק במיוחד. קיילור נבאס תפס את אפודת השוער, קרבחאל וראמוס חזרו להגנת הקבוצה והצטרפו לרפאל וראן ומרסלו. זינדין זידאן החליט לשנות את מערך הקבוצה ועלה עם ארבעה קשרים ושני חלוצים. מתאו קובאצ'יץ' הוריד את איסקו לספסל ובכך קיבלו חוליית קישור חזקה של קאסמירו, קרוס, מודריץ' וכמובן קובאצ'יץ'. בחלק ההתקפי שיחקו קארים בנזמה, שממשיך לקבל גיבוי מהמאמן הצרפתי, וכריסטיאנו רונאלדו שחזר לכבוש ולחייך בשבועות האחרונים.

מנגד, ארנסטו ואלוורדה לא ביצע שינויים נוספים בהרכב קבוצתו. מעבר לורמאלן ופאוליניו, שמחליפים את אומטיטי ודמבלה הפצועים, יתר ההרכב היה צפוי. טר שטגן הנהדר עלה כדי לשמור על שער נקי, סרג'י רוברו, ג'רארד פיקה וג'ורדי אלבה עלו כדי לסייע לורמאלן בעבודת ההגנה ובקישור שיחקו אנדרס אינייסטה, בוסקטס וראקיטיץ', בצוותא עם פאוליניו הברזילאי. בהתקפה של ואלוורדה שיחקו לואיס סוארז וליאו מסי.

אווירה מצוינת בסנטיאגו ברנבאו (טוויטר)

מהלך המשחק:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מחצית ראשונה: ריאל מדריד 0:0 ברצלונה

45 הדקות הראשונות של הקלאסיקו בברנבאו היו מאוד שקולות. ריאל מדריד, עם הביטחון מהקהל הביתי, שלטה בהנעת הכדור ואף הגיעה ליותר מצבי הבקעה (תשעה לעומת ארבעה של האורחת). כריסטיאנו רונאלדו נראה טוב במהלך המחצית הראשונה והגיע בעצמו לשלוש הזדמנויות מצוינות, את אחת מהן הוא סיים עם הצלה ברגע האחרון של טר שטגן שמנע מהפורטוגלי וחבריו לכבוש שער. כבר אחרי שתי דקות של כדורגל הרשת של טר שטגן זזה. רונאלדו נגח לשער אחרי כדור קרן, אך השער נפסל בגלל נבדל מוצדק.

ברצלונה אמנם הייתה חלשה במחצית הראשונה אך גם היא הגיעה למספר איומים טובים. פאוליניו קיבל כדור לעומק שחתך את כל ההגנה, בעט חזק אבל סחט הצלה של קיילור נבאס ששמר על שער נקי אחרי אחת ההזדמנויות היחידות של הקטלונים במחצית. מהצד השני קארים בנזמה קיבל כדור מדוד לראש ממרסלו, אך הצרפתי לא נגח מספיק מדויק ומצא רק את הקורה של טר שטגן.

רונאלדו בכושר טוב היום (bleacher report)

מחצית שנייה: ריאל מדריד 3:0 ברצלונה

במחצית השנייה של ההתמודדות לא ראינו שום זכר למה שקרה ב-45 הדקות הראשונות. ריאל מדריד לא לחצה על שחקני ברצלונה, ואלה ניצלו זאת כדי לתקוף ללא הרף ולנצל את החורים בהגנה. לואיס סוארס כבש אחרי 10 דקות במחצית השנייה מבישול של סרג'י רוברטו והימם את הברנבאו. עוד עשר דקות חלפו והתוצאה הייתה כבר 2:0. ליאו מסי שלח כדור עמוק לסוארס שסחט הצלה מקיילור נבאס, הכדור חזר למסי שלא הצליח לכבוש במהלך הבלאגן שהתרחש ברחבה של ריאל. בסופו של דבר דני קרבחאל הרחיק כדור עם היד, הורחק והשופט העניק פנדל לברצלונה. מסי בעט את הכדור מהנקודה הלבנה והותיר את ריאל מדריד בהלם.

באזור הדקה ה-70 זידאן ערך שלושה חילופים – נאצ'ו, אסנסיו ובייל החליפו את קאסמירו, קובאצ'יץ' ובנזמה. גארת' בייל כמעט כבש שער דקות ספורות אחרי שנכנס, אבל לא עשה זאת והחמיץ ממצב נוח מול טר שטגן. בדקה ה-93 ברצלונה נעצה את המסמר השלישי והאחרון בארון של ריאל כשאלייש וידאל כבש בקלות. החילופים לא עזרו יותר מדי והדקות חלפו עד הסיום. ברצלונה יצאה מהברנבאו עם ניצחון והגדילה את הפער מריאל מדריד ל-14 נקודות כשלריאל מדריד חסר משחק.

הפעם ברצלונה יצאה מנצחת (squawka news)

סיום: ריאל מדריד 3:0 ברצלונה

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort