3:3 מרתק בין ארסנל וליברפול, שאר תוצאות משחקי יום השישי באירופה

המחזור ה 19 בפרמייר ליג, נפתח עם קרב ענקים בין ארסנל לליברפול.
שתי הקבוצות נמצאות במומנטום נהדר, האורחים מליברפול מגיעים לאחר הניצחון במחזור הקודם, כאשר מחצו את בורנמות', בתוצאה 0-4 ונמצאים בריצה של 12 משחקים, ללא הפסד בכל המסגרות, ליברפול מגיעה מהמקום הרביעי ורחוקה 4 נקודות בלבד מצ'לסי השלישית, בליברפול חולמים שוב על מקום בליגת האלופות וניצחון הערב יקרב אותם צעד נוסף אל עבר המטרה.
המארחים, חניכיו של ונגר שכאמור גם הם נמצאים במומנטום נהדר, 2 ניצחונות רצופים, אמנם בתוצאות זעירות של 0-1, אך ריצה של 5 משחקים ללא הפסד בכל המסגרות, ממקמים את ונגר במקום החמישי, העונה לא נפתחה טוב עבור ארסנל, אך אם בלונדון רוצים לראות את קבוצתם חוזרת לליגת האלופות ולמגרש של הגדולים, הם חייבים להתחיל לצבור נקודות בקצב טוב בהרבה, הדרך לצ'מפיונס מתחילה כבר הערב.
לשתי הקבוצות אבדה התקווה לאליפות העונה, אך שתיהן יודעות שהקרב על כרטיס לשלב הבתים של ליגת האלופות, הוא בהחלט כמו קרב אליפות.

המשחק נפתח עם גישושים מצד שתי הקבוצות, שתיהן נראו נמרצות ונראה היה כי שתיהן באות כדי לנצח.
חוסר מזל לקלופ וקבוצתו, ג'ורדן הנדרסון, נפצע כבר בתחילת המשחק וסיים אותו מוקדם מהצפוי, שינוי בתכניות של קלופ עם הפתיחה.
דקה 13' מצב ראשון לאורחים, פליפה קוטיניו, קשר המריבה של ליברפול, השתלט על כדור בתחילת הרחבה ובעט כדור חזק לעבר שערו של צ'ך, למזלו של השוער, הכדור עלה גבוה מעל השער.
דקה 21' מצב נוסף של האורחים, הפעם מסוכן יותר, סדיו מאנה הגביה כדור חזק למרכז הרחבה, הראשון להגיע אליו היה רוברטו פירמינו, החלוץ הלוהט של ליברפול, שנגח טוב, אך למרכז השער וצ'ך הדף לקרן.
דקה 23' האורחים המשיכו לחפש את השער וכמעט שהשיגו אותו, אמרה צ'אן העביר כדור גובה למרכז הרחבה, הפעם היה זה פליפה קוטיניו, שעלה מעל הגנת ארסנל ונגח כדור טוב, אך הכדור שלו חלף על פני הקורה ויצא, מזל גדול לונגר וחניכיו.
דקה 25' ליברפול הייתה ראויה לשער הזה והיא עלתה על לוח התוצאות, הגבהה, שהגיעה לראשו של קוטיניו, הקשר נותר לבדו, ללא כיסוי במרכז הרחבה ונגח כדור מדויק לפינה של צ'ך, הפעם לשוער לא היה שום סיכוי וזה 1-0 ליברפול.

קוטיניו עם שער ליגה ראשון בנגיחה (טוויטר רשמי ליברפול)

משחק הראש של שחקני ליברפול, היה הגורם המכריע בדקות אלה, החניכים של קלופ היו ראשונים כמעט לכל כדור גובה וגם המצבים המסוכנים שלהם הגיעו דרך הגבהות, אגב השער הראשון, היה הראשון שקוטיניו כובש בראשו במשחק ליגה.
דקה 32' היתרון כמעט והוכפל, רוברטו פירמינו, לוהט כבר אמרנו, החלוץ קיבל כדור על סף הרחבה, השתחרר מהשמירה עליו ושלח כדור אדיר לעבר החיבורים של צ'ך, למזלו של השוער, הכדור רק שיפשף את המשקוף.
דקה 43' החמצה ענקית של האורחים!, חניכיו של קלופ, לא האמינו למצב הקל שהגיע לידיהם, קוסיילני, הבלם הותיק, מעד בדרך להרחקת הכדור, מוחמד סאלח עט עליו ונשאר לבדו מול צ'ך, השוער הדף את הבעיטה הראשונה, כדור הריבאונד הגיע לרגליו של סדיו מאנה, שניסה מספרת אקרובטית והכדור שלו חולף על פני המשקוף, מזל גדול לארסנל.
מחצית ראשונה מותחת וקצבית, הגיעה לסיומה, 1-0 לאורחים בירידה להפסקה.

המחצית השניה נפתחת, באותה מגמה שהראשונה הסתיימה, ליברפול לחצה וניסתה לכבוש שער נוסף, סאלח נשלח לתוך הרחבה וממצב קורץ בעט כדור שטוח וחלש לידיו של צ'ך.
דקה 52' השליטה של ליברפול הורגשה על המגרש והיא לא עצרה, מוחמד סאלח וקוטיניו, עם דאבל פס גדול, החלוץ נותר לבדו מול קוסיילני וצ'ך ועל סף הרחבה, הוא שלח כדור חלש אך מדויק, לפינה הימנית של השוער, 2-0 גדול לליברפול.
דקה 53' כשנדמה היה שליברפול תטייל לעוד ניצחון מוחץ, ארסנל עלתה גם היא על לוח התוצאות, הקטור בלרין, המגן הימני הנהדר של ארסנל, פרץ באגף והעביר כדור חזק למרכז הרחבה, אלכסיס סאנצ'ז עלה גבוה מעל שחקני ההגנה של ליברפול ונגח חזק פנימה, ארסנל עדיין לא אמרה נואש, 2-1.
דקה 55' טירוף באמירויות, בתוך שתי דקות, ארסנל השוותה את התוצאה, גרניט שאקה, שלח כדור אדיר, 30 מטרים מהשער, הקשר נהנה מסגירה רעה של מיניולה ומשום מקום ליברפול איבדה יתרון שנראה היה מבטיח, 2-2!.
דקה 57' וואווו- הטירוף רק התחיל, ארסנל הפכה את התוצאה, דאבל פס גדול של אוזיל עם לקאזט, החלוץ, עם כדור עומק גאוני לעברו של אוזיל, שלבדו מול מיניולה, לא מתבלבל וקובע 3-2 ענק לארסנל.

      אוזיל חותם קאמבק אדיר (טוויטר)

דקה 62' ליברפול כמעט חזרה למשחק, הגבהה של קוטיניו לצד השני של הרחבה, מאנה הגיע ראשון לכדור, אך ממרחק קצר בעט היישר לגופו של צ'ך, ארסנל ניצלה מעוד ספיגה.
דקה 67' ארסנל שלטה בדקות אלה וכמעט הכפילה את היתרון, התקפה טובה של החניכים של ונגר, הסתיימה עם כדור רוחב של בלרין, שמצא את לקאזט, החלוץ בעט מעל השער, אך היה קרוב לכיבוש.
דקה 70' אחד המשחקים ההפכפכים שנראו בפרמייר ליג לאחרונה, ליברפול השוותה את התוצאה, רוברוטו פירמינו שלח כדור חזק, למרכז השער של צ'ך, השוער עם טעות קשה, הדף את הכדור לשערו הוא, שוב שיוויון באמירויות, 3-3.
דקה 83' אלכסיס סאנצ'ז פרץ באגף שמאל ונסיון ההגבהה שלו הופך לאיום, הכדור ששלמ סאנצ'ז הסתובב וכמעט חדר לרשת, תגובה טובה של מיניולה מנעה מבוכה נוספת עבור ליברפול.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

דקה 88' מוחמד סאלח כמעט והפך לגיבור הערב, החלוץ נותר לבדו בתוך הרחבה, הסתובב ושלח כדור חזק לפינה של צ'ך, הכדור כמעט וחדר פנימה.

אחד ממשחקי העונה הגדולים שנוכל לראות העונה, חלוקת נקודות באמירויות, 3-3 ענק בין ליברפול לארסנל.

הרכבים: ארסנל- פטר צ'ך, הקטור בלרין, לורן קוסיילני, נאצ'ו מונראל (שקודראן מוסטפי 46'), איינסלי ניילס- מייטלנד, ג'ק וילשר, גרניט שאקה, אלכס אייוובי (דני וולבק 77'), מסוט אוזיל, אלכסיס סאנצ'ז (תיאו וולקוט 89'), אלכסנדר לקאזט.

ליברפול- סימון מיניולה, אנדרה רוברטסון, ראגנר קלאבן, דז'אן לוברן, ג'ו גומז, ג'ורדן הנדרסון (ג'יימס מילנר 12'), אמרה צ'אן, פליפה קוטיניו (אוקסלייד צ'מברליין 85'), סדיו מאנה (ווינאלדו 80'), מוחמד סאלח, רוברטו פירמינו.

 

תוצאות נוספות מרחבי היבשת הערב:
ליגה ספרדית:
בטיס- אתלטיק בילבאו: לבילבאו כבשו- ראול גרסיה, בפנדל (36'), פדאל עם שער עצמי חתם את תוצאת המשחק (85'), ג'ורדי אמט (בטיס), הורחק בדקה ה- 34'.

ליגה איטלקית:
קייבו- בולוניה: 3-2- לקייבו כבשו, אינגלס (32') וקאקיאטור (85'), לבולוניה- דסטרו (4', 90'), ורדי (50'), דסטרו מנצח עבור בולוניה את המשחק בתוספת הזמן.
קליארי- פיורנטינה: 1-0 באבאקר, החלוץ, נכנס כמחליף וכבש את השער היחיד במשחק בדקה ה 83'

ליגה הולנדית:
דן האג- זוולה: 0-4- לדן האג כבשו, פלקנבורג עם צמד (23', 53'), גם יוהנסן הוסיף צמד משלו (44', 63')

ליגה טורקית:
אנטליאספור- אלאניאספור: 1-3- לאלאניאספור כבש, ואגנר לוב (22'), לאנטליאספור הפכו- דניז קאדה (51') ואמרה גורל עם מצד גדול (32', 84')

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort