הפועל קטמון ניצחה בדרבי קבוצות האוהדים מול הפועל רובי שפירא

סיבוב ז' בגביע המדינה המשיך גם היום עם המשחק המוקדם שהפגיש את דרבי קבוצות האוהדים. מוליכת ליגה א' צפון, מ.ס. רובי שפירא חיפה אירחה באצטדיון נשר הפועל קטמון ירושלים שהתמקמה במקום השלישי בליגת המשנה. חניכיו של עודד קוטר לא הפסידו בליגה במשך 8 המחזורים האחרונים בליגה. מולה חניכיו של ליאור זדה שבדומה לכך לא הפסידו בשבעת המחזורים האחרונים. שתי הקבוצות נמצאו במומנטום חיובי לקראת ההתמודדות.

המשחק נפתח עם שליטה של המארחת, מתפרצת של האדומים מן הכרמל הגיעה לרגליו של שלומי בן עשור שניסה להפתיע את השוער ברק לוי שקלט והדף את ההזדמנות. רובי המשיכה ללחוץ אך ההגנה הירושלמית הצליחה לבלום את הניסיונות. בדקה התשיעית הגיע הניסיון הראשון של קטמון החלוץ מחמוד עוויסאת מול שערו של חיים זיסקין. בדקה ה 20' חוסר תיאום בין המגן המקומי יוני אוחיון לזיסקין נוצל על ידי החלוץ הניגרי ג'ורג' אקפביו ששלח את הכדור פנימה מקרוב וקבע 1:0. לאחר ספיגת לחצו חניכיו של עודד קוטר על השער של לוי, ולאחר עשר דקות הקשר עאהד עזאם מסר כדור לשלומי בן עשור שפרץ ועבר את הגנת קטמון שלח כדור אל תוך השער וקבע שיוויון 1:1. בדקה ה 45' הוחלף השוער לוי על ידי אבירם זיאת לאחר שנפצע וירד בכאבים אל חדרי ההלבשה.

דרבי קהלי האוהדים בסיבוב ז' (עמוד הפייסבוק של רובי שפירא)

המחצית השנייה נפתחה בדומה לפתיחת המשחק, שחקני רובי שפירא שלטו על המגרש, הקשר גדי מלסה הגיע מספר פעמים לרחבה של קטמון מול שערו של זיאת אך שתי הניסיונות הלכו אל מעל המסגרת. בדקה ה 60' רובי שפירא ניסו להמשיך בניסיונות, נתן נודלמן הגיע פעמיים נוספות באיזור המסוכן של הפועל קטמון אך הגנת היריבה הצליחה לבלום את הניסיון.
בדקה ה 82' מלסה ניסה שוב להעלות ליתרון לאחר שעבר את הגנת היריבה אך הדיפה של זיאת מנעה את הניסיון המהיר. לאחר דקה בלבד קטמון ניסתה להשתמש בכל הכלים שלה במגרש, מוחמד עוויסאת שלח כדור מרחוק לכיוון שערו של זיסקין, אך הכדור הלך למשקוף. שתי הקבוצות לא הצליחו להגיע להכרעה ב 90 דקות, והמשחק הגיע לדקות הארכה.

ג'ורג' אקפביו, כובש שער היתרון של קטמון (האתר הרשמי של הפועל קטמון)

ההארכה נפתחה בהססנות של שחקני שתי הקבוצות. עודד קוטר ביצע שני חילופים בניגוד לליאור זדה שביצע את כל החילופים שלו במהלך 90 הדקות.
8 דקות לאחר פתיחת ההארכה, אבירן ברוכיין מסר כדור לרגליו של החלוץ ההולנדי ירואן טסלאר שניצל חזרה מאוחרת של הגנת רובי שפירא, ושלח את הכדור פנימה לזיסקין לא היה הרבה מה לעשות, וקבע 2:1.
בתוך תוספת הזמן של הזמן של ההארכה השנייה בהתקפה האחרונה של המשחק, מתפרצת של רובי שפירא הגיעה לרגליו של אלון בוזורגי שלא התבלבל ושלח את הכדור פנימה וקבע 2:2 מדהים שכפה על שתי הקבוצות בעיטות הכרעה מ 11 מטרים.

ירואן טסלר כבש את השני של קטמון בדקות הארכת המשחק (האתר הרשמי של קטמון)

שלב הפנדלים החל עם החמצה בבעיטה הראשונה של רובי שפירא, דניאל ברק בעט בצורה רעה השוער זיאת הדף. לזכות קטמון רן יצחק כבש. כובש שער השוויון, בוזורגי בעט פנימה ואיזן את היתרון. הבעיטה השלישית של אילן רנקביץ’ נכנסה גם כן פנימה. הבועט השלישי של עאהד עזאם הוסיף בעיטה רעה מעל השער שהלכה מעל השער. בבעיטה הרביעית של הקבוצה מהבירה ניסן דנון שלח כדור זיסקין לא הצליח לעצור וקבע 3:1 במאזן הבעיטות. נתן נודלמן המשיך לצמק את היתרון ל 3:2 והכניס פנימה. דווקא אז מוחמד עוויסאת בעט הפעם זיסקין קלט והדף. אור הרשקוביץ’ כבש והשווה ל 3:3. אבירם ברוכיאן השחקן הכי מזוהה עם המועדון, שלח כדור חלש זיסקין הדף שוב והשאיר את השוויון. הבועט הבא של רובי המגן יוני אוחיון קבע 3:4. מיכאל ממן השווה את התוצאה כאשר כבש לשער של רובי שפירא וקבע 4:4. הוסיפו לכבוש לזכות רובי: אמרי קובלסקי, ראזי מנסור, אלי כהן ג’וניור. לזכות קטמון: אורי פסח , לירן ז’אן. לאחר 14 בעיטות ניגש לבעוט שחקנה של רובי שפירא איימן עלי שלא הצליח לעבור את זיאת שהדף וה/שאיר את התוצאה על 7:7. זיאת עצמו ניגש לבעוט מול זיסקין שלא הצליח לעצור, ובעקבות כך ניצחה הפועל קטמון 8:7 ועלתה לסיבוב ח'.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort