לקראת מחזור 15 בליגת העל- מתכוננים ביחד

המחזור ה-15 בפתח, ויש לנו מספר משחקים מרתקים.

הבולט שבהם יהיה בטוטו טרנר ש-16,500 צופים ידחסו לתת לנו אווירה אירופית מחשמלת בין שני מועדונים בצומת דרכים הפוכה.

מכבי ת"א חוזרת "הביתה" לנתניה למשחק מול קריית שמונה, הצעירה ולא היציבה, ומבחן לנתניה במשחק חוץ בעכו. יהיה מרתק.

בואו נעבור משחק משחק ונבחן אותו קצת יותר לעומק.

הפועל חיפה- מכבי פ"ת יום שבת, סמי עופר, 18:15

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הפועל חיפה חוזרת לסמי עופר, הפעם למשחק מל קבוצה פחות אטרקטיבית. הפועל חיפה הפתעת העונה, במקום השני לא רואה את הליגה בורחת, ההיפך רק נקודה ממקום ראשון, הישג בלתי נתפס.

מכבי פתח תקווה היא קבוצה שעושה בדר"כ המון בעיות להפועל חיפה, ואת האמת שרון מימר אלוף בלהוציא 0-0.

זה לא מעודד אתכם להגיע לסמי עופר, אבל מבחינת מכבי פ"ת, תיקו 0-0 לא בא בחשבון, רק ניצחון יוכל לעזור לקבוצה להתקרב למטרה- פלייאוף עליון.

אני רואה פה משחק שווה כוחות לחלוטין, ולמרות שהרבה חושבים שהפועל חיפה צריכה לנצח, אני רואה פה את תחילת הנפילה של הפועל חיפה ואפילו אלך על הפסד בית ראשון העונה.

במיוחד שחנן  ממן, יייעדר מהמשחק, דווקא שהוא  בכושר שיא.

בהפועל חיפה בוחנים אופציות חיזוק, ולבטוח יגיעו 2-3 שחקנים לפי יואב כץ כמו בשנה שעברה.

לדעתי ורמוט, ועוד שני זרים יכולים לתרום נהדר כי הפועל חיפה באמת הוציאה מעצמה 200 אחוז עד כה, אבל אין לה ספסל בכלל.  אתם תחושו בזה ברגע שחנן ממן לא יכול לשחק.

מה לשים בטופס הווינר הקרוב ? 

2 סולו מכבי פתח תקווה.

הפועל עכו- מכבי נתניה, שבת 16:00, איצטדיון העירוני בעכו.

אני קורא לכל אוהדי נתניה זה הזמן שלכם  לבוא באלפים גם במשחקי חוץ בליגת העל. שנה שעברה, 1,300 ליוו את נתניה לניצחון החוץ 2-0 בדרך ליגת העל.

גם פה מדובר במשחק חשוב, לא פחות ממשחקי הצמרת  הטובים שהיו לה בסיבוב הראשון. הקבוצה מהנה, יש כדורגל טוב, התקפי אבל המבחן היה כמו נגד אשקלון, שנתניה פתחה מצויין אבל עדיין לא השכילה לנצח ויצאה רק בתיקו 1-1.

לנתניה קשה בלי עלי מוחמד, שהוא באמת המניע הכל יכול שלהם. אבל במשחקים האחרונים אולסק לוקח פיקוד ונראה מצויין. קוגבניה, כבר פחות ברוטציה אבל גם הוא שחקן טוב מאוד, בכלל נתניה כיף לראות אותה, קבוצה דינמית ,התקפית, שבאה לשחק ולא להרוס ליריבה, ולכן אני מצפה להרבה שערים בשבת בצהריים.

עכו לא קבוצת תחתית טיפוסית, בתקופה של יובל נעים וגם של שלומי דורה הייתה הגנה מעולה- השנה יש להם התקפה לא רעה והברקות, אבל מנגד הגנה מעליבה. זה יפה לצפייה, אבל לא מתאים לקבוצת תחתית.

אם עכו רוצה להישאר בליגה, ובטח אחרי שקיבלה את 2 הנקודות שלה בחזרה מבית הדין,  שתחשוב יותר על איך להרוג משחקים, ולגנוב אותם. אני לא רואה אותם עושים את זה כי הם קבוצה חדשה וצעירה.

המפתח הוא אצל ערן לוי, משחק שקול שלו ו2-3 מסירות חכמות – דיע סבע ימצא את השטח ויכבוש.

מה לשים בטופס הווינר הקרוב ? 

2 סולו נתניה, שתנצח לדעתי 3-1.

מכבי ת"א- קריית שמונה, איצטדיון נתניה, שבת 20:30 

מכבי ת"א מגיעה אחרי 2 ניצחונות גדולים, לדעתי די צפויים, כי שמכבי ת"א מגיעה במטרה להוכיח היא עושה את זה ובגדול.

מכבי ת"א פירקה את באר שבע על הדשא, וגם את בית"ר לא ב90 דקות, אלא במפגן עוצמה של כמה דקות או מחצית, אולי אפילו פחות.

הפעם קריית שמונה הלא צפוייה מגיעה לנתניה, אבל בשנתיים האחרונות קריית שמונה ממש אבל לא מצליחה לדגדג אפילו את מכבי ת"א.  סילבס הוא מאמן יסודי וטוב, אבל  אני לא רואה אותו עוצר את הרצף הטוב של מכבי שמגיעה אחרי 2 ניצחונות ומוראל גבוה, שיהיה קשה לעצור.

נראה שמכבי ת"א תוכל להפעיל עוד יותר לחץ על באר שבע, ואיך שלא נסובב את זה לדעתי נגיע בסוף לקרב בניהן על התואר. לקח למכבי קצת זמן למצוא את הליגה, אבל כרגע עם חזרתו של אלי דסה הנהדר, ואייל גולסה החד פלוס חזרתו של אצילי וחיזוק (טל בן חיים, רפאלוב) עם קצת עזרה מהבוס הגדול מכבי ת"א תתייצב פייס או פייס מול באר שבע ולא תתן לה. אני רואה את קרויף, שורד את העונה הזאת בוודאות, ולדעתי מלבד גביע הטוטו מכבי תביא עוד תואר אחד בטוח. האמת האופציה לטרבל פתוחה.

לגבי המשחק מול קריית שמונה, מכבי ת"א טובה יותר, בטח שהמשחק בשבת יגיעו לפחות כ-10,000  צופים. קריית שמונה למרות שיש לה תקציב של 30 מיליון, היא לא נראת טוב העונה בכלל, בטח שלא בהתקפה.

גוזלן, ריאן, האלסבניק  הם שחקנים טובים אבל זה לא מספיק לדעתי העונה, ולא ראיתי מקריית שמונה משהו מיוחד, איפה 30 מיליון השקלים תקציב אני שואל?

שורה תחתונה הכל תלוי במכבי ת"א.

מה לשים בטופס הווינר הקרוב ? 

1 סולו, ניצחון קל למכבי ת"א, 0-2.

בני יהודה- הפועל אשקלון, איצטדיון המושבה, שבת, 18:00 

בני יהודה היא הלהיט של הליגה, חניכיו של אבקוסיס מגיעים אחרי הניצחון הגדול על מכבי חיפה ולפני זה על מכבי נתניה, ומשחקי החוץ העונה בני יהודה נותנת בראש.

אבוקסיס אלוף בהלעמיד קבוצה והגנה, ובני יהודה עשתה בית ספר למכבי חיפה.

אלמוג בוזגלו, ולאסקיס, ודין מורי בכושר מצויין, בנוסף יש לה את השוער, אולי הטוב בליגה, זובאס ולכן  בני יהודה אמורה להמשיך במונמטום.

הבעיה? הפועל אשקלון של יובל נעים היא קבוצה כמו קרציה, נדבקת, נדבקת, נדבקת מוציאה תיקו. אבל עוד נקודה ועוד נקודה, ובסוף אשקלון תלך למכולת ותביא את השוקלד פרה- ותישאר בליגה.

יובל נעים ואבקוסיס  הם מאמנים מוכחים, דבר אחד בטוח אצלהם- הקבוצה תמיד מחוייבת, ופרוסה נכון על הדשא.

ראיתי את אשקלון מספר משחקים העונה, הקהל גאה בקבוצה, ולדעתי הם משחקים לא רע בכלל. ההגנה שלהם לא להיט ענק, אבל כולם עושים אותה. בהתקפה אין להם מחץ קלאסי, אבל סך הכל יובל נעים שוב מוציא מהם יותר מ100 אחוז. העונה אשקלון לא הכי גרועה וזה ההישג, הקרב פתוח עדיין.

במשחק הזה, למרות שתיקו קורץ פה מאוד, אני הולך עם בני יהודה. הכתומים  לוקחים כרגע את המקום של מכבי חיפה בפלייאוף העליון. בכל מה שקשור לאבקוסיס הם  יעבדו קשה יותר, ואחרי 3 תוצאות תיקו של אשקלון הפעם זה ייגמר בניצחון כתום, בני יהודה טובה בניצול מצבים העונה, בהחלט הפתעה נעימה פלוס.

מה לשים בטופס הווינר הקרוב ? 

בני יהודה בכושר טוב, במשחק בית, 2-1 לבני יהודה לדעתי, 1 סולו אני הייתי שם.

מ.ס אשדוד- בית"ר ירושלים , איצטדיון הי"א, אשדוד, ראשון, 20:30

בית"ר ירושלים הלא יציבה יוצאת למגרש הקשה באשדוד. עמיר תורג'מן ייצב את הקבוצה הצעירה מהדרום, והם כבר לא שק חבטות כמו בפתיחת העונה.

בית"ר חייבת לנצח את המשחק הזה ואחרי ה4-1 בסיבוב הראשון, בית"ר שיש לה בעיקר התקפה טובה אך הגנה רעה מאוד, חייבת לקחת את הנקודות.

זה משחק מבחן לבית"ר, הירושלמים מתקשים בדרך כלל באשדוד  לכן אם לא מספיקה ההגנה הגרועה, וההפסד למכבי ת"א, בית"ר מגיעה במצב לא אופטמילי למשחק הזה.

כל פסטיבל בניון היה מיותר למערכת, ולמה אוחנה לא משמיע קול? זה מכוון? הקהל נגד המערכת, ואין להם טיפת סבלנות. מבחינת הקהל  הוא עושה את שלו  ומגיע בכמויות גדולות , ובעונה הבינונית הזו שהקבוצות מדשדשות,

לבית"ר יש סוף סוף  צ'אנס אולי לקחת תואר. אבל הניהול, אוי לניהול.  שמועות שבית"ר הולכת לסיים את ההתקשרות  עם בן זקן, ובכתיבת שורות אלה, מעמדו לקראת סיום (!!) בית"ר עם  הבלאגן המטורף סביב הקבוצה, הוא יהיה  יכול להיות המאמן השלישי? הרביעי העונה? איבדתי את הספירה. כאוס במזרח התיכון, ליבי ליבי עם אוהדי בית"ר, לא יודע עם טביב מנהל ככה את עסקיו במיאמי כמו עם בית"ר.

קלות דעת בבחירת מאמנים ואי רצון לשלם זה לא מתכון להצלחה! מצטער! וגם שבן זקן לא מאמן מצליח, הדרך מבישה ומבזה את מעמד המאמן.

ולמרות הכל, בית"ר עדיין יכולה לקטוף תואר. זה יקרה אם בהגנה יהיה שינוי וחיזוק והיה לו צ'אנס כבר מפתיחת העונה. ואם בית"ר תסיים שלישית או רביעית- רק על זה בית"ר לא תקח אליפות, בטח  בעונה שהגדולות מתקשות.

בכל מקרה, אשדוד במגמת שיפור, אבל אני רואה את בית"ר מנצחת מול אלפי אוהדיה,  אפילו בלי מאמן על הקווים.

מה לשים בטופס הווינר הקרוב ? 

2 קלאסי, לדעתי בית"ר  למרות הכל תנצח, 3-1.

הפועל רעננה- בני סכנין, יום ראשון, 19:00, איצטדיון נתניה.

לא משחק אטרקטיבי על הנייר, אבל רעננה מאז שהגיע המאמן השלישי, קורצקי (הזוי בפני עצמו) נראת כמו קבוצה. תמיד לרעננה הייתה הגנה, הבעיה תמיד הייתה בהתקפה.

השנה יש לה 4 חלוצים בסגל, אבל פושה ואבוחצירה לא  נותנים תוצרת כרגע.ההפתעה מגיעה דווקא מכיוון תומר סוויסה, שחקן שכבר היה נראה בדרך להעילמות או ללאומית, כבש מול האקסית קריית שמונה, וחזר לתודעה.

רעננה חוזרת לעצמה, וכבר לא נראת כמו יורדת בטוחה. סכנין מצידה בעונה חלשה מאוד ועדיין צוברת נקודות לבריחה מהתחתית.

פליקס נעים בכלים שלו עושה מעל ומעבר. בנוסף סכנין משחקת בעכו, שזה לא מגרש הביתי ורק על זה אפשר להגיד להם יופי של התמודדות עם המצב הקיים.

סכנין תלויה במוגרבי שהוא פשוט לבד, כובש ומבשל, ממש מרים לעצמו לנגיחה וכובש.

סכנין רצתה מאוד להביא את גאדיר ואת עוואד ושלושתם ביחד היו שלישיה קטלנית בחוד, אבל עוואד כרגע בחיפה וגאדיר בטיפולים, עקב פציעה טורדנית.

מוגרבי יצטרך לסחוב את סכנין לבד, לדעתי בגלל המסורת סכנין תבטיח הישארות ותהיה לה עונה סבירה.

במשחק הזה הכל פתוח אבל בגלל שרעננה במגמרת שיפור אני רואה איך ממשיכים לנצח, זה משחק בטיימניג טוב לרעננה.

מה לשים בטופס הווינר הקרוב ? 

ההימור שלי 1, משחק שקול אבל רעננה תנצח, 0-1 קטן.

המשחק המרכזי:

הפועל באר שבע-מכבי חיפה, טוטו טרנר, יום שני 21:00 

מכבי חיפה המוכה מגיעה לבאר שבע. אולי המשחק הקשה ביותר שמכבי חיפה יכלה לבקש ועוד באמצע המשבר הקשה ביותר מזה עשור.

מאור בוזגלו חוזר לטרנר, איזו חזרה רעה מבחינתו, בשפל של הקבוצה שלו ושבבאר שבע במקום הראשון- לא ככה חשבו לביים פרק בבוזגלוס.

באר שבע מצידה, עם עונה של טלנבולה.

פציעות, הרחקות, הדחה כואבת מליגת אלופות, עניין שיר צדק, בקיצור- ב-א-ל-ג-ן.

ועכשיו וואקמה עם החוזה החדש, יעבור או לא ? בנוסף הזרים היקרים של באר שבע פקרהט וקוואנקה, בדרך  לעזיבה  כבר בינואר, אחרי חצי שנה.

איך אמרו אוהדים בבירת הנגב? "חוץ מאוטובוס, עבר על הקבוצה הכל "

ועכשיו באר שבע מגיעה אחרי 2 הפסדים, אחד למכבי ת"א על תואר, והשני אחרי הפסד לנתניה, באותו איצטדיון שתי אכזבות ושתיהן הגיעו משערים מאוחרים, בדקות ה80 פלוס.

ולמרות הכל: באר שבע עדיין ראשונה.

לכן, צריך לקחת הכל בעירבון מוגבל. זה לא כזה משבר יחסי למה שהיה יכול להיות.

באר שבע עברה בשנתיים האחרונות משברים קלים, בעונת האליפות הראשונה היא בפלייאוף סחבה 3 תוצאות תיקו  בבית, ואיבדה פור של  5 הפרש למכבי ת"א.

בעונה שעברה, גם מכבי ת"א הצליחה לחזור למאבק, עד הכניעה בפלייאוף. העונה, זה המבחן השני, האם אחרי 2 הפסדים רצופים, יכולה באר שבע לצאת לדרך חדשה של ניצחונות? .

דווקא בגלל שכולם מזלזלים במכבי חיפה, אני מאמין שדווקא במשחק הזה, ובגלל שמכבי חיפה טובה מול באר שבע בשנים האחרונת-  משחק שקול לחלוטין.

אם אני הולך עם משחק חם עם אווירה תוססת, ההימור שלי לא עד כדי כך קיצוני. משחק של תיקו 1-1.

מכבי חיפה תוביל, באר שבע תשווה. נסיים בתיקו, שגם לא טוב למכבי חיפה שיכולה למצוא עצמה בפער של 10 נקודות ממקום בפלייאוף.

מה לשים בטופס הווינר הקרוב ? 

לדעתי תיקו, או 0-0, או 1-1.X

זו הייתה הכנה לקראת משחקי השבת, ראשון ושני .מחזור מרתק מחכה לנו, ואולי מהפך בטבלה ?

נחכה ונראה, תהנו.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort