סיכום סיבוב ז' בגביע המדינה

סיבוב ז', שמפגיש שלל קבוצות מהליגות הנמוכות, והליגה הלאומית, הגיע וזה אומר שמחכה לנו הרבה דרמה, שערים, שכונה, וסינדרלות. סיקור משותף של כל הנעשה, כאן למטה:

 

בית"ר נורדיה ירושלים- מ.ס. בני ממב"ע: 3-2

נאג'י אבו ג'אבל מסחרר את הגנת נורדיה עם מבצע נהדר, שבסופו הוא בועט לרשת. השיוויון הגיע כמה דקות לאחר מכן, כשאופיר עמרם סיים מהלך קבוצתי יפה עם בעיטה לרשת. ממב"ע החזירו את היתרון לאחר שאבו ג'בל החטיא פנדל, אך דחק מקרוב את השני שלו. נורדיה שלחה הרבה כלים קדימה, אך השאירה את החלק האחורי חשוף, וג'ואד אבו סאלח העניש. נורדיה ניסתה לחזור עם שער מאוחר של אסף גובזה, אך ממב"ע מצליחה לעמוד בלחץ של הירושלמים, ועולים לשלב הבא.

 

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בית"ר ת"א/רמלה- בית"ר כפ"ס: 2-1

עבדאללה פירגן לעידן סרור, ווהאחרון העלה את כפר סבא ליתרון מפתיע. מיד עם פתיחת המחצית השנייה, עידן סרור השלים צמד והכפיל את היתרון בפנדל לאחר נגיעת יד ברחבה. כפ"ס כבר חשבו שהמשחק ביד שלהם, אך טעות קשה בהגנה איפשרה לאבישי כהן לכבוש ולהחזיר את בית"ר למשחק, דקה אחת אחרי השער שספגו. בסופו של דבר זוהי תוצאת הסיום, ורמלה מודחת בידי הקבוצה מליגה א'.

הפועל ר"ג– מכבי קביליו יפו: 0-1

ניר שרון הגיע ראשון לכדור ברחבה לאחר ערבוביה, והעלה את המארחת ליתרון. השער הבודד החזיק עד הסיום, ור"ג תהיה בשלב הבא.

הפועל עפולה- נצרת עילית: 0-0 (2-3)

המשחק היחיד בו לא נכבשו שערים הלך להארכה, ואז גם לפנדלים. רן שושן הצליח להדוף שני פנדלים ברצף ועפולה הייתה צריכה עוד שער אחד בלבד בשתי הבעיטות הנותרות, אך שוערה של נצרת אבי איבגי עוצר את שתי הבעיטות, ולוקח את הבעיטה המכריעה בעצמו, כאשר עפולה בעטה כבר את כל חמשת הבעיטות שלה, והתוצאה היא 3-2 לעפולה. רן שושן הודף פעם נוספת ומעלה את עפולה לשלב הבא.

 

מכבי אחי נצרת– אור יהודה: 0-3

מייקל סיטון הגיע ראשון לכדור גובה, ונגח נהדר לרשת של אור יהודה. לקראת סיום המחצית מורד אבו ענזה הכפיל את היתרון עם פנדל מוצלח, ובדקה ה88 חטיב מבקיע את השלישי, וזוהי גם תוצאת הסיום.

 

הפועל פ"ת– מ.ס. דבוריה: 1-2

נס זמיר סידר לחיים איצרין את השער הראשון של פ"ת, ועמירן שקלים דחק מקרוב את השני. פואד עזיזה עוד הפיח תקווה אצל דבוריה עם שער מצוין, אך בסופו של דבר פ"ת שומרת על התוצאה ועולה לשלב הבא.

 

סקציה נס ציונה– מכבי הרצליה: 0-3

נס ציונה עלתה על הלוח לאחר בעיטה נהדרת מחוץ לרחבה של דניאל תרועה, ובדקה ה44 סהר לוי כבש שער כמעט זהה לשער הראשון. יוסי אסייג הוסיף שער בתוספת הזמן, והחגיגות החלו בספסל של המנצחים.

 

עירוני נשר- הפועל שפרעם: 2-1

אלירן רוחנא מקבל כדור לבד מול השוער, ומקפיץ מעליו את הראשון של נשר. קאסם נאג'ר מאזן לאחר ערבוביה ברחבה, ותוספת הזמן עבד מורג'אן בועט כדור חופשי מ30 מטרים לחיבורים של ניב אנטמן, שחלק גדול מהשער שייך לו.

 

הפועל בני מוסמוס– בני לוד: 2-2 (3-4)

דייגו סליס מדייק מנקודת ה11 ומעלה את לוד ליתרון. מעוז סמיה קיבל כרטיס אדום, וכעת לוד תאלץ להסתדר עם עשרה שחקנים. לוד החזיקה את היתרון עד לתוספת הזמן, אך אז מוחמד סלאח הצדיק את השם המחייב ושלח את המשחק להארכה. בדקה השלישית של ההארכה מוחמד מחאג'נה הבקיע והעלה את מוסמוס ליתרון מפתיע. האם הקבוצה הקטנה תחולל סנסציה? לא אם תשאלו את אנס דאבור (אח של…) שמבקיע בבעיטה חופשית מושלמת לחיבורים. מוסמוס סופגת עוד מכה כאשר מוחמד אגרבייה מקבל אדום ומותיר אותה בעשרה שחקנים. מוסמוס ממשיכה להתדרדר כאשר מוחמד סאלח מורחק, וכעת יש לה רק תשעה שחקנים על כר הדשא. מוסמוס הצליחה להחזיק מעמד עד לסיום, והמשחק הלך לבעיטות הכרעה. בבעיטות ההכרעה עודה שוערה מוסמוס התעלה, ועצר שני פנדלים, שנתנו למוחמד מחאג'נה את האפשרות להביא להם את הניצחון, והשחקן שהיה היום הטוב ביותר על הדשא שלך את לוד הביתה, ואת הקבוצה שלו לחגיגות. סנסציה.

 

מוקדם יותר היום:

הפועל איכסל- מ.ס. כפר קאסם 2:0

הפועל בית שאן- הפועל כאוכב 3-0

הפועל כפר שלם- רמת השרון: 3-1

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort