בתום משחק קשה: ריאל מדריד עלתה לגמר גביע העולם למועדונים

משחק חצי הגמר השני, כשריאל מדריד, הנציגה של אירופה, פותחת את הטורניר שלה, כשמולה נמצאת אל ג'זירה הצנועה. אחרי שעברה את אוקלנד סיטי מניו זילנד ואורווה היפנית, הקטארים עלו למגרש הערב עם האמונה שהם מסוגלים להגיע למשחק הגמר, בו כבר נמצאת גרמיו הברזילאית. הספרדים עלו בהרכב החזק ביותר.

שריקת הפתיחה של סנדרו ריקי נשמעה, ובדקה החמישית, עלי-חסיף השוער, מציל את קבוצתו לראשונה בהתמודדות, כשנגיחה חזקה של רונאלדו נעצרה. רק שתי דקות חלפו, ושוב פעם רונאלדו איים על המסגרת עם הראש, אבל השוער הצליח לשמור את התוצאה. פחות מדקה חלפה, ולוקה מודריץ' הניף את הרגל מרחוק, והכדור שלו פגש בקורה ויצא לקרן. השליטה הטוטאלית של הספרדים מורגשת, על אף מספר מהלכים יפים של הקטארים. עד הדקה ה-15', רונאלדו הספיק להחמיץ עוד פעמיים, כשבכל פעם, הוא פוגש בשוער של אל ג'זירה.

השוער תיסכל את שחקני אלופת אירופה פעמים רבות. (Twitter – @ClubWorldCups)

בדקה ה-16', עלי-חסיף סיפק עוד הצלה מרהיבה, שהפעם הוא עוצר נגיחה אדירה של בנזמה. חמש דקות חלפו, והתסכול של שחקני ריאל ממשיך, כשעלי-חסיף מספק הצלה כפולה מרשימה, ומוציא התקפה מתפרצת, כשבסופה זה עלי-מבחוח, חלוצה של אל ג'זירה, מול קיילור נבאס, אבל החלוץ לא מצא את המסגרת של השער. בדקה ה-25', הכדור כבר היה בתוך הרשת של הקטארים, אבל השער של בנזמה נפסל, לאחר עבירה של רונאלדו במרכז הרחבה.

פסילת שער פזיזה למדי. (Twitter – @realmadrid)

בדקה ה-30', הכדור שוב עבר את הקו, אחרי נגיחה של קאסמירו, ושוב פעם הייתה התערבות של השופט, שאחרי מספר דקות של התלבטות, הלך לשופטי הוידאו, ולבסוף פסל השער בטענת נבדל. בדקה ה-40', 1:0 לאל ג'זירה! סנסציה! הקבוצה מקטאר מהממת את עולם הכדורגל, כשכובש השער ההיסטורי הוא רומאריניו הברזילאי.

וראן מסתכל, נבאס מפספס ורומאריניו חוגג! (Twitter – @ClubWorldCups)

השליטה של ריאל במשחק המשיכה בדקות שלאחר מכן, אבל לא הצליחה למצוא את השער. 1:0 לאל ג'זירה בירידה להפסקה.

מחצית שנייה:

המחצית השנייה נפתחה בסערה, כשכבר אחרי שתי דקות הכדור שוב היה ברשת של קיילור נבאס, אחרי התקפה מתפרצת מושלמת של אל ג'זירה. אבל שוב פעם השופט התערב במהלך, כשבעזרת צוות השיפוט שלו הוא פסך את השער בטענת נבדל. בדקה ה-50' הגיע רגע מחולל במשחק, כשהשוער עלי-חסיף סיים את חלקו במשחק, ובמקומו נכנס אל-סיאני לשער. פחות משתי דקות מהחילוף, וזה שיוויון 1:1! כדור עומק מצוין של מודריץ' מצא את רונאלדו, שהסתובב ובעט חד לפינה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
הפורטוגלי מהר מאוד לקח את הכדור לעיגול החצי. (Twitter – @realmadrid)

כוכב הדקות הקרובות היה קארים בנזמה, שהחמיץ שלושה מצבים בטוחים לכיבוש שער, כאשר פעמיים לפחות הוא פוגע בעמוד השער. בדקה ה-67', רומאריניו ניסה להפתיע את נבאס, אבל הבעיטה שלו פגשה ברשת החיצונית. בדקה ה-72', זה היה תורו של מרקו אסנסיו המחליף לנסות, אבל הכדור לא התלבש לו טוב על הרגל, והחמצה נוספת נרשמה. בדקה ה-82', 2:1 לריאל מדריד! המהפך הושלם! וכובש השער הוא גארת' בייל, שנכנס למשחק לפני פחות מדקה.

נגיעה קלה, שער גדול!. (Twitter – @realmadrid)

עד שריקת הסיום לא נרשמו שינויים בתוצאה, וריאל מדריד מנצחת 2:1 את אל ג'זירה, ועולה לגמר גביע העולם למועדונים. משחק הגמר ייערך ביום שבת, בשעה 19:00.

משחק קשה מאוד לריאל, וניצחון חשוב מאוד. (Twitter – @realmadrid)

הרכבים:

אל ג'זירה: עלי-חסיף, פארס ג'ומה, מוסאלם פאייז, מוחמד עלי עייד, מוחמד עומאר אל עטאס, חאליפה אלחמאדי, מבארק בוסופה, יאקוב יוסף, רומאריניו, סאלם ראשיד עובייד, עלי אחמד מבחוט.

ריאל מדריד: קיילור נבאס, אשרף חכימי, רפאל וראן, נאצ'ו, מרסלו, קאסמירו, לוקה מודריץ', מתיאו קובאצ'יץ', איסקו, כריסטיאנו רונאלדו, קארים בנזמה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort