אדום עולה – הפועל תל אביב עלתה לפסגה אחרי 2-1 ברמה"ש

המחזור ה12 בליגה הלאומית, האצטדיון ברמת השרון, הפועל המקומית מארחת את הטוענת לכתר ולעליה לליגת העל, הפועל תל אביב.
רמה"ש מגיעה למשחק הערב במצב רוח מרומם, יכולת טובה במחזורים האחרונים, בתוספת 3 ניצחונות רצופים, מציבים את הקבוצה במקום ה 7, עם מבט זולג מעלה אל עבר הצמרת הגבוהה. הערב, במגרשה הביתי, הפועל רמת השרון תוכל לצמצם את הפער מהתל אביבים לכדי נקודה אחת בלבד, אין ספק שהזדמנות כזאת לא בטוח שתחזור.
מנגד הפעול תל אביב מגיעה למשחק הערב גם היא במומנטום לא רע במיוחד, היכולת עדיין לא משביעה רצון במתחם חודורוב, אך שני ניצחונות רצופים בהם הפועל לא סופגת, הם בהחלט סיבה להעלות חיוך על פניו של קובי רפואה, ששומר כעת על מאזן מושלם. הערב האדומים מתל אביב יוכלו לרשום צעד נוסף לעבר ליגת העל ולעלות למקום הראשון והיא בהחלט מסוגלת.

המשחק נפתח עם גישושים מצד שתי הקבוצות, כאשר המצב הראשון לא מאחר להגיע, התקפה טובה של התל אביבים, כדור עומק ענק של ניר לקס לכיוונו של שחר הירש, החלוץ בועט פנימה אך השער נפסל בטענה לנבדל, שאכן היה.
דקה 17' הזדמנות גדולה לאדומים, כדור טועה מגיע לרגליו של עידו אקסברד, החלוץ שנמצא לבדו במרכז הרחבה מול אסף רז, בועט כדור חלש לידיו של השוער, רמת השרון ניצלת מספיגה.
דקה 18' עוד הזדמנות גדולה לאדומים, כדור רוחב מגיע לרגליו של אור אוסטוינד, שבועט כדור חזק אך נבלם אצל חברו לקבוצה- אקסברד, הפועל תל אביב עם שני מצבים גדולים לשער, המארחים מרמת השרון, מאפשרים יותר מדי חופש לאורחת.
דקה 22' בניגוד לפתיחת המשחק, המארחים עולים ליתרון, ג'וף גאירה נשלח בכדור חכם לאחד על אחד מול ינקו, החלוץ לא מתבלבל ומגלגל באלגנטיות פנימה 1-0 רמה"ש.
דקה 24' רמת השרון לא מספיקה ליהנות מהיתרון וכבר היא סופגת, התקפה נהדרת של התל אביבים, שחר הירש מקבל את הכדור באגף שמאל, ושולח כדור רוחב מדוד לעברו של עידו אקסברד, החלוץ בועט חזק לרשת הגבוהה של אסף רז, האדומים שוב בתמונה, 1-1.
דקה 35' מהפך!, האדומים בראשותו של שחר הירש הופכים את התוצאה, מוטי ברשצקי מקבל כדור ארוך, משתלט נהדר וחודר לרחבה, שולח כדור רוחב למרכז הרחבה, שם נמצא שחר הירש, החלוץ מ 5 מטרים לא מתקשה וקובע מהפך ומחצית אישית נהדת מבחינתו, הוא כבר עם שער ובישול, 2-1 הפועל תל אביב.
המחצית הראשונה מסתיימת, מחצית טובה וקצבית, האדומים הופכים יתרון מוקדם של המארחים בדרך ל 2-1 בירידה להפסקה.

דקה 51' בפתיחת המחצית השניה, האדומים שולטים במרכז המגרש ומנסים להשיג את השלישי, אוראל דגני רשום על האיום הראשון במחצית, הקשר נותר לבדו, ללא כיסוי וממרחק של 20 מטרים שולח כדור חזק, אך לא מספיק מדויק והוא יוצא החוצה.
דקה 60' התקפה מתפרצת של האדומים, ברשצקי מטייל לבדו בחצי המגרש של רמת השרון, מעביר את הכדור לאור אוסטוינד, הקשר, עם בעיטה חזקה ואסף רז נמצא במקום ומונע את השלישי, אוסטוינד עדיין לא מצא את הרשת מול קבוצת נעוריו.
דקה 66' עוד הזדמנות לאורחים, עידו אקסברד מצא עצמו לבד, 20 מטרים מהשער ושלח בעיטה חדה לעבר השער, אסף רז עירני וקולט את הכדור, נסיון לא רע של החלוץ.
דקה 75' עוד לא דקה על המגרש וכבר פדרו גלבאן, החלוץ הותיק של הפועל תל אביב, כמעט וסוגר סיפור, החלוץ משתתחרר על סף הרחבה ושולח כדור חזק ומדויק לפינה של אסף רז, השוער מותח איברים ומצליח להדוף, גלבאן, בנגיעה הראשונה בכדור כמעט וכובש.
דקה 77' פריצה אדירה של רון אשכנזי המחליף של רמה"ש, הקשר חודר לרחבה ושולח כדור רוחב למרכז, גוטליב מגיע ראשון וממש מוציא את הכדור מרגליו של גאירה, מזל גדול לתל אביבים.
דקה 80' עדן הרשקוביץ' משתחרר מהשמירה עליו ועל סף הרחבה משחרר פצצה לכיוון שערו של אסף רז, למזלו של השוער, הכדור עולה מעל השער.
דקה 82' הפועל תל אביב לא רוצה לסגור סיפור, עדן הרשקוביץ' מקבל כדור מאקסברד, הקשר נותר לבדו מול אסף רז וממצב קורץ, בועט לגופו של השוער, עוד הזדמנות גדולה של האדומים, ירדה לטמיון.

דקה 92' אריק ינקו מציל את הפועל תל אביב מספיגה, רון אשכנזי עולה מעל הגנת האדומים, נוגח חזק וינקו מתעופף ושומר את היתרון של התל אביבים.

הפועל תל אביב מנצחת, ניצחון שלישי ברציפות ומקום ראשון לקובי רפואה, רמת השרון הייתה במשחק לכל אורכו וכמעט והשוותה, משחק שלא היה מבייש את ליגת העל, הפועל שוב בפסגה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

 

הרכבים: הפועל רמת השרון- אסף רז, דור כוכב, גל בראל, גל מאיו, מקסים גרצקין, מושיקו מישאלוף, עמית מגוז (לירן כהן 64'), בר אביטן (ראיין גרכד 87'), בן בן יאיר (רון אשכנזי 70'), ג'וף גאירה, פאדי זאיידן.

הפועל תל אביב- אריק ינקו, רז נחמיאס, ברונו סוארס, אדי גוטליב, עידן כהן, ניר לקס, אוראל דגני, אור אוסטוינד (פדרו גלבאן 74'), שחר הירש (עדן הרשקוביץ' 65'), מוטי ברשצקי, עידו אקסברד (ישראל ראש 89').

 

משחקים נוספים ששוחקו הערב בליגה הלאומית:

הפועל ראשון לציון- מכבי הרצליה: 0-0

הפועל נצרת עילית- עירוני נשר: 1-1- לנצרת עילית כבש גיא דיין (31'), לנשר כבש ספואן זועבי (90')

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort