טיול בצפון. מכבי מנצחת בקלילות את ק"ש ועולה לגמר גביע הטוטו.

חצי גמר גביע הטוטו משחק ראשון

מכבי תל אביב- הפועל קריית שמונה

תקציר:

מכבי תל אביב נפגשת עם קריית שמונה באצטדיון העירוני שבעכו לקרב על מקום בגמר גביע הטוטו. מכבי מגיעה למשחק בסגל שכל השחקנים בריאים דבר הנותן כאב ראש חיובי אחרי זמן רב למאמן ג'ורדי קרויף. חוסה רודריגס הספרדי חוזר להרכב אחרי תקופה ארוכה שהיה מושבת עקב פציעה בברך שכללה ניתוח ותקופת החלמה. גם ברק יצחקי חוזר להרכב הקבוצה אחרי תקופה ארוכה שלא קיבל את הקרדיט גם כמחליף במשחקי הקבוצה בליגה ובאירופה וינסה לזכות באמונו של המאמן ג'ורדי  ולהוכיח שהוא צריך להיות על המגרש. קריית שמונה מגיעה למשחק זה במגמה חיובית אחרי ניצחון במחזור הליגה האחרון על בני יהודה 2-1. שון וייסמן ממשיך לקבל את הקרדיט בהרכב וממשיך את תקופתו הטובה מן הנבחרת הצעירה כשגם במשחק נגד בני יהודה הוא כבש. מי שיחסר לקריית שמונה היום הוא בלמה המנוסה קרלוס קוויאר שנפצע במשחק האחרון וייעדר למשך חודש מן המגרשים. המשחק האחרון בין הקבוצות במסגרת מפעל זה הסתיים בניצחון צהוב 3-0 לפני שתי עונות.

 

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הרכבי הקבוצות:

מכבי תל אביב: ראיקוביץ', שפונגין, טל בן חיים, באבין, דויזאדה , רודריגז, בטוקיו, פרץ, יצחקי, בלקמן, שוינפלד.

הפועל קריית שמונה: ניצן, נאסר, נחמיאס, דיניז, ראדוייביץ', לקאו, טיירה, שמיר, יחזקאל, וייסמן, ריאן.

 

מהלך המשחק:

מחצית ראשונה:

דקה 5- הזדמנות ראשונה של קריית שמונה. שגיב יחזקאל המושאל ממכבי תל אביב פורץ ומוסר לכיוונו של וייסמן אך החלוץ הצעיר בועט חלש לעבר ראייקוביץ'.

דקה 8- איסמעיל ריאן עם כדרור יפה באיזור רחבת ה16 של הצהובים אך הבעיטה שלו לא מדוייקת והוא בועט מעל לשאר.

דקה 16- בניגוד גמור למתרחש במגרש מכבי תל אביב עולה ל 1:0. טעות קשה של מרקוס דיניז בלמה של קריית שמונה בשיתוף עם השוער איתמר ניצן ששוגים מול ארון שויינפלד שלא מתבלבל ומגלגל בקלילות לשער של הקבוצה הצפונית.

דקה 17- הזדמנות ראשונה של ברק יצחקי שקיבל את הכדור עם הגב לשער מסתובב ובועט מעל לשער. מכבי תל אביב התעוררה ונכנסה למשחק.

דקה 24- מסירה נהדרת של רודריגס לכיוונו של ארון שוינפלד שלא היה מספיק חד מול השער ונתקל בהגנה של קריית שמונה וזוכה לקרן בלבד.

דקה 29- ניסיון בעיטה יפה של ראדוייביץ' לעבר שערה של מכבי תל אביב אך ללא סיכון ממשי על ראיקוביץ'.

דקה 35- פריצה נהדרת מהאגף של שגיב יחזקאל שמוסר לאיסמעיל ריאן אך מסירה לא טובה של השחקן הצעיר שנחסמת על ידי הגנת הצהובים.

דקה 43- שוב הזדמנות שמתחילה מרגליו של רודריגס הנהדר שמוסר נהדר לכיוונו של ברק יצחקי שעובר שני שחקנים ברחבה של קריית שמונה אבל נחסם על ידי ההגנה. כמה שהקשר הספרדי היה חסר למכבי תל אביב.

דקה 45- השופט גל לייבוביץ' לא מוסיף ולו דקה אחת יותר ושורק לסיום המחצית הראשונה שהייתה חלשה ומסורבלת מצד שתי הקבוצות. 1:0 למכבי תל אביב.

 

שוינפלד הערב בעכו. שער חשוב מאד לחלוץ.

(קרדיט: מנהלת הליגה בכדורגל)

מחצית שניה:

דקה 49- ארון שוינפלד התחיל התקפה לטובת מכבי תל אביב ומוסר לדור פרץ, אח הקשר הצעיר בועט חלש לעבר איתמר ניצן שעוצר בקלילות.

דקה 52- שגיב יחזקאל עם בעיטה חזקה לכיוונו של ראייקוביץ' שעוצר יפה. הזדמנות נהדרת לקריית שמונה.

דקה 53- מתפרצת נהדרת מהצד השני ומכבי תל אביב עולה ל2:0 משערו של ברק יצחקי. אופיר דוידזאדה

דקה -54 חילופים אצל קריית שמונה מיד אחרי השער השני שהיא סופגת. נייג'ל האסלביינק במקום  שגיב יחזקאל ודידיה ברוסו במקום עדן שמיר. אצל מכבי תל אביב אופיר דוידזאדה מוחלף על ידי הקפטן הצהוב שרן ייני עקב מתיחה בשריר של המגן.

דקה 56-  קריית שמונה ממשיכה ברכבת החילופים ושובל גוזלן נכנס במקומו של איסמעיל ריאן שלא הורגש במהלך המשחק.

דקה 58- חילוף נוסף אצל הצהובים, אבי ריקן נכנס במקומו של חוסה רודריגס שלא נמצא בכושר משחק למרות ששיחק נהדר.

דקה 60- קרן לקריית שמונה אך הרמה לא מספיק טובה של האסלביינק ההולנדי שנכנס לפני דקות אחדות.

דקה 69- חילוף שלישי אצל סגנית האלופה כשאייל גולסה נכנס במקומו של כריסטיאן באטוקיו שלא התבלט יותר מדי כהרגלו.

דקה 74- החילופים נמשכים כשברק יצחקי יוצא אחרי משחק לא רע ואיתן טיבי נכנס במקומו. גם אצל ק"ש התבצע חילוף כששון וייסמן יצא ובמקומו נכנס למגרש אחמד אעבד.

דקה 81- שוינפלד חוטף את הכדור במרכז המגרש ומוסר לעבר ניק בלקמן והחלוץ האנגלי מחמיץ מול ניצן. הזדמנות טובה של מכבי תל אביב שעושה ככל העולה על רוחה במגרש.

דקה 82- דור פרץ בועט נהדר מעבר לשער של קריית שמונה שנעלמה מן המגרש אחרי השער השני.

דקה 83- חילוף אחרון בשורות מכבי תל אביב. אלירן עטר נכנס לדקות האחרונות במקומו של ארון שוינפלד שהיה הבולט בשורות הצהובים.

דקה 87- מתפרצת מצד מכבי תל אביב כשאלירן עטר בראשה אך המסירה האחרונה לעבר ריקן הייתה לא מספיק טובה וניצן קולט ללא בעיות.

דקה 88- החמצה גדולה של ניק בלקמן שבועט ליד הקורה שקרובה לשוער החוצה. אחמד אעבד שנכנס לפני מספר דקות למשחק נפצע ויורד מן המגרש. קריית שמונה נשארת ב10 שחקנים.

דקה 89- בעיטה חופשית לזכות הקבוצה מהצפון שנקלטת בידיו של השוער הסרבי של מכבי שעוצר בקלות.

סיום המשחק בעכו. משחק שלא התעלה לרמה גבוהה ובסופו מכבי תל אביב עולה לגמר גביע הטוטו אחרי 2-0 קליל על קריית שמונה משערים של ארון שוינפלד וברק יצחקי.

גם יצחקי ברשימת הכובשים הערב, וגם הוא צריך את השער כמו חמצן לגוף.

(קרדיט: מנהלת הלגיות בכדורגל)

מכבי תל אביב: ראיקוביץ', שפונגין, טל בן חיים, באבין, דוידזאדה (ייני 54), רודריגז (ריקן 58), בטוקיו (גולסה 69), פרץ, יצחקי (טיבי 74), בלקמן, שוינפלד (עטר 83).

הפועל קריית שמונה: ניצן, נאסר, נחמיאס, דיניז, ראדוייביץ', לקאו, טיירה, שמיר (ברוסו 54), יחזקאל (האסלביינק 54), וייסמן (אעבד 74), ריאן (גוזלן 56).

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort