לקראת המחזור ה-12 בליגת העל

לקראת המחזור ה-12 בליגת העל יצאנו לבדוק היכן כל קבוצה ממוקמת, ונתנו את ההימור שלנו כאשר במשחק המרכזי יהיה הדרבי החיפאי אך לא מעט מפגשים מסקרנים נוספים יהיו.

מכבי תל אביב-מ.ס. אשדוד יום שבת שעה 16:00

מכבי תל אביב של ג'ורדי קרויף לא נראית במיטבה בלשון המעטה, והיא ממוקמת במקום ה-4 בטבלה כאשר היא מרוחקת 3 נקודות בלבד מהמוליכות ב"ש, והפועל חיפה. הצהובים מגיעים לאחר התיקו 2-2 עם הפועל חיפה, מה גם ששעת המשחק עליה כבר התלונן ג'ורדי קרויף תהווה משוכה לא פשוטה. אשדוד מצידה נמצאת במקום האחרון בטבלה והיא מגיעה לאחר ההפסד המביך לרעננה וחניכיו של עמיר תורג'מן רוצים להפסיק את כדור השלג שהם נמצאים בו.

הימור שלנו- 1-4 למכבי תל אביב, משחק אדיר של אצילי ועטר יספקו אוויר לנשימה לצהובים ויתמקמו בראשות הטבלה עד שהמוליכות תשחקנה.

בני יהודה-בני סכנין יום שבת שעה 18:00

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

שתי הקבוצות צמודות זו לזו, כאשר סכנין מובילה על הכתומים בנקודה אחת בלבד. סכנין מגיעים לאחר הניצחון מול הפועל אשקלון עם מהפך מרהיב של פיראס מוגרבי, שגם מול הכתומים רוצה להמשיך ולכבוש ולהעלות את קבוצתו במעלה הטבלה עד למקום ה-6. מנגד יוסי אבוקסיס שאימן בעונה שעברה את סכנין מגיע לאחר הפסד לקריית שמונה בו יצאה קבוצתו מקופחת, לאחר טעות שיפוט בדקה ה-92. בשורה התחתונה שתי הקבוצות צריכות את הנקודות הכה חשובות הללו ומחכה לנו מפגש מסקרן.

הימור שלנו- 1-1 משחק די שקול בסך הכל כאשר יוסי אבוקסיס בעל סגנון משחק הגנתי יודע שזו דרך להוציא נקודות, אבל סכנין שתבוא ככל הנראה מסוכנת יותר לא תרבה להכניע את זובאס.

הפועל אשקלון-מכבי נתניה יום שבת שעה 18:15

קבוצתו של יובל נעים שהפסידה בחוץ לבני סכנין מארחת את הקבוצה האטרקטיבית והמלהיבה של הליגה, ולמרות שהם באים כאנדרדוג הם רוצים לצאת גדולים מה שיכול מאוד להיות כאשר מדובר באצטדיון סלע שבאשקלון. נתניה מגיעה לאחר תיקו 1-1 עם מכבי חיפה שיכול היה להיות טוב יותר מבחינתם אך גם רע יותר לולא החמצות של רוקאביצה וקלאוס, מוחמד עלי קשרה הצעיר שוב יזכה למעקב של סקאוטים מרחבי אירופה והוא רוצה להוכיח שלא סתם באים כל כך הרבה אנשי מקצוע בכדי לראותו.

הימור שלנו- 3-1 למכבי נתניה, למרות שהם משחקים בבית, אשקלון יצאו מנוצחים בעקבות משחק ענק של ערן לוי ודיא סבע, אולי שוב יובל נעים יתלונן על שיפוט.

יובל נעים שוב יתלונן על השופטים. (קרדיט: ויקיפדיה)

הפועל עכו-בית"ר ירושלים יום שבת שעה 20:30

עכו שמגיעה לאחר השערוריה של שיתוף ששת הזרים, רוצה להשיג ניצחון חשוב מבחינתה בעיקר בעקבות אפשרות שיופחתו ממאזנה 2 נקודות, ובכך לעלות מעל הקו האדום אליו חזרו במחזור הקודם בעקבות ניצחונה של רעננה. בבית"ר ירושלים יכולים להיות מאוכזבים מעט מהיכולת שמציג סירושטיין בכך שהוא כבר מקבל כרטיס אדום שני העונה והוא מלך האדומים של הליגה, אבל בהחלט יכולים להיות מעודדים מהמצב שבו נמצאת הקבוצה כאשר הם עם 21 נקודות כמו מכבי תל אביב, וניצחון שלהם יכול להדביק אותם לצמרת הגבוה.

הימור שלנו- 2-1 לבית"ר, משחק טוב של המארחת שתגנוב שער ותנסה להתגונן אך ללא הצלחה מכיוון שאיתי שכטר ועידן ורד יחזירו את הצהובים שחורים לעניינים.

הפועל רעננה-מכבי פתח תקווה יום ראשון שעה 19:00

רעננה שהצליחה לנצח את מ.ס. אשדוד דווקא בחוץ ועוד ב-10 שחקנים, שחקניו של קורצקי רוצים לחבר שני ניצחונות רצופים לראשונה העונה, ואולי בעזרת הרכש החדש אמנועל מאיוקה זה יכול לקרות. אבל מולם ניצבת קבוצה חזקה, מכבי פתח תקווה שבעונה שעברה הייתה בפלייאוף העליון והייתה אחת הקבוצות המסוגרות והקשות בליגה מגיעה לאחר ניצחון על עכו שיהפוך לניצחון טכני בסופו של דבר, אך הם נמצאים רק במקום ה-10 כשלהם 13 נקודות.

הימור שלנו- 2-4 לרעננה, משחק נהדר של האדומים ייתן להם ניצחון שני ברציפות, בנוסף משחק טוב של ניקוליץ' שחזר לליגת העל יעשה את ההבדל לזכות רעננה.

הפועל באר שבע-הפועל עירוני קריית שמונה יום ראשון שעה 20:15

הקבוצה הכי צפונית בליגה מגיעה לבירת הנגב שם הם יתארחו אצל האלופה, למרות שהיא מקרטעת ונראית לא מחוברת בתוספת של פרשת זריהן, ומיכאל אוחנה שלא מוסיפות למצבה של הקבוצה שגם ככה תחסר את שיר צדק בעקבות החומרים האסורים, וההדחה מאירופה שחקניו של בכר יצטרכו לעבוד קשה מאוד בכדי לצאת עם נקודות. בקריית שמונה רוצים מאוד לנצח את באר שבע בכדי להראות לכולם שהם חזרו לעניינים, והעונה בעזרת שחקני רכש טובים הם בהחלט יכולים להיות אופטימיים.

הימור שלנו- 2-1 לקריית שמונה, משחק ענק של ניצן בשער ימנע מוואקמה ושהר לכבוש, מהצד השני נייג'ל האסלביינק אחיינו של שחקן העבר האגדי ג'יימי פלויד האסלביינק יראה שהכל עובר במשפחה.

האסלביינק יראה מה יש לו ברגליים. (קרדיט: עמוד הפייסבוק של האסלביינק)

הפועל חיפה-מכבי חיפה יום שני שעה 21:00

44- ניצחונות לזכותה של מכבי, 24- ניצחונות להפועל ועוד 21 שהסתיימו בתיקו זה המאזן של הקבוצות במשחקים שהתקיימו ביניהן עד כה. הדרבי ה-90 בליגה העל יהיה מעט שונה משהתרגלנו בשנים האחרונות לשליטה ירוקה, חניכיו של קלינגר מוליכים את הליגה והם נראים פשוט נפלא, לעוומת הירוקים שמגמגמים ושוב שעון החול של לוזון הולך ואוזל. תורג'מן שנזרק ממכבי חיפה ירצה להוכיח שויתרו עליו מהר מדי אך מו אלאך לא ייתן לקבוצתו החדשה ליפול מהר כל כך והוא כנראה מתכוון להיות מעורב במתרחש על המגרש.

הימור שלנו- 4-1 למכבי חיפה צמד ענק של קלאוס עם בישול של בוזגלו יחזירו את הצבע ללחיים של אוהדי מכבי חיפה, ויתחיל את הנסיקה של האדומים מהכרמל בדרך לנפילה שתסתיים ככל הנראה בקושי בפלייאוף עליון.

קלאוס יתחיל לפרוע שטרות. (קרדיט: Ethos Sports)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort