המשחק המרכזי בליגת העל לא איכזב

בית"ר ירושלים והפועל ב"ש נפגשו הערב בטדי למשחק צמרת שבו ניצחון אדום היה מביא את ב"ש למקום הראשון ואילו ניצחון צהוב היה מקרב את בית"ר עד לנקודה בלבד מהמוליכה הפועל חיפה.

אקס בית"ר ירושלים, דן איינבינד, התקבל באופן עוין מצד הקהל אך המועדון זכר לו את השנים במועדון והעניק לו זר פרחים בטרקס קצר לפני המשחק.

הירושלמים עלו עם קליימן בשער, קונט והייסטר כמגנים, סירושטיין וכחילה כבלמים, אדגר, קלטינס וקלאודמיר בקישור ומשולש ההתקפה כלל את ז'ורז'יוניו, חן עזרא ואיתי שכטר הקפטן.

מנגד, ב"ש עלתה עם גורש, בן ביטון, קורהוט, מיגל ויטור, טאהא, ראדי, אוגו, איינבינדר, מליקסון, שהר וטוני וואקאמה שכבר בתחילת המשחק ניסה את מזלו אבל לא הצליח להפתיע את בוריס קליימן העירני.

בדקה ה-18 של המשחק מספר 18 בצהוב, חן עזרא ביצע תנועה לא נכונה וירד פצוע מכר הדשא, לאחר מספר דקות של חימום הכרחי (במיוחד בקור הירושלמי) אנטוני וארן עלה במקומו. רגע של מחלוקת נרשם בדקה ה-30 כאשר כניסה חריפה מאוד של בן ביטון בקלאודמיר זיכתה את המגן רק בכרטיס צהוב לקול מחאותיהם של שחקני בית"ר ירושלים שדרשו הרחקה ישירה למגן האדום. לירן ליאני החליט לא לייצר בלאגאן בשלב מוקדם והסתפק בכרטיס הצהוב כאמור, החלטה גבולית אך מובנת של השופט הראשי. אצל שחקני בית"ר מי שבינתיים מפגין את היכולת הטובה ביותר הוא בוריס קליימן שחוץ מהכדור שלקח לוואקאמה הדף בצורה נהדרת בעיטה חזקה של מהראן ראדי כשכבר היה נראה שהיא תעשה את דרכה לרשת. עם כל הפציעות והעיקובים השופט הוסיף למחצית הראשונה 2 דקות. ממש רגע לפני הירידה למחצית איתי שכטר עבר את בן ביטון וחדר לרחבה, המגן הימני של ב"ש ספק הכשיל אותו אבל ליאני אמר לשכטר לקום, החלטה גבולית נוספת אבל גם כאן ככל הנראה מוצדקת.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מחצית שניה:

וואו!!! איזו פתיחה למחצית השניה!! כדור חופשי של בית"ר ירושלים ותרגיל אדיר של קלאודמיר שכאילו מרים אבל מסיט להייסטר והמגן הגרמני יורה טיל לחיבורים של דודו גורש, 1:0 לבית"ר!

וב"ש לא מחכה!! פחות משתי דקות אחרי השער של הייסטר טוני וואקאמה שולח פצצה משלו לחיבורים של קליימן, 1:1.

רגע! האקשן ממשיך! חצי דקה אחרי השער של וואקמה שהר פורץ לכיוון השער ומוכשל מאחור על ידי סירושטיין, הבלם מקבל אדום ישיר אחרי שמונע שער בטוח, כדור חופשי לב"ש מליקסון לוקח את הכדור אבל בועט לחומה ומשם לקרן. הקרן של ראדי מוצאת את אוגו אבל הקשר נוגח החוצה, וואו איזה פתיחה למחצית. בינתיים התנגשות הראשים שם בין אוגו לדוד קלטינס והקשר הניגרי סופג צהוב על המשחק המסוכן שלו. בינתיים פול אדגר מפנה את מקומו לאריק סאבו. אחרי ההרחקה של סירושטיין קלטינס יורד לעמדת המגן הימני וקונט משחק בעמדת הבלם כשז'ורז'יניו תופס את מקומו של קלטינס בקישור ויורד אחורה מהעמדה הקדמית שלו. בדקה ה-63 מגיע השני של ב"ש, וואקמה בועט, נעצר אצל קליימן, מקבל בחזרה ואז מרים למליקסון שנוגח פנימה, 2:1 לאלופה.

בדקה ה-70 קליימן הדף עוד בעיטה מסוכנת של ראדי בזמן שב"ש המשיכה להכתיב את הקצב. בדקה ה-73 שהר כמעט וכבשד אבל שוב באחד על אחד עם קליימן השוער הירושלמי היה המנצח בדו-קרב ביניהם.

בדקה ה-75 בית"ר זכתה לכדור חופשי על סף הרחבה אחרי עבירה של קורהוט על ז'ורז'יניו, קלאודמיר ניגש לכדור וסובב אותו למשקוף והחוצה!

בדקה ה-79 עוד נגיחה מסוכנת נהדפה על ידי קליימן לקרן. בינתיים בית"ר ביצעה את החילוף האחרון שלה כשחן דילמוני עלה במקום ז'ורז'יניו, ב"ש גם ערכה חילוף ראשון, קוואנקה במקום מליקסון.

רגע לפני ביצוע קרן של בית"ר ב"ש ביצעה את החילוף השני שלה, מלמד במקום שהר. הרוחות התלהטו קצת ובן ביטון היה בצד הסופג של 2 עבירות קשות של קלאודמיר וחן דילמוני, שחקני בית"ר המעורבים קיבלו צהובים. חילוף אחרון בב"ש כשפקהארט עלה במקומו של וואקמה.

4 דקות תוספת זמן ניתנו על ידי ליאני, אולי בית"ר באורח פלא תצליח להציל נקודה, אבל זה הרבה יותר קרוב לשלישי של ב"ש.

וואו!!! פשוט וואו!! בדקה ה-92 הרמה של דילמוני הגיעה לוארן שהוריד לשכטר, הכדור הוחזר אחורה לאריק סאבו שירה פנימה בשחזור נפלא של הבעיטה של הייסטר, 2:2 אדיר בטדי. בינתיים הלם בטדי! הקהל גנב לסאבו את החולצה בחגיגות, בית"ר ב-9 שחקנים עד שהסלובקי יקבל חולצה חדשה!  הכל מסתדר עם ענייני הביגוד והמציל של בית"ר חוזר למגרש. ב"ש תוקפת ורוצה ניצחון, קרן לאדומים וזה ככל הנרקאה המהלך האחרון של המשחק, ראדי מרים, קונט מרחיק וזה נגמר! משחק ענק בטדי!

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort