ספרד: ברצלונה מנצחת בזכות צמד של אלקאסר, ולנסיה ממשיכה לנצח, אתלטיקו עם ניצחון דרמטי בתוספת הזמן

במשחק המרכזי של המחזור ה-11 של הליגה הספרדית ברצלונה אירחה בביתה את סביליה. בתקופה האחרונה המשחקים בין השתיים כבר לא כאלה צמודים ולרוב ברצלונה מנצחת אותן, הפעם האחרונה שברצלונה הפסידה לסביליה בבית היה בשנת 2010. גם למשחק של היום ברצלונה מגיע כפייבוריטית, למרות שבמשחק האחרון היא סיימה בתיקו מאופס עם אולימפיאקוס בליגת האלופות היא מובילת הטבלה ואיבדה נקודות רק במשחק נגד אתלטיקו מדריד שהסתיים בתיקו. סביליה, לעומת זאת, בטבלה היא נמצאת במקום ה-5, והיא רוצה לנצח היום בשביל להגיע לטופ 4 ולהגיע לליגת האלופות שנה הבאה. סביליה חזרה לנצח לאחר תקופה לא טובה והשפלה בליגת האלופות נגד ספרטק מוסקבה 5-1, הקבוצה השיגה 3 ניצחונות רצופים כולל ניצחון נקמה על ספרטק ויש לקבוצה גם סיכויים טובים לעלות לשמינית הגמר במפעל. מבחינת הפצועים לשתי קבוצות רשימה ארוכה, כאשר בברצלונה לדמבלה, וידאל, טוראן וראפיניה הצטרפו גם סרג'י רוברטו וגומס, אך לשמחתה אינייסטה חזר להרכב ויפתח היום במשחק. מבחינת סביליה, להם היו חסרים היום  קוראה ומרקאדו שהם שחקנים חשובים אצל בריסו, בנוסף לא היו כשירים פארחה, קאריסו, ומונטויה. גם ואלוורדה הפתיע היום עם אלקאסר שפתח היום בהרכב ולא דאולופאו כמו שהרבה ציפו.

הרכבים:

ברצלונה: טר-שטגן, סמדו, פיקה, אומטיטי, אלבה, ראקיטיץ'(מסצ'ראנו דק' 90) , בוסקטס, אינייסטה(פאוליניו דק' 60), מסי, סוארס, אלקאסר(דאולופאו דק' 66)

סביליה: סוריה, קורצ'יה, קיאר(גייס דק' 74), לגלנט, אסקודרו, בנגה, אנזונזי, פיסארו, נאבאס, מוריאל(בן-ידר דק' 76), סראביה(נוליטו דק' 62)

המשחק התחיל משלוש הזדמנויות של ברצלונה תוך 3 דקות – פעם הראשונה בדקה ה-3 מהלך יפה של מסי עם הפריצה שלו מצד שמאל ובעיטה לשער, אך השוער של סביליה, סוריה הדף את הבעיטה של הארגנטינאי. לאחר מכן לאחר אינייסטה סיפק מהקרן כדור מצויין למסי והארגנטינאי שהיה לבד ברחבה, מסר לבוסקטס שבעט למסגרת ושחקני סבילה הוציאו את הכדור מהרשת. עברה עוד דקה והפעם סוארס קיבל כדור מצויין מאינייסטה ובמפגש מול סוריה ניסה להקפיץ מעל השוער, אך עשה זאת חלש מדיי. אחרי טעות של אומטיטי מוריאל היה קרוב להעניש את ברצלונה, אך הטיל שהוא שלח עבר מחוץ למסגרת. הקצב ירד לאחר תחילת המשחק ולברצלונה היה קשה לפרוץ את ההגנה של סביליה. בדקה ה-18 אינייסטה בעט מחוץ לרחבה כדור מאוד מסוכן, אך הכדור עבר ליד הקורה הרחוקה. ראקיטיץ' הרים את הכדור בדקה ה-21 לאלקאסר לאמצע הרחבה, והחלוץ הספרדי נגח מעל המסגרת. ובדקה ה-23 פאקו כבש את השערו הראשון בליגה. אסקודרקו עם הטעות האיומה לא הצליח לעצור מסירת עומק מצויינת של לואיס סוארס ופשוט המשיך את הכדור לתנועה של אלקאסר שהגיע לאחד על אחד מול סוריה ובעט לפינה הקרובה 0-1 לברצלונה!

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
אלקאסר כבש את השערו הראשון בליגה והקדיש אותו אישתו שנמצאת בהריון (קרדיט:twitter)

בדקה ה-26 הזדמנות גדולה היתה לאלקאסר לכבוש את השני לאחר מסירת רוחב של ראקיטיץ', אך הוא לא הצליח לפגוע בכדור עם העקב. הקצב של המשחק ממש ירד ככל שמשחק התקדם, ברצלונה ניסתה לשלוט יותר בכדור ולפתוח את ההגנה של סביליה, ולאחר הספיגה סביליה תקפה יותר במתפרצות. בסיום המחצית סביליה לחצה יותר ויותר, אך ברצלונה הצליחה להתגונן טוב נגד הקבוצה מאנדולוסיה. מסי עם ניסיון אחרון למחצית בדקה ה-45 הקפיץ מעל השוער, אך הכדור קפץ מעל המסגרת.

המחצית השנייה נפתחה עם בעיטה מסוכנת של בנגה מחוץ לרחבה אך הכדור חמק מעל המשקוף. ובסוף בארסה נענשה על המשחק ההגנתי! הרמת קרן מצויינת של בנגה ופיסארו נגח את הכדור לריצפה וממנה הכדור ניתז לפינה הרחוקה 1:1 בדקה ה-59.

פיסארו השווה את התוצאה לפחות זמנית עם הנגיחה מצויינת (קרדיט:twitter)

בדקה ה-62 פיקה הפתיע את כולם עם הבעיטה מחוץ לרחבה שהסתיימה בכדור למשקוף! בארסה כבשה בדקה ה-65 וכבש אותו לא אחר מאשר פאקו אלקאסר! הפעם בישול מצויין של ראקיטיץ' שמסר מסירת רוחב מצויינת, אלקאסר הקדים את הבלם של סביליה וכבש כמו חלוץ קלאסי צמד לאלקאסר שהוחלף בדיוק לאחר השער הזה 1:2 לברצלונה.

פאקו עם צמד חשוב מאוד נגד סביליה בהחלט היה לו משחק מצויין (קרדיט:twitter)

לאחר השער הגיע גם פנדל לשחקני ברצלונה – סוארס בעט והכדור פגע ביד של שחקן סביליה, השופט לא שרק לפנדל. מסי בדקה ה-71 גם ניסה לכבוש שער במשחק ה-600 שלו במדי ברצלונה, אך סוריה עדף את הבעיטה של הארגנטינאי. בדקה ה-81 שוב לא נשרק פנדל לאחר עבירה על ראקיטיץ' ואכן היתה עבירה. שתי הקבוצות לא הצליחו לייצר עוד הזדמנויות מסוכנות וברצלונה ניצחה במשחק מאוד קשה, אך חשוב נגד סביליה ונשארת בראש הטבלה עם 4 נקודות הפרש מולנסיה המפתיעה שנמצאת במקום השני.

שאר התוצאות של הליגה הספרדית:

ולנסיה 3 – 0 לגאנס (כבשו: פארחו דק' 14, רודריגו דק' 71, סנטי מינה דק' 82)

דפורטיבו 0 – 1 אתלטיקו מדריד (כבש: תומאס דק' 90+1)

אלאבס 1 – 0 אספניול (כבש: סנטוס דק' 1)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort