נקודת עונשין: 2:2 מטורף למכבי ת"א מול אשקלון

מכבי כבר הובילה 2:0 עד הדקה ה-82', שם יובל נעים וחניכיו התעוררו וב-4 דקות חזרו לתיקו שתיים מדהים. אצילי יכל לכבוש את שער הניצחון למכבי, כשקיבל פנדל בדקה ה-90' (השני שלו במשחק), אך איינוגבה הציל לאשקלון את הקאמבק, עם הדיפה מדהימה

ראש עיריית אשקלון תומר גלאם, ביקר השבוע במתחם האימונים כדי לדרבן את הקבוצה לקראת הקרב המאתגר הזה מול מכבי תל אביב. הפועל אשקלון מגיעה במצב רוח מעודד למשחק הערב, זאת לאחר שחיברה שני ניצחונות רצופים בליגה ובנוסף על כך גם גילתה יכולת טובה במשחקיה האחרונים. לאחר ששבוע לפני כן השיגה ניצחון בכורה דרמטי 1:2 על הפועל עכו, במחזור האחרון אשקלון הביסה בחוץ את רעננה 3:0, בזכות צמד שערים מהחלוץ מירקו אורמוש הקרואטי -שהצליח לשבור את מחסום 2 השערים שלו בעונה מאז הגיע לליגת העל ב -2011. גם החלוץ הניגרי הטרי גודנס אג'אי כבש את שער הבכורה שלו בניצחון על רעננה וימשיך לקבל את חולצת ההרכב, ובנוסף לכך טל איילה שהגיע הקיץ כדי לחזק את עמדת הקישור, עושה זאת עם 3 שערים ושני בישולים עד כה. הדברים נראים טוב עבור אשקלון בפתיחת עונה טובה יחסית שמציבה אותה במקום השביעי בטבלה.

יובל נעים יחסר את רודי חדד המוכשר שמרצה עונש הרחקה של שלושה משחקים, כמו גם את הבלם ברניסלב יובאנוביץ` שאינו כשיר למשחק. באשקלון לא מעוניינים לעבור עוד מסע הישרדות מייגע כמו זה אשתקד, ובינתיים הקבוצה עוד לא סומנה כיורדת אפשרית ללאומית. יתרה מכך, חניכיו של נעים מגיעים למשחק הזה בתקווה להשאיר את הנקודות באצטדיון סלה, אך הם יודעים שניסיון שכזה תלוי קודם כל ביכולת שתציג הערב מכבי תל-אביב.

 

יובל נעים, מקווה להמשיך את המומנטום ולהפתיע את הצהובים (קרדיט: ashkelon10).

סגנית האלופה מצידה, שיחקה ביום חמישי מול ויאריאל במסגרת הליגה האירופית וכתוצאה מכך באה פחות ערוכה ואף מעט תשושה להתמודדות הזו. לאחר שלא כללה אימון במוצאי החג, הבוקר הקבוצה ערכה אימון קל לפני הנסיעה שלה דרומה אל המוקש באשקלון. על פי מחקרים ונתונים סטטיסטיים ממכון מחקר בהולנד שבחנו קבוצות באירופה היוצאות למשחק חוץ לאחר יומיים מנוחה בלבד – נמצא כי אחוז סיכוייה לניצחון פוחת ב-42%. אנשי מכבי הביעו את הדאגה הזאת באשר לעייפות המשחקת תפקיד, אולם עם כל זאת לצהובים יש סגל רחב וג'ורדי קרויף לא מפחד להשתמש בכלים הרבים שממתינים לו בספסל.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
סושיץ' במאבק אחד מיני רבים מההתמודדות מול ויאריאל בחמישי. העייפות תתן את אותותיה במכבי הערב? (קרדיט: backpagepix)

הצהובים סיימו את שני המפגשים האחרונים שלהם בתיקו מאופס– באירופה מול ויאריאל כאמור ובליגה כשאירחה את מכבי חיפה במחזור הקודם, שם הורחק טל בן-חיים ובכך הוסיף נדבך נוסף לרוטציה שערך קרויף הערב בהרכב של מכבי. המאמן הספרדי כזכור הורחק גם הוא באותו משחק בתום מאבק מילולי עם צוות השיפוט, ולכן ישקיף מן היציע על סטיב מקלארן שיירש את מקומו לצד דני פויאטוס. איתן טיבי יפתח במקומו של טב"ח בהגנה כשבקישור זהו חסה רודריגס שיקבל את הקרדיט, בחלק הקדמי אלירן עטר יקבל את המנוחה ויפנה את מקומו לעומר אצילי הכובש המצטיין של מכבי עד עתה.

מהלך המשחק:

הרכבים:

[הפועל אשקלון] : דלה איינוגבה, אלעד גבאי, אבי מלכה, טל מכלוף, עוז ראלי, רמזי ספורי, מירקו אורמוש, מילאן סמיליאניץ', משה לוגסי, טל איילה, גודנס אג'אי.

[מכבי תל-אביב] : פרדראג ראיקוביץ', יובל שפונגין, איתן טיבי, ז'אן סילבן באבין, אופיר דוידזאדה, חוסה רודריגז, שרן ייני, כריסטיאן באטוקיו, עומר אצילי, וידאר קיארטנסון, ניק בלקמן

 

דקה 1': תפאורה נהדרת הכינו לנו הדרומיים ביציעים, כשהמשחק יוצא לדרך כאן באשקלון!

דקה 4': ההזדמנות הראשונה במשחק מגיעה מכיוונו של עומר אצילי. בעיטה חופשית נהדרת מ-26 מטרים מסתובבת הישר אל הפינה של איינוגבה, אך שוער אשקלון מתעופף כדי להדוף את הכדור הזה החוצה.

דקה 18': ניק בלקמן עם הפעולה באגף השמאלי חותך למרכז ומשחרר בעיטה חזקה, איינוגבה לא מתרגש. מכבי תל אביב מסוכנת יותר ומאיימת יותר על השער של אשקלון, שמצידה לא מצליחה לצאת מהר ולייצר סיכון על השער של ראיקוביץ'.

הפעם האחרונה בה אשקלון גברה על מכבי תל אביב, התרחשה בשנת 1997. 

דקה 24': שער!! 1:0 למכבי ת"א!. עומר אצילי מגביה כדור קרן מצד שמאל, הכדור מסתובב בחוזקה אל מרכז הרחבה שם בלקמן נמצא לא מכוסה ונוגח מקרוב לרשת. יתרון מוצדק לצהובים.

דקה 30': שוב שיתוף פעולה בין אצילי לניק בלקמן מוליד איום על השער של אשקלון. בלקמן מצליח למצוא את אצילי בתוך הרחבה, שממשיך בנגיעה לכיוון השער, הכדור מתגלגל בסמוך לקורה של איינוגבה. יופי של מהלך של שני הקיצוניים של מכבי.

דקה 32': הנה ניסיונה הראשון המסוכן באמת של אשקלון! כדור שמורחק לא טוב על ידי באבין מגיע הישר אל אורמוש, שמשחרר בעיטת יעף וירטואוזית חזקה אך ראיקוביץ' הודף נפלא. אורמוש בכושר מצוין לאחרונה, אולי הניסיון הזה יעורר טיפה את הקרואטי ואת אשקלון.

דקה 39': הזדמנות מצויינת למכבי תל אביב להכפיל את היתרון. מהלך של מכבי תל אביב מסתיים בהגבהה טובה של דוידזאדה למרכז, ייני הגיח מאחור ושלח טיל סנטימטרים מן הקורה.

מחצית שניה:

דקה 49': פנדל למכבי! מתפרצת מהירה של הצהובים הסתיימה בדריבל נהדר של אצילי לתוך הרחבה, מכלוף מכשיל אותו והשופט מצביע על הנקודה הלבנה. אצילי בעצמו ניגש לבעוט את כדור העונשין ושחרר בעיטה חזקה פנימה. 2:0 למכבי תל אביב, בישול ושער לעומר אצילי.

דקה 55': עוז ראלי (אשקלון) נשלח על הקו מצוין ומצליח לסובב את המגן שלו, אך במקום לחפש את חבריו שהצטרפו לתוך הרחבה ראלי בעט ברשלנות החוצה.

דקה 57': הקצב מתגבר, שוב התקפה מהירה של אשקלון לאחר פריצה של גודנס אג'אי בצד ימין, הכדור הגיע בסופו של דבר לאורמוש שניסה לטווח מרחוק, הכדור חלף מעל המשקוף.

רוב השערים של אשקלון העונה מגיעים בין הדקות 60'-75', אם יובל נעים מחפש קאמבק סנסציוני זה הזמן שלו לנסות ולהעיר את הקבוצה.  

דקה 70':חילוף בשתי הקבוצות שון מלכה עולה לשחק במקומו של ספורי באשקלון, במכבי קיארטינסון מפנה את מקומו לברק יצחקי.

דקה 75': אשקלון רושמת החמצת ענק! טל איילה פרץ בדריבל מסחרר לקו ה-16 לאחר שהיתל בייני, הקשר ניסה לבעוט והכדור ניתז  והגיע במקרה לאיבנצ'יץ' שנותר חופשי לחלוטין בתוך הרחבה. אך מהמצב הקורץ הזה הוא בעט החוצה. אשקלון מתחילה לשחק מהר והתקפי יותר עם הרבה כלים קדימה.

דקה 77': עוד חילוף בשורות מכבי תל אביב, באטוקיו מפנה את מקומו לסושיץ'.

דקה 79': מקלארן מבצע את שלושת החילופים שלו כשמוציא את בלקמן ושולח אל המגרש את אבי ריקן לדקות האחרונות.

דקה 82': שער! אשקלון חוזרת לתמונה. טל איילה עם מהלך נהדר באגף ימין העביר את הכדור לאמצע, רודריגס בנגיעה רכה המשיך לעוז ראלי ששלח פצצה לתוך הרשת של ראיקוביץ'. 2:1 למכבי תל אביב, אבל אשקלון עם המון אנרגיות.

דקה 84': שער!! 2:2!! שוויון מדהים של הפועל אשקלון! אשקלון מיד לאחר השער המצמק המשיכה את הטירוף שלה על כר הדשא. כדור קרן הגיע לסמיליאניץ' שהמשיך בבעיטה חזקה מרחוק, הכדור פגע בדרך בייני והכניע את ראיקוביץ. איזו דרמה באצטדיון העירוני של אשקלון.

דקה 89': פנדל למכבי תל אביב! וואו אילו היו 6 דקות של טירוף במשחק הזה. נגיעת יד בתוך הרחבה וזהו שוב מכלוף שניסה לעצור את אצילי, כמו בפנדל הראשון. הגיבור הטרגי של המשחק הזה בלמה של אשקלון. אצילי בועט, ואיינוגבה עוצר!! עדיין 2:2!.

דקה 90': השופט מוסיף 4 דקות למשחק המטורף הזה, יובל נעים מוריד את אג'אי ומכניס את שי חדד בינתיים כשבמקביל איתן טיבי מופל אל הקרקע על ידי שחקן אשקלון.

דקה 94': סיום המשחק הדרמטי הזה! הפועל אשקלון בקאמבק הרואי עוצרת את מכבי תל אביב שהשמיטה 2 נקודות יקרות.

 

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort