שבוע חדש, חודש חדש, שינויים בצמרת?

האם גיא לוזון ישלם את המחיר על היכולת השערוריתית של מכבי חיפה ?? האם סגנית האלופה צריכה לחשוש מהקבוצה המפתיעה של יובל נעים ? מכבי נתניה בקרב מסקרן במיוחד נגד המלאבסים. ואין כמו משחק לוהט בין בית"ר לסכנין כדי לסגור מחזור מרתק במיוחד.

עירוני קריית שמונה נגד הפועל חיפה:

השאלה במשחק הזה היא איזה הגנה של קריית שמונה נראה, ההגנה של המחצית הראשונה נגד בית"ר או של המחצית השנייה ? בית"ר יכלה להיות ביתרון של שלוש או ארבע אפס במחצית. וההתקפה של הפועל חיפה לא פחות טובה. מצד שני ההגנה במחצית השניה, הייתה אחרת לגמרי. כזו שתעשה חיים לא קלים להתקפת הפועל חיפה. בהפועל חיפה נראה שהחיבור עובד מצוין, באמת קבוצה לתפארת. אבל בצד ההגנתי יש הרבה חורים, ואם הם לא ייסגרו, קריית שמונה הוכיחה שהיא יודעת להעניש.

מכבי חיפה נגד מ.ס. אשדוד:

שתי קבוצות במשבר אמיתי, וכאן לכל קבוצה יש הזדמנות לצאת מהמשבר. מכבי חיפה כמובן עם הסגל הנוצץ שלה, לא אמורה להתקשות מול ההגנה של אשדוד. אבל כל זה רק על הנייר, כי ברגע שהשחקנים לא זזים על המגרש, אין למה לצפות. הבעיה שם היא בראש, וכרגע זה נותן יתרון לאשדוד, אם אשדוד תדע להרדים את המשחק ולא לתת לחיפה לפתח התקפות, ומצד שני לצאת למתפרצות שיביכו את ההגנה של חיפה. ביכולת הנוכחית של חיפה, אשדוד יכולה לנצח. מצד שני אשדוד נראית גם כן על הפנים, מה שלא נותן לי הרבה תקוות. וחייבים לומר את האמת, גיא לוזון כבר איכזב, ולא מובן איך הוא עדיין בתפקיד, אם מהמשחק הזה מכבי חיפה לא מביאה 3 נקודות קלות, הקדנציה הלא מוצלחת של לוזון חייבת להסתיים.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
גיא לוזון. אכזבה ענקית (מכבי חיפה האתר הרשמי)

הפועל אשקלון נגד מכבי תל אביב:

ההתקפה של מכבי תל אביב נראית טוב, ונראה שהעסק מתחיל להתחבר, אבל נגד הצפיפות של אשקלון, ג'ורדי חייב להוריד שחקן מהקישור ולעלות עם עוד שחקן התקפה יצירתי, יצחקי, ריקן או בלקמן, כי נגד צפיפות, אתה חייב שחקן שיעשה דברים בלתי צפויים. בין אם זה בעיטה לא צפויה מסירה חכמה או דריבל קטלני. אשקלון מוכיחה שהיא יודעת להעניש על טעוית, וההגנה של מכבי תל אביב עושה המון טעויות. מאוד מעניין איך יתפתח המשחק, מה שבטוח, הצהובים לא יבואו לטיול.

מכבי נתניה נגד מכבי פתח תקוה:

משחק מסקרן. נתניה מגיעה בכושר נפלא, אולי הטוב בליגה. הקבוצה של דראפיץ' באמת תאוה לעיניים, והכי חשוב, הקבוצה מסתדרת מצוין גם בלי ערן לוי, שזו עובדה מאוד חשובה לקראת המשך העונה. כל הקבוצות שישחקו נגד נתניה יתקשו מאוד הגנתית, אבל יהיו חייבות לנצל את הדלילות של הצהובים בהגנה. במקרה של מכבי פתח תקוה יש תקוה גדולה מאוד מהטריו של סולומון ניניס ואבידור, שנראו טוב מאוד במשחק האחרון. (אולי גם ארבטמן יחזור לעצמו בהמשך העונה) במיוחד במשחק כזה, שנתניה כל הזמן מחפשת לצאת קדימה, אפשר להביך את ההגנה שלהם במתפרצות מהירות על ידי סולומון בעיקר, ולהיות חדים בסיומת, אני באופן אישי חושב, שמצפה לנו חגיגת שערים משני הכיוונים, אני כבר מחכה בקוצר רוח לראות את המשחק.

בני סכנין נגד בית"ר ירושלים:

כרגיל מדובר בקרב הכי חם בארץ. משחק שאף אחד מהקהלים לא מסתפק בתיקו, רק ניצחון. סכנין בשני המחזורים האחרונים באמת נראים רע. אין תנועה ללא כדור, שחקני ההתקפה לא חדים, אבל עם הפוטנציאל האדיר בקבוצה הזאת קשה מאוד להספיד אותה, פיראס מוגרבי באמת מתאמץ, ובפתיחה הוא גם היה מדהים, אחרי הפגרה הוא חזר פחות חד. השילוב שלו עם כליבאת ואזולאי עוד יוכח כשילוב קטלני שיעניש הרבה הגנות, וכמובן שאם הם יהיו בפוקוס, הם יוכלו לאמלל את ההגנה של בית"ר. מה שקרה לירושלמים בשני המחזורים האחרונים, זו תוצאה של חוסר ריכוז נטו. העמידה על המגרש היא נכונה, השחקנים שולטים במרכז המגרש ועושים בו כרצונם, במחזור האחרון, בית"ר יכלה עם קצת ריכוז להיות בארבע אפס במחצית. אחר כך הגיעו גם איבודי הכדור הסתמיים במרכז המגרש, וחוסר ריכוז טוטאלי. חבל מאוד מבחינתם, אבל זה לא סוף העולם, המשחק נגד סכנין מגיע בדיוק בזמן לירושלמים, כשהשחקנים יעלו לדשא וירגישו את הטירוף ביציעים, בית"ר תיפרח ותחזור להראות כמו בפתיחת העונה. אני חושב שסכנין לא בכושר טוב, ובית"ר לא תתקשה לאסוף את שלושת הנקודות.

בני יהודה נגד הפועל רעננה:

אחרי הפתיחה היפה במוקדמות הליגה האירופית, וגם עם ניצחון מתוק במחזור הראשון של ליגת העל, משהו קרה בבני יהודה, הקבוצה מהשכונה נראית בסך הכל בסדר, אבל חוסר תכליתיות וניצול מצבים, מביא אותם למצב של 2 נקודות מ-12 אפשריות, דווקא במשחק האחרון כן ראינו שינוי, כאשר דובב גבאי כבש ונראה חד ורעב לשערים, ראינו גם את בלילתי המגן תומך בהתקפה מצוין, עם צ'יבוטה שחוזר מהרחקה, חוזז המהיר מצד ימין, ויונתן כהן המסוכן, לבני יהודה יש מה למכור, ניצול הזדמנויות זה שם המשחק. ההגנה של בני יהודה גם נראית רכה במשחקים האחרונים, כשרק זובאס המצוין, משאיר את הכתומים במשחק, וגם החלק הזה חייב להתחיל לקחת אחריות. רעננה נראית רע, לא נראה שחילוף המאמנים השפיע על השחקנים שהיו מפוזרים כמו קודם לכן, ההגנה פשוט שערוריה, וכרגע רעננה נראית כמו כלום ושום דבר, אבוחצירה לא חד, לא מפעילים את פושה כמעט בכלל, ככה אי אפשר לשרוד בליגת העל. אני חושב שלרעננה יש פוטנציאל טוב, והשחקנים חייבים להתעלות על עצמם, להיות מרוכזים, ולהתחיל פשוט לשחק כדורגל, כי מה שקרה עד עכשיו היה מאוד קשה לצפיה, גיא לוי הוא מאמן מוכח, צריך לתת לו את הזמן להוציא את העגלה מהבוץ. אבל זה מסוג המשחקים ששתי הקבוצות חייבות את שלושת הנקודות, פחות מזה והליגה מתחילה לברוח.

המשחק בין הפועל ב"ש לעכו נדחה עקב השתתפותה של ב"ש בליגה האירופית.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort