איטלקית משובחת

פתיחת העונה של הליגה האיטלקית מספקת לנו משחקים נהדרים, וההמתנה ממחזור למחזור לא דומה לשנים האחרונות. אחרי שישה מחזורים בסריה א' ישנן שתי קבוצות מושלמות – נאפולי ויובנטוס. נאפולי תנסה לשמור על המאזן במשחק בית מול קבוצת אמצע טבלה, אינטר השלישית בטבלה תפגוש קבוצת תחתית למשחק נוח במיוחד, ובמילאנו נקבל מפגש בין הקבוצה שבמקום החמישי לזו שבמקום השישי. אז עוד מחזור באיטליה לפנינו ואנחנו לא יכולים לחכות!

נאפולי – קליארי, יום ראשון, 13:30:

אחת מהקבוצות הלוהטות ביבשת תפתח את המחזור השביעי בליגה כשהיא במקום ראשון, עם מאזן מושלם ולפני משחק ביתי לא קשה במיוחד. נאפולי, ובראשה דריס מרטנס האימתני, מגיעה עם 6 ניצחונות משישה משחקים וכרגע לא נראה שמישהי יכולה לעצור אותה, או לפחות לא קליארי. על נאפולי אין יותר מדי מה להרחיב, המכונה מספיק משומנת, השחקנים משתפים פעולה באופן מופלא והשיטה של מאוריציו סארי מבריקה. ובצד השני, אצל קליארי, המצב לא מאיר פנים. לקבוצה יש 6 נקודות מתוך 18 אפשריות, כשהיא מנצחת שני משחקים בלבד ומפסידה ארבעה. פתיחת העונה החלשה של קליארי מתבטאת במספר השערים שהיא כבשה הלא הוא 4. נאפולי תארח את קליארי בצהריי יום ראשון בסן פאולו ותחפש את הניצחון השביעי ברציפות בליגה, והבטחת המקום הראשון לשבוע נוסף.

שימו לב ל: דריס מרטנס – הבלגי של הקבוצה מהדרום לא מפסיק לכבוש וההשוואות למראדונה מבחינת ההשפעה על הקבוצה לא מפוסקות. מרטנס כבש עד כה שישה שערים (מתוכם שניים מהנקודה הלבנה).

מי יכול לעצור אותו? (GOAL)

בנבטו – אינטר, יום ראשון, 16:00:
עם שער זכות אחד ושישה עשר שערי חובה, בנבנטו, העולה החדשה, תארח במחזור השביעי של הליגה האיטלקית את אינטר למפגש קצוות. בנבנטו לא מוצאת את עצמה בסריה א' בלשון המעטה, ושבוע אחר שבוע היא "חוטפת" תבוסות מקבוצות הליגה. לפני שני משחקים זו הייתה נאפולי שהכניסה שישה כדורים לרשת של הקבוצה הקטנה, ושבוע לאחר מכן רומא קינחה עם ארבעה שערים נוספים שהוסיפו למצב העגום של העולה החדשה. אינטר פתחה את העונה עם חמישה ניצחונות ותוצאת תיקו אחת, שביחס לשאר הליגה מדובר במאזן נהדר. פתיחת העונה המצוינת של הקבוצה של ספאלטי היא לא דבר של מה בכך, אחרי קיץ שכלל העברות מעט אפרוריות. אינטר כבר עברה מעל מסוכה לא קטנה בדמותה של רומא, כאשר היא ניצחה באולימפיקו בתוצאה 3:1!

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

שימו לב ל: מאורו איקרדי – החלוץ והקפטן הארגנטינאי של אינטר פתח את העונה בצורה לוהטת, וברשותו כבר שישה שערים אחרי שישה משחקים. המשחק מול בנבנטו מגיע לו בהזמנה, ואיקרדי יוכל להמשיך בכושר הכיבוד הנפלא בו הוא נמצא.

איקרדי, ימשיך לחורר רשתות? (Sempreinter)

מילאן – רומא, יום ראשון, 19:00:

המשחק המרכזי של המחזור מגיעה אלינו ממילאנו, כאשר מילאן תארח בסן סירו את הזאבים מהבירה. על אף החיזוקים המשמעותיים (והיקרים) מילאן לא מרשימה בפתיחת העונה, כאשר היא מנצחת ארבעה משחקים ומפסידה שניים (ללאציו וסמפדוריה). היריבה של מילאן הפעם היא יריבה ישירה על מקום באירופה. אמנם העונה עוד צעירה, אבל נראה שמילאן ורומא יתמודדו ראש בראש על המקום השלישי ועל הכרטיס לשלב הבתים של ליגת האלופות. רומא עצמה גם לא עומדת בציפיות עד כה ונמצאת באותו מצב שבו נמצאת מילאן, עם 12 נקודות וארבעה ניצחונות. אך לרומא ישנו משחק חסר, אחרי שהמפגש הצפוי מול סמפדוריה במחזור השלישי נדחה, וכרגע לא ידוע מתי הוא ישוחק.

שימו לב ל: אדין דז'קו – החלוץ הבוסני פתח לאחרונה את עונתו השלישית בבירת איטליה והוא פתח אותה נהדר. שישה שערים בשישה משחקים זה ההספק שלו ודז'קו מוכן להמשיך בכושר הפנטסטי שלו גם מול הקבוצה המתחדשת והלא מחוברת של מונטלה.

שיתוף הפעולה מהבלקן מניב תוצאות טובות (chiesaditotti)

משחקים נוספים:

אודינזה – סמפדוריה

גנואה – בולוניה

קייבו – פיורנטינה

לאציו – סאסוולו

ס.פ.א.ל – קרוטונה

טורינו – הלאס ורונה

אטאלנטה – יובנטוס

10 שערים שלו מובילים את יובה למקום הראשון, הגברת הזקנה תמשיך לנצח? (GOAL)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort