מי אתה? ניניס היווני הצטרף למושבת הזרים המושבחת במלאבס

מכבי פ"ת מודל 2017-2018, היא קבוצה מעניינת למדי למרות שהסגל שלה נראה נחמד למדי, היו שינויים גדולים- כאלה גדולים שקובי רפואה כבר 4 מחזורים התייאש מ-3 הפסדים והתפטר.

מכבי פ"ת, הצליחה לשים יד ברכש שלה הקיץ על שני שחקנים שכל חובב מנג'ר מכיר.

אחד מהם הוא תומש סיבוק, בן ה-34, בלם בינלאומי מנבחרת צ'כיה שקיבל הכל ממכבי פ"ת, ובהחלט במלאבס חשבו שבלם כזה לא יכול להגיע לארץ. בינתיים היכולת שלו בינונית, אבל עדיין זו רק פתיחת העונה ולא הייתי מתרגש מזה שבאמת ההגנה של מכבי פ"ת לא משהו בלשון המעטה.

הרכש השני המוכר לכולנו הוא סוטיריס ניניס, ילד הפלא לשעבר, היווני.

היום ניניס בן 27 אחרי קנדציות בפאו הגדולה, ועונה מאכזבת עוד שפארמה הייתה קבוצה טובה. מאז עבר כמה תחנות בבלגיה, ובלגיה וישראל היום הן אחיות אחת של השנייה בסקאוט ובמעברי שחקנים.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

אחרי הרבה פציעות וחוסר יכולת ניניס חתם במכבי פ"ת. אני לא יודע לאן הוא חשב שהוא הגיע, מלבד זה שישראל  דומה ליוון במזג החם של האנשים, ובמזג אוויר, כמובן.

האם הוא דמיין שהוא ישחק מול 700 צופים משוגעים ביציעי המושבה? זו בטח לא מוטביציה לחזור להיות ילד הפלא היווני של פעם. אבל מצד שני זה הצ'אנס האחרון להרים את הקריירה בחזרה, ולפחות להראות שגם ב-"ליגה השישית בטיבה" באירופה היכולות שלו שוות גולים, בישולים וטכניקה אישית.

נכון לרגע זה קיבלנו ממנו משקוף אדיר אחד במהלך יוצא מן הכלל,  ועוד חצי שעה מול סכנין וכרטיס צהוב.

מבחינת האיכיות שיתוף פעולה שלו בחלק הקידמי של פ"ת עם מנור סולומון וסומא יכול להיות מאוד מושך ומעניין. מאמנים ישראלים ובמיוחד במכבי פ"ת, מפחדים ואני לא זוכר מתי ראיתי מכבי פתח תקווה לא פחדנית ומשחקת כדורגל. בעונה שעברה החלק האחורי היה מושלם, כולל המגינים ובאמת הייתה לה הגנה של קבוצת צמרת. הברקות של קניוק ומלמד וגם החלק הקדמי היה לא רע. השנה מה שאמור לעשות את ההבדל זה ילד פלא סלומון ואני מקווה לעזרה מניניס. מדובר בשני שחקנים של יכולות אישיות של לעבור שחקנים על שטח קטן, ואז לשחרר בעיטה או כדור רוחב.

קצת רקע על היווני:

ניניס, שיחק פה כבר עם נבחרת יוון באותו קמפיין מאכזב נוסף של ישראל שהסתיים במפח נפש עם הפסד 1-0 בבית, ילד הפלא כבש.  באותו משחק ניניס נפצע קשה ומפה התחילה הירידה.

מזל שבלומפיליד בשיפוצים, כי שם הכל התחיל. מאותה פציעה הירידה חדה מאוד.

בכל מקום שניניס הגיע אליו משהו עם המאמן לא הסתדר. לא בפאו עם החלפות המאמנים הרבות, והכישלון הטוטאלי שעובר על הירוקים מאתונה. לא בפארמה, שהתרסקה אמנם אח"כ, אבל גם בפארמה, דונאדוני, ממש לא התרשם ממנו טקטית- ופשוט לא הראה שם כלום.

כשהוא חזר לפאוק סלוניקי ושוב בעוד קנדציה בירוק, זה לא היה זה. כל מאמן לא נתן לו את צ'אנס לחזור. אחת הסיבות הפשוטות  לפי ציטוטי מאמנים " הוא לא יורד להגנה", "חלש טקטית", "לא רץ מספיק בשביל שחקן שאמור להיות באמצע".

ניניס במקור הוא פליימייקר, אלא שנולדו עם גאונות- שיודעים לתת לך את הכדור בזמן. מלבד לכך שבכדורגל המודרני כביכול אין הרבה שחקנים כאלה, יש כישרונות כאלה שהמסירה המהירה, הראיית משחק זו מתנה משמיים.

ניניס הוא כזה. לפי כולם המסירות אומן שלו והיכולת לעבור שחקן ולתת כדור לגול זה הגדולה שלו. הוא נוסה גם כפליימיקר נסוג, אבל אין לו את העבודה הקשה שהתפקיד הזה דורש.

אז למה שזה יעבוד דווקא במכבי פ"ת ?

אם שואלים אותי, ובתור אחד שחרש מעל 6000000 מיליון שעות במנג'ר, שחקנים עם נתונים כאלה לא מגיעים לארץ הקודש אפילו לא לסלפי בכותל. בהחלט יש פה בעיתיות ששחקן נזרק מכל הקבוצות, ואני בטוח שגם אחרי כמה פציעות, ושהברך לא אותה ברך ואולי אפילו המהירות נסדקה- עדיין זו ליגת העל !

משחקים פה באוגסט ב-30 מעלות ב-16:00 בצהריים כמה כבר אפשר לרוץ? במושבה לפחות יש גג- מחצית אחת אתה מכוסה.

שחקן כזה עם נגיעה אחת יכול לשים את אבידור ליד השער. אבידור אולי לא יכניס בפעם הראשונה, אבל בשנייה ואולי בשישית זה ייכנס. בנוסף יש למכבי פתח תקווה חלוץ 9 מטרה כמו שלומי ארבטיימן שתמיד רעב לכדורים ועושה תנועה.  בראייה שלי, לאט לאט, להכניס את ניניס לענייניים גם ככה  אני מאמין הוא יעמוד בקצב של ליגת העל, השאלה האם שרון מימר יתחשבן לו על הריצות באגף אחרי המגינים. רוני לוי לדוגמא, הרג  את איתי שכטר במכבי חיפה בריצות אחורה, דקה 70 לא היה לו אוויר. בבית"ר, שכטר באיכות אחרת כמו שהוא תמיד היה, ליד השער, ורק ליד השער.

מימר, שלא הביא את ניניס , לדעתי, צריך לתת לו את הצ'אנס גם לאורך זמן, וגם אם אחרי 3,4,5, מחזורים לא הולך עדיין להמשיך לתת. בארץ אין סבלנות, פה עקב הנסיבות חובה לתת זמן. אני לא מאמין שזה יבווא מהר.

מסקנות:

סגל טוב יש למכב פ"ת, פה נכנסת ההתאמה והאם ניניס שחקן בעל אופי חזק יוכל להתרומם מהכישלון הרצוף שהולך אחריו, לנצל את החולשות והאיטיות פה של ההגנות ולהפוך לזר מרשים בליגת העל.

מבחינתו, וגם מבחינתנו זו עיסקה טובה.  הימור שלי  : אופטימי : ניניס משתף פעולה עם מנור סלומון ושניהם רוקדים במתפרצות.

היווני, משתלב בקבוצה ופותח קבוע בהרכב של מימר.

תסריט פסימי : לא מגיע אפילו לינואר, נשלח הביתה אחרי שקיבל רק 2 צהובים ואדום.

תבחרו אתם את הסרט הנכון ביותר. מפה תרשו לי לאחל לו בהצלחה.

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort