אפקט המאמן: מכבי פ"ת גוברת על סכנין

שרון מימר שוב עושה זאת. מאמנה החדש של מכבי פ"ת רשם ניצחון במשחק הבכורה בקבוצתו החדשה, על חשבון בני סכנין. שער של יובל אבידור, שלא חגג מול האקסית הספיק למלאבסים על מנת לרשום ניצחון ראשון מאז מחזור הפתיחה 

לאחר פתיחת עונה קשה במיוחד, מכבי פ"ת ומאמנה החדש, אירחו במושבה את בני סכנין, במסגרת המחזור החמישי בליגת העל. שרון מימר שהחליף את קובי רפואה על הקווים של המלאבסים, קיווה כבר הערב להכפיל את מאזן הנקודות של הקבוצה, שהשיגה ניצחון אחד בלבד לעומת שלושה הפסדים, טרם פתיחת המחזור. גם חניכיו של פליקס נעים נעצרו בשני המחזורים האחרונים, לאחר פתיחת עונה טובה, ואלו רצו להמשיך את המאזן הנפלא של קבוצות החוץ במחזור הנוכחי.

יובל אבידור שטרם כבש העונה, קיבל את הקרדיט ממאמנו החדש בחוד ההתקפה, על חשבון שלומי ארבייטמן. בנוסף לשינויים הפרסונליים,מימר ויתר על שיטת שלושת הבלמים של רפואה.  ישראל זגורי עלה בהרכב האורחים על מנת לתפקד מתחת לעידן שמש ושלומי אזולאי. נעים חסר הערב את ג'אבר עטאא, מוחמד כליבאת, סארי פלאח ועלאא אבו סלאח.

דקות הפתיחה התאפיינו במשחק מסורבל מטעם שני הצדדים, שהתקשו לספק מצבי הבקעה. בדקות אלו סכנין הציגה תעוזה התקפית גדולה יותר והחזיקה בכדור. אך הצפוניים סבלו ממחסור חמור ביצירתיות, מטעם שחקני ההתקפה המוכשרים ללא ספק, שפתחו בהרכב של נעים.

בדקה ה-33 הרמה חופשית מוצלחת של עותמאן מצאה את עידן שמש, אך החלוץ כוסה היטב על ידי השומר שלו והכדור התעופף יותר לכיוון שכונת מטלון מאשר לשער של גיגי. התעוזה של האורחים הגבירה תאוצה, לאחר שכעבור דקה, מוגרבי ניסה את כוחו מרחוק ואף פגע במסגרת, אך גיגי היה במקום. הקצב גבר מעט, וכעבור דקה נוספת גם המארחים סיפקו בעיטה חלשה למסגרת, שהפעם זה היה מנור סולומון, שסיפק ל-קנדיל מעט עבודה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בדקה ה-37 כבר הגיע מצב מסוכן של ממש, מצד סכנין. ישראל זגורי חדר היטב לרחבה וסיפק הקפצה מצוינת למרכז רחבת החמש, שם ערב עידן שמש הבלתי מכוסה. אך שוב החלוץ האורח סיפק בעיטה רעה, שחלפה הרחק מעל המשקוף. למרות ההתעוררות המסוימת המחצית הראשונה הסתיימה כראוי ליכולת שזכינו לראות: ללא שערים כלל.

שלוש דקות מפתיחת המחצית השנייה, יובל שבתאי הצליח להוציא בעיטה טובה לאחר התקפה מהירה של פ"ת, אך קנדיל הדף לקרן. מאותה בעיטת קרן הגיעה הגבהה טובה שמצאה את ראשו של סיבוק שנגח היטב והכניע את קנדיל, אך מארון גנטוס שם את גופו כוחה וחסם את הכדור עם החזה. הכדור חזר לבלם המקומי שבעט שנית, אך שוב הכדור נהדף אצל הגנת סכנין וההזדמנות חלפה.

בדקה ה-56, מתפרצת קטלנית הספיקה למארחים על מנת לעלות ליתרון.  מנור סולומון הוציא התקפת בזק לאחר קרן של סכנין, והעביר כדור נפלא ליובל אבידור שהתקדם באין מפריע לאזור המסוכן והכניע את קנדיל. החלוץ שכבש את שערו הראשון העונה, לא חגג מול קבוצתו בעונה הקודמת. 0:1 למכבי פ"ת.

בדקה ה-62, מוגרבי היה יכול להחזיר את קבוצתו למשחק לאחר הסתננות נאה לרחבה, אך הבעיטה שלו נעצרה ברגלו של גיגי. בדקה ה-75, שוב שחקן האגף נפלא של סכנין סיפק מהלך מצוין. מוגרבי חדר היטב לרחבה מהאגף הימני והעביר כדור טוב שכבר היה בדרך לרגלו של לוקס המחליף, לולא התערבות הרואית של צחי גיגי, שיצא נפלא והרחיק את הסכנה.

בדקה ה-77 המלאבסים יכלו לגמור את המשחק. מימיס המחליף סיפק מהלך, הקפיץ לעצמו עם החלק הפנימי של הרגל והוציא בעיטה שנהדפה אצל קנדיל. ההגנה של סכנין כשלה להרחיק והכדור הלך למנור סולומון, שחדר לרחבה מהאגף הימני והעביר פס לרחבת החמש, אך ללא רגל מסיימת. בדקה ה-87, מי שכונה בעבר "מסי היווני" סיפק מסירת עומק מופלאה לסולומון, אך הצעיר המוכשר התמהמה וההזדמנות חלפה.

עד הסיום התוצאה נשארה זהה. שוב שרון מימר מגיע לקבוצה החדשה במהלך העונה ומשיג ניצחון במשחק הבכורה שלו. מכבי פ"ת משיגה ניצחון ראשון מאז מחזור הבכורה של העונה.

הרכבים: 

מכבי פ"ת:

צחי גיגי, עודד אלקיים, תומאש סיבוק, עומר דנינו, אורי מגבו, לירוי צעירי (יניב בריק, 83'), יובל שבתאי, רומריו פירס, מנור סולומון, רישארד סומא (סוטיריס ניניס, 58'), יובל אבידור (יוהאן מרסיאל 75').

בני סכנין:

מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, מארון גנטוס, אברהם פאס, ואנדרסון, חלאד חליילה (איהב גנאיים 82'), תאמבי סגרס, פיראס מוגרבי, ישראל זגורי (הילאל מוסא, 76'), עידן שמש (סוזה לוקס, 60') , שלומי אזולאי.

 

 

 

 

 

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort