שנה חדשה צרות ישנות: מ.ס אשדוד נותרה במקום האחרון לאחר תבוסה ביתית למכבי נתניה

מכבי נתניה ניצחה הערב ללא קושי מיוחד את מועדון ספורט אשדוד 3:0 מצמד שערים של דיע סבע (53 ו-64) שגם הוסיף בישול לקייטה אלחסן (83) שהשלים תבוסה מחפירה באצטדיון הי"א. קריאות לעברו של עטר להתפטר שנותר עמוק עמוק במקום האחרון, מכבי נתניה ממש שואפת אויר פסגות.

נועלת הטבלה, מ.ס אשדוד תארח הערב במסגרת המחזור החמישי של ליגת העל את מכבי נתניה של סלודבאן דראפיץ' ושי ברדה. האורחים מנתניה מגיעים לאחר משחק מצויין מול סגנית האלופה, מכבי ת"א אך נשארו רק עם המחמאות וללא הנק' אחרי הפסד מרגיז 3:2 מנגד חניכיו של ראובן עטר מאוד מתקשים לצבור נק' ואף הנקודה הבודדת שהשיגה עד כה הייתה במשחק חוץ ולבטח תרצה לרשום כבר הערב נק' ראשונות בבית.

מבחינה מקצועית מכבי נתניה שוב תחסר את המנהיג הבלתי מעורר של הקבוצה, ערן לוי, בנוסף לבן צעירי שגם לא יכלל בסגל עקב פציעה. בצד הדרומי החדשות דווקא טובות כשהבלם הבולגרי, ויקטור גנב חוזר ל-11 של עטר אך הקשר המוכשר דן ביטון עדיין פצוע ולא נכלל בסגל.

ישיג נק' ראשונות בבית? ראובן עטר (דף הפייסבוק הרשמי של מועדון ספורט אשדוד)

מהלך המשחק:

שופט המשחק אסעד ג'אברין נאלץ להשהות את פתיחת המשחק עקב רימון עשן שנשלח מכיוונם של אוהדי נתניה שהגיעו בצורה מכובדת לאצטדיון הי"א הערב.

דאגו לאוירה חמה בי"א, הקהל של מכבי נתניה (דף הפייסבוק הרשמי של מכבי נתניה)

דקה 9: דיא סבע כמעט ומצליח להפתיע את ירדן קרישטול מכדור קרן אך לבסוף קרישטול הדף את הכדור לבעיטת קרו נוספת.

דקה 16: אולסאק הגיע להזדמנות מצויינת להבקעה אך הבעיטה שלו מסף הרחבה הלכה למרכז השער ומצאה את קרישטול מוכן.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

דקה 20: הזדמנות ראשונה לקבוצה המארחת. כדור חופשי מסוכן של טום בן זקן כמעט ומצא את רגלו של יעקובוביץ' אך רק כמעט.

דקה 24: חניכיו של ראובן עטר נכנסו למשחק וזה שוב מתחיל ממצב נייח, הפעם ניר ברדע הגיע למצב בעיטה אך שלח את הבעיטה גבוה מעל שערו של עמוס.

דקה 32: מצב מעניין של קייטה אלחסן שניסה בעיטה מזווית לא פשוטה הבעיטה הוסטה ע"י גנב וכמעט הכניעה את קרישטול אך הכדור פספס את המסגרת.

דקה 36: כמעט ואיבוד כדור קריטי של גדי קינדה עלה ביוקר לאשדוד. קגובניה דהר באגף ימין והוציא כדור רוחב טוב לעברו של דיא סבע שלא הצליח להשתלט טוב על הכדור והסכנה עבור אשדוד הסתיימה.

שריקה לסיומה של המחצית הראשונה 0:0 בין מ.ס אשדוד למכבי נתניה נקווה למחצית שנייה טובה בהרבה.

מחצית ראשונה חלשה, יובל יעקובוביץ' (דף הפייסבוק הרשמי של מועדון ספורט אשדוד)

בפתיחת המחצית השנייה ראובן עטר בצעד הגנתי החליט להכניס את משה אוחיון במקומו של אדילסון באהיה החלוץ.

דקה 52: פספוס אדיר לגדי קינדה! הקשר קיבל מסירת רוחב וכל מה שנותר לו זה רק לדחוק אץ הכדור לרשת אך בעט ברשלנות החוצה. מי שהציל את קינדה מהמבוכה היה הקוון שהרים דגל לנבדל

דקה 53: שער!!! 1-0 מכבי נתניה. כובש השער הוא דיע סבע שמצליח להכות את אשדוד דווקא לאחר דקות טובות של המארחים. הקשר המחונן שלח כדור חד שמכניע את קרישטול.

דקה 57: השוער הצעיר ירדן קרישטול שהיה חתום לא במעט על השער הראשון איבד ביטחון. כדור חופשי פשוט של סבע מהטל בשוער אשדוד ורק במזל הכדור לא חדר לרשת.

דקה 64: וזה כבר 2-0 לזכותם של מכבי נתניה וזהו שוב דיע סבע. קוגבניה שמשחק נהדר הערב בפריצה סוחפת נוספת מצא את סבע שבקלות גלגל לרשת שך קרישטול חסר האוניים.

נכנס בגדול עד כה לנעליו של ערן לוי, דיע סבע חוגג צמד ובישול (דף הפייסבוק הרשמי של מכבי נתניה)

דקה 74: כמעט ואשדוד מצליחה לחזור למשחק. דין דוד שעלה מהספסל הסתנן בתוך רחבת נתניה והגיע למצב טוב אך עמוס היה מוכן והדף את הכדור.

דקה 83: 3-0 מכבי נתניה שמפרקת את מ.ס אשדוד. דיע סבע במחצית שנייה מן הסרטים הפעם היה אחראי על ההכנה שבאומנות מצא את קייטה שבקור רוח שלח פצצה לפינה הקרובה של קרישטול שנותר בפעם השלישית הערב ללא מענה.

בסיום המשחק 3:0 למכבי נתניה שמבססת את מעמדת בחלק העליון של הטבלה לעומת חניכיו של ראובן עטר שממשיכים לנעול את טבלת הליגה.

הרכבי הקבוצות:

מ.ס אשדוד: ירדן קרישטול, אביב סלומון, ויקטור גנב, טום בן זקן, בן אל אדרי, בן אל אדרי, ניר ברדע, תום מונד, גדי קינדה, יובל יעקובוביץ’, אדילסון באהיה ובלסינג אלקה.

מכבי נתניה: דני עמוס, חגי גולדנברג, טים הויבך, ברנקו ורגוץ, קובי מור, עלי מוחמד, אביב אברהם, ניקו אולסק, דידייה קוגבנייה, אלחסן קייטה ודיא סבע.

 

תגובות לאחר המשחק: 

ראובן עטר הגיב לאחר המשחק "בסך הכל אני חושב ששיחקנו טוב במחצית הראשונה והגענו לשני מצבים של שער בטוח של ניר ברדע,ספגנו את הגול הראשון אחרי שהיינו צריכים לתת גול בצד השני ואחרי השער השני כבר התפרקנו "

לאחר מכן הגיב לטענות הקהל שקרא לו להתפטר "זה בסך הכל עוד יום בעבודה יש ימים יותר טובים ויש ימים פחות טובים אנחנו נדע לאסוף את עצמנו לקראת המשחק הבא נגד מכבי חיפה "

גם המאמן מן הצד המנצח ניגש לעמדת הראיונות ואמר "השגנו 3 נקודות ראשונות חשובות לא הייתי מרוצה ממה שראיתי במחצית הראשונה ובחימום,למחצית השנייה כבר הגענו למשחק"הוא הוסיף ואמר "זה יותר קל שיש לך שחקן כמו דיע סבע "

גם הבלם הגרמני של הקבוצה – טום הויבך אמר " זה היה משחק מאוד קשה לא התחלנו טוב את המשחק אבל במחצית השנייה הגיעה השער הראשון ומאז המשחק הלך יותר בקלות."

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort