ליגת העל: למרות מפגן החמצות מרשים, ב"ש ממשיכה לנצח

למרות מפגן החמצות מרשים במיוחד מצד האלופה, שער עצמי של פז בן ארי הספיק ל-הפועל ב"ש, על מנת לרשום ניצחון שלישי ברציפות בכל המסגרות. צ'יבוטה השאיר את קבוצתו בנחיתות מספרית לאורך רוב המשחק, לאחר שספג שני כרטיסים צהובים בהפרש של מספר שניות

 

לאחר הניצחון בליגה האירופית, הפועל ב"ש הצפינה הערב עד המושבה, על מנת לקחת חלק בשחזור משחק "אלוף האלופים", מול מחזיקת הגביע אשתקד – בני יהודה. האלופה הגיעה לאם המושבות במטרה להשיג את ניצחונה השני העונה, לאחר הניצחון הדרמטי על אשקלון במחזור הקודם.

מיכאל אוחנה נותר מחוץ לסגל של ב"ש, כמו גם הקפטן אליניב ברדה ופקהארט החלוץ. מוחמד גדיר וניב זריהן פתחו בחוליית ההתקפה של האורחת, לצד טוני נוואקמה. בן שהר שב לסגל הקבוצה והוא פתח על הספסל. מנגד, חניכיו של יוסי אבוקסיס שספגו את הפסדם הראשון במחזור הקודם, מול הפועל חיפה הלוהטת, ידעו שהם מגיעים כאנדרדוג מובהק, דווקא בגלל פתיחת העונה של האדומים מהדרום.

אבוקסיס נאלץ להסתדר ללא איציק עזוז ובן תורג'מן, בעוד מרסלו הברזילאי ערך את הופעת הבכורה בקבוצתו החדשה. האוהדים הדרומיים הגיעו כצפוי למושבה במספרים נאים ואלו סיפקו אווירה ביתית למדי. בתחילת המשחק נערך טקס לכבוד שחקן ומאמן העבר האגדי של בני יהודה – רמי לוי, ששימש כמאמן הקבוצה, תחת גיורא שפיגל המנג'ר, בעונת האליפות ההיסטורית.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מהלך המשחק:

לאחר שלוש דקות של כדורגל, דור אלו סיפק הרמה טובה מהאגף הימני, אך מוחמד גאדיר איחר במעט ופספס את הנגיחה. האלופה המשיכה להכתיב את הקצב בפתיחת המשחק, אך זריהן ומליקסון לקו בחסר בכל מה שנוגע למסירה האחרונה. גם כשהם עלו ליתרון, אין היה מדובר במהלך שנגרם ממסירה מדויקת.

בדקה ה-9 של המשחק, ניב זריהן הצליח להסתנן לרחבה ללא כיסוי. החלוץ הצעיר העביר מסירת רוחב למרכז רחבת החמש, אך הכדור פגע דווקא ב-פז בן ארי הצעיר וחדר לשערו של זובאס. 1:0 לב"ש.

לאחר שספגו, שחקניו של אבוקסיס החלו ליזום יותר.  בדקה ה-15, ניסיון הרמה מבעיטה חופשית של גורדנה, מצא את דרכו למסגרת, אך חיימוב הדף בקלילות לקרן. הרמת הקרן מצאה את צ'יבוטה הלא מכוסה, אך זה ניסה להמשיך מהאוויר והכדור לא התלבש על רגלו. המשחק האגרסיבי גם ככה, המשיך להתחמם בדקה ה-17, לאחר שמאור מליקסון ספג מכה מיונתן כהן. מליקסון התפתל מכאבים בצדי הגרש, לקול קריאות הזעם של אוהדי קבוצתו, כלפיי השופט והשחקן היריב. הקשר של ב"ש, שפציעות אינן זרות לו, הרגיע את חבריו לאחר ששב לשחק במהרה.

בדקה ה-20, ג'ון אוגו ניסה להפתיע את אמיליו זובאס מ-20 מטרים, אך השוער הליטאי היה ערני וקלט את הכדור. בדקה ה-26, גם ואלסקיס ניסה את כוחו מרחוק, אך הבעיטה של החלוץ המקומי חלפה ליד הקורה השמאלית. כעבור דקה היתרון היה צריך להיות כפול, לאחר שאייבינדר הכניס כדור נהדר לזריהן בתום מהלך קבוצתי נהדר, אך החלוץ שנשאר לבדו מול השוער, פספס את המסגרת בסנטימטרים.

הצרות של בני יהודה המשיכו, לאחר שבדקה ה-33 הם נותרו בחיסרון מספרי, לאחר אירוע לא שגרתי. מאוויס צ'יבוטה,  ראה את הכרטיס הצהוב, לאחר שזה פגע באגרסיביות בדור אלו. אך החלוץ המושאל ממכבי ת"א, מחא כפיים לשופט בהתרסה וראה מיד את הצהוב השני מידו של רועי ריינשרייבר. כעבור שתי דקות, זריהן שוב הצליח להחמיץ בגדול, לאחר שנותר לא מכוסה ברחבה. אך הכדור שיצא מרגלו הלך מעל המשקוף.

 

האדומים חוגגים את שער היתרון (הפייסבוק הרשמי – הפועל ב"ש)

 

7 דקות מפתיחת המחצית השנייה, שיר צדק ניסה את כוחו מרחוק, אך זובאס שוב היה במקום. בדקה ה-54, אלמוג בוזגלו עלה לשחק במקום ואלסקיס, לקול שריקות בוז רועמות מצד הקהל האורח. זכר למערכת היחסים העוינת ששוררת בין הקהל של אלופת המדינה למשפחת בוזגלו. בדקה ה-58, טעות גדולה של דין מורי כמעט והובילה לספיגה, לאחר שהבלם המקומי ניסה להחזיר כדור עם החזה לשוער, ובדרך כמעט ובישל לגאדיר שאיחר להגיע.

אבוקסיס המשיך לרענן את ההתקפה, לאחר שהכניס את מתן חוזז במקום יונתן כהן, אך שחקני בני יהודה סבלו קשות ממשחק הלחץ הגבוה המשובח של האלופה. בדקה ה-66 נוואקמה יצר לעצמו מרחב לבעיטה מחוץ לרחבה, אך שוב הכדור הלך לידי השוער. כעבור דקה, בן שהר חזר לשחק כדורגל, לאחר שעלה במקום מוחמד גאדיר לקול שיר השחקן שלו, מגרונותיהם של יושבי היציע המערבי.

בדקה ה-69, מהלך קבוצתי נהדר בראשות מהראן ראדי המחליף, שהכניס כדור עומק נפלא לרחבת היריבה. אך מסירת הרוחב של בן שהר נבלמה אצל ההגנה ולאחר ערבוביה ברחבת החמש, מליקסון כשל להוציא בעיטה למסגרת.

בדקה ה-72 בני יהודה כמעט והשוותה משום מקום. הרמה נפלאה של בלילתי מהאגף השמאלי, מצאה את ראשו של חבשי שהמשיך היטב, אך הכדור ננעץ בעמוד השער. בדקה ה-76, נוואקמה השאיר כדור מצוין לשהר, שמקצה הרחבה בעט כדור שחלף מעל השער.

תשע דקות לסיום המשחק, ראדי עם קרן מחוכמת על הקרקע, הצליח להשאיר את אלו לבדו מול זובאס. אך המגן הראה שהתמצאות ברחבה אינה אחת ממעלותיו, לאחר שבעט ישירות לגופו של השוער. דקה חלפה וגם שהר מצא את עצמו לבדו מול זובאס, אך ההתקפה הבאר שבעית המשיכה ביום הלא תכליתי שלה, לאחר שהחלוץ בעט כדור שהתגלגל ליד הקורה הימנית ויצא מתחומי המגרש.

בדקה ה-85, שהר שוב היה חייב לסיים את המשחק, לאחר שהוא ואייבינדר נותרו לבדם מול זובאס. הקשר הוריד לחלוץ, אך זובאס זינק לרגליו וסיפק הצלה ענקית. כעבור דקה אחת בלבד, ראדי שחרר את אחת הבעיטות העצמתיות שלו וגם פגע במסגרת, אך זובאס הצליח להדוף את הכדור למשקוף.

הלחץ נמשך וההחמצות הפכו למרשימות ויותר, לאחר שבדקה ה-87, פקהארט הכניס כדור מצוין לרחבת החמש. אייבינדר הכניס רגל, אך פספס את המסגרת מחמישה מטרים. בדקה ה-89, דובב גבאי שעלה בשביל לחזק את ההתקפה של אבוקסיס, יצר לעצמו מצב בעיטה לא רע, אך חיימוב נטול התעסוקה לאורך רוב המשחק, עשה את העבודה שלו כראוי. גם בתוך תוספת הזמן, האורחים נכנסו לרחבה ככל העולה על רוחם, אך הסיומת המשיכה להיות חלודה.

למרות חוסר המחץ, האדומים רושמים ניצחון שלישי רצוף בכל המסגרות. בני יהודה רושמת את הפסדה השני ברציפות.

המאמן המנצח אמר בסיום:

" זה מהמשחקים בהם יכולנו לשלם על ההחמצת שלנו, למזלנו זה לא קרה. אני שמח שקצב המשחק שלנו משתפר, ומאמין שככה נחזור להבקיע בקצב שהתרגלנו אליו".

 

יוסו אבוקסיס הוסיף:

" אני מרוצה מהגישה והרצון. בסופו של דבר ב"ש קבוצה טובה מאיתנו. אחרי השער העצמי השחקנם היו עצבניים ואז הגיע האדום. שחקן שחוצה את הגבול צריך להיענש, אך אני חושב שבאותה סיטואציה השופט היה יכול להפעיל שיקול דעת".

 

 

הרכבים:

בני יהודה:

אמיליוס זובאס, מאור קנדיל, דן מורי, פז בן ארי (דובב גבאי, 82'), עיאד חבשי, אלי בלילתי, מרסלו, רועי גורדנה, יונתן כהן (מתן חוזז, 60'), מאוויס צ'יבוטה, נריוס ואלסקיס (אלמוג בוזגלו, 54').

הפועל ב"ש:

גיא חיימוב, דור אלו, חאתם אלחמיד, שיר צדק, מיחאי קורהוט, דן אייבינדר, ג'ון אוגו, מאור מליקסון, ניב זריהן (מהראן ראדי, 58'), טוני נוואקמה  (קוואנקה לופז, 80') , מוחמד גאדיר (בן שהר, 67').

 

 

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort