זירת הקרב

משחקי המחזור הרביעי בפתח, ואותנו מעניין, מה צריכה לעשות כל קבוצה כדי להמשיך במומנטום, או כדי לצאת ממשבר. הפועל חיפה קבוצת צמרת, או תופעה חולפת? השדים שרודפים את מכבי חיפה. עכו ואשקלון בקרב לוהט. האם באר שבע, תצלח את הצפיפות של בני יהודה ? ומכבי נתניה הלוהטת, במפגש מול מכבי תל אביב המתגבשת. הכל לקראת המחזור הרביעי הסופר מעניין, בליגת העל.

עירוני קריית שמונה נגד מכבי פתח תקוה: מכבי פתח תקוה לא יכולה להרשות לעצמה להראות כמו שהיא נראתה נגד בית"ר, אמנם ההגנה עמדה בסדר פחות או יותר, אבל לא אפשרי, שאין בכל המשחק התקפה אחת עם שלוש מסירות רצופות. קובי רפואה מאמן מצוין, וגם הוא יודע שאם השחקנים לא מפוקסים, לא תעזור שום טקטיקה גאונית, עם שחקנים כמו לידור כהן, צעירי, סומה, סולומון ואבידור אפשר לפצח כל הגנה בליגה, רק ריכוז וסבלנות. לקריית שמונה יש את האסלביינק, שהוא שחקן ענק. גם מוסר טוב, גם בועט טוב, והכי חשוב נלחם על כל כדור, בנוסף אליו יש את שגיב יחזקאל, ברוסו, ועדן שמיר. יהיה מעניין מאוד לראות איך ההגנות יסתדרו, אני צופה שיהיה משחק פתוח והרבה שערים.

מכבי חיפה נגד הפועל רעננה: אין סרט שמכבי חיפה יכולה להרשות לעצמה עוד איבוד נקודות, וביכולת הנוכחית, מול הפועל רעננה הסיפור נראה לגמרי לא פשוט. משחק ההגנה של רעננה לא טוב, זה אומר, שחיפה מרוכזת, מביסה את הפועל רעננה, מצד שני רעננה יודעים את החולשות של הירוקים, ואנחנו נראה את מוחמד שכר, מריץ את בן הרוש בלי הפסקה, נראה גם את פושה ואבוחצירה, מנצלים כל טעות קטנה של חיפה, לאיום על השער, יהיה חכם מצד רעננה, להרדים את המשחק, ולצאת למתפרצות מהירות, רק ככה רעננה יכולה לעקוץ.

גיא לוזון. ימצא פיתרון? (מכבי חיפה האתר הרשמי)

הפועל אשקלון נגד הפועל עכו: קרב לוהט של שתי מועמדות לירידה, שיוכרע רק בנחישות, הקבוצה שתהיה נחושה יותר היא זו שתנצח, אבל לאשקלון יש יתרון ברור, טל איילה המהיר, איינוגבה המצוין, רודי חדד, אורמוש ואלעד גבאי, לעכו יש רק עלקרנאווי אחד, ובכל זאת ראינו מה פועלת נחישות, כאשר עכו עקצה את מכבי חיפה, ואשקלון כמעט הרוויחה נקודה מבאר שבע בטרנר. בעיקר כשמדובר בקבוצות שבהמשך יילחמו על החיים שלהם בליגת העל, כל נקודה חשובה.

בית"ר ירושלים נגד הפועל חיפה: ללא ספק המשחק הכי מעניין במחזור, שתי הקבוצות הכי חמות בליגה, נכנסות לזירה במטרה אחת, לנצח. בפתיחת העונה ראינו את שתי הקבוצות, מניעות כדור במשחק שוטף ומלהיב,  בית"ר ירושלים היא קבוצה חזקה יותר מהפועל חיפה, כמעט בכל עמדה במגרש. לכן טוב יעשו קלינגר וחניכיו, אם לא יתקפו את השער, כמו בשאר המשחקים, אלא ימתינו לבית"ר בחלק שלהם, ויצאו למתפרצות בזק, במצב כזה, החיפאים יוכלו לנצל את האיטיות של סאבו, כדי להרויח יתרון מספרי במתפרצת, אחרת, הפועל חיפה תחטוף. מנגד, בית"ר לא צריכה לשנות כלום, כי הכל עובד מצוין. בית"ר צריכה להמשיך לחפש שטחים מתים, ורד וקלטינס בכושר פנטסטי, כרגע, הירושלמים יכולים לנצח כל קבוצה. ועל כל טעות הכי קטנה של הפועל חיפה, בית"ר תעניש.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בני סכנין נגד מ.ס. אשדוד: מ.ס. אשדוד כרגע מסתמנת כקבוצה הגרועה בליגה ובצדק, ההגנה לא מאורגנת, ההתקפה לא קיימת, ומה שנשאר זה קינדה עם מסירות ענקיות שלא מנוצלות, ודן ביטון עם בעיטות מרחוק מידי פעם, בשביל לעצור את סכנין, אשדוד חייבת לאסוף את ההגנה שלה, לעשות חיים קשים למוגרבי וכליבאת, עם שמירות צמודות וחיפוי, ולהיות מרוכזים במתפרצות, לא לכדרר את עצמם לדעת, לשחרר כדור מהיר, ויש לאשדוד מספיק שחקנים שיכולים לסיים התקפה בגול, אם זה אדילסון, דין דויד, או בנצי מושל. רק להיות מרוכזים כי ההגנה של סכנין גם כן לא מציאה. סכנין מצידה חייבת למשוך את אשדוד לחלק המגרש שלה, ואז לצאת למתפרצות הקטלניות שלהם עם מוגרבי וכליבאת.

בני יהודה נגד הפועל באר שבע : בני יהודה היא אולי הקבוצה הכי מאורגנת טקטית בליגה, מה שהופך אותה לסיוט של הקבוצות הגדולות, וואקמה יתקשה מאוד מול מאור קנדיל שנמצא בכושר נפלא, ובכלל, באר שבע תתקשה להגיע למצבים נוחים להבקעה, הפתרון לב"ש נמצא במשולש של מליקסון, ראדי ופקהרט, מליקסון חד, יכול לפצח כל צפיפות, כאשר ראדי הראה לנו במחזור הקודם, איך הוא יודע לסחוב את ב"ש על הגב. (גם בלי קשר לגול) ופקהרט בכדורי גובה. מצד שני, בני יהודה יכולה לעקוץ עם שחקנים כמו צ'יבוטה, בוזגלו וחוזז. משחק נורא מעניין.

מכבי נתניה נגד מכבי תל אביב: בעוד מכבי תל אביב מתגבשת לאיטה, עם ניצחונות קטנים על ק"ש וסכנין, וגם זה ביכולת לא משכנעת, מכבי נתניה נותנת שואו, יוצאת מאוכזבת מתיקו עם ב"ש, דורסת את רעננה, במצב העניינים הזה נראה שלמרבה האירוניה מכבי תל אביב היא האנדרדוג. אז האמת היא שזה לא המצב. מכיוון שבכל הנוגע להגנה, נתניה היא לא מאריות הליגה, ונתניה הרי לא תעשה בונקר, אני חושב שלמכבי ת"א לא יהיה קשה לאסוף את שלושת הנקודות.

אני חייב להעיר בהזדמנות הזאת, ההצגות של נתניה מגיעות בזכות אדם אחד, ערן לוי. כשקבוצות בליגת העל יבינו שערן לוי הוא לא פחות שחקן במגרש, אלא בדיוק להפך, הוא השחקן הכי משמעותי, הוא זה שמשאיר שחקנים משלושים מטר באחד על אחד מול השוער, הוא זה שיכול לבעוט מכל טווח, והוא זה שמנהל בפועל את מכבי נתניה, כשקבוצות יסגרו אותו כמו שצריך, לנתניה לא יהיה פיתרון.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית