ליגה לאומית: נצרת-עילית עם ניצחון דרמטי על רמת גן, ראשל"צ ועפולה רשמו ניצחון בחוץ

המחזור הרביעי בלאומית ננעל הערב עם שלושה משחקים, במרכזם הפועל נצרת-עילית חנכה את אצטדיונה הביתי עם ניצחון 2:3 מול הפועל רמת-גן, שהחמיצה פנדל עם סיום המשחק. 

הקדמה למשחק:

הפועל נצרת עילית תארח הערב את הפועל רמת-גן, במסגרת המחזור הרביעי בליגה הלאומית. עיריית נצרת עילית הכשירה את אצטדיון "גרין" המשופץ אמנם באיחור, אך הערב הקבוצה מסיימת את הסאגה הזו ותארח לראשונה העונה במגרשה הביתי. עובדה זו מתווספת למומנטום החיובי שהחל לשרור במועדון לאחרונה בעקבות ניצחון הבכורה במחזור הקודם, 1:3 על הפועל חדרה, זאת לאחר חמישה הפסדים רצופים בכל המסגרות. מאמן הקבוצה ירון הוכנבוים דיבר לפני המשחק: "זהו למעשה המשחק הראשון בו כל הסגל יעמוד לרשותי בלי פציעות, הרחקות או בעיות בבקרה", סיפר הוכנבוים באשר למצב הסגל. למאמן נצרת-עילית היו גם דברים לומר בנוגע לחניכה המחודשת של אצטדיון "גרין" המוכר: "אחד הדברים שלא היינו ערוכים אליו מתחילת העונה, זה המגרש הביתי. משחק ראשון שיחקנו בעכו, משחק שני בעילוט, עכשיו חוזרים למגרש האמיתי שלנו, מצפים שיגיע הרבה קהל של הקבוצה".

"חוזרים למגרש הביתי שלנו", ירון הוכנבוים (קרדיט: Blinker).

על רקע התפטרותו המסעירה של מנכ"ל הקבוצה עינב חזנוולד, רמת גן תגיע הערב צפונה על מנת לנסות ולהתרכז בכדורגל. חזנוולד נאלץ להצהיר על עזיבת תפקידו במועדון עקב איומים חוזרים ונשנים על חייו ועל חיי משפחתו, ובקבוצה כעת מנסים לשדר שקט תעשייתי עד כמה שניתן. חניכיו של אריק בנאדו מופיעים למשחק הזה לאחר שאספו ארבע נקודות עד כה העונה, כאשר את המחזור הקודם סיימו בתיקו 1:1 מול הפועל רמה"ש. האורדונים יקוו לחזור הביתה עם שלושת הנקודות הערב, כדי להישאר צמודה לצמרת טבלת הליגה הלאומית.

אצטדיון "גרין" בנצרת עילית (קרדיט: Ingo Braun).

בשבעת המשחקים האחרונים בין שתי הקבוצות, רמת-גן מנצחת שלושה מהם. נצרת-עילית עם ניצחון אחד דחוק, בעוד שלושת המשחקים הנוספים הסתיימו ללא הכרעה. בעונה האחרונה שתי הקבוצות נפרדו בתוצאת תיקו 1:1 במשחק הראשון, כאשר במשחק השני ברמת-גן המארחת הביסה 1:3 את נצרת-עילית.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מהלך המשחק:

  • טרם שריקת הפתיחה, נצרת-עילית עורכת טקס הוקרה לזכרו של עובד גרינפלד ז"ל, אחד משחקני העבר המוערכים של המועדון. גרינפלד שימש בין היתר גם כמנהל מקצועי במחלקת הנוער של הקבוצה, כמו גם מנהל בקבוצה הבוגרת. לפני כשנה נפטר גרינפלד כאשר לקה בהתקף לב במהלך תפקידו ובמועדון מכבדים הערב את זכרו.

דקה 1': שריקת הפתיחה באצטדיון "גרין", צביקה לוי שופט המשחק מוציא את ההתמודדות הזו אל הדרך.

דקה 19': שער!! נצרת-עילית עולה ליתרון 0:1! שער נגיחה נהדר של הקשר יהב גורפינקל שכובש את הראשון במשחק, והראשון שלו העונה. בסיום מהלך נהדר של חילופי מסירות בהתקפת המארחת, דנין השתלט על הכדור ברחבת רמת-גן, היתל בשומר שלו עם סיבוב מצוין והצליח לשחרר רוחב מדוייק, גורפינקל התרומם בתיבת החמש ונגח את זה פנימה. שער בכורה לקשר, שער בכורה לנצרת-עילית בביתה המחודש.

דקה 24': שער!! שוויון 1:1 ב"גרין". רק חמש דקות מחזיק היתרון של האורחים מרמת גן. כדור קרן שהוגבה מצד ימין לרחבה של נצרת-עילית, מצא את ראשו של לירן רוטמן שהמשיך עם הראש לקורה השמאלית, הכדור החוזר הורחק לא טוב על ידי הגנת רמת-גן, עופרי ארד היה מספיק ערני וחד כדי לנתר ולנגוח את הכדור התוהה אל הרשת. קצב טוב יש לנו הערב במשחק הזה, בואו נקווה לשערים נוספים כאן בנצרת-עילית.

דקה 35': מהפך של הפועל רמת-גן!!, 2:1 לחניכיו של אריק בנאדו! רמת גן נראית טוב יותר, לוחצת חזק ושולחת הרבה כלים קדימה וזה משתלם לה עם שער נוסף שמגיע מרגלו של לירן רוטמן. חילופי מסירות מהירות בצד ימין של התקפת רמת-גן, בסופן כדור רוחב של אנמאו מקונן נשלח אל מרכז הרחבה, רוטמן המתין במקום הנכון כדי להמשיך את זה לרשת. מהפך של האורחת, ירון הוכנבוים מאמן נצרת-עילית נראה חסר מנוחה על הקווים.

דקה 41': שופט המשחק צביקה לוי עם החלטה תמוהה מאוד כאשר קהינדה (נצרת-עילית) מתקל בחוזקה את דולב חזיזה הצעיר. קהינדה הניגרי כבר סוחב עמו כרטיס צהוב אחד המשחק, צביקה לוי חייב היה לשלוף פה את הכרטיס הצהוב השני ולהשאיר את המארחת בעשרה שחקנים.

דקה 45': אבי איבגי שוער נצרת עילית מונע פה את השער השלישי לפני ההפסקה. שוב פעם רמת-גן עם מהלך התקפי מהיר, הפעם כדור עומק נהדר לכיוונו של ארד שהגיח בריצה מהירה למרכז הרחבה, איבגי יצא בזריזות כדי להדוף את הכדור למרכז המגרש, שם חיכה לו מקונן כדי להמשיך מהאוויר כדור שחלף לו ליד העמוד.

מחצית שנייה: 

דקה 46': מתפרצת מהירה של הפועל רמת-גן מעמידה את מוחמד אבו-פאני באחד על אחד מן הקצה השמאלי של הרחבה, הקשר המושאל ממכבי חיפה בעט בחוזקה אל המשקוף. מזל גדול לירון הוכנבוים שרואה את חניכיו מתקשים על כר הדשא.

דקה 51': שער!! נצרת-עילית כובשת את השיוויון! גיא דיין מוצא בכדור עומק נהדר את דנין בצד ימין, בדיוק כמו בשער הראשון דנין מעביר רוחב נהדר למרכז הרחבה, ויהב גורפינקל עט על הכדור כדי לכבוש מקרוב את השיוויון. 2:2 מצוין בנצרת-עילית, שערו השני של גורפינקל הערב, בישול שני ללירן דנין.

דקה 55': חילוף בשורות נצרת-עילית, יובל יוסיפוביץ' עולה לשחק במקומו של דולב אזולאי.

דקה 57': אריק בנאדו עם חילוף משלו ברמת-גן, דולב חזיזה הפצוע מפנה את מקומו לריק טן ורדה החלוץ ההולנדי.

דקה 60': מוחמד אבו-פאני (הפועל רמת-גן) רואה את הכרטיס הצהוב.

דקה 66':עדי תמיר (הפועל רמת-גן) מטווח מחוץ לרחבה את השער של איבגי, הכדור עף בחוזקה גבוה מעל השער.

דקה 77': שער!! מהפך של נצרת עילית! 2:3 משער של ז'וליו סזאר הברזילאי! כדור קרן שהוגבה מימין הורחק על ידי השוער בומשטיין פעם אחתעוז פרץ מאבד את הכדור ברשלנות ליהב גורפינקל כשניסה להרחיק פעם נוספת, גורפינקל מצידו שלח בעיטה חזקה אל עבר השער שמצאה בשוגג את סזאר, הברזילאי המשיך משישה מטרים אל הפינה הימנית של בומשטיין. 3:2 גדול לנצרת-עילית!

דקה 79': מוחמד אבו-פאני יורד מהמגרש, אריק בנאדו שולח אל כר הדשא את החלוץ רותם שימול.

דקה 90': השופט צביקה לוי מוסיף שש דקות למשחק הזה.

דקה 90+5: פנדל לזכות רמת-גן! עוז פרץ ניגש לבעוט את הכדור מ-11 מטרים, השוער אבי איבגי הודף! איזו סיומת דרמטית למשחק הזה.

דקה 90+6: סיום המשחק הדרמטי הזה. 2:3 גדול לנצרת-עילית.

שאר תוצאות המחזור ה-4 בליגה הלאומית:

עירוני נשר – הפועל עפולה 2:1. כבש לעירוני נשר: בריאן ג'ונס (23'). כבשו לעפולה: מתיאס מרטין (52'), נתנאל גולדמן (77').

הפועל מרמורק – הפועל ראשל"צ 2:0. כבש לראשל"צ: גיל יצחק (34'), אוגו צ'קומה (82').

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort