יריית הפתיחה לליגת האלופות

אחרי שלושה סיבובי מוקדמות ופלייאוף, עשר קבוצות העפילו לשלב הבתים של ליגת האלופות והצטרפו ל-22 נוספות שהבטיחו את מקומן כבר בתום העונה החולפת. הערב ב-19:00 תיערך במונאקו ההגרלה שתיקבע אילו מפגשים יחממו את החורף של חובבי הכדורגל. לפני כן, בואו ונעשה סדר בקבוצות שיוגרלו ונחלום ביחד על כמה מפגשים אפשריים.

מאז החליטה אופ"א כי הדרג הראשון יורכב מאלופות בלבד, קרי שבע אלופות הליגות הבכירות באירופה בתוספת אלופת אירופה, הסיכוי למפגשים בין שתי אימפריות בשלב הראשון גבוה יותר. כך למשל ניימאר אמנם לא יוכל להיפגש עם האקסית ברצלונה, אך יוכל לחזור עם קבוצתו החדשה פ.ס.ז' לספרד למפגש מול ריאל מדריד, ברצלונה תוכל לנקום ביובנטוס על ההדחה ברבע הגמר אשתקד ומנצ'סטר יונייטד תוכל לפגוש את באיירן מינכן למפגש שתמיד מזכיר נשכחות.

מי תקבל את ניימאר ופאריס סן ז'רמן? (mirror)

ישנם שני סייגים בהגרלה. הראשון מתייחס לכך ששתי קבוצות מאותה מדינה לא יוכלו לשחק באותו בית, והשני נובע מהפוליטיקה העולמית וקובע כי קבוצות מאוקראינה ומרוסיה לא יוכלו להיפגש נוכח המתיחות בין המדינות בעקבות הפלישה של רוסיה לחצי האי קרים. לאור הסייגים הללו הסופר-קלאסיקו בין ברצלונה לריאל מדריד לא אפשרי ומי שחולם על דרבי מדרידאי עונה חמישית ברציפות יצטרך לחכות לשלבים מאוחרים יותר.

בדרג הראשון ריאל מדריד, באיירן מינכן ויובנטוס נחשבות למסוכנות ביותר, כשגם צ'לסי למרות הפתיחה הלא טובה בפרמייר-ליג תיחשב כאופציה לא מומלצת. מונאקו היא תעלומה לאחר העונה החלומית בשנה שעברה ובנפיקה ידועה כאחת שעושה צרות. בגלל הזכייה של ריאל מדריד בליגת האלופות ובליגה הספרדית התפנה מקום בדרג הראשון לאלופת הליגה האוקראינית שזכתה מן ההפקר. קרוב לוודאי שהקבוצות מהדרג השני ישמחו לקבל את שחטאר דונייצק, אך אין ספק שהקבוצה הכי נחשקת היא ספרטק מוסקבה שזכתה אשתקד באליפות הליגה הרוסית, לראשונה מאז 2001.

ספרטק מוסקבה – הקבוצה שכולן רוצות לקבל מדרג א' (espnfc)

בדרג השני ברצלונה היא ללא ספק המאיימת ביותר, אבל גם פ.ס.ז' המתחדשת, אתלטיקו מדריד ודורטמונד בעלות המסורת האירופית הן הגרלה קשה שכל הקבוצות ירצו להימנע ממנה. פורטו מסתמנת כהגרלה הנוחה ביותר, בעוד שתי נציגות העיר מנצ'סטר שעסקו בקיץ האחרון בעיקר ברכש חסר תקנה עשויות להדיר שינה מעיני היריבות הפוטנציאליות.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בדרג השלישי יש הבחנה ברורה בין קבוצות שללא ספק יכולות לאיים על שתי הבכירות, כמו טוטנהאם סגנית אלופת אנגליה, ליברפול שנראתה מעולה מול הופנהיים בפלייאוף, נאפולי ורומא האיטלקיות הקשוחות. מנגד, נמצאות אנדרלכט, באזל, אולימפיאקוס ובשיקטאש שאמורות להיות הגרלה נוחה יותר.

בדרג הרביעי ניתן למצוא את אלופת הולנד פיינורד שחוזרת למפעל הבכיר באירופה אחרי היעדרות ארוכה. בנוסף, רד בול לייפציג שסיימה כסגנית אלופת גרמניה תערוך את הופעת הבכורה ועלולה לעשות בעיות. שאר המשתתפות בדרג הן קבוצות שהגיעו מהפלייאוף. ניתן לראות את מאריבור שהדיחה את הפועל באר-שבע ואת קרבאח האזרית שעשתה היסטוריה והפכה לקבוצה האזרית הראשונה אי פעם בליגת האלופות.

אמנם הפועל באר שבע הודחה ביום שלישי ולא תשתתף בשלב הבתים, אך שלושה ישראלים אחרים יזכו לשמוע את המנון ליגת האלופות. עם זאת, הם לא יוכלו להיפגש, כיוון שכולם מדורגים בדרג הרביעי. ניר ביטון (סלטיק), ביברס נאתכו (צסק"א מוסקבה) ומרואן קבהא (מאריבור).

הופעת בכורה לסגנית אלופת גרמניה בליגה של הגדולות (espnfc)

בית המוות: ריאל מדריד, פאריס סן ז'רמן, טוטנהאם, רד בול לייפציג.

הבית האפור: ספרטק מוסקבה, פורטו, אנדרלכט, קרבאח.

להלן הדרגים המלאים:

דרג א': ריאל מדריד (ספרד), באיירן מינכן (גרמניה), צ'לסי (אנגליה), יובנטוס (איטליה), בנפיקה ליסבון (פורטוגל), מונאקו (צרפת), ספרטק מוסקבה (רוסיה), שחטאר דונייצק (אוקראינה).

דרג ב': ברצלונה (ספרד), אתלטיקו מדריד (ספרד), פאריס זן ז'רמן (צרפת), בורוסיה דורטמונד (גרמניה), מנצ'סטר סיטי (אנגליה), פורטו (פורטוגל), מנצ'סטר יונייטד (אנגליה), סביליה (ספרד).

דרג ג': טוטנהאם (אנגליה), נאפולי (איטליה), אולימפיאקוס (יוון), באזל (שוויץ), אנדרלכט (בלגיה), רומא (איטליה), בשיקטאש (טורקיה), ליברפול (אנגליה).

דרג ד': פיינורד (הולנד), רד בול לייפציג (גרמניה), ספורטינג ליסבון (פורטוגל), צסק"א מוסקבה (רוסיה), אפועל ניקוסיה (קפריסין), סלטיק (סקוטלנד), מאריבור (סלובניה), קרבאח אגדם (אזרבייג'ן)

כולן רוצות להימנע מריאל מדריד, זוכת ליגת האלופות בשנתיים האחרונות (espnfc)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort