השקט החיפאי

7 שנים שברובן שימש כקפטן מכבי ת"א הסתיימו להן בחוזה הארוך טווח של גל אלברמן במדים הצהובים-כחולים. קצת בצורה צורמת אפשר להגיד לאחר שהשחקן הכל כך חשוב למערך של התל-אביבים איבד את מקומו בעונה האחרונה ובכך שלאחר כל התקופה הנהדרת הזאת אפילו לא זכה להצעה לחוזה חדש, אולי בגלל שת"א היו נאיביים וחשבו שגל יחכה להם ואולי בגלל שלא באמת חשבו שיש לו לאן ללכת.

גל הוביל את הצהובים לשלוש אליפויות וטרבל אחד (האתר הרשמי של מכבי ת"א)

אך גל בחר אחרת ועבר ללבוש את הירוק של מכבי חיפה, הקבוצה שבשש השנים האחרונות נראית כמו הצל של עצמה, חוץ מהבלחה לפני שנתיים עם זכייה בגביע המדינה, בידיעה שפה הוא יהיה שחקן חשוב במערך של המאמן גיא לוזון שבונה עליו את מרכז המגרש הירוק.

7 שנים בצהוב הסתיימו להם (האתר הרשמי של מכבי ת"א)

גל מגיע עם נסיון אדיר, הוא כבר לא צעיר הוא בן 34, התחיל את הקריירה במכבי פ"ת איתה זכה בגביע הטוטו בניצחון על מכבי חיפה בגמר, משם עבר לטנריפה הספרדית לחצי עונה שלאחריה חזר לארץ ללבוש את המדים של בית"ר ירושלים איתה זכה בשתי אליפויות וגביע אחד, לאחר מכן שוב יצא לאירופה הפעם למנשגלדבאך הגרמנית ואז חזר כאמור לארץ לשחק במדים של מכבי ת"א איתה זכה ב-3 אליפויות וגביע אחד, רזומה עשיר מאוד עם נסיון מאוד גדול שבעצם מה שהיה חסר למכבי חיפה במרכז המגרש, לאחר מספר שנים שבמרכז המגרש של הירוקים מהכרמל לא היה בעל בית, מכבי חיפה החתימה כאמור את גל כדי שהוא יהיה זה שיביא את האיזון לה היא מייחלת.

אלברמן במדי גלדבאך (האתר הרשמי של גלדבאך)

השאלה הגדולה שמרחפת סביב המעבר הזה היא האם זה מהלך נכון, מכבי חיפה שבשש השנים האחרונות לא מצליחה לתפקד צריכה באמת שחקן בן 34 שכבר לא נשאר לו עוד הרבה עונות לתת, והאם גל בגילו יכול לתת למכבי חיפה את מה שהיא צריכה?

תשובתי היא שגל בהחלט יכול להעניק לה את השקט במרכז המגרש ומהיכולות האדירות שלו, גל שחקן מאוד חכם שיודע לעצור התקפות של היריב ומצד שני גם יודע לצאת מהר קדימה, בנוסף גל הוא שחקן עם בעיטה טובה מרחוק, הירוקים כבר חוו את זה על בשרם, ואלה דברים שהיו חסרים לירוקים בשנים האחרונות, בנוסף גל הובא כדי להדריך ולתת מניסיונו גם לשחקנים הצעירים כשאני בטוח ששחקנים כמו אבו-פאני, איתן וולבלום ובייחוד נטע לביא יכולים ללמוד ממנו הרבה ובעתיד עוד נראה כי זאת הייתה החלטה מאוד נבונה של שני הצדדים, גל בת"א כבר לא היה זוכה לדקות רבות והיה הופך לשחקן ספסל כמו שקרה בעונה האחרונה, במכבי חיפה גל יודע שהוא יהווה פקטור משמעותי ובינתיים מהמשחקים הראשונים נראה כי השילוב בינו לבין שחקן רכש נוסף בירוק, גאורגי קוסטדינוב, עובד כמו שצריך במרכז המגרש.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
בדיוק מה שהירוקים צריכים  (האתר הרשמי של מכבי חיפה)

לאחר הרבה שנים שבכרמל הביאו שחקני רכש ונכשלו בהם, הפעם הגעתו של אלברמן מסמנת את החשיבה הנכונה, כי בכדורגל המודרני אתה צריך מרכז מגרש חזק, אתה צריך קשר הגנתי שיודע לעובד, ובארץ אין שחקנים כמו גל אלברמן ולהביא שחקן כזה מחו"ל ייקח זמן עד שהשחקן התאקלם ויצליח אם בכלל, בייחוד שראינו את העונות האחרונות ואת השחקנים שהגיעו לכרמל.

מכאן נאחל לירוקים לחזור למקומם הטבעי שהוא הצמרת הגבוהה, שנחזור לראות כדורגל מהנה כי גם הכדורגל הישראלי צריך את מכבי חיפה, ולגל נאחל עונה מוצלחת ושאולי יראה לצהובים של ת"א שהם טעו בכך שלא נלחמו עליו ובחרו להעזיב אותו.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort