לקראת שריקת הפתיחה בליגה הלאומית

שריקת הפתיחה של הליגה הלאומית קרובה מתמיד, כבר ביום שישי הקרוב בשעה 16:30 יחלו 5 משחקים ושלושה נוספים יושלמו ביום שני בשעה 19:00.

הפועל חדרה – הפועל ניר רמת השרון (יום שישי, 16:30, אציטדיון עפולה)
לאחר שבמפגש הקודם בין השתיים בתחילת החודש במסגרת המחזור הראשון בשלב הבתים של גביע הטוטו, הסתיים בתבוסה מוחצת של ניר רמת השרון 7:0 על ידי חדרה, יגיעו שתי הקבוצות למפגש חם כאשר העולה החדשה תנסה להוכיח שלא באה להיות טרף קל ובעקבות העלייה לרבע גמר גביע הטוטו וניצחה בשני המשחקים הראשונים, לא תפגע ברושם שיצרו חניכיו של מומו ניסטל הם באמת קבוצה שמוכנה להישאר בליגת המשנה. רמת השרון מן העבר השני תצא למשחק החוץ ברגשות מעורבים, לאחר שהודחה מגביע הטוטו תגיע למשחק החןץ כאשר היא רוצה לשכוח את התבוסה.
יש לציין מיד, כי טרם משחק התבוסה הקבוצה לא עברה בבקרה ולכן שיחקה בעיקר עם הרכב משני ולא עם הסגל שבנתה במהלך הקיץ.

האם חדרה מסתמנת כהפתעת העונה? (עמוד הפייסבוק הרשמי של אוהדי הפועל חדרה)

הפועל נצרת עילית – הפועל מרמורק (יום שישי, 16:30, אציטדיון עכו)
כשזהו המשחק הכי לא צפוי במחזור הבכורה, יפגשו במגרש בעכו (בשל כך שהמגרש בנצרת עלית טרם אושר רשמית), ובו יארחו שחקני הקבוצה מהעמקים את שחקני העולה החדשה. חניכיו של ירון הוכנבוים נחלו כישלון חרוץ כאשר לא הצליחו לנצח אף לא משחק אחד בשלב הבתים של גביע הטוטו ובכך לא הצליחו להחזיר האור לפני האוהדים שהיו סבורים כי החתמת המאמן ושחקני החיזוק תוכל לגרום למועדון לא להיגרר למאבקי תחתית כמו בשנים האחרונות. מרמורק בניגוד אליה, הצליחה לעלות לרבע הגמר לאחר צמד ניצחונות על קטמון ירושלים ועל בית"ר תל אביב/רמלהשעשו רושם רב בקרב האוהדים האדומים מרחובות חניכיו של ניסן יחזקאל לא יכלו לבקש יריבה יותר טובה ככל הנראה מנצרת עילית לאחר שכל אחת הבינה באיזה עמדה היא נמצאת בעקבות התוצאה בגביע הטוטו.

הפועל רמת גן – הפועל כפר סבא (יום שישי, 16:30, אציטדיון רמת גן)
כאשר הציפיות משתי הקבוצות להילחם בכל הכוח על עלייה לליגת העל, חניכיו של אריק בנאדו יפתחו במשחק מול הקהל הביתי, לאחר שעלתה לרבע גמר גביע הטוטו והייתה כמעט מושלמת אך לא הצליחה לנצח את הפועל תל אביב כשהמפגש בין השתיים הסתיים ללא הכרעה. רמת גן החתימה מספר שחקנים זרים שיתרמו בחוד ההתקפה כשגם טל בומשטיין שוער הקבוצה החדש שהיה שותף בשני המחזורים הראשונים שמר על רשת נקייה.
בניגוד אליה, היריבה בירוק סיימה בצורה מושלמת את שלב הבתים עם 3 ניצחונות, דווקא לאחר פגרה מעורערת חניכיו של מסאיי דגו יצאו לדרך חדשה בעקבות החלטת יצחק שום לרכוש את הקבוצה לתת לה הזדמנות ואפשרות להתמודד על חזרה לליגה הבכירה.

דושאן מטוביץ׳, השחקן המרכזי בקבוצה, בעונה החולפת וממשיך בשירות הקבוצה בעונה הקרובה. (דף הפייסבוק הרשמי של הפועל כפר סבא)

הפועל פתח תקווה – הפועל קטמון ירשולים (יום שישי, 16:30, אצטדיון המושבה)
שתי הקבוצות שלא הצליחו להרשים במשחקי הכנת העונה, ובמשחק זה אפשר יהיה לראות איך שתי הקבוצות למדו מן ההדחה לאחר שלב הבתים. מנהלי הפועל פתח תקווה החתימו את המאמן אורן קריספין וכבר בתום העונה הקודמת ביצעה ביחד עימו את הרכבת הסגל לעונה הקרובה אך צצו בעיות בבקרה כשנכון לכתיבה זו לא כל השחקנים בסגל הקבוצה עברו בבקרה התקציבית בהתאחדות. שחקני קטמון בהדרכתו של ליאור זדה איכזבו בשלב הבתים אך המשיכו בבניית הקבוצה כשהרכש החם ביותר הוא הקשר הברזילאי ז'וליו סזאר. קטמון שרוצה להילחם בכדי להגיע יותר רחוק מהעונה הקודמת בה סיימו במקום החמישי.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מכבי הרצליה – הפועל עפולה (יום שישי, 16:30, אצטדיון הרצליה)
אייל לחמן מארח את האקסית מפתיחת העונה הקודמת לאחר שקבוצתו מהשרון, הודחה לאחר שלא הצליחה להשיג ניצחון בגביע הטוטו. יש לציין מיד כי ללא מתיאס מרטין הבורג החשוב שמנע מן הקבוצה לשקוע בתוך הפלייאוף התחתון בעונה הקודמת, מצאו לחמן ומנהלי הקבוצה רכישות שיצטרכו להוכיח כי הקבוצה יצאה לדרך חדשה במאבק להגיע לפלייאוף העליון.
מן העבר השני עפולה שאומנם עלתה לשלב רבע הגמר אך עם הרבה שינויים בעמדת המאמן, כזכור ראובן עטר חתם במ.ס אשדוד ובמקומו חתם בני בן זקן והצליח להוביל את הקבוצה לשתי ניצחונות תחת הדרכתו, בכדי לשמור על מעמדו בבירת העמק יצטרך בן זקן ליישם את מה שלמד בשנתיים האחרונות מאז החל לאמן בקבוצה בוגרת.

הפועל ראשון לציון – הפועל תל אביב (יום שני, 19:00, אצטדיון הברפלד)
אייל ברקוביץ' הצהיר במהלך הקיץ כי זו הולכת להיות עונה בה ראשון לציון מכוונת לעלייה, כשהיא מחתימה את אוגו אזוצ'וקוו ומספר שחקנים נוספים בכדי לחזק את החלק הקדמי, ולאחר שעלתה לרבע הגמר בגביע הטוטו יכולה להתחיל להוכיח כי היא מכוונת גבוהה ולמדה את טעויות העונה הקודמת. מן העבר השני קבוצת הפאר שהידרדרה בשהלי העונה הפועל תל אביב עשתה כל מה יכלה בכדי להכשיר סגל שיעלה אותה בחזרה לליגה הראשונה. לאחר החתמת שלושה שחקנים ברזיאלאים, ומספר שחקנים ששיחקו בשנים האחרונות בליגה הלאומית הצליחו חניכיו של מוטי איווניר להרשים עם ניצחונות רבי שערים נגד בני לוד והפועל פתח תקווה.

הפועל תל אביב תראה עליונות מול כל הליגה? (עמוד הפייסבוק הרשמי של הפועל תל אביב)

הפועל בני לוד – עירוני נשר (יום שני, 19:00, אצטדיון לוד)
שתי הקבוצות שאיכזבו במעט במפעל המשני, לוד הפסידה לרמת גן והובסה מול הפועל תל אביב. הקבוצה הביתית החתימה מספר שחקנים בכדי לחפות על עזיבה של שחקנים במהלך הפגרה אך לא הצליחה למצוא את השחקנים שיוכלו להעלות את הקבוצה לפסגה. היריבה הצפונית לא צלחה במפעל המשני בשנתה השנייה בליגה, הציגה ניצחון במשחק הפתיחה על נצרת עילית אך הפסידה בשני המחזורים האחרונים. חניכיו של צחי טיאר עדיין צריכים להתחבר בכדי לא לשחזר את העונה האנמית מן העונה הקודמת

בית"ר תל אביב/רמלה – מכבי אח"י נצרת (יום שני, 19:00, אצטדיון רמלה)

חניכיו של עמיר תורג'מן, שהודחו בשלב הבתים בגביע הטוטו , סגל הקבוצה נשמר במהלך הפגרה אך בוצעו מספר שינויים. בית"ר יארחו במחזור הפתיחה את הקבוצה מהמגזר אח"י נצרת שבניגוד אליה הייתה בלתי מנוצחת בבית א' ופתחה את הטרום העונה בציפיות שסופסוף תחזור הקבוצה לשחק בכל הכוח בכדי להתקדם במטרה לשחזר את ההגעה לפלייאוף העלעון בדומה לעונה החולפת

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort