מעל הליגה: שער ואסיסט בבכורה של ניימאר מול גינגן

המשחק המרכזי: גינגן נגד פ.ס.ז

עיני כל העולם מ-183 המדינות בהן הליגה הצרפתית משודרת צפו היום בהופעת הבכורה של ניימאר במועדון הצרפתי העשיר פריז סן ז'רמן. הקבוצה מעיר האהבה שהפכה לברזילאית בחלון ההעברות הנוכחי קנתה את הכישרון בן ה-25 מברצלונה תמורת סכום שיא היסטורי של 222 מיליון אירו, לא כולל רכישתם של דני אלבס מיובנטוס ועוד רבים אחרים. היום הועברו באופן רשמי הכספים מהשייחים הקטארים אל המועדון הקטאלוני וניימאר ערך את ההופעה הראשונה שלו במדים של פריז, במסגרת המחזור השני של הליגה הצרפתית. פ.ס.ז' רצתה לקחת שלוש נקודות קלות על אדמת גנגאן, אבל קבוצת התחתית הצרפתית לא התפרקה למראה ניימאר ולא ויתרה לרגע אל מול הרכב השחקנים המופלא של אונאי אמרי, לפחות לא בהתחלה.

האם יצליח כך גם מול הגדולות? (SI)

מהלך המשחק:

כצפוי, האורחים מפריז היו אלו שלקחו את השליטה במרכז המגרש מהשנייה הראשונה של המשחק. כאשר וראטי מנהל את משחק הקישור, ניימאר הצטרף אליו וניסה לעבור את שחקני ההגנה של גנגאן אך לא עם הרבה הצלחה. הברזילאי בן ה-25 מסר בצורה רעה לאורך המחצית הראשונה חוץ מהרמת כדור אחת טובה למרקיניוס אשר נגח את הכדור למשקוף השער בדקה ה-35. הרבה מסירות עקב מכל השחקנים של פ.ס.ז' והמון תחכום, אבל זה לא תורגם לשערים. הפריזאים נראים כאליו הם מנסים לחקות את שיטת המשחק של ברצלונה כאשר ניימאר מגלם את תפקידו של מסי, אבל רואים כמה הוא רחוק ממנו; המסירות שלו לא מדויקות ובעיטה אחת לו מ-20 מטרים שעפה גבוה מאוד מעל השער. ישנה עוד מחצית שלמה לנסות לשפר את היכולת הירודה ולמנוע מגינגן להפתיע ולצאת עם נקודות מהמפגש.

שלישיית ההתקפה של פריס סן ז'רמן מחטיאה יותר מדי מצבים. ניימאר, קבאני ודי מריה ידועים בהחמצות הרבות שהם מספקים לאורך הקריירה ואמנם הציוות של שלושתם נשמע טוב ונראה נפלא, העובדות מדברות בעד עצמן; קבאני בועט לרגליים של השוער ממצב נוח בפעם השנייה במשחק, די מריה מחטיא ושולח את הכדור שלושה מטרים רחוק מהקורה השמאלית וניימאר עדיין מתרגל לשחקני ההגנה של גנגאן שלא נותנים לו יותר מדי מקום. בדקה ה-60, קבאני מעיף עוד כדור הרחק מן השער אבל עוד לפני כן, טעות איומה של איקוקו שבטעות הכניס את הכדור לשער של קבוצתו ובכך קבע 1:0 לפ.ס.ז' בדקה ה-52.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בדקה ה-62, ניימאר השלים מסירה נהדרת לקבאני בהתקפה מתפרצת טובה והאורוגוואי כבר לא יכל להחמיץ במצב כזה; 2:0 לפריז. ניימאר השתפר מאוד מהמחצית הראשונה וסוף סוף מראה מדוע הוא היה חשוב כל כך לשייחים הקטארים; הוא המשיך לספק כדורי עומק נהדרים לחבריו לקבוצה וניצל את העייפות של היריבים והשתמש בשטחים הפתוחים שכעת משאירים לו. בדקה ה-82, קבאני ביצע דריבל נהדר מכדור שקיבל בעמדת נבדל ומסר אותו לניימאר שלא התבלבל מ-3 מטרים ושם את הכדור מרשת.

ניימאר מספק את הסחורה בהופעת הבכורה שלו בפריז (הפייסבוק של פ.ס.ז')

מסקנות:

ניימאר סיפק בדיוק מה שדרשו ממנו ומה שרצו ממנו כאשר הוא נרכש מברצלונה. הוא היה אנמי לחלוטין במהלך המחצית הראשונה אך סיפק את הסחורה במחצית השנייה לאחר ששחקני גינגן התחילו לאבד את רוח הקרב ואת הכושר הפיזי. ניימאר פתאום החל למצוא את עצמו בשטחים פתוחים לריקים מהגנה והוא ניצל זאת על מנת לעשות את מה שהוא יודע – שער ואסיסט נפלא לקבאני. כפי שהוא נראה, הוא יסיים כמלך השערים של הליגה הצרפתית וגם כמלך הבישולים, כי בכל זאת הוא מעל הליגה הזו. אבל השאלה הגדולה היא האם הוא יצליח לספק את הסחורה באירופה? הוא ננעל במחצית הראשונה על ידי הגנת גינגן ולא הצליח לעשות כלום, ומול הקבוצות הגדולות ההגנה הזו תישאר עד שריקת הסיום ולא תיעלם במהלך המחצית השנייה. אבל עד אז אנו נהנה ממנו. בהצלחה לך ניימאר ובהצלחה לך פריז!

שאר המשחקים:

מונאקו נגד דיז'ון: אמרו שהקבוצה שהצליחה בעונה הקודמת להגיע לחצי הגמר של ליגת האלופות ולזכות בליגה הצרפתית, תמכור חצי מסגל הכוכבים הצעירים שלה ותחזור למקום שבו הייתה לפני כן. אבל לא כך הדבר, כי מונאקו היום פירקה את דיז'ון בתוצאה 4:1 עם שלושער של רדאמל פלקאו הבלתי-נגמר (אחד מהם יפה במיוחד) ועוד אחד במספרת של ג'מרסון וכל זאת מול הקהל הביתי המצומצם. מונאקו מצהירה כוונות ומראה שהיא עדיין מסוגלת להוות סכנה מול הגדולות ביותר ואולי לזכות באליפות בפעם השנייה ברציפות.

שטרסבורג נגד ליל: אחרי שאתמול הקבוצה של קלאודיו ראניירי ביצעה 3 חילופים לפני תחילת המחצית השנייה בעקבות פציעות, כך היום ליל. את כל שלושת החילופים ביצעה היום ליל מול שטרסבורג וזה מאו פגע בה בהמשך, כי בדקה ה-59 שוערה של ליל קיבל כרטיס אדום על כך שזרק כדור על חלוץ היריבה. חלוץ הקבוצה וכוכבה ניקולה דה פרוויל נכנס במקומו אל בין הקורות אך זה לא עזר לקבוצתו כי שטרסבורג התעללה ביריבתה וניצחה אותה 3:0.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort