פינת ההעברות של JSport: יום שני 14.8

העברות שהושלמו

פאוליניו חתם באופן רשמי במדי ברצלונה תמורת 40 מיליון יורו, מה שמוריד רשמית את הסיכויים שפיליפה קוטיניו יחתום בקבוצה משום שלבארסה יש כבר 3 שחקנים לא אירופאים בסגל (סוארס, מארלון ופאוליניו) ובספרד יש הגבלה של 3 שחקנים לא אירופאים בקבוצה. הסיכוי היחיד שקוטיניו יגיע יהיה אם בארסה תשאיל/תמכור את מארלון (את סוארס זה לא ריאלי), אבל אז היא תישאר עם 3 בלמים בלבד בסגל (אומטיטי, פיקה ומסצ'ראנו).

ההודעה הרשמית (הפייסבוק הרשמי של בארסה)

איסק וואסל עבר מלוטון טאון לבירמינגהאם סיטי תמורות סכום לא ידוע.

שמועות:

* שחקני סאות'המפטון שולחים מסרים לוירג'יל ואן דייק כי ישמחו לקבל אותו חזרה לקבוצה לאחר שהכריז שהוא רוצה לעזוב. שחקן הקבוצה-סטיבן דיוויס אמר: "זוהי סיטואציה איתה וירג'יל צריך להתמודד בעצמו, אף אחד אחר לא נמצא באותו מצב אז אף אחד לא יודע מה עובר לו בראש". "כולנו שם כדי לתמוך בו ונקבל אותו חזרה בזרועות פתוחות, על זה אין שאלה בגלל האיכויות שיש לו". שמועות שצ'לסי מעוניינת בשחקן.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
ישאר בסופו של דבר? (Empire of the Kop)

* בנוסף לברצלונה, גם ליברפול מעוניינת בקשר ניס-ז'אן מיקאל סרי.

חסה רודריגז יושאל מפריז לסטוק סיטי למשך עונה אחת בעסקה שככל הנראה סוללת את דרכו של חוסלו למעבר לניוקאסל תמורת 5 מיליון יורו.

* בנוסף לחוסלו, ניוקאסל צפויה להשלים עסקה נוספת: קנדי בן ה-21 צפוי להיות מושאל לקבוצה מצ'לסי.

* ווסטהאם לא עוצרת: וויליאם קרבאליו הנהדר קרוב לסגור את מעברו ללונדון סטאדיום.

* ממשיכים הדיווחים באנגליה כי צ'לסי תנסה להחתים את קשר לסטר-דני דרינקווטר.

פיליפה קוטיניו לא נמצא בסגל ליברפול למשחק נגד הופנהיים במוקדמות ליגת האלופות למרות שאחרי החתימה של פאוליניו סיכויי הגעתו לקבוצה ירדו משמעותית. צפו להתפתחויות בהמשך השבוע.

לוקאס פרז עושה הכל כדי לחזור לדפורטיבו לה קורוניה, כך אמר סוכנו רודריגו פרננדז ל"סקי ספורטס". החלוץ שהגיע בעונה שעברה והתייבש על הספסל לא יראה דקות גם העונה לאחר הגעתו של אלכסנדר לאקאזט והוא מנסה לסגור את העסקה שתחזיר אותו לקבוצה שמכרה אותו כ13 מיליון ליש"ט. ארסנל קיבלה עליו הצעה בסך 11 מיליון ליש"ט ועכשיו צריכה לקבל את ההחלטה אם לתת לו ללכת או לא.

* אלכסיס סאנצ'ז נתפס בפריז לאחר ששכח להוריד את המיקום בציוץ בטוויטר. עוד עסקת ענק לפנינו?

הציוץ המדובר (Mirror)

* לסטר סיטי עומדת לסרב להצעה האחרונה של רומא על ריאד מאחרז-32 מיליון ליש"ט. המנהל המקצועי של רומא, מונצ'י, אמר כי: "לא נציע הצעה נוספת. ניהלנו את עצמנו בצורה נכונה באמצעות שיחות עם לסטר, עכשיו הכדור בידיים שלהם".

* ארסנל ירדה מהרעיון של החתמת תומאס למאר.

* לפי דיווחים בצרפת שחקני מונאקו נודעו היום כי קילאין א'מבפה יחתום בפריז סן ז'רמן.

* ליברפול הגישה הצעה על החלוץ בן ה-16 של אתלטיקו מדריד-מואייחו, שערך את הופעת הבכורה הלא רשמית שלו במדי הקבוצה הבוגרת במשחק הידידות שלה מול לגאנס בשבת.

* טוטנהאם עדיין מעוניינת בקייטה בלאדה שהיה מחוץ לסגל לאציו בניצחון 3-2 על יובנטוס בסופר קאפ.

דייגו קוסטה הכריז שרצונו הוא להגיע לאתלטיקו מדריד. "רצוני הוא להגיע לאתלטיקו מדריד. סרבתי להצעות אחרות. רצו למכור אותי לסין או לקבוצות אחרות, אם אני עוזב אני עוזב לקבוצה שאני רוצה להגיע אליה, לא לקבוצה שמשלמת הכי הרבה", אמר החלוץ.

יחזור הביתה? (sky sports)

* מנצ'סטר יונייטד תחתים ככל הנראה את החלוץ ברונו אמורים. החלוץ בן ה-19 מאוליביירנסה נבחן בקבוצת האנדר-23 והרשים את ראשי הקבוצה שככל הנראה יחתימו אותו על חוזה במטרה לשלב אותו בקבוצה הבוגרת עוד כמה שנים.

הארכת חוזה:

אוסקר וונדט בן ה-31 האריך את חוזהו בבורוסיה מנשנגלאדבאך בשנתיים.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort