שריקת הפתיחה – לקראת המחזור ההראשון בגביע הטוטו בליגה הלאומית

הפועל רמת גן – הפועל תל אביב (אצטדיון רמת גן, חמישי 20:00)

המשחק המרכזי במחזור יפגיש בין היורדת הטרייה הפועל תל אביב שצירפה בפגרה מאמן חדש בדמות מוטי איווניר והחליפה את מלוא הסגל כשהקפטן אביחי ידין והקשר מוטי ברשבסקי (שבמפגש זה יפגוש את קבוצתו הקודמת), נשארו מן העונה החולפת. מסע הרכש של האדומים בליגה השנייה כלל את הקשר פדרו גלבאן, הקשר רז נחמיאס, המגן טל בנש, הקשר גיא בדש, השוער אריק ינקו, הקשר דניאל גרץ, הקשר עומרי שקל, החלוץ עידו אקסברד, המגן עידן כהן, הבלם ישראל ראש, עמית מלכה, הקשר ניר לקס, הקשר אופיר טיקאר, והמגן יונתן רודינוב. יש לציין מיד כי בנוסף הנחיתו 3 זרים מברזיל – צמד החלוצים דניאל לופז, פאבריציו טוסי והבלם ברונו סוארס.
כבר בפתיחת העונה אמורים האדומים לתת תצוגת תכלית בכדי לסמן את הדרך הבטוחה לחזרה לליגה הבכירה.

תצליח להרשים בתצוגת התכלית במחזור הפתיחה בגביע הטוטו? (עמוד הפייסבוק הרשמי של הפועל תל אביב)

רמת גן, מארחת המשחק שסיימה בעונה החולפת במקום הרביעי בתצוגת נפל בשלב הפליאוף העליון תנסה לפתוח את העונה עם הוכחה שמתיחת הפנים שעגרה בקיץ תועיל. בפתיחת הקיץ חתם במועדון מאמנה החדש אריק בנאדו ויחד עם זאת החתימה בדומה להפועל ת"א זר מברזיל, הקשר חימנס דה סילבה רפאל. ויחד עימו הצטרפו השוער טל בומשטיין, החלוץ ג'ייקוב אנג'וקו, המגן שמוליק מלול, הקשר שרון זיסו, החלוץ רותם שימול, המגן שגיב כהן, המגן אושר אבו, הקשר לירן רוטמן, הבלם עופרי ארד.

בנאדו ועוזריו, האם יצליחו במשימתם להצעיד קדימה את האורדונים? (עמוד הפייסבוק הרשמי של הפועל רמת גן)

הפועל כפר סבא – מכבי הרצליה (אצטדיון לויטה, חמישי 20:00)
היורדת השנייה מליגת העל, שבפתיחת הפגרה עזב הבעלים סתו שחם ובמקומו הגיע יצחק שום שנתן למועדון אוויר לנשימה. השינויים השפיעו על העובד על הקווים, פליקס נעים החליט שהוא עוזב ובמקומו התמנה עוזר המאמן בעונה החולפת מסאי דגו לתפקיד בכורה בעמדת המאמן, ובכך נהיה בן העדה האתיופית שנמנה בתפקיד זה. הבאלגן בהנלה השפיע גם על הסגל שהתאים את עצמו לליגה השנייה, כשחתמו במדי הקבוצה – הקשר מיקי יאזו, הבלם חליל פריג', הקשר איתי אלקסלסי, החלוץ עידן דוד, הקשר בן כוואז, אסף מדר, הקשר סתיו נסיקובסקי, החלוץ רועי זירקי, המגן אילן שאולסקי. נשארו: עומר פדידה, המגן תומר לוי, הבלם סהר בראון, צמד השוערים ארז כובאי, בן ויצמן, החלוץ יהב אפריאט והקשר יוחאי קריב (כששני האחרונים עלו מהנוער)

מסאי דגו, לאחר שהיה עוזר המאמן תחתיי 3 מאמנים בעונה החולפת הגיע זמנו להיות בתפקיד ראשון על הקווים, איך יסתיים משחק הבכורה שלו בעמדה הבכירה? (עמוד הפייסבוק הרשמי של כפר סבא)

מכבי הרצליה תצא למשחק חוץ לאחר שהמאמן אייל לחמן שהגיע בשלהיי העונה ובמהלך הקיץ רעננה מעט טת הסגל אך איבדה את ג'ורדן פושה שהיה הבולט בקבוצה עם 24 שערי ליגה וחתם בהפועל רעננה. השחקנים שחתמו בקבוצה – הבלם איתי טואף, הקשר רוקס סטנקביציוס, הקשר ערן רוזנבאום, המגן מוחמד פודי, ריף מסיקה, דור אזולאי, הקשר רז שטיין, מוחמד הינדי, יואל גנון, והמגן אברהם צ'קול.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
האם הצהובים מהשרון יצליחו להשכיח את העונה החולפת שהסתיימה בצורה מאכזבת, ובהדרכת אייל לחמן תיתן פתיחה מרשימה? (עמוד הפייסבוק הרשמי של מכבי הרצליה)

הפועל ראשון לציון – הפועל מרמורק (אצטדיון הברפלד, חמישי 20:00)
קבוצתו של אייל ברקוביץ' למדה לקחים מכישלון העונה החולפת בחוסר העפלה לפלייאוף העליון. בין ההחתמות שביצעה הקבוצה במהלך הפגרה – הקשר מור שקד, החלוץ ניר יצחק, הבלם יקיר שינה, החלוץ מור פדידה, החלוץ ואיל מריסאת, החלוץ שלומי אביסידריס, הקשר גברה מולאט,השוער רועי משפתי, הבלם מתן פלג, הקשר ג’ורג’ אמסיס וגל אסולין (שעלה מן הנוער).
יש לציין כי ההחתמה הראשונה מזה שנתיים של שחקן זר היא הצהרת כוונות מיידית, כאשר החתימו את אזוצ'קו אוגו החלוץ ששיחק בעונה החולפת העפולה הפך לזר הראשון של הקבוצה מעיר היין.

מי שתצא למשחק החוץ ב"הברפלד" זו מרמורק העולה החדשה לליגת המשנה וכבר במשחק הראשון רוצה להוכיח כי לא באה להיות לבשר התותחים בליגה כדוגמאת יריבה העירונית, מכבי שעריים שכזכור ירדה לאחר עונה אחת בלבד כשברוב העונה הייתה במקום הנועל את הטבלה. בכדי להצליח במשימה מנהלי הקבוצה, ביניהם הזמר אייל גולן צירף את המאמן ניסן יחזקאל שבעונה החולפת כשהוא על הקווים, הצעיד את בני יהודה לגמר גביע המדינה. מלבד המאמן הצטרפו למדי האדומים מרחובות מספר רב של שחקנים בינהם – החלוץ אלי הרוש, הבלם גל ספיר, הקשר לידור כהן, הבלם/קשר גיא משפתי, הקשר אסי בוזגלו, החלוץ ניראל מחפוד, אלי הרוש, השוער דן חממה, החלוץ עידן בנימין, הבלם אסף לוי, הקשר אביהו עזר, השוער צליל חתוכה, הקשק רן רובין, סתיו בן אהרון, שחף הלמן, המגן ים ששון, הקשר חן נוגן, הקשר גד עובדיה, הקשר לידור כהן, והקשר מישל רוס.

איך תפתח מרמורק את משחק הבכורה בגביע הטוטו של ליגת המשנה עם ניסן יחזאקל על הקווים?
דווקא מול מי שרוצה לשנות את הדעות הרווחות ולהיות פאקטור אמיתי בליגה(עמוד הפייסבוק הרשמי שלב הפועל מרמורק)

בית"ר תל אביב/רמלה – הפועל קטמון ירושלים (אצטדיון רמלה, חמישי 20:00)
הקבוצה שמזוהה עם מכבי תל אביב, וכאלו המכנים אותו כקבוצת הבת שלה, ביצעה מספר החתמות בלבד לאחר שסיימה את העונה שעברה במקום השלישי בסיום הפלייאוף. הסיפור המרכזי של הקיץ שעבר הטא על הקבוצה הוא כמעט הפרידה מהמאמן עמיר תורג'רמן שהיה צפוי לעבור למ.ס. אשדוד לאחר שזו נפרדה מהמאמן רן בן שמעון, אך בגלל הבעיות עם הנהלת הקבוצה הדרומית ויתר על המעבר ונשאר בתל אביב/רמלה שתנסה גם כן השנה להתברג בחלק העליון בטבלה.

הפועל קטמון ירושלים תצא למשחק החוץ הראשון כחלק ממחזור הפתיחה בגביע הטוטו, לראשונה מזה שתי עונות היא היחידה שמייצגת את הבירה בליגה השנייה. כזכור, בתום העונה הקודמת נפרדה דרכם של בני בן זקן ובין הפועל קטמון וכבר לאחר מספר שבועות חתם ליאור זדה שזו הקדנציה השנייה שלו בקבוצה העלה את הקבוצה מליגה ג' עד לליגה א'. השחקן המרכזי של הקבוצה, יעקב ברוכיין אומנם שקל לעבור לקבוצה אחרת אך בסופו של דבר חתם לעונה נוספת במדי הקבוצה, אליו הצטרפו – הקשר הזר הברזילאי ז'וליאו סזאר שהוחתם בימים האחרונים, הקשר קובי בן חמו, החלוץ רן יצחק, השוער ברק לוי, הקשר עוז צבאג, המגן הזר ההולנדי יוראן טסלר, השוער אבירם זיאת, המגן אסף כהן, הקשר אילן רנקביץ', הבלם יוגב לרמן.

איך יגמר משחק החזרה של ליאור זדה על הקווים שלו? (עמוד הפייסבוק הרשמי של קטמון ירושלים)

עירוני נשר – הפועל נצרת עילית (אצטדיון לוד, חמישי 20:00)

במפגש הדו קרב בין יריבות התחתית מן העונה החולפת,

לאחר ששרדה במחזור האחרון, יצאה נשר לפגרה כאשר תקציב הקבוצה צומם באופן רציני, ובהתאם באו ההחתמות. שלומי פרץ ואמיל יוסיפוב החתימו את צחי טיאר שאימן בעונה החולפת את הפועל באקה אל גרבייה מליגה א' צפון. ועד למועד זה החתימו זר בודד בניגוד לעונה הקודמת בה שותפו 3 זרים אך לא הראו יכולת כמצופה מהם. מבחינת הסגל נשארו בקבוצה מן העונה החולפת – נאור עבודי, בר איבגי, עמית אמזלג, דיויד גומז ודניאל טוויזר.
השחקנים שהצטרפו לסגל- החלוץ תימור אביטן, החלוץ הברזילאי בראיין ג'ונס, החלוץ בר שם טוב, השוער דני מכלוף, הבלם אמרי זיעד, המגן עידן וייר, הקשר ליעד מורדכי והמגן שמעון הרוש. יש לציין בנוסף, כי הקבוצה תפתח את המשחקים הראשונים העונה בגביע הטוטו לא במגרש הביתי, מכיוון שהאצטשיון בנשר עובר שיזרוע.

הפועל נצרת עילית – לאחר שהיא שורדת את הליגה בעונה החולפת ברגע האחרון החתימה בפתיחת הקיץ את המאמן יורם הוכנבוים, ופתחה במספר החתמות בכדי לרענןנאת הסגל, כשאיבדה את רועי עטר שעבר כאמור לעפולה. לאדומים הצטרפו – הבלם לב כהן, הקשר/מגן אחמד קסום, הקשר איאס עראף, המגן פיטר אליאס, המגן יהב גרופינקל,
המגן יובל יוסיפוב (ארבעת האחרונים שחקו עד כה בקבוצות הנוער במכבי חיפה). הבלם/קשר הזר יוריצקה גרגץ החלוץ הזר חכים עארבה, הקשר גיא דיין, והשוער אבי איבגי.

הפועל עפולה – אח"י נצרת (אצטדיון עפולה, חמישי 20:00)
חניכיו של ראובן עטר שסיימו את העונה הקודמת בפלייאוף תחתון מגיעים לפתיחת העונה במטרה לשפר עמדות לקראת העונה החדשה כאשר ביצעו מספר חיזוקים בכדי לשפר את היכולת משנה שעברה. לסגל הקבוצה הצטרפו – הקשר רועי עטר, החלוץ תומש מיקיניץ, הקשר עומרי צלישר, השוער רון שושן, הקשר דודי טוויטו, הקשר מיכה לאוטרה.

אח"י נצרת מן העבר השני, מגיע למשחק הפציחה לאחר עונה טובה עם העפלה לפלייאוף העליון, אך במצב שקבוצות אחרות התחזקו יותר היא תצטרך להילחם על זה בכל הכוח. לזכות הקבוצה הצטרפו – החלוץ מורד אבו ענזה, הקשר חסן אבו זייד, והקשר הברזילאי ברונו ריקרדו.

הפועל ניר רמת השרון – הפועל חדרה (אצטדיון גרונדמן, חמישי 20:00)
חניכיו של חיים שבו שסיימו את העונה הקודמת בהישארות בליגה במחזורים האחרונים לאחר פתיחת עונה חלשה, יגיעו למשחק בית כשהם רוצים להראות הם מכוונים גבוההה הפעם, כשהחתימה הנהלת הקבוצה מספר שחקנים בלבד, את הקשר בן בן יאיר, השוער אסף רז, והחלוץ דור כוכב.

מולה תצא חדרה למשחק חוץ ראשון במסגרת ליגת המשנה. למרות שויתרה על הבאת השוער אוסטין אג’ידה בגלל עניינים בירוקרטיים, החתימה את השוער אוהד סיידוף והראתה כי היא באה להילחם על מקומה ולא להיות כצאן לטווח ובהחלט להחזיר את כצמה לקדמת במה. המאמן מומו ניסטל שעלה יחד עם הקבוצה נשאר על הקווים ובקבוצה צירפו מספר שחקני חיזוק בינהם – החלןץ אוהד קדוסי, הקשר הבוסני סמיר באירקטרביץ', הקשר אילון אלימלך, הקשר עלי חטיב, המגן אורי כהן, והקשר גיא כהן.

המשחק הנועל את המחזור הראשון נדחה למועד שיקבע בהמשך בין הפועל פתח תקווה להפועל בני לוד

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort