רבע גמר יורו הנשים: בתום דו קרב פנדלים, אוסטריה בחצי הגמר

אוסטריה וספרד סיפקו שעמומן גדול ברבע הגמר, שהסתיים ללא שערים ובדו קרב פנדלים אותו ניצחו האוסטריות המפתיעות, בזכות הצלה גדולה של שוערת באיירן מינכן-מנואלה זינסברגר. הבנות של דומיניק ת'אלמהר יפגשו את דנמרק בחצי הגמר

 

לאחר הסנסציה הגדולה מהמשחק שנדחה לצהריי יום ראשון זה, בסיומו דנמרק הדהימה את אלופת היורו היוצאת מגרמניה-רבע הגמר נמשך באצטדיון "המלך וילהם השני" שבעיר טילבורג; משחק מסקרן נוסף בין אוסטריה המפתיעה לכוח העולה מספרד, בסיומו נדע מי יפגשו את הדניות בחצי הגמר. הבנות של חורחה וילדה אומנם לא הרשימו בכלל בשלב הבתים והצליחו לעלות שלב עם ניצחון אחד בלבד, אך המאמן הספרדי ידע שלחניכותיו יתרון איכותי על פני יריבותיהן. מנגד- האוסטריות של דומיניק ת'אלמהאר שהפכו למרעננות הרשמיות של שלב הבתים, קיוו להמשיך את מסע הקסם המסתורי שלהן.

שש דקות מפתיחת המשחק, ויקי לוסאדה ניסתה את כוחה מרחוק, אך הכדור נהדף על ידי השוערת המצוינת-מנואלה זינסברגר. דקה לאחר מכן, כדור קרן ספרדי הוביל לערבוביה ברחבה, בסיומה הבלמית-אירין פרדאס נותרה לא מכוסה. הבלמית של פ.ס.ז' בעטה ממצב נוח, אך הכדור חלף ליד הקורה השמאלית.

דקות הפתיחה היו בסימן בנות ה-"לה רוחה" בלבד, שהחזיקו בכדור כהרגלן, אך גם הניעו אותו לעבר רחבת היריבות. לאחר רבע שעה של כדורגל, היה זה תורה של מריה ליון לנסות את כוחה מרחוק, הכדור הלך למסגרת אך השוערת קלטה אותו ללא כל קושי. המגמה המשיכה בדקה ה-20 לאחר ניסיון לא רע של אמנדה סמפדרו, אך הבעיטה של שחקנית אתלטיקו מדריד פספסה את המסגרת בחצי מטר.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

האוסטריות החלו ליזום יותר ובדקה ה-32 היו קרובות לכיבוש. ניקול בילה קיבלה כדור במצב מבטיח (ובעמדת נבדל ברורה להתעלמות צוות השיפוט), אך הבעיטה של שחקנית הופנהיים לא מצאה את המסגרת. שתי דקות לסיום המחצית הראשונה, מהלך מצוין של סאמפדרו הסתיים במסירה טובה לעברה של של סילביה מסאגר, שמקצה הרחבה לא הצליחה לבעוט בצורה מדויקת מספיק.

המחצית הראשונה התאפיינה בשליטה ספרדית בשדה, אך ללא קבלות (הטוויטר הרשמי-יורו הנשים) 

 

שמונה דקות מפתיחת המחצית השנייה, קרן אוסטרית מוצלחת מצאה את ראשה של נדין פרושקה המחליפה, שנגחה למסגרת, אך סנדרה פאנוס הייתה במקום. קצב המשחק הפך איטי למדי, בעוד שתי הקבוצות התקשו להגיע לרחבת היריבה. רבע שעה לסיום שוב הספרדיות פנו לבעיטות מחוץ לרחבה, לאחר שמסאגר שוב בעטה כדור שלא פגע במסגרת.

בדקה ה-82, התקפה נאה של ספרד, הסתיימה במסירת עומק טובה של סמפדרו שהורחקה בקושי על ידי ההגנה האוסטרית. בדקות הסיום הספרדיות הטילו מצור על רחבת היריבה, אך הלוחמות של ת'למאר עמדו היטב.  ממש לפני שריקת הסיום, בעיטה מרחוק של ארמוסו חלפה מעל השער ושלחה את הקבוצות לחצי שעה נוספת של כדורגל, לאחר מחצית משמימה במיוחד.

בדקה ה-98, הספרדיות המשיכו באותה רוטינה לא תכליתית לאחר עוד ניסיון מרחוק, הפעם של ליאון, אך שוב הכדור נשאר בידיה הבטוחות של זינסברגר. מעבר לאירוע זה אין יותר מידי מה לומר על החלק הראשון של הארכה.

בדקה ה-106, אולגה גרסיה הגיעה למצב בעיטה ברחבה, אך התוצר שיצא מרגלה היה כפני המשחק הזה. בדקה ה-114, וירג'ינה טורצ'ילה המחליפה ניסתה להפתיע את זינסברגר שעמדה מעט מחוץ לשער, אך השוערת של באיירן מינכן חזרה בזמן וקטפה את הכדור. שלוש דקות לסיום הארכה, נגיחה קשתית של ליון שוב לא אילצה את השוערת לתגובה כלשהי. 120 דקות לא אטרקטיביות בעליל הגיעו לסיומן.

עתה הקבוצות ניגשו לדו קרב הפנדלים על מנת לא להשאיר מקום לספק:

לאורה פורזינגר האוסטרית הייתה הראשונה לבעוט. החלוצה בעטה בחצי גובה לפינה השמאלית וכבשה. 0:1 לאוסטריה.

אולגה גרסיה הספרדייה בעטה בנונשלנטיות לפינה השמאלית וכבשה. 1:1

נינה ברגר הטעתה את השוערת ובעטה לפינה הימנית. 1:2

אמנדה סמפדרו בעטה גם כן לפינה הימנית, השוערת זינקה למקום הנכון, אך ידה הייתה קצרה מלהציל. 2:2

ורנה אשאוואר החזירה את היתרון לאוסטריה. 2:3.

סילביה מסאגר בעטה גבוה לפינה הימנית, זינסברגר זינקה נהדר והדפה את הכדור. עדיין 2:3

ויקטוריה פינטר לא התבלבלה והעמידה את האוסטריות במצב נהדר. 2:4

מרתה קורדרה השאירה תקווה לספרדיות. 3:4

שרה פונטיגאם ניגשה לבעיטה האחרונה ושלחה את האוסטריות לחצי הגמר!!!

עוד סנסציה גדולה!!! נבחרת הלוחמות מאוסטריה ממשיכות את המסע הנפלא שלהן. עתה מחכה להן דנמרק הסנסציונית אף יותר, בקרב על המקום בגמר היורו.

 

אוסטריה ממשיכה לחצר הגמר (הטוויטר הרשמי-יורו הנשים)

 

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort