גביע הטוטו: בני סכנין מול מכבי חיפה

במחזור הראשון בבית א' של גביע הטוטו בני סכנין אירחה את מכבי חיפה. מכבי חיפה חוזרת אחרי הפגרה למשחק הרשמי הראשון נגד בני סכנין ואחרי העונה המאכזבת רוצה לחזור לצמרת של הליגה ובשביל זה גם החתימה שחקנים חדשים כגון אליסון דוס סנטוס, גל אלברמן, קאיו, עומרי בן הרוש, גיאורגי קוסטדינוב, ארנסט מאבוקה ואופיר מזרחי. מצד שני אחרי עונה כזאת מכבי גם היתה חייבת להיטפתר משחקנים הלא מתאימים כגון הולמר איולפסון, מארק ואליינטה, אניס אלושי, קמיל ואצק, פיטים אזמי איאד אבו עביד, עאיד חבשי, עופרי ארד, אלון תורג'מן, שובל גוזלן ואיסמעיל ריאן – רשימת שחקנים באמת מרשימה ומעניין יהיה לראות בהמשך העונה האם זה היה נכון לעשות. לעומת מכבי חיפה, בני סכנין החליפו את מאמן ולפתע במקום יוסי אבוקסיס הגיע מאמן ברזילאי – ז'אירו סבירסקי. גם הקבוצה לא נראתה עדיין מוכנה לעונה – בתחילת השבוע בני סכנין הפסידה 4-0 לאולימפיאקוס עד גיל 21 שזה נשמע די מביך. בנוסף להפסד גם הניהול של הקבוצה לא היה נראה טוב: חלק מאנשי הצוות המקצועי כולל סבירסקי והשחקנים ישראל זגורי, עידן שמש, מוחמד כליבאת, ומתן עמבר, לא עברו בבקרה התקציבית ולא השתתפו במשחק וללא מאמן ראשי על הקווים – במועדון הגיבו שזה רק למשחק הזה ולמשחק הבא הכל יסודר. מבחינת ההרכבים לחיפה ההפתעה היחידה זה גילי ורמוט שלא פתח בהרכב. בני סכנין פתחו עם השוער תומר הרן ששיחקן עונה שעברה בקבוצת הנוער עקב הפציעה של השוער הראשון מחמוד קנדיל.

מחצית ראשונה חיפה התחילה בשליטה והדקה ה-9 עופיר מזרחי בעט מהאוויר ממש מסוכן, אבל הכדור ששלח רק גירד את הרשת קצת מעל המשקוף. מאבוקה היה מאוד אקטיבי ויצר המון סיכון בתחילת המשחק. בדקה ה-19 סכנין הגיבו במתפרצת מהירה ומסוכנת אבל בדארנה בעט חלש מדי ולא מדוייק. שלוש דקות אחרי עטר בעט אחרי מסירה של קהט – הכדור עבר מעל השער. עטר בעט שוב בהתקפה הבאה, ושוב זה היה לא מדוייק. בדקה ה-26 וייסמן לא הצליח לדחוק את הכדור לרשת, אבל בקרן שהגיעה אחרי, דקל קינן כובש את השער הראשון 1-0 לירוקים בקה ה-27.

דקל קינן מראה שלא צריך חלוץ בשביל לכבוש (קרדיט: mhaifafc.com)

מכבי חיפה התחילה להריח את הדם של בני סכנין ומשיכה ללחוץ, ואחרי 4 דקות מהשער עטר היה קרוב לכבוש את השני מבעיטה מסובבת מחוץ למסגרת, אך שוער הצעיר של בני סכנין, הרן, הציל את הקבוצה. ובדקה ה-33 פאס תפס בצורה לא חוקית את קהט ושופט שרק לפנדל ושלף כרטיס צהוב. עטר בעט מצויין וזה 2-0 לחיפה בדקה ה-34. סכנין אחרי דקה הגיבו עם בעיטה חופשית מסוכנת – לוקה בעט וגלזר לא הצליח לתפוס את הכדור, אך למזלו לא היו שחקני סכנין שינצלו את הטעות. לאחר דקה קינן היה קרוב מאוד לשני, אבל שוער הרן שוב הציל את הקבוצתו מהשער הבטוח. בדקה ה-42 קהט שיגר טיל מחוץ לרחבה – הרן שוב עדף את הכדור. וממש לקראת שריקת סיום גאורגי קוסטדינוב היה יכול לכבוש את השער הרשמי הראשון שלו במדי מכבי חיפה, אבל אחרי הנגיחה שלו, הכדור פגע במשקוף.

מחצית השנייה התחילה מהשער של בני סכנין! אחרי שהשאירו חור רציני בצד ימין (איפה מאבוקה), בדראנה ניצל את זה ובעט בלי שום סיכוי לגלזר – 2-1 בדקה ה-49. לאחר השער המשחק די נרגע, מכבי המשיכה לשלוט בכדור וסכנין התגוננה וחיכתה למתפרצת. בדקה ה-66, לגלזר החליק הכדור במסירה ולוקה היה קרוב לנצל את זה, אך אליסון דוס סנטוס תיקל את הברזילאי ממש מסוכן, אבל שופט מחליט שזה היה תיקול חוקי. לאחר 3 דקות עטר קפץ עם שתי רגליים על חאלד חלאיילה, ושוב שופט ריחם על הירוקים וזה רק צהוב לחלוץ. ובדקה ה-71 עלי עותמאן מחזיר לעטר ומקבל כרטיס אדום!
בדקה ה-74 מכבי כובשת את השלישי! גאורגי קוסטדינוב פתח את כל ההגנה של בני סכנין, מזרחי מוסר לעטר שנמצא בודד מצד שמאל ועטר כובש בנגיחה לשער הריק 3-1 בדקה ה-74.

עטר עם צמד נגד סכנין (קרדיט:mhaifafc.com)

ובדקה ה-82 גילי ורמוט הטרי סחט פנדל נוסף לחיפה. עטר רצה לכבוש את השלישי, אך ורמוט לא וויתר לו, הגיע לנקודה וכבש את הרביעי בדקה ה-83. רוקאביצה היה קרוב לכבוש את החמישי אחרי מסירה נפלאה של אלברמן, אך הכדור עבר צמוד לקורה. מכבי המשיכה לתקוף, אך ללא תוצאה עד השריקת הסייום. ניצחון מרשים ובטוח של מכבי חיפה שמראה שהיא מוכנה לעונה הזאת. אלברמן נראה רכש מצויין ואחד מאנשי המשחק גם כמו אופיר מזרחי. מצד שני משחק חלש של בני סכנין ושחקנים ביחד עם הנהלה חייבים להתעורר, אם הם רוצים להצליח בעונה הקרובה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הרכבים:

מכבי חיפה: עומרי גלזר, ארנסט מאבוקה, דקל קינן, אליסון דוס סנטוס, עומרי בן הרוש (סאן מנחם דק' 84), גאורגי קוסטדינוב, גל אלברמן (נטע לביא דק' 87), רועי קהת (גילי ורמוט דק' 76), אופיר מזרחי, אלירן עטר, שון וייסמן (ניקיטה רוקאביצה דק' 62).

בני סכנין: תומר הרן, עלי עותמאן, מארון גנטוס, אברהם פאס, וונדרסון, סגס תאמבי, חאלד חלאיילה (איהאב שאמי דק' 90) , מוחמד בדראנה, לוקאס גאושו, פיראס מוגרבי, גונתן לוקה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort