יורו הנשים: שוויץ נשארת בחיים לאחר מהפך בתום 102 דקות

לאחר המפלה מול אוסטריה, שוויץ משיגה מהפך וניצחון חשוב, בתום קרב אגרסיבי מול איסלנד, שכלל פציעות מדאיגות שהובילו לתוספת זמן ארוכה במיוחד

המחזור השני של האליפות המשיך הערב בבית ג', בקרב בין שתי המאוכזבות של המחזור הקודם. שוויץ ואיסלנד, שספגו הפסדים על חודו של שער מול אוסטריה וצרפת, קיוו להשיג נקודות ראשונות בטורניר זה.

המאמנת הגרמנית של נבחרת שוויץ-מרטינה פון טקלנברג, ביצעה מספר שינויים בהרכב שהפסיד בהפתעה מול אוסטריה, כשהשינוי הבולט היה הצבתה של הבלמית ג'אנה ברונר במרכז ההגנה, לאחר שעלתה כמחליפה במחצית הראשונה של המשחק הקודם. גם נבחרת הנשים של איסלנד זכתה לעידוד קולני מאוהדיה המקומיים והצבעוניים, שכמו ביורו הגברים, הגיעו בכמויות מרשימות.

דקות הפתיחה היו שייכות לבנות באדום המסורתי של שוויץ, שהשאירו את הכדור באזור הרחבה האיסלנדית. אך המסירה האחרונה, כמו גם היכולת של שחקניות ההתקפה להשתלט על מסירות טובות, לקו בחסר. המצב המסוכן הראשון במשחק היה דווקא של הבחורות מאיסלנד, לאחר הרמה מכדור חופשי בדקה ה-10, אליו הגיעה-דגני ברינייארסדוטיר, שהתרוממה מעל כולם וסיפקה נגיחה טובה, אך הכדור עבר מטר וחצי מעל המשקוף.

המשחק התנהל על מי מנוחות בלשון המעטה, עד הדקה ה-25, לאחר התקפה שוויצרית מסוכנת, במהלכה הכדור חלף מעל כל הראשים ברחבה, הגיע עד לאגף השמאלי, לשם הגיעה נואלי מרטיז הזריזה, שסיפקה בעיטה שפספסה את המסגרת. כעבור חמש דקות, התקפה מסוכנת של הבנות בכחול הסתיימה בכניסה טובה של פאנדיס פרידריקסדרוטיר לרחבה, אך הספק בעיטה ספק מסירה של החלוצה, נעצרה בידיה הבטוחות של ג'אאל טלמן.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בדקה ה-32, החלוצה הנהדרת של איסלנד כבר הייתה יותר מדויקת. כדור עומק מופלא של ברינייארסטודיר, שלח את פרידריקסדרוטיר אל תוך הרחבה, על מנת לשחרר בעיטה שטוחה ומדויקת שהכניעה את השוערת. 0:1 לאיסלנד. 

בדקה ה-41, מסירת עומק מצוינת, מצאה את ראשה של יונסדאוטיר הלא מכוסה, שנגחה מעל השער. כעבור דקה הגיע השוויון השוויצרי. כדור עומק מצוין של מרטינה מוסר, מצא את רמונה בקמן פנויה באגף השמאלי. החלוצה של צ'לסי העבירה כדור טוב למרכז, שם הייתה לארה דיקנמן, שבעטה בחוזקה כדור בו השוערת רק הצליחה לגעת בדרך לרשת. 1:1, תוצאת המחצית.

שער היתרון של פדידריקסטדוטיר (הטוויטר הרשמי -יורו נשים 2017)

15 שניות מפתיחת המחצית השנייה, ג'וניסדוטיר הכניסה כדור טוב לרחבה, אך הנגיחה של בריינרסדוטיר פספה את המסגרת. בדקה ה-50, התקפה שוויצרית הסתיימה בבעיטה מאכזבת של מריץ, שנעצרה בידיים של השוערת-גונרסדאוטיר. הבחורות באדום הגבירו את הקצב, לאחר שכעבור דקה, כדור עומק מצוין פספס את דיקנמן במעט, לאחר שזו ספק הוכשלה ברחבה ולא זכתה להתייחסות.

עוד חצי דקה חלפה עד שהגיע המהפך. התקפה מצוינת הסתיימה בהגבהה מדודה של מריץ לראשה של-רמונה בקמן, שנגחה את הכדור לרשת. 2:1 לשוויץ.

המשחק הפך לאגרסיבי במיוחד לאחר שבטווח של דקות; גם הקפטנית האיסלנדית-גונרסדאוטיר וחבתרה ג'ונאסדאוטיר, כמו גם השוערת השוויצרית-טלמן ספגו חבלות קשות שעצרו את המשחק. הראשונה לאחר תיקול חריף שנעשה עלייה וזכה להתעלמות השופטת, בעוד השוערת וה-ווינגרית האיסלנדית עלו ביחד לכדור גובה ונתקלו זו בראשה של זו.

טלמן פתחה את ראשה ונאלצה לקבל טיפול במשך מספר דקות, בעודה מעולפת. לאחר טיפול ממושך, טלמן הצליחה להתרומם למצב ישיבה, בזמן שנחבשה, שברקע קול מחיאת הכפיים של כלל יושבי האצטדיון. לאחר שנחבשה, השוערת התעקשה להישאר על המגרש ונהנתה בחיוב.

בדקה ה-70, המשחק בין שתי האומות שוחרות השלום הללו, המשיך להיראות כמו שדה קרב, לאחר שגם המחליפה-אלברטסדוטיר-ספגה חבלה, אך הפעם זו התאוששה במהירות. מכאן שתי הקבוצות, בעיקר הבנות האיסלנדיות, המשיכו לבעוט אחת בשנייה, כשהשופטת הרוסייה לא מספקת השפעה פדגוגית ראויה. בדקה ה-73, דיקנמן ביצעה מהלך יפה שהסתיים במסירה טובה לעבר בקמן, אך הכדור עבר מעט מעל ראשה.

בדקה ה-76, פרידריקסדוטיר פילסה לעצמה דרך באלגנטיות, בדרך לבעיטה מ-20 מטרים שעברה ליד העמוד הימני. ככל שהדקות חלפו, הלחץ גבר בצד האיסלנדי, אך הבנות התקשו להגיע למצבים. עקב הזמן הארוך שנלקח על מנת לטפל בפצועות, השופטת הוסיפה 11 דקות תוספת זמן!

5 דקות ועשרים שניות בתוך זמן הפציעות, רמונה בקמן סיפקה מבצע מופלא, בסיומו שחררה בעיטה שכבר הכניעה את השוערת, אך נעצרה במשקוף השער. בדקה ה-97, ערבוביה מסוכנת ברחבה של שוויץ, הסתיימה בעקב מחוכם של גונרסדאוטיר, שהורחק ממש על קו השער. בדקה ה-99, התקפה מתפרצת עם נחיתות הגנתית מצד איסלנד,  הסתיימה במסירה טובה של בקמן למחליפה-איבגובן, אך השוערת יצאה היטב והצליחה לקלוט את הכדור.

עד הסיום בתום 102 דקות של כדורגל, השוויצריות שמרו על היתרון ושחררו אנחת רווחה ענקית, לאחר שחזרו לחיים בקרב על ההעפלה לשלב הבא.

מהפך גדול וניצחון חשוב לשוויץ בתום משחק אגרסיבי וארוך (הטוויטר הרשמי-יורו הנשים)

 

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort