מכבי חיפה לנוער – לאן?

את העונה האחרונה במחלקת הנוער של מכבי חיפה יכולים לסמן ב-וי ענק, הם זכו שוב באליפות עם תצוגות תכלית נהדרות, שלושה שחקנים במהלך העונה הוקפצו לבוגרת(מוחמד עוואד, עמית זנטי ואיתן וולבלום), כשהליגה הייתה גמורה לקבוצה הבוגרת שולבה בה עוד מספר שחקני נוער, השתתפות מעוררת כבוד בליגת האלופות עם הגעה עד לשלב הפלייאוף(אם היו עוברים את דורטמונד היו מגיעים לשלב שמינית הגמר).

לאחר עונה מוצלחת כזאת וכאשר גם מוחמד אבו-פאני ויהב גורפינקל הצטרפו רשמית לסגל של הקבוצה הבוגרת נשאלת השאלה מה יהיה עם קבוצת הנוער, אומנם במועדון החליטו להצמיד בנאדם שיהיה אחראי על כל המעבר של שחקני הנוער מקבוצת הנוער אל הקבוצה הבוגרת(נוכחנו לגלות שהמעבר מאוד קשה במכבי חיפה לשחקני הנוער) אבל השאלה האם באמת אותו אדם יצליח לעשות את העבודה כמו שצריך, בעצם אפשר להגיד שהאחרונים שיצאו מהנוער של מכבי והתבלטו הם חמד, כיאל ורפאלוב.

כמו שקרה הרבה בשנים האחרונות שחקני נוער שעולים מקבוצת הנוער לקבוצה הבוגרת לא מצליחים למצוא את עצמם וכמעט לא מקבלים דקות משחק, נטע לביא שעלה לפני שנתיים הצליח למצוא מקום של קבע בהרכב אצל רוני לוי אך בעונה שעברה הוא ירד לספסל לאחר שלא הצליח לשמור על אותה יציבות כמו בעונתו הראשונה, ג'אבר עטאא שדובר עליו כאחד השחקנים הכשרוניים של הקבוצה ואפילו היה לקפטן הנבחרת האולימפית גם הוא לא מצא את דרכו בקבוצה ועזב את הקבוצה, איסמעיל ריאן היה מושאל שנתיים לקבוצות כמו הפועל עכו ובני סכנין ובעונה אשתקד שיחק רק 4 משחקים תחת הדרכתו של גיא לוזון ובינתיים הוא נמצא בהליכים משפטיים מול המועדון לאחר שהמועדון הודיע לו על שחרור, שון ווייסמן חזר העונה לקבוצה לאחר השאלה למכבי נתניה בעונה האחרונה ויירצה להוכיח שמקומו בסגל, שובל גוזלאן נמכר לקריית שמונה לאחר שהיה מושאל אליה בחצי העונה האחרונה.

האם גם העונה הירוקים יחוו רגעים כאלה? (האתר הרשמי של מכבי חיפה)

מכבי חיפה החליטו לעשות מהלך כדי לנסות לשמר כמה שיותר שחקני נוער ולעקוב אחריהם בצורה נכונה כאשר סיכמו עם הפועל ר"ג, הפועל עפולה והפועל נצרת-עילית על שיתוף פעולה בו בעצם מכבי שולחת שחקני נוער להשאלות לקבוצות הנ"ל ובעצם הם ישביחו את השחקנים וייתנו להם דקות משחק, ככל שהשחקנים יקבלו יותר דקות משחק כך סכום ההשאלה ייפחת, בנוסף מכבי בחרה בקבוצות אלה בגלל המאמנים של הקבוצות אריק בנאדו, ראובן עטר וירון הוכנבוים הדוגלים בשיתוף שחקני צעירים ובנוסף בנאדו ועטר הם בוגרי המועדון ובכך הם יודעים בדיוק איך במכבי חיפה עובדים.

לאחר בדיקה קטנה על סגל קבוצת הנוער בעונה שעברה ואיפה הם אמורים לשחק העונה:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

רועי פוקס – שוער הקבוצה נשאר גם העונה בקבוצת הנוער כחריג גיל.

יונתן לוי – עלה לסגל של הבוגרת באופן סופי ובינתיים נשאר בקבוצה הבוגרת כחלק מהסגל המורחב.

פיטר אליאס – המגן הימני של הקבוצה עבר בהשאלה לנצרת עילית.

סהר דבח – נשאר בקבוצת הנוער

עופרי ארד – הבלם המוכשר שעניין בעבר את לסטר סיטי האנגלית עבר לשחק בהפועל ר"ג.

מוחמד אבו-פאני – הקשר המצויין הצטרף לסגל הבוגרת.

ים כהן – נשאר בקבוצת הנוער.

איתן וולבלום – הועלה לסגל הבוגרת.

עמית זנטי – הועלה לסגל הבוגרת.

מיכאל בן ברוך – נשאר בקבוצת הנוער כשחקן חריג גיל.

מוחמד עוואד – הועלה לסגל הבוגרת.

אבו פאני ועוואד חוגגים ניצחון בליגת האלופות בעונה שעברה, האם השנה יחגגו שערים בבוגרת? (מכבי חיפה האתר הרשמי)

יהב גורפינקל – הועלה לסגל הבוגרת, היה כבר בדרך לנצרת עילית אבל נכון לכרגע נשאר בסגל הבוגרת.

אדם אבו ג'נב – נשאר בקבוצת הנוער

ליעד מרדכי – עבר בהשאלה לעירוני נשר.

ליעד מרדכי עובר לעירוני נשר (הפייסבוק של עירוני נשר)

ג'יג'י דרסיליה – נשאר בקבוצת הנוער.

אלון אזוגי – נשאר בקבוצת הנוער.

נאל אבו זלף – נשאר בקבוצת הנוער

מחמוד ג'אבר – נשאר בקבוצת הנוער

יקיר חילאי – נשאר בקבוצת הנוער

איאס ארעף – הועבר בהשאלה לנצרת עילית.

איאס חותם על חוזה במכבי חיפה ומושאל לנצרת עילית (האתר הרשמי של מכבי חיפה)

גל קעתבי – נשאר בקבוצת הנוער

דולב בורה – נשאר בקבוצת הנוער

אופק נדיר – נשאר בקבוצת הנוער

שניר טליאס – נשאר בקבוצת הנוער.

מרשימה זאת אפשר לראות שרוב השחקנים הבכירים של מחלקת הנוער הועלו לקבוצה הבוגרת או לחלופין הושאלו לקבוצות אחרות כדי לקבל דקות משחק, ואפשר להגיד שבינתיים היד עוד נטויה. איתי מורדכי המאמן שקיבל כבר את ברכת הדרך על עוד עונה בירוק ייצטרך לבנות סגל חדש מהרבה שחקנים שיעלו מקבוצת נערים א' של המועדון ועם הסגל שנשאר לו מהעונה האחרונה(שרוב השחקנים לא קיבלו הרבה דקות משחק) ולראות איך מפה לא זוכים שוב בליגה כי זה צריך פחות לעניין אלא איך מפה מעלים כמה שיותר שחקנים לקבוצה הבוגרת שהתבלטו בה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית