ב"ש משלימה את המשימה ועולה לסיבוב הבא

שלב המוקדמות השני של ליגת האלופות לקראת סיומו , והפועל באר שבע יצאה להונגריה במטרה ברורה כפי שהבטיח בשבוע שעבר מאמנה ברק בכר, לעלות שלב ולא להסתבך לאחר ניצחון קטן ולא משקף את הלחץ של האדומים.

ברק בכר נתן רמז לבאות כאשר עלה עם הרכב התקפי שבא לעשות לחץ ולסיים את המשחק , מיכאל אוחנה עלה ב-11 במקומו של מהראן ראדי ושאר שחקני ההרכב נשמרו מהשבוע שעבר , הונבד גם כן לא עלתה עם הפתעה בהרכב למעט החילוף המחייב של המגן הימני כאשר איקנה נפצע במהלך השבוע ובמקומו עלה לאזצקו .

הפועל באר שבע פתחה את המשחק בסערה והפעילה לחץ כבד על בודפשט הונבד. כבר בדקות הראשונות כדור עומק מצא את ידו של שחקן בודפשט ובכדור החוזר אוחנה נתפס בידו והורד לדשא. בן סהר החמיץ מצב קורץ כבר בדקות הפתיחה כאשר טוני וואקמה פרץ בצד שמאל של הרחבה ושלח כדור רוחב יוצא מן הכלל שמצא את סהר שמול השוער החטיא ברשלנות.
אבל השכר של האלופה לא איחר לבוא בדקה ה-12 , בן סהר שוב במרכז העניינים , החלוץ המצויין נשלח למרכז הרחבה למצב אחד על אחד מול השוער שהתמהמה מעט ומצא את הקורה הימנית , למזלו של סהר אוגו הגיח מאחור והשלים את המשימה , 1:0 מוצדק לאדומים לאחר לחץ כבד.

ג'ון אוגו נתן את הסיפתח למשחק (הפייסבוק הרשמי של הפועל ב"ש)

שוב טוני וואקמה , השחקן שעמד במרכז הסאגה של המעבר לסין ולבסוף נישאר אדום הוכיח לכולם למה כל כך הרבה קבוצות פונות לברקת בנוגע אליו, מליקסון מצא את הניגרי מחוץ לרחבה באגף שמאל והחלוץ המצויין חתך ימינה ושיגר בעיטה אדירה לחיבור הרחוק , 2:0 לאדומים ובקלילות כמעט מבטיחים את השלב הבא.
באר שבע מאבדת את החלוץ הראשון שלה , בן סהר הגיע למצב קורץ מול השוער ההונגרי אך בניסיון לעבור אותו בן סהר נחת לא טוב על הכתף וההבחנה הראשונית מראה על פריקת כתף , אליניב ברדה נכנס במקומו של סהר בדקה ה-36.

בהארכת הזמן של המחצית הראשונה הפועל באר שוב כמו במשחק הקודם מחזירה את הונבד למשחק מטעיות קטנות , בן ביטון שמר על לאנזאפמה בפינת הרחבה כאשר האיטלקי עם הגב לשער תיקול חשוד והצגה טובה הובילו לשריקת פנדל לטובת ההונגרים , לאנזפאמה ניגש לבעוט והשלים את המלאכה , 2:1 במחצית.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

המחצית השנייה החלה עם ניחוח אחר , הלחץ של באר שבע ירד והונבד החלה להיכנס לעניינים. בעיטות מסוכנות של הונבד שורקות ליד השער של חיימוב וניראה כי באר שבע נכנסה למן שאננות שלא מאפיינת אותה , בעיקר שלא באירופה , ולחץ כבד של הונבד גורם לה לחשוב שהיא עדיין יכולה לעשות את זה.

שוב פציעה של באר שבע ושוב זה אליניב ברדה מעורב , כנראה מתיחה של חלוץ באר שבע גורם לברק בכר לסיים את החילופים שלו כבר בדקה ה-60 , החלוץ שהחליף את סהר הפצוע ניפצע בעצמו ובמקומו נכנס מוחמד גאדיר , באר שבע מאבדת מימד של ביטחון ומהירות בהתקפה והחלוץ ה-3 בעדיפותו נכנס למשחק.
באר שבע ממשיכה להסתבך , הגבהה נהדרת של לאנזפאמה למרכז הרחבה יוצרת בלבול ברחבה ומוצאת בדרך פלא את בארייאש שבועט במין בעיטה אחרונית ללא יכולת לראות את השער , לפינה של חיימוב וזה 2:2 , עוד שני שערים בלבד ובודפשט עושים את הבילתי ייאמן.

טוני וואקמה עם צמד (הפייסבוק הרשמי של הפועל ב"ש)

באר שבע בעטה בדלי שוב ושוב במהלך המחצית השניייה מצבים טובים של גאדיר מצאו את הדרך החוצה  , הבולט בינהם היה כאשר החלוץ רץ לבדו כ-30 מטרים לעבר השער ובעט לבסוף מזווית קשה לגופו של השוער למרות שוואקמה היה על הריבאונד הניגרי מצא את הכדור ביציע ולא ברשת ההונגרית.
אך וואקמה מחפר על ההחמצה האיומה ומבצע שער כמעט לבד במהלך מהחצי , וואקמה עבר שחקן אחד והתקדם בדהירה לעבר השער מצא את מיכאל אוחנה שביצע איתו דאבל פס , וואקמה שוב עבר שחקן הונגרי חתך ימינה במהלך שמאפיין אותו יותר מכל ובעט בעיטה שטוחה ומדוייקת לשער, 3:2 אדום ובאר שבע חתמה סופית את העלייה בדקה ה-85. וזה 5:3 בסיכום שני המשחקים

בשלב הבא באר שבע תפגוש את לודוגרץ הבולגרית שקודם לכן השלימה את העלייה עם ניצחון על ז'אלגיריס עם 4:1 במשחק השני לאחר שהפסידו 2:1 במשחק השני.

הפועל באר- שבע משיגה ניצחון כפול ועולה לשלב הבא (הפייסבוק הרשמי של הפועל ב"ש)

יתר משחקי הערב בסיבוב המוקדמות השני (העולה במודגש)

דודלאנג' (לוקסמבורג) – אפואל ניקוסיה (קפריסין) 1:0 (2:0)

רוזנבורג (נורבגיה) – דאנדוק (אירלנד) 1:2 לאחר הארכה. (2:3)

פ.צ קופנהגן (דנמרק) – ז'ילינה (סלובקיה) 2:1 (3:4)

לודוגורץ (בולגריה) -ז'לגיריס וילנה (ליטא) 1:4 (3:5)

לגיה ורשה (פולין) – מרייהמן (פינלנד) 0:6 (0:9)

* בסוגריים התוצאה בסיכום שני המשחקים

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort