ניצחון קליל לצהובים בפתיחת העונה האירופית

מכבי תל-אביב ניצחה הערב 0:2 את טירנה האלבנית במשחק הראשון של הסיבוב הראשון בליגה האירופית. ג'ורדי קרויף יכול להיות מרוצה מהניצחון ומהעובדה שהאלבנים לא הצליחו להבקיע שער חוץ. בנוסף, המאמן ההולנדי יכול להיות מרוצה מהיכולת של שחקניו, ובעיקר מההשתלבות של שחקני הרכש החדשים. לצהובים כבשו: יהונתן כהן (27) ואלי דסה (64). הגומלין ייערך בשבוע הבא. בהמשך, יתר משחקי הערב.

מוקדם יותר הערב בית"ר ביצעה מהפך אדיר וניצחה 3:4 את ושאש ההונגרית

לפני המשחק:

אמנם פתיחת הליגות המקומיות באירופה עוד רחוקה, אך המוקדמות למפעלים האירופיים החלו השבוע. מכבי תל אביב שהפסידה בגמר הגביע מול בני יהודה נאלצה להתחיל את המסע לשלב הבתים בליגה האירופית כבר בשלב הראשון. הצהובים הוגרלו לשחק מול מחזיקת הגביע האלבני, KF טירנה שחוותה עונה נוראית שהסתיימה בירידה לליגה המשנה. מכבי מקווה לא להיתקל בקשיים ולנצל את פערי הרמות ביניהן, לפחות על הנייר, כדי לעלות לשלב הבא ולהתקרב לשלב הבתים במפעל אירופי שנה שלישית ברציפות. על הקווים אצל הצהובים, ג'ורדי קרויף, ובהרכב יש שמות חדשים כמו עומר אצילי, יונתן כהן ואופיר דוידזאדה.

האלבנים שיחקו כבר בעבר מול נציגה ישראלית. הייתה זו הפועל באר-שבע, והאדומים מבירת הנגב ניצחו אותה בשני המשחקים. שש פעמים נפגשה קבוצה אלבנית מול קבוצה ישראלית ובכל המקרים ידם של הישראלים הייתה על העליונה, כשמלבד הפועל באר-שבע, גם בני סכנין והפועל תל-אביב שיחקו מול יריבה אלבנית (פרטיזני). עם זאת, האלבנים אינם בשר תותחים ותעיד על כך התבוסה שהנחילה הנבחרת הלאומית לנבחרת ישראל בתחילת החודש.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
ההרכב הרשמי של הצהובים (האתר הרשמי של מכבי תל-אביב)

מהלך המשחק:

לפני שריקת הפתיחה הצהובים ערכו טקס פרידה מחלוץ הקבוצה בעונות האחרונות, טל בן חיים שחתם השבוע בספרטה פראג הצ'כית. כעת יש רק טל בן חיים אחד שלובש את מדי סגנית האלופה הישראלית.

דקה 4: הזדמנות ראשונה של הצהובים. אלי דסה פרץ באגף הימני ומצא בכדור רוחב נהדר את שלומי אזולאי שנותר ללא כיסוי במרכז הרחבה. אך הקשר בזבז את המצב כשלא הצליח להוציא מרגליו בעיטה ראויה.

דקה 16: שיתוף פעולה טוב בין אצילי, קיארטנסון ואזולאי הסתיים עם ביצוע לא טוב של האיסלנדי, שעד כה נשמר בצורה טובה ע"י ההגנה האלבנית.

דקה 23: אלי דסה שמתחילת המשחק עולה פעמים רבות להתקפה, ניצל שוב את המהירות שלו והגביה כדור נהדר לראשו של יהונתן כהן. אך השחקן שחזר מהשאלה אצל בני יהודה נגח מחוץ למסגרת.

דקה 25: עומר אצילי ניסה להבקיע עם כדור מחוץ לרחבה של האלבנים, אך הבעיטה שלו פספסה את המסגרת של ליקה בשני מטרים.

דקה 27:  מכבי עולה ליתרון 0:1. שער בכורה ליהונתן כהן במדי הצהובים. קיארטנסון השאיר לקשר הצעיר, שממרחק של 20 מטרים סובב ברגל שמאל לפינה הימנית בשערו של ליקה חסר האונים.

יהונתן כהן מעלה את הצהובים ליתרון (האתר הרשמי של מכבי תל-אביב)

דקה 29: מכבי רוצה להכפיל את התוצאה ולנסות לסיים את ההתמודדות כבר הערב, ושתי דקות לאחר השער הראשון היא הייתה קרובה לזה. דוידזאדה במשחקו הרשמי הראשון תחת קרויף, מצא את קיארטנסון ברחבה, האיסלנדי בעט בסיבוב וסחט הצלה נהדרת מצד השוער האלבני.

0:1 לצהובים במחצית (האתר הרשמי של מכבי תל-אביב)

מחצית שנייה:

דקה 54: כדור קרן טוב של אצילי מגיע לראשו של קיארטנסון שמ-7 מטרים החמיץ את המסגרת.

דקה 57: אצילי שהיה חלש במחצית הראשונה, החל להשפיע על מהלך המשחק, ושלוש דקות אחרי ההרמה הטובה לראשו של האיסלנדי הוא מצא במסירת עומק נהדרת את שלומי אזולאי. הקשר השתלט על הכדור על סף הרחבה ושחרר כדור חזק תוך כדי סיבוב, אך הכדור לא מצא את המסגרת.

דקה 64: מכבי עולה ליתרון 0:2. אופיר דוידזאדה קיבל את הכדור בנגיעה מקיארטנסון ומצא בכדור רוחב שטוח את אלי דסה בצד השני של הרחבה. המגן של הצהובים לא התבלבל והבקיע את השער השני של מכבי במשחק.

התקפה נהדרת של הצהובים מכפילה את התוצאה (האתר הרשמי של מכבי תל אביב)

דקה 77: לראשונה במשחק, האלבנים איימו על שערו של ראיקוביץ', בניסיון להבקיע שער חוץ יקר. ריי קילימי שעלה למגרש דקה קודם לכן, ניסה את מזלו עם בעיטה מזווית קשה, אך השוער הסרבי היה עירני והדף לקרן.

דקה 84: יהונתן כהן היה קרוב להשלים צמד, אחרי שקיבל כדור רוחב נהדר מדוידזאדה, אך הבעיטה שלו הייתה גבוהה מדי ופספסה את המסגרת.

דקה 89: דקה לפני סיום המשחק האלבנים היו קרובים להבקיע שער חוץ יקר שהיה מסבך את הצהובים בגומלין. בעיטה מסוכנת מאוד של ארנדו קראבצ'י חלפה סמוך מאוד לקורה של ראיקוביץ' והחזירה את הצבע לפניו של קרויף.

הרכבים:
מכבי ת"א: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה, טל בן חיים, איתן טיבי, אופיר דוידזאדה, שרן ייני, אייל גולסה (אליאל פרץ, 65), שלומי אזולאי, עומר אצילי (ברק יצחקי, 72), יונתן כהן, וידאר קיארטנסון (ארון שוינפלד, 79)

טיראנה: איליון ליקה, דוריאן קרצ'יקו (ריי קילימי, 76), מרווין טורטולי, דייויד דומג'וני, אריון הושלארי, אלבי דוקה, רובן אקווה, ארנדו קראבצ'י, אלבי ברישה (פיורלב דליאי, 67), ג'וניור סנטאמו, מרבייל אנדוקיט.

ניצחון חשוב לצהובים בפתיחת הקמפיין האירופי (האתר הרשמי של מכבי תל אביב)

משחקים נוספים ששוחקו הערב בסיבוב הראשון של הליגה האירופית:

אוד גרינלנד (נורבגיה) – בלמינה (צפון אירלנד) 0:3

סאצ’חרה (גיאורגיה) – אלטאך (אוסטריה) 1:0

סנטה קולומה UE (אנדורה) אוסייק (קרואטיה( 2:0

זריה (מולדובה) FK סראייבו (בוסניה( 1:2

זירה (אזרבייג’אן)-דיפרדאנז’ (לוקסמבורג) 0:2

לבסקי סופיה (בולגריה) – סוטייסקה (מונטנגרו) 1:3

אא”ק לרנקה (קפריסין) – לינקולן (גיברלטר) 0:5

האוגסונד (נורבגיה) – קולריין (צפון אירלנד) 0:7

פולה אש (לוקסמבורג) – מילסאמי אורחיי (מולדובה) 1:2

באלה טאון (ווילס) – ואדוז (ליכטנשטיין, מטעם הליגה השוויצרית) 2:1

קונאס קיי (ווילס) –HJK  הלסינקי (פינלנד) 0:1

וויוודינה (סרביה) – רוזומבורוק (סלובקיה) 1:2

מידטיילנד (דנמרק) – דרי סיטי (אירלנד) 1:5

שקנדרבאו (אלבניה) – סנטה ג’וליה (אנדורה) 0:1

נורקופינג (שבדיה) – פרישטינה (קוסובו) 0:5

קלאקסוויק (איסלנד) – אי”ק סולנה (שבדיה) 0:0

שירוקי (בוסניה) – אורדבאסי (קזחסטן) 0:2

הכוכב האדום בלגרד (סרביה) – פלוריאנה (מלטה) 0:3

מלאדוסט לוצ'אני (סרביה) – אינטר באקו (אזרבייג’אן) 3:0

טרה פנה (סן מרינו) – רבוטניצקי סקופיה (מקדוניה) 1:0

דומז’אלה (סלובניה) – פלורה טאלין (אסטוניה) 0:2

מלאדוסט פודגוריצה (מונטנגרו) – גנדזאסאר (ארמניה) 0:1

ולטה (מלטה) – פולוגור (סן-מרינו) 0:2

סיינט ג’ונסטון (סקוטלנד) – טראקו (ליטא) 2:1

ריינג’רס (סקוטלנד) – פרוגרס (לוקסמבורג) 0:1

קרוסיידרס (צפון אירלנד) – לייפאיה (לטביה) 1:3

ז’לזניצ’אר (בוסניה) – זטה (מונטנגרו) 0:1

לך פוזנאן (פולין) – פליסטר (מקדוניה) 0:4

וידאוטון (הונגריה) – באלזאן (מלטה) 0:2

סיינט ג'וזפס (גיברלטר) – אא"ל לימסול 4:0

רייקיאוויק (איסלנד) – סיינאיוקי (פינלנד) 0:0 – ממפגש זה תגיע היריבה העתידית של מכבי ת"א, אם זו תעפיל לשלב הבא.

סטיארנאן (איסלנד) – שמרוק רוברס (אירלנד) 1:0

 

 

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort