הצהרת כוונות בניחוח ספרדי

הנבחרת הצעירה של ספרד פתחה הערב את הופעותיה באליפות אירופה עם הצהרת כוונות אדירה. חמישה שערים לרשת של מקדוניה האומללה לא הותירו סיכוי למי שהעפילה לראשונה בתולדותיה למפעל. לספרדים כבשו אסנסיו (שלושער), סאול ודאולפאו (פנדל). בעקבות הניצחון ספרד עלתה לראשות בית ב', כשהיא מקדימה את פורטוגל שניצחה קודם לכן את סרביה בתוצאה 0:2 בזכות הפרש שערים עדיף. ביום שלישי שתיהן ייפגשו לקרב שעתיד לקבוע את גורל הבית, בעוד שתי המפסידות ייאבקו ביניהן על הניסיון להציל את התחרות.

חגיגה ספרדית בפתיחת אליפות אירופה (הטוויטר הרשמי של הטורניר)

לפני המשחק:

אחרי שהדהימו את צרפת במוקדמות והעפילו על חשבונם לטורניר, המקדונים שללא ספק נחשבים לקבוצה המפתיעה ביותר שהעפילה ליורו הצעירות, רוצים להיות הסוס השחור של האליפות, כבר בטורניר הבכורה שלהם. אך מקדוניה הוגרלה לבית המוות שכולל את ספרד, פורטוגל וסרביה, שכזכור רק אחת מהן תעלה אוטומטית לחצי הגמר, בעוד הסגנית תתפלל למאזן טוב יותר משל שתי הסגניות האחרות כדי להצטרף לארבע האחרונות. חניכיו של בלאגויה מילבסקי ינסו לגנוב נקודות מאחת הגדולות ולהימנע מהתרחיש הצפוי של סיום במקום הרביעי בבית.

מנגד, היריבה שניצבת מולה היא ספרד, אולי הנבחרת החזקה בתחרות שרוצה להשיב לעצמה את התואר אחרי שזכתה בשנת 2013, אך ראתה את שבדיה מניפה את הגביע לפני שנתיים. הספרדים שמתהדרים בסגל כשרוני שכולל את מרקו אסנסיו, סאול, חוסה לואיס גאיה, דני סוארס ואחרים, התקשו במוקדמות והעפילו רק אחרי ניצחון בפלייאוף על אוסטריה. אלברט סלאדס מקווה שחניכיו יציגו כושר טוב יותר כדי להימנע מהדחה מוקדמת. מה שלא טרם להכנות של הנבחרת היא הבשורה המרה על התפשטות חוזרת של תאים סרטניים בגופו של ייראיי אלבארז שנאלץ לשוב הביתה.

ההרכבים הפותחים (הטוויטר הרשמי של הטורניר)

 מהלך המשחק:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

דקה 3: ספרד פתחה את המשחק בסערה. סאול ניגז לקח את הכדור במרכז המגרש, רץ לעבר השער של המקדונים ושיחרר כדור מ-25 מטרים, אך הבעיטה הייתה חלשה ולא סיכנה את אלכסקובסקי.

דקה 12: ספרד עולה ליתרון 0:1. אחרי שנראה שהלחץ של הספרדים נרגע ושהמקדונים מתחילים להיכנס לקצב, ספרד היכתה ועלתה ליתרון. מרקו אסנסיו בנה את המהלך והעביר כדור לסאול. הקשר הנהדר של אתלטיקו השלים מספרת אדירה לשער של אלכסקובסקי שנאלץ להוציא כדור ראשון מהרשת.

סאול מעלה את הספרדים ל-0:1 (הטוויטר הרשמי של הטורניר)

דקה 16: ספרד עולה ליתרון 0:2. אחרי שבישל לסאול, גם מרקו אסנסיו רוצה להיות חתום על שער במשחק הבכורה ביורו. הקשר הנהדר שהבקיע רק לפני שבועיים בגמר ליגת האלופות שחרר כדור אדיר לחיבורים והשוער המקדוני לא הצליח למנוע מהספרדים את השער השני במשחק.

דקה 24: ספרד ממשיכה ללחוץ, כשהפעם שיתוף פעולה בין דאולפאו לסנדרו רמירז כמעט והסתיים ברשת, אך האחרון לא הצליח להמשיך את מסירת הרוחב המצוינת שקיבל משחקן הכנף של אברטון.

דקה 25: התקפה ראשונה מסוכנת של המקדונים. הקפטן דויד באבונסקי חלף על ההגנה הספרדית והעביר כדור למרקובסקי  שבעט את הכדור מחוץ למסגרת.

אלוף אירופה הטרי מעלה את ספרד ל-0:2 (הטוויטר הרשמי של הטורניר)

דקה 34: ספרד עולה ליתרון 0:3. ג'רארד דאולפאו ניגש לבעוט את כדור העונשין. הקפטן זרק את השוער לכיוון אחד ובעט את הכדור לכיוון השני. ספרד מתעללת במקדונים.

מחצית שנייה:

דקה 54: ספרד עולה ליתרון 0:4. אסנסיו שוב מוצא את הרשת. הקשר הנהדר קיבל את הכדור באגף השמאלי אחרי שחבריו לנבחרת חטפו את הכדור. אסנסיו חלף על פני ההגנה הרעועה של המקדונים ושחרר כדור אדיר לשער של המקדונים.

דקה 56: שתי דקות אחרי השער הרביעי של הספרדים, המקדונים ניסו להבקיע שער ניחומים. אך שתי ההזדמנויות האדירות של ניקולוב ובאבונסקי לא הצליחו להכניע את השוער הספרדי.

דקה 72: ספרד עולה ליתרון 0:5. הקשר של הבלאנקוס עושה כרצונו על הדשא בפולין. מבצע אישי של אסנסיו הסתיים בבעיטה חזקה נוספת לרשת של אלכסקובסקי, שרק רוצה שהשופט ישרוק לסיום המשחק. שלושער אדיר לאסנסיו שממשיך את העונה המדהימה שלו. האם גם הפעם זה יסתיים בתואר?

הכוכב של הספרדים הערב (הטוויטר הרשמי של התחרות)

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort