פינת ההעברות של JSport: יום שני 5.6

העברות שהושלמו:

*דייבי סלקה חלוצה של לייפציג בן ה-22 חתם בהרטה ברלין תמורת כ-9 מיליון ליש"ט

RELATED POSTS

* בלמה בן ה-26 של פלמייראס, ויקטור הוגו, עבר לפיורנטינה בסכום שלא פורסם

* עוד החתמה מעניינת של בורוסיה דורטמונד שממשיכה לחטוף את הצעירים המבטיחים ביותר באירפה. דן-אקסל זגאדו, בלמה בן ה-18 של פ.ס.ז'. עבר לגרמנים בהעברה חופשית אחרי שלא חידש את חוזהו בבירת צרפת.

* כריסטיאן נובואה, קשרה של רוסטוב, עבר לזניט כשחקן חופשי. פרטי העסקה לא פורסמו ונובואה חתם על חוזה ל-3 שנים.

 

כריסטיאן נובואה – החתמה ראשונה של מנצ'יני (הטווטר הרשמי של זניט)

* אייאקס ממשיכה לגייס כשרונות לאקדמיה. ויקטור ינסן (קשר התקפי, בן 17, פ.צ. קופנהאגן) הוא השם החדש שיתחיל בקבוצת הנוער של המועדון. הוא עובר תמורת 2 מ' יורו.

שמועות:

* קרים רקיק בדרכו ממארסיי להרת'ה ברלין שצריכה לסכם עם הצרפתים על סכום ההעברה

* הכישרון הצעיר של יובנטוס, מואיז קין, מועמד להגיע בהשאלה לפ.ס.וו איינדהובן

* דורטמונד ומארסיי נמצאות במעקב אחרי מריו באלוטלי שמסיים בסוף החודש את חוזהו בניס

* אחרי שמנצ'סטר סיטי, צ'לסי וליברפול רדפו אחרי בלמה של סאות'המפטון, ורג'יל ואן דייק, הוא בחר באחרונה בתור היעד הבא שלו. לפי מקרי עבר לא צפויים להיות קשיים בסיכום בין המועדונים שהעבירו ביניהם לא מעט שחקנים (ללאנה, מאנה, לוברן ועוד)

* חבר חדש לחמד וכיאל? שחקנה הצעיר של צ'לסי טאמי אברהאם שהושאל לבריסטול סיטי העונה וכיכב במדיה מועמד להגיע בהסכם דומה לברייטון

* קאמבק מהיר? זדנק זמאן מנסה לשכנע את פרנצ'סקו טוטי להמשיך את הקריירה שלו כשחקן אצלו בפסקרה בסריה ב' בעונה הבאה.

שוב ישלבו כוחות? טוטי וזמאן ברומא (TuttoSport)

* רנאטו סאנצ'ס, שהגיע בקול תרואה ונקבר על הספסל של באיירן, מועמד לעבור למנצ'סטר סיטי תמורת 35 מ' יורו

* עסקה מעניינת שתגרור עסקה אחרת? ברצלונה מועמדת לקלוט את אנחל די מאריה תמורת 55 מ' יורו מה שישלח את ארדה טוראן תמורת 45 מ' לארסנל או לחלופין תמורת הקטור ביירין

* שחקן נוסף שמועמד לאייש את עמדת המגן הימני בקאמפ נואו הוא אמרה צ'אן מליברפול

* פאביו קונטראו סרב לחגוג את הזכייה בליגת האלופות יחד עם חבריו לקבוצה, לפי דיווחים הוא מועמד לחזור לפורטוגל המועמדת הבכירה לקלוט אותו היא ספורטינג ליסבון

* בתוך כך, ג'רארד דאולפאו ששיחק העונה במילאן כמושאל מאברטון עשוי לחזור לברצלונה תמורת 12 מיליון יורו, אבל לשם כך הקבוצה חייבת לממש את סעיף בחוזה ולרכוש אותו עד ה-30 ביוני. הבעיה היא שהשחקן לא מעוניין לדון בעתידו עד ה-30 ביוני בעקבות רצונו להתרכז באליפות אירופה עד גיל 21

* על פי דיווחים רוברטו מנצ'יני מעוניין להחתים את ווסלי סניידר שעבד איתו כבר באינטר. הסוכן שלו נמצא באיסטנבול ומשא ומתן יתחיל בזמן הקרוב

* על פי דיווחים ב'סאן' הבריטי ליברפול תציע בקרוב 35 מיליון יורו על קשרה המצרי של רומא מוחמד סלאח.

* לאחר שזכו בליגת האלופות בריאל מדריד רוצים מאוד לראות את אדן הזאר חותם בשורותיהם, היום נודע לבלגי שהוא שבר את הקרסול והוא יעדר מהמגרשים לתקופה של 3-4 חודשים.

* פ.ס.ז' רוצה להחזיר את האליפות אליה ולשם כך היא מוכנה להציע 43.7 מיליון יורו על קשרה הברזילאי של מונאקו פאביניו

* סצנה לא אופיינית התרחשה במהלך סוף השבוע של גמר ליגת האלופות בקארדיף. נשיא פאריס סן ז'רמן, נאסר אל חאליפי, נפגש עם הסוכן הבינלאומי ז'ורז' מנדש. על הפרק עמדו שמותיהם של פפה וחאמס רודריגס שחקני ריאל מדריד, שמחפשים קבוצה חדשה לעונה הבאה.
הפגישה המסקרנת בין אל חאליפי למנדש העלתה גם את שמו של קיליאן אמבפה, חלוצה הצעיר של מונאקו.

בית חדש לצמד של ריאל? פפה וחאמס ימשיכו יחד לקבוצה אחרת? (Marca)

* מילאן מעוניינת במספר שחקנים לחיזוק החלק הקדמי שלה: אלבארו מוראטה לו היא מתכננת להציע 8 מיליון יורו ו-60 מיליון יורו לריאל כאשר האלטרנטיבות הן אנדראה בלוטי, אנדרה סילבה ומוסא דמבלה חלוצה של סלטיק.

* העיתון "אקספרס" כתב שמנצ'סטר סיטי מקווה לסגור במהירות האפשרית עם מגן טוטנהאם קייל ווקר. בסיטי בטוחים שיוכלו לרכוש את המגן הימני של נבחרת אנגליה ב-40 מיליון ליש"ט. הוא יקבל חוזה של 100 אלף ליש"ט לשבוע, פי שניים משכרו השבועי אצל התרנגולים.

* ארסן ונגר, המאמן של ארסנל הביע נכונות להחתים את ריאד מאחרז האלג'יראי של לסטר לאחר שהודיע לתקשורת כי זה הזמן מבחינתו לעזוב את השועלים.

* אברטון הציעה 20 מיליון יורו לגנט על שוערה לוברה קאליניץ׳. גנט שוקלת את ההצעה.

* מנצ'סטר יונייטד הציעה 30 מיליון פאונד לבנפיקה תמורת הבלם השבדי שלה ויקטור לינדלוף.

* אינטר מתכוננת ליום שאחרי איבן פרישיץ', שמועמד למנצ'סטר יונייטד. לפי "המירור" הבריטי, הנראזורי מעוניינים בדומיניקו ברארדי מססואלו ופדריקו ברנרדסקי מפיורנטינה. הכישרון הברזילאי הצעיר, גאביגול, ייצא להשאלה כשלאס פאלמאס מוזכרת כמועמדת לצרפו.

* פאסונה ומיראבלי לא מפסיקים לעבוד ועפ"י דיווחים העסקה מול המגן השוויצרי הבין לאומי ריקרדו רודריגז סגורה והוא צפוי לנחות בתחילת שבוע הבא לבדיקות וחתימה רשמית אצל הרוסונרי, סכום העסקה המשוער הוא 15 מיליון יורו.

* שחקן נוסף אחריו מילאן מחזרת כבר תקופה הוא מגנה הימני של אטלאנטה אנדראה קונטי שעפ"י דיווחים הביע נכונות להגיע ומה שנותר הוא לסגור את הפרטים מול אטאלנטה לצורך מימוש העסקה

* מנגד, אלו שרואים את הדרך החוצה ממילאן הם גבריאל פאלטה ואנדראה פולי שככל הנראה בדרך לבולוניה.

 

שוב על הכוונת של יונייטד, לינדלוף (The Sun)

* על פי דיווחים עומרי בן הרוש סיכם את תנאיו במכבי חיפה ואמור להיות הרכש השלישי של המועדון. בנוסף טוני מוניוז אמור לנחות מחר בארץ עם רשימה מצומצמת של זרים שיכולים לחזק את חיפה, בין השמות סטפן שצ'פוביץ' מחטאפה ואיסק קואנקה מגראנדה. בנוסף אובונג אקפאי שהיה מושאל העונה אמור להגיע לפתיחת האימונים

* סנדרו ראמירס יעבור מאתלטיקו מדריד למלאגה בינואר (אתלטיקו לא יכולה לרכוש בקיץ הזה) תמורת סעיף השחרור שלו (6 מ' יורו). בינתיים אין אישור רשמי על העסקה אבל זה ככל הנראה ייסגר ב-48 שעות הקרובות.

* רומא ככל הנראה תוותר על הסעיף זכות ראשונים שיש לה על שוערה של ארסנל ווצ'ך סצ'סני שהושאל אליה בשתי העונות הקודמות ותחתים תמורת 2 מ' יורו את אנטוניו מיראנטה מבולוניה כמחליפו של אליסון הברזילאי שיקודם לעמדת השוער הראשון.

* יובנטוס מחפשת את השלד שאחרי ה-BBC של (ברצאלי בן 36, קיילני מסיים חוזה בעונה הבאה, בונוצ'י מועמד להגיע לקבוצה אחרת תמורת סכום עתק) ובזמן שיש לה את רוגאני (עדיין לא מנוסה), בנעטיה-לא יציב והגעתו הצפויה של קלדארה היא רוצה בלם טופ שיהוה שלד למערך ההגנתי החדש. השם שעלה הוא של מרקיניוס הברזילאי של פ.ס.ז' ושל רפאל וראן מריאל מדריד.

* סביליה מציעה לאינטר 8 מ' יורו על סטבן יובטיץ' שהושאל לאנדלוסים מהנראזורי בינואר, אינטר מצידה מעדיפה את ההצעה של מארסיי (12 מ')

* נאפולי ובעיית השוער: פפה ריינה כבר מזדקן (וגם מבוקש בניוקאסל) ונאפולי מנסה לחשוב מה לעשות. הפתרונות: ברנד לנו (לברקוזן), נטו (יובנטוס) או סצ'סני (ארסנל) כשוער ראשון או אולי להשאיר את ריינה אך להציב לו גיבוי תחרותי מהספסל דוגמת אלכס מרט הצעיר (אודינזה) או מתיה פרין (בולוניה)

* קייל ווקר מתקרב למנצ'סטר סיטי תמורת 40 מ' ליש"ט, טוטנהאם לא רוצה לאבד את המגן שלה אבל הוא לא "בלתי ניתן למכירה" כפי שהם ציינו לגבי דלה אלי והארי קיין

* ליברפול תנצל את שחרורו של גאאל קלישי ממנצ'סטר סיטי כדי לצרפו בהעברה חופשית

* אחד השוערים של ליברפול, אם לא שניהם, יעזוב בוודאות ככל הנראה מכיוון שיורגן קלופ קרוב להחתים את מרווין היץ (אאגסבורג)

* ברצלונה תציע לבורוסיה דורטמונד 15 מ' יורו+בונוסים על הקיצוני הצרפתי עוסמאן דמבלה

* ג'יובאני סימאונה מבוקש בפיורנטינה, לאציו וויאריאל. המחיר יכול לנוע סביב ה-15 מ' יורו

הארכת חוזה:

* דני, קשרה הפורטוגלי של זניט, עוזב את המועדון אחרי 9 עונות ששיחק בו עקב החלטתו של המועדון לא להאריך חוזה איתו. עכשיו הוא הופך לשחקן חופשי ופתוח להצעות של מועדונים אחרים.

דני במדי זניט, הקפטן לא ממשיך (UEFA)

צוות מקצועי:

* לאוניד סלוצקי שאימן בעבר את נבחרת רוסיה מועמד לאימון האל סיטי שירדה העונה לצ'מפיונשיפ, רומן אברמוביץ' עוזר למאמן להשיג את המשרה

* עסקה מאוד מעניינת וייתכן שחסרת תקדים עומדת להתבצע בין נאנט לפורטו כאשר הקנריות ישחררו את מאמנם סרז'יו קונסייסאו לדרקונים מפורטוגל ויקבלו בתמורה 3 מ' יורו ו-2 שחקנים (צ'ידוזי אוואזיים-בלם בן 20 ויוריס קיימבה-קיצוני שמאלי בן 22) בהשאלה ל-2 עונות עם אופציית רכישה חד צדדית של נאנט.

* לוצ'יאנו ספאלטי יחתום כמאמן אינטר בשבוע הקרוב

* קיימים דיווחים שמסימיליאנו אלגרי בדרכו לפריז סן ז'רמן תמורת משכורת של 8 מ' יורו לעונה

לכיוון פריז? אלגרי (UEFA)

* פטר בוס ממשיך להיות המועמד המוביל לבורוסיה דורטמונד

* סימונה אינזאגי חתם על הארכת חוזהו בלאציו עד 2020

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

השאר תגובה

מומלצים עבורך

לוח משחקים
יולי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
escort
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?