זמן הכוכבים לבלוט

יום שבת, שעה 21:45 שעון ישראל, איצטדיון המילניום שבקרדיף , ייפגשו שתי הקבוצות שהוכיחו את עצמן לכל אורך הדרך בליגת האלופות, לעתים דרסו ולעתים נלחמו אך תמיד ידם הייתה על העליונה, ובנוסף יש לציין כי שתי הקבוצות לא הגיעו בחסד לגמר של המפעל וגם לא רק העונה, יובה נמצאת בגמר שני בשלוש שנים האחרונות ואילו ריאל נמצאת בגמר רביעי בשש שנים האחרונות לאחר ששנה שעברה זכו בגביע הנכסף, אבל הן לא היו מצליחות להגיע לגמר בלי הכוכבים שלהן.

נכון, בשתי הקבוצות עומדים רבים וטובים, כוכבים תודה לאל לא חסר שמות שרק מהשם מבינים את גודל התחרותיות בגמר, בופון, קייליני, היגוואין, דני אלבס, מודריץ, בייל, איסקו, ראמוס,  בנזמה ועוד ועוד אבל הרבה מעליהם בולטים הסופרסטארים הכי גדולים של שתי הקבוצות, כריסטיאנו רונאלדו ופאולו דיבאלה .

מהצד של מדריד עומד כריסטיאנו רונאלדו המפלצתי, מלך השערים בליגת האלופות עם 103 כיבושים, אלוף אירופה גם עם מדריד וגם עם פורטוגל ומחזיק בארבעה כדורי זהב של פיפ"א מה נותר לנו להגיד על הענק הפורטוגלי שהוכרז כבר כשחקן הפורטוגלי הטוב בהיסטוריה עד כה.

בכל עונה מחדש CR7 ממציא את עצמו מחדש וככל שהוא מתבגר הוא משתפר מכל הבחינות, מבחינת משחק חברתי, שיש שאומרים שהוא לקה בחסר בפרגון לחבריו, אך אנו רואים זאת העונה שהוא יודע להיעלם כשצריך כדי להביא את חבריו לידי ביטוי וזה בולט ביעילות חסרת בתקדים של ריאל שגם שהיא במשחק לא טוב הם מתעלים ולוקחים את הנקודות שצריך. בנוסף הוא השתפר בלקיחת האחריות שמצפים ממנו והוא מגיע למשחקים הגדולים באמת כמו שהיו צריכים אותו נגד אתלטיקו מדריד ובאיירן מינכן שהבקיע את רוב השערים שלו במפעל השנה נגדן.

הנתונים של רונאלדו העונה בליגת האלופות מציג נתונים מרשימים של 10 כיבושים ו-5 בישולים, כלומר אחראי על חצי מהשערים של ריאל מדריד העונה בליגת האלופות (30 שערים), יותר מזה רונאלדו כובש שמונה משעריו העונה בשלבי רבע הגמר ושמינית הגמר (!), כלומר, הוא כמעט לבדו הצעיד את ריאל למעמד הזה וכמובן כפי שאמרתי הוא המנהיג הבלתי מעורער של הבלאנקוס.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
במו רגליו. כריסטיאנו נועץ עוד שער ברשת של באיירן בחצי הגמר (UEFA)

מהצד של הגברת הזקנה עומד בחור צעיר, פאולו דיבאלה, הילד הארגנטינאי שהגיע מאינסטיטוטו מליגת המשנה בארגנטינה לפלארמו שם שיחק שלוש שנים וצד את עיניהם של יובנטוס, ב-2015 חתם ומאז השאר כבר היסטוריה.

דיבאלה ניחן בתכונות של סופרסטאר כל הדרך למעלה, כמו : רגל שמאל חדה שמאיימת על כל הגנה, מהירות ויציאה מהמקום שיש למעטים, חשיבה נכונה בהתקפה ולחיצה של היריב עד איבוד כדור.

הילד בן ה-23 כבר העונה הצליח לקבל כינויים והקבלות לשחקנים שכבר הוכיחו את עצמם ובעלי שמות גדולים, כמו מסי, טבס, טרזגה ועוד .
על ההשוואה למסי אמר דיבאלה : "יש רק מסי אחד, ואני לא רוצה להיות מסי החדש. אנשים צריכים להשלים עם כך שאני דיבאלה, ואני רוצה להמשיך להיות דיבאלה. אני רוצה להיות עצמי".

אולי זה מפני שהוא הוכיח העונה שהוא לא מפחד מחברו למדים הלאומיים, הפרעוש, בכך שכבש צמד נגד ברצלונה ב-3:0 המשכנע בטורינו, ואולי כבר שם גרם לאנשי ברצלונה לאבד תקווה ושלוח את יובה לחצי גמר הצ'מפיונס. אומנם זה שניים מארבעת שעריו בטורניר העונה אבל תיהיו בטוחים שכל שחקן בעולם היה מבקש שהשערים יגיעו ברגעים כאלו.

דיבאלה חוגג מול בארסה (UEFA)

לשני הכוכבים האלה של שתי הקבוצות יש המון מה להוכיח היום והם ייבחנו בזכוכית מגדלת אפשר להגיד אולי שלדיבאלה יש הרבה יותר מה להוכיח מאשר לרונאלדו שהוא פנומן כבר הרבה שנים .
דיבאלה, שרק בתחילת דרכו ורק העונה זה לתואר הזה של כוכב הקבוצה ומנהיג , לא באמת יכל היה לסחוב את יובה לבדו מכיוון שלא התחיל בה מגיל קטן והוא בסך הכל בן 23, נכון מצפים ממנו לגדולות אך הוא בסך הכל ילד שעשה העונה את קפיצת המדרגה משחקן טוב לכוכב הקבוצה, אך בוא לא נשכח שיש לו קריירה שלמה לפניו והוא עוד צריך להוכיח את עצמו והבמה של הגמר בקארדיף זו במה מעולה בשבילו להוכיח את זה.

מהצד של רונאלדו לפי דעתי, הוא יהיה זה שיבלוט יותר, עם כל הניסיון של רונאלדו בגמרים אין ספק שהשחקן בן ה-32 כבר יודע דבר או שתיים על הכדורגל האירופי ואין ספק שאחרי התעלות בשלבי הנוקאאוט הוא ינסה לתת לנו הופעה שתמיד נזכור .
עם זאת רונאלדו זה הבורג הכי חשוב במנגנון של מדריד ואם נשווה אותו לדיבאלה זה לא יהיה פייר כלפי דיבאלה כי בכל זאת מדובר פה באחד השחקנים הטובים בהיסטוריה בעוד דיבאלה רק מיועד להיות כזה, עם המון ציפיות על גבו.

לכן אם נסכם את ההשוואה בין שני הכוכבים נבין כי רונאלדו הוא העליון וכי דיבאלה עם הרגל השמאלית מהמפחידות והחדות באירופה יכול בינתיים רק לחלום להגיע לתארים וההישגים הקבוצתיים והאישיים של רונאלדו .
בינתיים לפי הפוטניציאל של הילד הארגניטנאי יכול להיות שנראה את קפיצת המדרגה שלו כבר בשבת ונזכה לראות תחרות לרונאלדו על המגרש, כך או כך מחכה לנו משחק של הכל או כלום עבור שתי הקבוצות המלאות בכוכבים, ניפגש בשבת !

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort